24.5.16

Voodoo JIN

Vodoo JIN - Suatu Ilmu Langka yang hampir pupus... Suatu Kesah Dongeng

Biasa kedengaran dan terlihat mangsa adalah manusia dan sesekali Bintang Ternak atau Liar...
Namun DEN di beri kesempatan bertemu seorang yang memang Pakar dalam MengVodookan JIN termasuk Pendamping Saka dan lain lain tahap Jin.

Kisah bermula semasa DEN mula merawat di Sekolah Rendah Taman Sungai Besi Indah hampir sedekad yang lepas....

17.5.16

PELESIT - Suatu kisah kelakar Bangang Abadi.

Citer ni maso Den duk kat Panchor Jaya. Maso tu baru ada jalan 6 jo.

Den kojo kek KLCC maso tengah buek le  .. jauh ulang alik tapi syiok ma.

Adolah warih maghi dari Kedah. Setelah citer ni di edit, dia merasuk la pulak. Pastu pi le jumpa Ustaz kek Taman Guru ..

Tau jelah Pelesit kalau merasuk cam siol. Memekak jo. Ustaz dah berair seluar dalam. Habis yg di hafal dio baco. Last last .. Dio amik Ubat Power. Lado Hitam. Tekan kat Ibu Kaki ..

Lagi meraung le. Sakit sakit sakit .. Aku nak balik. Ingat 800 x si pelesit kato nak balik nak balik. 

Den hangat hati .. Den kato ko nak balik naik bas ke.. tak mau .. Kurang ajar punya Pelesit. Ustaz dah terlepak. Last Den tanya ko nak balik naik kapalterbang ko.

Ia la, mesti naik kapalterbang, datang naik kapalterbang.. Letih beb. Baru ingat warih naik flight..

Pastu sonyap ... Habis ke citer 😃😄😅


4.5.16

PELESIT

Pelesit adalah species yang Liat dan Degil serta amat susah di keluarkan jika sudah merasuk.

Lebih senang mengeluarkan Hantu Raya atau Jin Rimau yang merasuk.

Kalau Pelesit .. memang berpeluh jantan le Ustaz dan Perawat .. kalau pakai kayu Nona ..konfirm lebam satu badan ... Dalam 2 jam dia keluar le ..

Esok masuk balik ...

Kalau pakai lada hitam tenyeh kat ibu kaki meraung le pesakit .... 2 3 jam juga. Keluar ...esok mai balik..

Kalau Perawat mampu setel yang ni ... Boleh cari makan la ..💪💪💪💪💪

Petua .... kalau tau pesakit kena pelesit dari Awal ... sebelum datang ..pagarkan ... biar dia duk luar.. Kalau duk dalam memang nak merasuk aje .. buang masa je ..

Korang bacale Quran dalam 2 3 jam .. camtu aje..

Korang jurusle sampai terkeluar angin kut buntut pun sama 2 3 jam juga.

Den kalau datang datang dah merasuk selalu cam tu .. ada pusat rawatan Islam .. asyik pas pesakit rasukan kat Den aje .. rugi beb tak masyuk le kalau 3 jam untuk 1 pesakit.

Den biar aje .. kurung dalam Lam .. Pastu cakap .. kalau terror keluar le .. 😂😂😂

Den rawat orang lain dulu...

Nanti mesti pelesit tu kata aku nak keluar.. Den cakap .. relax dulu dalam 5 6 jam ..lagi meraung dia merasuk. Den banyak masa ni ..😃😃😂 Saiko.

Sambil merawat patient lain kita scan sesekali .. tgk memang dia sendiri nak kuar dan dia akui dia tak leh keluar dari pagar kita .. baru kita lepaskan.. 😂😁😃

Pelesit apa aje janji dia jangan kita percaya... Dia mesti mungkir punya..😂 Ramai perawat Islam terpedaya.

Dia keluar je .. kita tengok le kalau takda tuan .. kita carikan tuan baru ke atau bunuh je ..😂😂

Tuan Baru tu maksudnya mana mana yg lorat tu kita ikatkan kat leher biar mendapat .

Kalau bertuan .. lagi best .. Masukan dalam perut tuannya dan Lamkan aje .. Mati sama sama ..😃😃😂

Ini petua Den je .. sebab tu Pelesit suspen dengan Den ..😂😂😁

No Mercy ..

