2.2.16

Masalah Rumahtangga - Suatu Penelitian I

Hampir setiap hari Den dapat Kes Rumahtangga.

Standard bicara mesti kaitkan dengan sihir ...

Namun bukan semuanya sihir. Sihir dapat di jadikan alasan untuk menutup kelemahan diri dari menjaga pasangan dalam menentukan kebahagian rumahtangga.

Memang ada juga kisah sihir namun banyak juga sihir selepas pasangan mula beralih arah.
Mencari jalan keluar. Namun apabila mula sedar arah tujuan sebuah perkahwinan baru tersentak dan cuba merapat kembali.

Tika itu ia terlupa .. dalam mereka mendapat peluang kedua ..ada insan ketiga yang kecewa hatinya. Maka bermulalah suatu XXXXX.

Memulih kes begini ada yang mudah.
Mudah jika pasangan bersama sama berubat.

Sukar jika sebelah pihak sahaja berubat. Pesakit sebenar tidak mahu datang berubat. Namun masih boleh di usahakan jika masih mahu meminum atau makan benda yang sudah di doakan.

Lebih sukar jika mangsa lansung tidak percaya beliau terkena sihir pemisah dan menyalahkan pasangan mereka kononnya khurafat.
Buatle apa apa dalam bentuk air atau makanan , memang tidak akan di jamah.

Bertambah sukar jika Isteri lansung tidak di benarkan keluar berjumpa mana mana perawat dan perawat pula tidak di benarkan datang ke rumah pesakit.

Apakah ikhtiar Apakah daya atau Sudah tertutup jalan Rawatan ?

Apa yang Den tahu ada beberapa kaedah jika pasangan yang menjadi mangsa tidak mahu datang atau lansung tidak mahu menjamah apa apa air doa dll. Ia mungkin bisikan halus Jin yang mendiami tubuh mangsa. Ia perkara biasa.

Bahkan pesakit Sihir pun ramai yang tidak mahu di ubati kerana beranggapan diri sihat. Walhal ia terang terang nampak pada zahir akan kemerosotan fizikal.

Salah satu teknik di bawah tidak memerlukan Mangsa hadir berjumpa perawat.

Teknik 1

Alihan Sukma

Teknik 2

Bakar je dari jauh

Teknik 3

Rembat je Tok Moh dahulu

Teknik 4

Lebur dalam Zat.




31 comments:

  1. Alhamdulillah...sifu dah kembali berbicara di sini... :)

    ReplyDelete
  2. setelah sekian lama idle,honestly dah nak delete web site ni

    ReplyDelete
  3. wo sifuuuu...kembali ke sekolah ....hehe

    ReplyDelete
  4. musti ada kaedah yang manjurrrrrrrrrr.....super langka...

    ReplyDelete
  5. fuyoooo...merah membara tok ,backgroundnya..move on tokk,, keep it up blogging...terbaik..kekekeke

    ReplyDelete
  6. Selamat kembali tok, usah dihiraukan suara2 fitnah iar mengganggu bicara ilmu di gelanggang ini

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum sy disihir xtau sihir pemisah or pengasih 2kali buang n dtg blik xtau kenapa degil sangat yaAllah kli ni masuk 3kali yaAllah yaAllah yaAllah ustaz dah sembelih tapi xmati mana lagi sy nak cari tempat brubat

    ReplyDelete
  8. Ad baiknya amalkan Bismillah 6 .. insyaallah ada perubahan mendadak

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Akhirnya tok kembali....dulu saya berhajat sgt nk berubat dgn tok...tp xada rezeki...da smpai ke darul saka tp dpt jumpa org lain..Alhamdulillah...tok masa tu da bz dgn emas....frust jgk la xdpt jumpa hehheh

    ReplyDelete
  11. Tok , sya dah setahun sakit. Sblum ni saya xfikir terkena sihir atas bantuan kawan dia bertanya pd perawat perubatan islam sya sihir halang rezeki. Tahun 2016 pling teruk saya kena selepas sya letak jawatan mjadi sakit sya. Tgn sya spt tkehel badan saya pnas mcm kna salai lutut sya bengkak semuanya belah knan. Tok ada ape2 saranan utk saya amalkn agar kesihatan sya pulih spt biasa sya blh mjlnkn ibadat dgn baik dan cr rezeki dgn mgambil tempahan.

