4.7.11

BERSIH BERDARAH

Den turunkan ijazah amalan pendekar ayat empat.


1) Lailahailla anta subhanaka inni kuntu minazzolimin

Tasbih Nabi Yunus a.s dibaca 10x

2) Wallahu Gholibun Ala Amrih

Wirid Saiyidina Ali r.a dibaca 33x

3) Ya Hayyun Ya Qoyyum Ya ilahana wailaha Kullisyaiin ilahan wahidan lailahailla anta

Ismu Azam Asip b Bahyar dibaca 33x

4) Ya Zal Jalali wal ikram

Wirid Al Imam Ghazali di baca 500x.


Jika dibaca sekali selepas solat adalah amat baik. Kaifiat penuh akan Den tulis di lain masa. Namun kaifiat diatas sudah cukup memasuki MODE : Perang

Hendaklah Berwuduk dan mulakan dengan Bismillah.

Semasa melangkah keluar rumah bacalah Gerak Aku Gerak Allah, kaki kanan didahului.
Disepanjang pertempuran ucapkan wirid yg ke empat sebanyak mungkin.

Mode : Amuk

Ditambah ayat 128 n 129 surah at taubah
Kemenyan Arab

Akan ada petunjuk didalam mimpi biasanya singa. Ianya bermaksud Macan. Digelar ia Macan Ali. ( Saiyidina Ali a.s ). Berhati hati kerana ianya bukan Jin, sekadar petunjuk kita sudah jazam akan ilmu ayat 4 ini. Macan Ali ini ada di bendera pada kerajaan negeri.

94 comments:

  1. alhamdulillah.. terima kasih tuan guru.. sy terima ijazah. semoga tok di murah kn rezeki dan dipermudah kn segala urusan ..amin

    ReplyDelete
  2. terima kasih. Mohon diijazahkan kepada sy.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah,

    Esei terima ijazahnya Tok. Moga dipermudahkan Allah untuk beramal, moga Tok serta keluarga dan ahli jemaah DS sentiasa dalam Rahmat dan InayahNya, amin.

    ReplyDelete
  4. mmg dah sampai masa mereka yg berdiam diri diperkuatkan, tok.

    saya terima ijazahnya. tq.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... Terima kasih dunia akhirat Tok

    ReplyDelete
  6. Salam Tok. teruskan Tok. mmg patut Tok sebarkan. Kiyai Salleh Batu Pahat pn amalkan ayat 4 ni.

    ReplyDelete
  7. pehhhhh...bende ni mahal tuuu...

    mekasih tok =)

    ReplyDelete
  8. terima kasih tok. tapikan aper kene mengena antara tajuk tu dengan amalan tersebut?

    ReplyDelete
  9. kenanya ialah... kiter bakor jer....

    ReplyDelete
  10. memamg benar amalan ini...tapi harus di ingat..ijazah tanpa guru yang nyata..seperti berguru dngan syaitan..akibatnya...boleh di masuki JIN ke dalam badan kita...so berhati2 lah..kecuali penambahan kepada yang sedia ada..mudah2an niat yang baik membawa kebaikan..Amiin....Amalan kiai ini keras " PENANGANNYA " so hati2..

    ReplyDelete
  11. saya mohon untuk amalan tok..

    ReplyDelete
  12. terima kasih tok...mintak halal ilmu dunia akhirat

    ReplyDelete
  13. maksudnya ada tanda2 perhimpunan bersih akan bermandi darah. kalau itu terjadi ilmu ini melengkapkan diri kita untuk fisabilillah (mode perang)mempertahankan tanahair dari anasir pengkhianat negara yang merancang huruhara. sekian. betul tak tuk?

    ReplyDelete
  14. aku terima ijazah ayat empat seperti mana yang diijazahkan oleh Tok Belagak...

    ReplyDelete
  15. Mohon ijazah untuk beramal

    ReplyDelete
  16. Mohon halalkan ilmu ini untuk saya tok...syukur alhamdulillah

    ReplyDelete
  17. tok belagak pernah ijazahkan ayat empat...dibaca memadai 4kali sehari dengan niat sebagai hamba allah.
    now telah diupgradekan menjadi ayat pendekar...
    saya terima jazam tok belagak
    terima kasih tok kerana sampaikan melalui suami saya, Azari from Labuan.