Mana perawat yg dah boleh main main dengan Rasukan Pelesit ni .. jangan le paksa dia keluar ..lepas 2 3 jam dia keluar juga..😃😃😂

Tanya soalan bangang bangang je .

Tanya nama perdana menteri .
Tanya pasal matahari
Tanya no ekor 4D 6D
Tanya Perak tu kat mana.

Lama lama dia naik menyampah .. keluar gitu aje ..😃😃 suruh aje budak budak atau pembantu layan kan soalan soalan cepu mas.

JDT lawan PKNS siapa menang .. lebih kurang camtu je.

Tanya Aku dengan Mamat sebelah ni siapa hensem ..

Jerih dia beb.

Atau ..

Korang lamkan dia .. pastu Sound Direct .. Kalau terror keluar le .. 😁😂😃 mesti mau confident dan pakat ramai ramai ketawa kan dia.

Pastu tinggalkan sambil cakap ni sampai esok aku jamin ko tak kan boleh buka pagar aku .. 😃😂😁

0123623594 Whatup only

30.4.16

SAKA HARIMAU

Antara Saka yang amat terkenal di Dunia Melayu.

Sebelum kita asyik menyalahkan Tok Nyang kita kenapa mereka membela Harimau sebagai Pendamping ketahui dahulu keadaan di ketika itu.

Membuka suatu kawasan Hutan bukan semudah sekarang. Perlukan sesuatu mengiring mereka sebagai langkah keselamatan terhadap kemungkinan serangan binatang buas dan juga puaka puaka rimba.

Maka mereka yang berilmu tinggi pastinya dapat meneroka suatu kawasan yang luas bersama sanak saudara dan beberapa teman yang menumpang hijrah.

Yang paling Handal itulah menjadi Tok Ketua seterusnya bila bergabung menjadi Tok Penghulu. Mereka perlu bergabung kerna ancaman Lanun pula yang mula mengambil kesempatan atas kemakmuran suatu penempatan.

Sebelum berhijrah membawa diri kenegara baru seperti Tanah Melayu dari serata pelusuk Indonesia ... memasing sudah ada amalan Pendinding diri ...Kepandaian begini merangkumi ilmu rawatan kependekaran pawang bomoh. Tanpa ilmu, hijrah mereka biasanya gagal.

Maka ujud gelaran bidan , tok peran, tok bomoh, tok pawang dan lain lain. Biasanya pasti ada yang mampu berkomunikasi dengan makhluk halus yang sudah lama bertapak di sesuatu kawasan. Ini melibatkan suatu tahap lain pula.

Harimau di pilih kerana kegagahan. Di kenali Raja Rimba. Ada yang membawa dari seberang lagi sebagai Penjaga diri dan ada juga yang mampu menjinakan harimau liar buat tunggangan.

Ada juga yang memang sudah ada ilmu Sangkaguna boleh menjelma menjadi Harimau pada ketika dan saat di perlukan.
Bahkan tidak heran jika mereka juga menguasai ilmu Siluman Harimau.

Masa berlalu... Pendamping sudah di wariskan maka menjadi lah ia Saka. Ada yang menurunkan ilmu Sangkaguna ilmu Siluman Harimau dan juga ilmu Persilatan berasaskan Harimau.

Persilatan yang masih menggunakan Harimau sebagai penjaga gelangang Silat. Tujuan tidak lain menjaga Gelangang dari di sudi orang. Bahkan jika ada patah atau cedera di gelangang yang memerlukan Rawatan Besar, maka Harimau Ghaib ini akan membantu.

Perkembangan ilmu dari asimilasi etnik melayu maka hasil dari Tapaan mereka mendapat Harimau Harimau Ghaib di Alam Tanah Melayu.

Harimau yang memang special untuk di buat penjaga rumah biasanya di datangkan dalam Tiang Seri yang memang di bawa dari luar.

Di kebun juga ada yang menggunakan si Rimau untuk menjaganya. Seperti mana yang menggunakan makhluk Ghaib yang lain.

Variasi dari keilmuan Harimau ini menyebabkan dewasa ini semakin ramai ahli keluarga memiliki Saka Rimau. Perlakuan menjadi Baran .. Rezeki berat. Rumah pusaka rasa ada aje yang memerhatikan.

