5.7.11

BERSIH BERDARAH - 1

Sebagai seorang Islam, Den patuh pada Ulil Amri yakni yang di Pertuan Agung Tuanku Mizan. Atas Titah beliau tempat perhimpunan bersih adalah di Stadium.

Pada hemat Den, ianya selamat dari unsur pergaduhan atau pertumpahan darah
Namun jika terjadi rusuhan Den tidak teragak agak mempertahankan institusi Beraja yg menjadi kepala Agama Islam.

Jika digantung Den tinggi. Tak kira kerajaan mana memerintah taat setia tetap pada Ulil Amri.

Sebenarnya hajat Den semasa nak mengarang semalam, ialah menurunkan kaedah menjaga Senjata serta Mengisi senjata. Kaedah berlimau yg betul. Barulah mantap senjata yg ada. Kalau seteru memakai keilmuan bathil seperti kebal atau lainnya pasti dapat di belah dengan senjata yang sudah diisi.

Amalan orang Melayu apabila malam Jumaat , biasanya mereka berlimau kan senjata. Namun ia tidak berapa sesuai untuk Senjata berkhadam. Senjata akan " PANAS ". Tapi kalau senjata untuk kaum ibu, guna aje minyak JARO di baca Ya Qowi Ya Matin, insyaallah ada umphhh.

Senjata berkhadam sebaiknya di bersihkan serta dilimaukan dalam tempoh seminggu sebelum suatu pertempuran di jangkakan.

Mana mana yg sms Den tanya. Tok. dah kena start menyimpan bahan makanan lebih ke ? Jawapan Den, tak yah dah tak jadi perang Sabil.

10 comments:

  1. Ya memang betul tok...Yang Dipertuan Agung Tuanku Mizan pemimpin umat Islam Malaysia. Sebagai rakyat patuh kepada pimpinannya tok...Allah hu Akbar..

    ReplyDelete
  2. kalau cikgunye kate begitu, saya sebagai murid juga mengikuti...he he h eh...

    ReplyDelete
  3. Den sokong seratus peratus Tok...

    ReplyDelete
  4. Yang DiPertuan Agung Tuanku Mizan tu Canselor UiTM. Pada hemat saya, Pihak Penganjur Bersih 2.0 tu kena dan wajib patuh kpd titah Tuanku Mizan.

    ReplyDelete
  5. saya juga.... rela pertahankan kedaulatan negara dr ancaman musuh ... mudah2an....

    ReplyDelete
  6. salam..Benar TB...saya hanya akan patut pada Tuanku Sultan dan bukannya Perdana Menteri n the gang yang korup tu....

    ReplyDelete
  7. pelik ajaib kenapa mengapa kepala perhimpunan BERshit ni tidak di ambil tindakan...bertambah pelik ajaib si LUNCAI turut serta..erm ikhtiar kan sesuatu siapa yg ada kemampuan..ada kemungkinan lebih teruk dari tragedi 13mei...manakan tidak...yg di jadikan ayam laga melayu islam sendiri...bijak nya perancangan depa..

    ReplyDelete
  8. Yang melayu jadi bodoh dan lembu pada yahudi tu buat apa.apa guna Tuhan bagi akal suruh fikir,ini tak macam dah kena cucuk hidung. melayu oh melayu kenapa la jadi mcm ni. akal letak kt buku lali je.sayang seribu kali sayang.bangsa lain tersenyum lebaaaaar. agong pun tak perlu layan laknat ambiga.dia tu sapa

    ReplyDelete