    ReplyDelete
  12. Cuba ikuti rehab hati atau cari pengruqyah alquran n sunnah.jgn jumpa org tgk name bin ibu or sebagainya itu guna khodam juga jgn jumpa org yg tau scan2 or brubat dr jauh.xde umat yg hebat dr nabi s.a.w wallahuallam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda merendahkan Ilmu Allah. Apakah Allah terlalu lemah untuk memberi pengertahuan terhadap hamba hambanya ?

      Rasulullah s.a.w bukan di turunkan untuk menjadi perawat.

      Apakah Jurutera yang membina kapal terbang lebih hebat dari Rasulullah s.a.w ?

      Jangan mudah menjatuh hukum jika belum mempelajari. Tiada dalil khusus untuk mengubat wajib menggunakan Ayat Quran sahaja. DALIL Al Quran .. Bertanyalah pada yang Ahli ..

      Delete
    2. Anda merendahkan Ilmu Allah. Apakah Allah terlalu lemah untuk memberi pengertahuan terhadap hamba hambanya ?

      Rasulullah s.a.w bukan di turunkan untuk menjadi perawat.

      Apakah Jurutera yang membina kapal terbang lebih hebat dari Rasulullah s.a.w ?

      Jangan mudah menjatuh hukum jika belum mempelajari. Tiada dalil khusus untuk mengubat wajib menggunakan Ayat Quran sahaja. DALIL Al Quran .. Bertanyalah pada yang Ahli ..

      Delete
  13. Assalammualaikum tok.slmt berpuasa wlupon dah ujg2 Ramadhan.saya tiba2 tertarik hati pada blog tok dan DS. Mana tau kot jodoh..tok saya iktiar berubat ni dri taun 2013-2016..rmi perawat saya iktiar. Sembuh sat saja pastu jdi balik. Ni memang tuju utk umabtagga porak peranda. Awal bln satu saya adalah berubat ngan sorg ustaz. Org panggil ustaz saya pon ikut..pki kopiah. Dia bagi saya selai kain tulis nama Allah Muhammad dan nama sahabat2 dlm jawi. Dia kata ASMAQ 4 PENJURU @ 4 SAHABAT. dia kata tampal kat pintu masuk atas dan pintu belakang. Si penyihir klu anta xkan lut msuk dlm umah. Atau berbalik pada si penyihir@tok moh. Dlm umah di tgh2 ustaz ni kata ada seekor mahluk besar sgt berbulu. Entahla saya xnmpk atau rasa kehadiran..dia kata sipenyihir ni akn dpt maklumat dari mahluk ni. Mcm mata2la makhluk ni. Apa saya bt atau plan makhluk ni cakap kt tuan dia. serammm ja saya n anak2 dengaq. Saya tnya nk tgk ble. Ustaz ni kata xble klu dia munculkan diri pecah umah saya sbb sgt besar. Mlm ustaz ni suh saya bentang sejadah 11mlm. Klu nmpk kelibat org jubah putih zikir atau sujud jgn tegur..benda baik katanya..dok awasi umah selama 44 ari. Saya xpenah nmpk pon..tapi hati rasa pelik..mgkin perasaan saya saja.Ustaz ni dan anak buah dia pagaq umah saya guna grm kasar,lada hitam,limau nipis,beras kunyit,cuka makan dan air longkang 1baldi. Ermmm..boleh tok komen asmaq 4 penjuru tu ujud ja? Apa makhluk tu tok? Pagar umah cara ni betol ka..sapa org jubah putih tu? selalu guna air kolab masjid..ni air longkang. Sipengupah ni warning dlm hp dia kata 'LETS PLAY THE GAMES.' DIA KATA SAYA KUTIP SEMUA USTAZ TU TEPI JALAN..Dia gelak besar sbb semua tempat yg saya g berubat xble tandingi power dia. Allah Maha Kuasa dia lupa. nnti nk mintak bantuan tok dgn izinNya semua ni akn tamat. Saya syg sgt tok umahtgga saya. Terima kasih tok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bissmillah
      Puan saya benar2 mau bantu dan slamatkan akidah kita semua jika puan yakin boleh hubungi saya masyaAllah moga Allah menggerakkan hati puan dan memberi ptunjuk pd puan masyaAllah

      Delete
  14. Kaedah Wafaq tidak menyalahi apa apa.
    Penggunaan air limbah biasanya sebagai petua kepada sihir yg kuat. Ia lebih pada memberi syarat kepada Jin Jin Kafir agar tahu diri bahawa tempat mereka di situlah sebagaimana yg Rasulullah s.a.w tetapkan untuk Jin Kafir yang Jahat.