Saka Harimau adalah antara Saka yang teramat amat mudah di buang. Jika perawat tak mampu..elok le belajar lagi ..kerana banyak lagi Saka highgrade menanti jika nak berkecimpung dalam soal ini.

0123623594 Whatup only.


11.4.16

Makhluk Tiada Daya Upaya

Tiadalah Makhluk itu berupaya sedikit pun dalam melakukan ketaatan mahupun kemungkaran melainkan dengan Izin Allah semata mata.

26.3.16

Ayat Tidak Memberi Bekas

10 tahun lepas ketika Den nyatakan ayat tidak memberi bekas dalam Forum internet , ramai perawat perawat tidak boleh terima.
Mereka mendakwa Ruqyah Manzil dll boleh menghalau Jin membunuh Jin membuang sihir dll.

Tuduhan tidak percaya pada Ayat Al Quran sudah mangli . Tak beri bekas pun.

La ni ramai sudah faham apa yang Den nyatakan iaitu Ayat Tidak Memberi Bekas.
Yang memberi bekas ialah Tuan Punya Ayat.

Ramai kita faham dan yakin apa apa jua perbuatan kelakuan tidak akan berlaku tanpa Izin Allah taala. Begitu juga ianya tiada daya upaya. Maka kenapa untuk Ruqyah pula ia ada daya upaya ?

Sewajarnya at least selepas kita baca apa apa ayat Ruqyah .. kita niatkan . Ya Allah Aku Mohon dengan KEBERKATAN kalimah mu ini Ya Allah .... teruskan dengan niat anda.

Adalah terlebih Aula jika sebelum membaca Ayat Ayat Suci contoh Surah Yasin, anda mulakan dahulu lebih kurang niat seperti di atas dan tutup seperti di atas.

Ia sebagai suatu contoh sahaja. Susunan ayat itu atas kesedaran diri sendiri agar lebih terasa hampir dengan Zat Wajibal Ujud .

8.3.16

Suatu Petua Pelik tapi Efektif

Sihir yang berulang ni kekadang dan pasti memakan Masa dan Wang.

Ada perawat sikit sikit kata sabar. Sabar sabar juga..last last duit kasi kat perawat sebab sebulan 3 x jumpa perawat.

Kalau ada sehari 10 pesakit camni .. perawat akan kaya ma. Sebab jumlah pesakit akan di akumulasi jadi banyak kerna perkataan Sabar.

Rasulullah s.a.w sendiri pernah buat Qunut Nazilah selama sebulan.

Ada ketika Menyerang adalah Pertahanan terbaik. 😂

Jika kerap bertahan ..dalam keadaan fizikal dan Mental yang sudah lemah ..maka akan terbuka segala kelemahan diri yang akan di menafaatkan oleh Penyihir.

Elok elok badan je sakit akhirnya dah sampai tahap minda pun bercelaru .. macam macam suara kedengaran. Jika di biarkan akan ada bisikan suruh bunuh orang lak ..kan bahaya ..😊

Cegah sebelum Parah. Makan ubat sahaja ..boleh le ..tapi bila dah sembuh mau makan Vitamin mau kasi badan mantap dan antibodi power..

Dulu ada patient .. asyik kena je selepas baik.. merata dah ubat.. sama gak ..baik kena ..

Kalau camni ..kita tanya dia .. secepat mana dia kena balik..

Kalau 2 3 hari dah kena balik..biasanya orang yang hampir dengan kita

Jiran Kawan Rakan seofis.

Dia kata paling lambat 3 hari mesti dah kena ..

So Den buang apa yg patut.
Pastu Den cakap .. nanti kena balik 😯😯😂

Poyo je muka dia..

Den cakap camni le.. Ko tulis dalam kertas A4..

Wahai Zat Wajibal Ujud..Kau Matikanlah Penyihir ( nama si Mangsa ) dalam kadar segera. Allahumma Aamiin.

Photostat kat A3 . Pastu tampal kat sebelah Komputer. Dia punya opis  jenis Cubicle so ada ruang.

Dia pun tampal..

Pastu dia kata ok dah .. 😇😇😊

Maknanya kawan ofis dia le .. Serem juga ( kawan ) dia..

Orang dah bersalah ni.. kalau dia tersadung jatuh dalam toilet ke hapa.. dia mesti ingat doa dah nak makbul..

Kang balik kerja kena Gilis dengan Basikal atau Treler kang putus lak hidung ..ha ha ha 😂😂😃