22.9.10

Suatu Amalan - Ayat Tujuh

Lamo tak update....

Elok gak bincang pasal ilmu yang tak lekang dek Paneh, tak kuyup dek hujan...

Ayat 7 ni biasanya diamalkan oleh budak2 remaja sebagai bekal dek ayah dan atuk buek jaga diri...ada macam2 caro mengamalnya dan kalau mantap amalannya pasti ada side effect yang kita sendiri tak perasan tapi akan di perhatikan oleh mereka yang berpengalaman.

Sementara Sifu Den mengajar DEN cara nak tepek ayat kat sini...inilah ayat 7 Munjiyat

a) At Taubah 51
b) Yunus 107
c) Hud 6
d) Hud 56
e) Al- Ankabut 60
f)) Faathir 2
g) Az Zumar 38

Kaifiat mengamalnya :

a) Kaifiat tanpa ayat tambahan.
Sebaiknya diamalkan 7x pada pagi dan petang selama 7 hari.
Sesudah itu barulah di amalkan sekali pada pagi dan petang.

Tu DEN dah Update cerita Shah Rukh Khan....Siap ada Mentera lagi...The most powerful mentera on earth...

58 comments:

  1. salam aidilfitri tok..

    fuhh...
    kali nih..

    mesti best punyer citer..
    jgn lupa siar kan ayat 7 tu ye tok..

    heheh...

    ReplyDelete
  2. Salam Tok, lama tok tak post something.Leh terangkan lebih lanjut pasal Ayat 7 ni....Terima Kasih Tok.

    ReplyDelete
  3. salam tok berlagak...
    pohon di ajarkan dan diijazahkah amalan ayat 7 ni ye tok....

    ReplyDelete
  4. mintak diajar amalan ayat 7 tok...

    ReplyDelete
  5. camno ayat 7 tu tok.minta pencerahan...

    ReplyDelete
  6. pi kek kodai org jual kitab, pastu carik buku 1000 hikmat. dlm tu ado mcm2 ayat. ayat 7, ayat 5..sumo ado...caro nak ngamal, ko carik la sendri...kot x pun mintak dgn tok bolagak...hahahah...selamat hari rayo tok...napo kolam yo blog ni....montang2 la musim ujan ....

    ReplyDelete
  7. salam tok. knp xdisiarkan sekali alamat Universitas Darul Saka & no teponnya sekali. senang kami nak berurusan..

    ReplyDelete
  8. salam tok.Tok banyak bagi intro aje.kasi saspen dan tertunggu-tunggu.thrill betul menunggu,sambungan dari tok

    ReplyDelete
  9. salam aidilfitri Tuan Guru Tok Belagak

    ayat 7 tu mohon dikongsikan kat kami tok...:)
    kalau boleh Nak mintak tok Ijazah kan skali boleh?

    terima kasih banyak2 TGTB..
    TQVM..

    ReplyDelete
  10. Salam Tok, Selamat Hari Raya.
    Ayat 7 tu Al Fatihah ke?

    ReplyDelete
  11. betul dak ayat 7 ni:
    1. Qs At Taubah: 51
    2. Qs Yunus: 107
    3. Qs Hud: 6
    4. Qs Hud: 56
    5. Qs Al 'Ankabut: 60
    6. Qs. Fatir: 2
    7. Qs Az Zumur: 38

    ReplyDelete
  12. Salam sifu,
    selamat hari raya aidilfitri. lanjutkan lagi sifu untuk kami yang kekurangan ilmu ni.

    ReplyDelete
  13. salam...tok.

    mana ayat 7 nyer..

    kalu saya tido pon udah kenyang...
    hehe..

    jgn marah...

    nanti cepat tua.
    kalu da tua tak hensem...hok3

    ReplyDelete
  14. salam tok..
    tok ni sesaje bg org ternanti2 laa..
    dah cerita bab ayat7 tu...bagi tau laaaa.
    den dah meluap2 ni nk terima ijazah ayat tu.
    dah tua2 ni pun nak cuba amalkan seistiqomah yg mungkin...

    ReplyDelete
  15. salam tok, mohon ijazahkan ayat 7 buat amalan saya. dh google dan tau per tu ayat 7. cuma tunggu ijazah dari tok sajer utk amalan.

    ReplyDelete
  16. pernah d ofer ayat tujuh bernilai rm***...ayat pon mau d jual

    ReplyDelete
  17. DEN kasi FREE aje...Masalahnya DEN bangang bab IT..

    Mengarut je bayar untuk Ayat Al Quran yg Allah turunkan untuk hambanya...Boleh bezakan selepas korang amalkan ikut cara DEN yg free ini dgn cara berbayar....

    DEN lupo la pulak camno nak tepek ayat2 tu kat Blog...kena tanya balik sifu wa dalam IT ni le...