    Biasanya yang datang itu RijalulGhaib yg akan menumpang solat. Namun dalam kes ini..Den tak pasti kerana Den tak tengok.

    Namun ada juga kaedah orang dulu dulu amal Ayat 1 - 4 surah Al Jin di baca berulang kali . Maka akan hadir Jin Jin yang bersedia untuk bertugas mengikut arahan pengamal.

    Sewajarnya Perawat tersebut menangkap Spy dulu ..baru mudah meladeni sihir dari bomoh tersebut.

    ReplyDelete
  15. Namun Wafaq yang tidak di ketahui apa maksudnya memang tidak boleh di guna

    ReplyDelete
  16. Kaedah Wafaq tidak menyalahi apa apa.
    Penggunaan air limbah biasanya sebagai petua kepada sihir yg kuat. Ia lebih pada memberi syarat kepada Jin Jin Kafir agar tahu diri bahawa tempat mereka di situlah sebagaimana yg Rasulullah s.a.w tetapkan untuk Jin Kafir yang Jahat.

    Biasanya yang datang itu RijalulGhaib yg akan menumpang solat. Namun dalam kes ini..Den tak pasti kerana Den tak tengok.

    Namun ada juga kaedah orang dulu dulu amal Ayat 1 - 4 surah Al Jin di baca berulang kali . Maka akan hadir Jin Jin yang bersedia untuk bertugas mengikut arahan pengamal.

    Sewajarnya Perawat tersebut menangkap Spy dulu ..baru mudah meladeni sihir dari bomoh tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo baru saya tahu. Trm ksh tok atas penerangan. Makhluk besar berbulu tu maknanya jin kafir yg jahat dan kuat. Ustaz ni xbuat apa2 kat sipengupah dan sipenyihir tu. Dia kata jgn balas..jgn layan..dia kata kena sabar. Akn ada balasan dtrima cuma cepat atau lambt.. Sedih tok jawapan tu..runtuh masjid..sipengupah gelak besar dia menang 1-0. Sbb perawat2 yg saya iktiar xbalas apa2. Sekadar protect saya dan anak2..Betoi pendapat tok dan pengomen yg lain. Org mcm ni suka upgrade power asalkan dia menang. Kesian pada mangsa yg teraniaya..Mmg sipengupah sipenyihir patut rasa pembalasan..suka bab titik tu tok hehe. Ni saya masej pon dia dpt tau tok haru2..celik i.t jin ni. Saya xble nk sorokkn apa2..nnti saya wasap tok apa yg tok mintak. terima kasih tok.

      Delete
  17. Alisa alynna jika mau tau kenapa jin tu boleh tau awak msg dan sbagainya masyaAllah jin tu berada dalam bdn awak sbnarnya.tiada syaitan atau jin yg kuat itu semua tipu daya syaitan masyaAllah air longkang bentang sejadah itu semua masyaAllah tidak patut dlakukan.masyaAllah minta pertolongan pd Allah.mau x sy tolong puan insyaAllah sy tidak mngenakan ape2 bayaran atau pon upah masyaAllah sy benar2 mau bantu supaya akidah kita semua tidak lari masyaAllah malah saya tidak akan mnx ape2 barang kperluan untuk rawatan puan boleh hubungi saya 012-386 4078 bissmillah moga Allah melindungi saya dan puan dr syitan yg mengganggu

    ReplyDelete
  18. Ada jugak orang macam ni ye: "terhegeh-hegeh" menawarkan diri utk "membantu".

    ReplyDelete
  19. Isteri saya sekarang nie tiap² hari kena asma..selalu kena lepas asar & waktu nk tido..harap tok boleh bantu sbb dulu pernah ada org hantar sihir..sudah berubat & sekarang jadi balik

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah Allah maha pengampun juga maha penyayang moga Allah mengampunkan kita semua atas dosa2 yg kita lakukan kerana kburukan syaitan yg bertapak dalam hati kita.yaAllah moga Engkau putuskan segala ikatan2 simpulan2 syaitan yg telah sekian lama terikat yaAllah lindungilah kami dari tipu daya dan hasad syaitan manusia jin sihir dan ain ke atas diri kami.saya maafkan tuan moga Allah limpahkan rahmat dan beri kebaikan pd tuan sekeluarga amiin ya rabbal alamin.

    ReplyDelete