11.10.16

Lam Jalalah - Memerangkap Jin



Tu dia ... Ghost pun kono penjara 😂

Kaedah ini mudah sangat. Takda hantar Jin duk sana sini. Mekah la dll. La ni nak buat Visa Umrah pun dah nak naik 3 x ganda. Entah entah berangan aje. Entah kemana di baling nya Jin tu dikatakan di hantar ke Mekah ke Laut , Pauh Janggi dll. Ia ke ?

Macam ni senang. Sebagai latihan cari le tempat angker yang kononnya banyak hantu. Kaut simpan dalam seperti rajah di berikan. Senangkan ? Ada sampai 2 saat ke ? Takda kan ?

Pelan pelan kayuh. Katakan ada 3 ekor ... Boleh ke sekali kaut simpan 3 ekor atau sekor sekor ?
Boleh aje. Nak asing asing pun boleh.

Tak cari makan le tok gomoh dan perawat Islam nanti. Perlu garam , perlu limau, perlu air , tak perlu pun. Mudah bukan 😂

Belajar dari pertanyaan dan pengalaman kerana itu akan mematangkan kita. Kalau teori je tak jadi le.

Kalau ada tempat angker le ... contoh rumah berhantu. Perlu ke tabur Garam , siram air dan sebagainya ? Tak perlu pun. Kaut Buang.

Barang barang sihir yang di tanam .. perlu ko di cari dan di buang..? Kalau di tanam dalam tanah dan di simen jenuh le. Dah nak kena guna khadam Bunian untuk amik keluar. TAK YAH LE. Barang tu akan reput sendiri kalau Tuannya dah duk dalam Lokap Lam Jalalah.


Perlu ke berdepan di tempat yang di maksudkan atau tidak ? Untuk beginner elok le berdepan amik rasa. Bila dah jemu sambil makan kacang kat Ostolia pun boleh buat ma. Kata orang mudah aje ma. Mana sampai 2 saat pun.

Menda mudah jangan buat buat payah sebab nak harap upah mahal. Pesakit pula jangan le bila dah nampak mudah kira nak free aje. Mau fikirle expertise tu. Samo cam specialist Rawatan Hospital. Give n Take. Specialist amik masa belajar extra time. Tu bolum lagi belajar online dengan Guru berbayar.

Camtu jo ko ? Bergantung. Kalau nak kunci ..baco le Hayyun Daimun Layamut. Kat tengah tengah tu , kira macam ikat uncang le.

Berapa lama tahan ?
Kukuh ke ?
Tak lepas ko ?
Apo lak Jin nak makan dalam tu ?
Tanyo la Guru 😂

Dulu ado orang kasi bekas kaco isi insulin kek Den. Den isikan Jin jo dalam tu. Budak budak nak main botol tu Den biarkan ajo termasuk anak anak Patient. Ado yang buka tutup tapi tak reti nak tutup balik. Elok jo Jin Jin tu duk ontok ontok dalam botol. Takdo depa dapek keluar de walau takdo tudung.

Takdo lak Den nak peranyut ke laut ke hapa. Botol tu tak sampai 1 inci pun besarnya. Bagusnya senang Den lotak sticker apo jonis hantu yang Den lotak.

Mendo camni kadang Guru pun tak ado maso nak ajar. Sendiri bikin la. Dari situ datang pengalaman dan idea. Lobih lobih Jin Jin tu hangin jo.

Kang ado lak ustaz bangang kato Jin mano boleh kono ikat ke hapa. Apa lagi ... masukan jo jin jin tu dalam perut Ustaz tu atau tambat kat Tolur dio. HE HE HE. Mendo tak tahu bertanya la.

Bila dah praktis baru kita tahu Jin Jin ni pun ado yang liat , tegar dan macam macam kerenah cam manusia juga. Gunakanlah akal dan pertimbangan. Jangan asal ado Jin jo kita nak Lamkan. Doso beb. Den hanya kasi tahu camno nak guno pisau. Pisau ni boleh buek membantu masakan dan bunuh. So sendiri mau ingat le.

Ok cukupla sebagai intro Memerangkap Jin. Mainan budak budak le kata Jin.

16 comments:

  1. Assalamu'alaikum tok..Mohon pencerahan tok....

    ReplyDelete
  2. Tok macamana kalau nak belajar asas ilmu lam jalalah..apa langkah pertama tok...adakah setiap orang ada lam jalalah dan macamana nak aktifkan...adakah cara untuk berlindung dalam lam jalalah kita bayangkan kita berada dalam lubang lam jalalah?..atau kita just bayangkan lam jalalah di hadapan kita dan kita berada didalamnya tok?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu..apa langkah pertama tok untuk newbie? mohon ijajah yg asas tok buat pengikut blog universitas DS...

      persoalan tok..
      apakah bayangkan masuk duduk ?
      apakah bayangkan dihadapan ??
      cukupkah bayangkan saja kalau x mau buat isyarat tangan?

      Delete
  3. terbaik tokkk...
    mmg layak digolar sifu segala sifu..semua penulisannya berisi...jelas dan mantap kegunaanya...guru jual ilmu online lepas bayar mahar pn tanyo detail terkentot nak jawab..hehe

    ReplyDelete
  4. lepas ikat kasi potong tali lam..ye tak tok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lain. Insyaallah akan Den bincnagkan

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. Dari soalan soalan camni le mudah Den nak susun cerita temberang. Insyaallah akan menyusul berdasarkan soalan soalan sebagai panduan penceritaan.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Tok....sambung tok...klu tok ajar DIY leh wat praktikal

    ReplyDelete
  8. Ye tok...Tok handsome...pahala yang sentiasa mengalir...jazakallah

    ReplyDelete
  9. Salam. Hahahaha! Blog yg very interesting. Betul kata tuan yg empunya blog.Lam Jalalah kaedah yg paling cepat macam speed of lightning untuk menangkis Jin dan bomoh2 jahat tapi unfortunately kalau disini dikatakan non-islamic padahal mereka tidak mengkaji.Ruqyah aje yg betul...sampai besok pun tak game! Saya sokong tuan 100%!!!!!

    ReplyDelete
  10. Kalau seseorang tu buat pagar lam jalalah untuk diri...Kalau dia ada saka atau pendamping tanpa dia sedari..Macamana tok?..apa akibatnya...Terima kasih tok..

    ReplyDelete
  11. Ada rezeki nak jumpa tok..berubat dan ambil ijazah lam jalalah...

    ReplyDelete
  12. Dulu pernah dengar amalan pagar silang amalan ghaib..rupanya jam jalalah ye tok..

    ReplyDelete
  13. Yep. Kerana itu ada Pendekar bila buka bunga sembah mereka dah siap siap buah silang atau pangkah

    ReplyDelete