    ReplyDelete
  18. Trima Kasih tok saya terima ijazahnye

    ReplyDelete
  19. Salam Tok Belagak..

    Saya terima ijazahnya..semoga bermanfaat buat kita semua..amin..

    al-fatihah buat Tok..

    ReplyDelete
  20. Assalam tuk, saya terima ijazahnya. terima kasih.

    ReplyDelete
  21. Laa Alaha Alaa Anata, Sabahanaka Anaya Kanata Mana Al Zholamayana.
    Yaa Za Al Jalala Wa Al Akarama.
    Hamba baca quran tak baris dan guna kitab JAWI barulah TAKKAN MALAYU HILANG DI DUNIA. mahadaya-asalama.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Alhamdulilah..terima tok.insyaALLAH den cuba buat.
    Doakan kami tok.

    ReplyDelete
  23. ada lagi mahadaya ni...

    apa2pon..
    den terima ijazah ini ye tok...mohon izin amal

    ReplyDelete
  24. KEMENYAN ARAB TU KENA PASANG WAKTU ZIKIR?

    ReplyDelete
  25. Macan Ali ni macam cerita Narnia la kan tok

    ReplyDelete
  26. aku terima ijazah ayat empat seperti mana yang diijazahkan oleh Tok Belagak...

    ReplyDelete
  27. sy terima ijazahnya...alhamdulillah, semoga Allah sertakan dgnnya keberkatan dan hikmah...amin..

    ReplyDelete
  28. aku terima ijazahnya...terima kasih tok..

    ReplyDelete
  29. izin untuk terima ijazahnya tok....syukran.

    ReplyDelete
  30. tq tok.
    sy terima ijazahnye...

    ReplyDelete
  31. saya terima ye tok ijazah amalan pendekar ayat empat.smoga ilmu yang tok beri ni menambahkan lagi saham2 tok di akhirat sana..

    ReplyDelete
  32. SAYA TERIMA IJAZAH INI..TERIMA KASIH

    ReplyDelete
  33. saya terima ijazahnya...mohon lmu dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  34. alhamdulillah.. saya terima ijazahnya.terima kasih TB

    ReplyDelete
  35. salam..sy ahmad kuairi dengan iklas menerima ijazah amalan pendekar ayat empat dari TOK BELAGAK

    TQ

    ReplyDelete
  36. salam..sy AHMAD KUAIRI BIN MUSA dengan iklas menerima ijazah amalan pendekar ayat empa dari TOK BELAGAK..TQ

    ReplyDelete
  37. Saya terima ijazah Amalan Pendekar Ayat Empat. Al-Fatihah.

    ReplyDelete
  38. salam..sy terima ijazah ayat empat dari TOK BELAGAk TQ

    ReplyDelete
  39. citer fasal singa... dulu2 ada mimpi singa-singa muncul dari 2 kalimah syahadah....

    ReplyDelete
  40. saya terima ijazah amalan pendekar ayat empat ini dari tok untuk diamalkan, terima kasih, tok.

    ReplyDelete
  41. sy terime ijazahnya tok.terima kasih

    ReplyDelete
  42. aku terima ijazah ayat empat seperti mana yang diijazahkan oleh Tok Belagak semoga diberkati dunia akhirat

    ReplyDelete
  43. salam tok,sy mohon ijazah ayat empat dan semua ilmu dr tok. moga dapat keberkatan dunia dan akhirat.
    Hampir 2 tahun menunggu ayat empat ni. Alhamdulillah diperkenan Allah. terima kasih tok..

    ReplyDelete
  44. saya terima ijazahnya TB. Mohon diberkati. Amin.

    ReplyDelete
  45. Saya mohon terima ijazahnya Tok. Terima kasih

    ReplyDelete
  46. sy terime ijazahnya tok.terima kasih

    ReplyDelete
  47. mohon di ijazahkan,,,,semoga kita dapa redha allah,,terima kasih

    ReplyDelete
  48. mohon diijazahkan dan dihalalkan ilmu ini dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  49. Salam Tok. Saya terima Ijazah Ayat Empat dan lain-lain amalan yang Tok ijazahkan dalam blog ini. Terima kasih Tok.

