5.3.12

Kenikmatan Yang Membinasakan

Suatu waktu dulu di zaman sebelum masa tercatat, Den dikunjungi seorang ayah yang kelihatan murung. Apakah pula ceriteranya kali ini ? Semuga budget untuk panggung wayang kali ini cukup agar tiada tersangkut sangkut penceritaannya.

Klasifikasi Wayang : Yg boleh Stim.

Katanya ( BP) : Anak teruna saya sudah tidak bermaya dan sakit di rumah. Pergi Hospital pun takda apa apa sakit dapat di kesan. Puas sudah berubat tapi tak dapat mengesan atau memulihkan masalahnya.

Den : Sudah lama ?

BP : Lama juga tapi bila mulanya tidak pasti, sekarang dia terbaring, hendak berjalan pun susah, kekadang menggunakan kerusi roda, mata cengkung, berat menurun

Bunyi helaan nafas kecewa yg berat dari seorang ayah.

Den : Sambil memerhati layar Mata Malaikat di depan Den di belakang Bapa Pesakit ( BP ) Wah ini sudah best. Tak boleh tengok layar lama lama. Nanti Den yg naik Syeikh !

Akhirnya Den cakap kita tengoklah malam ini macamana. Rasanya malam ini tiadalah lagi datangnya wanita misteri yang bersetubuh dengan anak pakcik tu. Terkejut si Bapa.
Ye memang anak dia setiap malam bermimpi bersetubuh dengan seorang wanita katanya.

Mula mula best le. Tapi kalau dah 3 kali mimpi main semalam dan setiap malam selama berbulan bulan bukan air mani je kering , air lutut pun kering, buku lali pun kering, tulang belakang pun kering. Last last berjalan pun tak larat. Mimpi begini di kontrol oleh si pompuan tadi, so didalam mimpi memang gagah dan lama le hubungan seks tersebut seperti si Arjuna yg amat berbeza dengan realitinya. Si mangsa akan merasa orang yg di setubuhi itu menyerupai siapa aje yg beliau minat !

Esoknya si ayah talifon anaknya sudah tak bermimpi lagi. Den suruh kasi minum air doa memulih 7 sifat maani dan mandikan dia dengan air yg lima.

Malam itu semasa mamat tu tidur, Den pun perati siapa yg datang duk nak beromen aje. Oooo rupanya si Hantu Raya menyamar. So Den kaut. Setel satu bab. Kes sihir macam ni tak sesuai dibuang dengan Ruqyah sebab ia hanya datang dalam mimpi. So pesakit sendiri yg kena mengamalkan amalan Al Quran sebagai ikhtiar mendinding.

Ramai perawat gagal sebelum ini sebab kejadian berlaku dalam mimpi sahaja. Tiada Jin di badan. Maka kaedah mudah, just kaut dan tambat aje Hantu Raya tu kat leher yg menghantarnya.

Dalam kes ini seorang wanita Indon yg terasa hati dipermainkan pemuda kacak ala hindustan. Kes setel dengan mudah sebab kena caranya walaupun sebelum ini puas dirawat. Ilmu Allah tiada tepi, maka carilah.

Ingat : Tambat aje Hantu hantaran penyihir kat leher dorang balik. Biar berat je dorang nak jalan.

P/S ini kes kedua sebenarnya - minggu lepas Den dapat kes ketiga melibatkan sepasang suami isteri berbangsa india.

27 comments:

  1. alahhhh...suke tok cite sambung2 mcm nih...

    ReplyDelete
  2. Aduss... sambung lagiii.... baru beli pop corn...
    ehehe

    ReplyDelete
  3. sambung tok... dup..dap..dup dap..

    ReplyDelete
  4. best best. dah lama tak ada tayangan ni

    ReplyDelete
  5. aaaa tok jgn seksa kami camni tok kasihan kami tok

    ReplyDelete
  6. wa agak la mesti JIN seksi dah bertenggek kat budak tuh.

    keh keh keh

    ReplyDelete
  7. ish3....kesian nye.....ehehhe

    tok...cmner nak buang iblis@hantu@jin (saya xtau) yang ada pada nenek sy? kene p jumpa tok ke? dia dulu ada amal bace mcm pantun/syair/kata2 untuk cantik kot....

    ReplyDelete
  8. kita merawat nak kena ikut peeii hantu kerr atau hantu kena ikut peeii kita??

    ReplyDelete
  9. Teknik Rawatan ialah mengikut Gerak Hati. Jangan sesekali kita setkan pada satu peraturan. Sebab yg kita rawat biasanya berkaitan makhluk halus.

    ReplyDelete
  10. Tok, tlg tgkkan anak kawan nie, umur baru 2 bulan penyakit tak boleh berak ibu dia terpaksa sedut pakai tiub, nama anak Amir faryad bin AZRAQALL BADRUL

    ReplyDelete
  11. lama dah tak kuar filem baru...

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum...
    Saya nak mintak pendapat sikit.Kebun sawit ayah saya selalu di curi orang buah sawitnya. 2 Minggu lepas habis satu kebun dicuri orang. Duit hasil tu biasanya disimpan untk pergi mekah dan biaya adik saya yang cacat.. pampers,ubat-ubat etc.Kesian tengok org tua saya sebab duit racun,baja,kait makin mahal tapi hasil kene curi orang. Kebun memang jauh ke dalam jadi kalau orang datang curi jarang ade orang perasan.

    Minggu lepas sepupu ayah saya namanya Ustaz Salleh dari Bangi mungkin daripada Darussyifa' kot datang. Saya tak ade masa tu cuma ayah saya cerita die buat bacaan Yasin pastu disuruh tabur garam kasar campur lada hitam keliling kebun selama 3 hari waktu maghrib.

    Soalannya;

    1. Apa fungsi tabur garam kasar tu?jin dgn orang boleh pakai teknik yang sama ke?
    2. Ade ke jalan/kaedah lain yang saya boleh ikhtiarkan sendiri, kalau ikutkan hati saya nak pencuri tu datang bagi balik duit hasil tu. Kebun jiran2 saya pun habis kene curi.
    3. Ini takde ade kaitan dengan perkara di atas, saya ade terbaca dalm post tok belagak tapi saya tak ingat yang mana satu tentang "kalau nak berguru , guru mesti boleh nampak seksa kubur". boleh terang sikti pasal ni. kalau saya tersalah qoute mintak maap.

    terima kasih.
    3.

    ReplyDelete
  13. Ayuh mari pelajari teknik mencabut saka serta teknik2 membunuh makhluk halus durjana.

    ReplyDelete
  14. tok..saya mintak d ijazahkan semua ilmu dalam blog ni tuk d jadikan amalan..
    mekasih tokk..

    ReplyDelete
  15. asalamualaikum tok..
    mintak d ijazahkn semua ilmu yang ada lam blog ni tok..untuk d jadikan amaln..

    tq tok...

    ReplyDelete
  16. setiap baca surah Yasin,tekak rasa loya. Kekdg muntah angin. Bukan baca surah Yasin saja bahkan baca zikirullah pun mcm tu. Adakah ini juga kberadaan mahluk halus juga ke?

    ReplyDelete
  17. tok....

    mno cerita terbaru?

    bloggers ni setahu saya akan rajin update bila banyak feedback komen. kalau tak update, samada bz atau tak da feedback.

    update laaaaaa cterrr unclee heeee

    ReplyDelete
  18. wahai murid2 tok sila update blog. jgn nk harapkan tok jerr.

    ReplyDelete
  19. maner sambung nyer yop...teman nunggu nih

    ReplyDelete