    ReplyDelete
  18. Salam tok..sy dah smpi KK..moga amalan TB dpt sy amalkan spt biasa..semoga ada kekuatan.

    ReplyDelete
  19. tok..meh la nak tgok ayat tujuh tu....

    ReplyDelete
  20. salam Tok, mohon diamalkan ayat Tujuh ini jua. Tq

    ReplyDelete
  21. salam Tok, saya terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan

    ReplyDelete
  22. Salam Tok, saya terima ijazah ayat tujuh suatu amalan, Ya Latif suatu kaifiat dan Al Ikhlas dan kaifiat mengamalnya

    ReplyDelete
  23. Salam Tok, saya terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan, Ya Latif Suatu kaifiat dan Al-Ikhlas dan kaifiat mengamalnya. Terima kasih

    ReplyDelete
  24. Salam Tok,saya terima ijazah Ayat Tujuh, Ya Latif
    dan Al-Ikhlas dan kaifiat mengamalnya. terima kasih

    ReplyDelete
  25. mohon ijazah dr tok dan mohon diamalkn ayat 7 ni tok.......

    ReplyDelete
  26. terima kasih tok. minta ijazahnya dan izin utk mengamal.

    ReplyDelete
  27. Salam Tok, saya juga terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan, dan saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan.. Terima kasih

    ReplyDelete
  28. Salam Tok, saya juga terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan, dan saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan.. Terima kasih

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum Tok. Saya juga terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan ini. Saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan termasuklah yang dahulu, sekarang dan akan datang, insya Allah.. Terima kasih

    ReplyDelete
  30. Assalamuallaikum... Tok, saya juga terima ijazah Ayat Tujuh, dan saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan.. Terima kasih

    ReplyDelete
  31. assalamualaikum pakden, saya mohon nak amalkan ayat tujuh suatu amalan nih. tq tok

    ReplyDelete
  32. salam tok,
    saya terima ijazahnya ayat tujuh utk diamalkan akan datang, Insyaallah.

    ReplyDelete
  33. qabiltu...mohon ijazahnya dr TGTB

    ReplyDelete
  34. Assalamualaikum Tok..saya pohon ijazah Ayat Tujuh dan ayat-ayat lain sebelum ini dan selepas ini..terima kasih Tok..

    ReplyDelete
  35. Salam Tok. Mohon Tok ijazahkan saya amalan Ayat 7 dan lain-lain amalan yang telah tok ijazahkan dalam blog ni. Terima kasih Tok.

    ReplyDelete
  36. tak dinafikan ayat tujuh ni..memang bagus dijadikan amalan...saya dah rase tempiasnyer sbb mengamal ayat ni mase saya kena'gangguan' dulu...tapi tak tahu la betul ke apa yg saya rase tu atau khayalan semata-mata...masih confius lagi ni...boleh Tok Belagak terangkan...trima kasih.

    ReplyDelete
  37. ada orang sama nama plak dgn saya kat malaya ni rupanya...ingat saya sorang jer hehe:)

    ReplyDelete
  38. Salam Tok, saya juga terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan, dan saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan.. Terima kasih. wassalam.

    Dari hanafi mohd norman

    ReplyDelete
  39. salam tok mohon terima ijazahnya amalan ayat 7 ini

    ReplyDelete
  40. Salam..
    Saya mohon terima ijazah amalan ayat 7 ini..
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  41. salam, tok tumpang saya bertanya apa kelebihan2 beramal dengan ayat2 7 ini. saya cuba nak mengamalkannya. terima kasih.

    ReplyDelete
  42. insyaallah saya akan amalkan ayat 7 tu tok, rasa kelainan dari start membaca tiap pagi dan malam terutama lps baca quran selepas solat...

    ReplyDelete
  43. nak tolong TB tepek kan kt sini.. tp kt komen nie xboley lak.. minta di turunkan ijazah nye yer tok..
    Terima Kasih.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  44. Salam dan selamat hari raya Tok, saya terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan, Ya Latif Suatu kaifiat dan Al-Ikhlas dan kaifiat mengamalnya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  45. Salam Tok, saya terima ijazah Ayat Tujuh dan saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  46. salam tok saya terima ijazah Ayat Tujuh ini dan mohon mengamalkannya...terima kasih tok...

    ReplyDelete
  47. assalam tok mohon untuk diamalkan dan diijazahkan segala amalan yang ada didalam nie

    ReplyDelete
  48. Salam Tok, saya juga terima ijazah Ayat Tujuh Suatu Amalan, dan saya juga pohon untuk beramal dengan ayat-ayat lain yang telah tok ijazahkan.. Terima kasih. wassalam.

    ReplyDelete
  49. assalam tok,sy mohon trima ijazah ayt 7 dan minta izin untuk copy untuk kgunaan sndiri..trima kasih tok..

    ReplyDelete