28.4.11

DEN Melawat Jajahan Takluk

Harap maklum Den akan ke Jakarta at 2 pm hari ini. ( 29.Apr.11 ) dan kembali ke Malaysia pada hari Isnin ( 1 May 2011 ) Insyaallah.

Maka Darulsaka di tutup sehingga hari Selasa. Untuk urusan Emas dan Perak masih dibuka...
Bak kata orang Jakarta..Evil can wait...Gold cannot...

DEN akan matikan Handphone DEN...Apa2 hal..email...

12 comments:

  1. slamat berangkat ke sana ya tok!!!

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segala urusan Tok di sana dan tercapai segala hajat. Kami di sini menunggu kisah-kisah hebat dari sana.... maklumlah dah lama tunggu citer dari panggung...

    ReplyDelete
  3. Selamat jalan & kembali dengan selama TB. Lagi berkembang jajahan takluk DS.

    ReplyDelete
  4. nak ikottt..
    huhuuhu..
    selamat pergi n selamat pulang sifoo...

    ReplyDelete
  5. Tok, selamat pergi dan kembali ya..hemm tak tau pulak yang orang Jakarta pun gilakan emas macam Tok jugak..huhuhu jangan marah Tok..

    ReplyDelete
  6. "Aku orang indonesia ..klau ngak penuuh ilmu didada, manakan sampey ke jakarta......."

    uhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuh

    ReplyDelete
  7. semoga dalam rahmat Allah,
    إلى اللقاء و مع السلامة
    jaga diri bebaik tok.
    doakan saya yer... best kan bermusafir

    ReplyDelete
  8. salam tok ada satu kes santau yg xmampu den tangani,nak mintak tok settlekan tp jauh plak nak buat apoiment... baru ingat nak dtg darul saka hari nie nasib baik tengok blog dulu...selamat cuti2 Jakarta...

    ReplyDelete
  9. wah bestnya.. merantau.. saya pun br balik dr penang hehehe

    ReplyDelete
  10. selamatlah pergi dan kembali guruku

    ReplyDelete
  11. salam tok,
    harap ada oleh2 dari jakarta; dan perihal selawat tudi sambung semula nak jual emas tak mampu tok....kita brselawatlah dulu....

    ReplyDelete