    ReplyDelete
  50. Assalamualaikum...mohon dihalalkan ijazah untuk amalan diri

    ReplyDelete
  51. tq tok n sy amik ijazah ayat 4 dan amalan lain yg diijazahkan di dlm blog ini.

    ReplyDelete
  52. Salam....

    Saya ( SHAHRULFENDI BIN RAMLI )terima Ijazah Ayat Empat dan lain-lain amalan yang ijazahkan dalam blog ini. Mohon diijazahkan dan dihalalkan ilmu ini dunia dan akhirat

    Terima kasih.SALAM...

    ReplyDelete
  53. Salam

    Saya (SHAHRULFENDI BIN RAMLI) terima Ijazah Ayat Empat dan lain-lain amalan yang Tok ijazahkan dalam blog ini.Mohon di ijazahkan

    Terima kasih

    ReplyDelete
  54. saya terima ijazahnya dan mohon utk mengamalkan,terima kasih tok...

    ReplyDelete
  55. Salam Tok,alhamdulillah.. terima kasih

    ReplyDelete
  56. salam tok.. mohon diijazakankan kpd saya.. terima kasih ,tok

    ReplyDelete
  57. maaf tok,kalau baca wal jalaali wal ikram.apa bezanya.

    ReplyDelete
  58. salam tok mohon dijazakan kepada saya terima kasih tok

    ReplyDelete
  59. Saya ( Ahmad syahir b. abdul sukor ) Mohon diijazahkan dan dihalalkan ilmu ini dunia dan akhirat. tk

    ReplyDelete
  60. Saya ( Ahmad syahir b. abdul sukor ) Mohon diijazahkan dan dihalalkan ilmu ini dunia dan akhirat. tk

    ReplyDelete
  61. salam... mohon ijazak tok....terimakasih

    ReplyDelete
  62. salam... mohon ijazak tok.terime kasih

    ReplyDelete
  63. salam tok saya terima jizahnya dan mohon mengamalkan ayat ini...terima kasih tok...

    ReplyDelete
  64. saya terima ijazahnya dan mohon utk mengamalkan,terima kasih tok...

    ReplyDelete
  65. Mohon ijazah ayat4 dengan lafaz lilAllahita ala. TQ

    ReplyDelete
  66. Qabiltu amalan ayat 4 ini kerana Allah Ta'ala..juga saya mohon ijazah amalan yg Tok Belagak ijazahkan dlm blog ini..Alhamdulillah..terima kasih..mohon redha ilmunya tok :) amiin..

    ReplyDelete
  67. saya mohon diijazahkan... terima ksih...

    ReplyDelete
  68. sy mohon di ijazahkan... terima kasih TB..

    ReplyDelete
  69. mohon diijazahkan tuan! RAZIF BASRI

    ReplyDelete
  70. aku terima nya. terima kasih. alfatihah kepada tok belagak

    ReplyDelete
  71. aku terima ijazahnya..terima kasih TB

    ReplyDelete
  72. mohon ijazah. terima kasih tok. moga bermanfaat InsyaAllah

    ReplyDelete
  73. Ijazahkan tuan untuk A'zizi Bin A'li
    Kuching,Sarawak

    ReplyDelete
  74. Assalammualaikum Tuan Guru Saya Terima Ijazahnya
    Muhon Tuan Doakan Saya Nyata Menggunakannya Nanti.

    ReplyDelete
  75. mohon diijazahkan tok belagak

    ReplyDelete
  76. saya terima ijazahnya tok
    terima kasih tok

    ReplyDelete
  77. Saya terima ijazah ayat empat dari Tok untuk diamalkan. Terima kasih diucapkan. Moga sentiasa dirahmati Allah SWT

    ReplyDelete
  78. Saya terima ijazah ayat empat dari Tok untuk diamalkan. Terima kasih diucapkan. Moga sentiasa dirahmati Allah SWT

    ReplyDelete
  79. Ini di panggil dgn ayat 4 yg pernah di ijazahkan oleh Kiayi Salleh

    ReplyDelete
  80. mohon ijazah tok ilmu ni dunia akhirat

    ReplyDelete