26.5.11

Den pi Umrah

insyaallah today, Jumaat 27. May.2011 Den bersama isteri akan ke tanah suci Mekah. Sejuta kemaafan
Kami pohon jika ada salah dan silap kami selama ini.


DARUL SAKA masih dibuka sepenuh masa , pagi sehingga malam.
Perawat ialah Pak Mertua Den yg di kenali juga sebagai

Pak Wan HP : 0193461946.
Pembantu, Adi : 0129845176

14 comments:

  1. assalamualaikum

    tok dah balik umrah ye..kan ke tok p 2007..so ni dah balik dah kan..boleh la rini aku jumpa tok kan..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. salam..

    tok, mudah2an tok dan toh puan selamat pergi dan pulang..
    doakan sy sekeluarga tergolong dikalangan hambaNYA semasa disana..

    amin.

    ReplyDelete
  3. terbaek !!! jgn lupa sipnopsis movie baru

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.

    Selamat mengerjakan umrah buat Tok Belagak & isteri. Semoga Tok berdua diberkati Allah S.W.T.

    ReplyDelete
  5. nk air zamzam sebotol....

    ReplyDelete
  6. taniah la tok...dapat jugak pergi ke tanah suci...alhamdulillah.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum tok, saya pun minta maaf, tolong doakan saya, tolong juga doakan saya dapat jodoh yang solehah, cerdik dan terbaik. tok berapa hari kat sana?

    ReplyDelete
  8. semoga dipermudahkan segala urusan di sana

    ReplyDelete
  9. jangan mufarakah bila time solat wahai tok belagak sebab imam masjidil haram tu wahabi :)

    Ana doakan tok belagak selamat tiba dan selamat kembali, insya Allah

    ReplyDelete
  10. selamat mengerjakan umrah tok..

    ReplyDelete
  11. Mudah2an Selamat pergi, selamat kembali tok. amin3.

    pembetulan : 27 May 2011, dan bukannya 27 May 2007 (tu 4 taun yang lepas) betul kan tok,aha.

    ReplyDelete
  12. SELAMAT MENGERJAKAN UMRAH DARI KAMI SEKELUARGA DI PENGKALAN CHEPA.

    ReplyDelete
  13. salam... tok belagak dah balik ke belum?... sajek... bertumpang tanya...

    ReplyDelete
  14. Buat apa mufarakah... masing2 dengan Tuhan memasing...

    ReplyDelete