26.3.16

Ayat Tidak Memberi Bekas

10 tahun lepas ketika Den nyatakan ayat tidak memberi bekas dalam Forum internet , ramai perawat perawat tidak boleh terima.
Mereka mendakwa Ruqyah Manzil dll boleh menghalau Jin membunuh Jin membuang sihir dll.

Tuduhan tidak percaya pada Ayat Al Quran sudah mangli . Tak beri bekas pun.

La ni ramai sudah faham apa yang Den nyatakan iaitu Ayat Tidak Memberi Bekas.
Yang memberi bekas ialah Tuan Punya Ayat.

Ramai kita faham dan yakin apa apa jua perbuatan kelakuan tidak akan berlaku tanpa Izin Allah taala. Begitu juga ianya tiada daya upaya. Maka kenapa untuk Ruqyah pula ia ada daya upaya ?

Sewajarnya at least selepas kita baca apa apa ayat Ruqyah .. kita niatkan . Ya Allah Aku Mohon dengan KEBERKATAN kalimah mu ini Ya Allah .... teruskan dengan niat anda.

Adalah terlebih Aula jika sebelum membaca Ayat Ayat Suci contoh Surah Yasin, anda mulakan dahulu lebih kurang niat seperti di atas dan tutup seperti di atas.

Ia sebagai suatu contoh sahaja. Susunan ayat itu atas kesedaran diri sendiri agar lebih terasa hampir dengan Zat Wajibal Ujud .

13 comments:

  1. Assalammualaikum Tok,

    Saya dah jazamkn bacaan bismillah 6 sbyk 100x. Selepas selesai saya merasa sgt mgantuk sedangkn sblum ini mata saya agk sukar pejam wlpun jam sudah hmpir 3pg. Badan mula terasa panas terutama dbahagian sendi2.Tgn knan sya yg sakit selama ni bkurang. Boleh saya terus beramal dgn bacaan tsebut kl tok ada tambahan blh tok ijazahkn pd saya. Dah setahun saya mnanggung malah tahun 2016 makin mjadi sakit ni. Saya harap dapat sembuh.

    ReplyDelete
  2. Bgaimna nak buat perjnjian sma tn?sayer urg jauh

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Terima kasih atas ilmu tersebut Tok Belagak

    ReplyDelete
  4. Salam tok.mcm mna sy nak belajar ilmu scan atupun terawangan

    ReplyDelete
  5. Assalamu'alaikum tok..Macamana kaedah untuk kita tau kita dah jazamkan atau sebati dengan bismillah enam...Terima kasih tok atas perkongsian ilmu yang bermanfaat...Kalau pengamal ayat empat akan bermimpi singa atau macan ye tok?hanya mampu mengamalkan bismillah enam buat ikhtiar sekarang ni...

    ReplyDelete
  6. Tok da xda buat kelas rawatan islam ke tok

    ReplyDelete
  7. Buat masa ni DEN dah berhenti membuat kursus. Insyaallah ada kelapangan ... Den buka kemabali

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Tok kalau buat kelas utk beginner nai join la tok.

    ReplyDelete