15.5.10

Mail Kacip - The TAHIK MAN

Suatu cabaran kepada Ismail Kacip. Den scan anda sebagai orang yg bermasalah mental. Sekarang sedang merayau rayau di Kota Kinabalu setelah di halau dari rumah pesakit apabila ingin membuang sihir dengan kaedah memandi pesakit dengan air kencing.

Hentilah membawa parang dan kacip tu....

Kalau anda ingin bertemu dengan DEN silakan mengisi ilmu sebanyak banyaknya...sebab tahap anda di bawah tapak kaki kiri den aje...
Kepada muridnya yg menulis iklan Mail Kacip...sila sampaikan cabaran DEN....


Oi...mail kacip..apsal nak membuang hantu raya sekor kat rumah pilot sampai 4 jam...itupun habis ko bakar hiasan 3 qul, tikar, cadar anak2 dia yg ada gambar minnie mouse..dan bakar kat puncak alam....kata muleh bunuh iblis....takan hantu raya pun terkentut2... Tanya le pilot tu...sekali kaut je DEN buang....


Ajaran sesat yg anda bawa yakni nak buang iblis , syaitan , jin, khannas dan lain2 dengan hanya berak di tandas...ko giler ke....

Islam adalah cara hidup yg menekakan priinsip Taharoh samada zahir atau batin. Anda gagal bab Taharoh mungkin kerana anda selalu amal mandi air kencing untuk penyucian diri..mungkin kaedah anda melihat kebersihan begitu. Namun jika ingin berjumpa DEN pastikan anda gosok gigi.

Semua sejadah yg di kilang oleh syarikat Cina..ada syaitan jadi wajib bakar...

Mail ni banyak terpengaruh dengan fahaman WAHABI laknatullah tu le...Semua nya Batil kecuali dia...zikir lain batil kecuali dia..

ini contoh zikir MAIL KACIP

Zikir Lisan : Ya Mail..Ya Mail
Zikir Nafas : Ya Kacip .. Ya Kacip
Zikir Sir : Ya Mail Kacip

Kaifiatnya hendaklah di zikirkan semasa mengemut tahik agar berbentuk tahik tu...

169 comments:

  1. awal dulu den ingat wak mail joyo dn kk, tu samo dgn mail kacip ni, akhir nyo den perasan ghuponya bukan...

    ReplyDelete
  2. Tu mail dragon...ekor di laut china selatan...badan di tasik Puchong...kepala di KLCC

    ReplyDelete
  3. yehaaa...tok dah buat post baru..

    ish2...mail kacip punya skilll..ada ka bakar ayat 3 qul...ayat suci xkan di buat bakar kot...cis...najs betul la mail kacip...haaa...cepat tok dah cabar tuh...cepat2 sebelum tawaran tamat tempoh

    ReplyDelete
  4. umak ai, dah la panjang, tinggi pulok lagi tu... memang layok la jadi orang kuat tok...
    den duduk jauh-jauh lah kek penghujung benua... doakan den ya tok... yang baik-baik

    ReplyDelete
  5. Tanyo kek dio, "Orang gilo x mengaku dio gilo, Ekau gilo ko??"..

    ReplyDelete
  6. den dah habaq dah sbelum nie, mail kacip tu mmg kkacipp...

    ReplyDelete
  7. Issyy.. botul ka ni Tok Bolagak? Nak golak ado. Kesian pun ado.

    ReplyDelete
  8. indah betul gambaran wak mail the dragon trainer..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...dpt tahu awal2. kalau tidak nanyee kena mandi ngan air kencing

    ReplyDelete
  10. salam to all..

    alhamdulillah... saya tak sempat email Mail Kacip masa tahun lepas... macam ada yang tak kena saja... dan nasib saya baik jumpa blogspot darulsaka...

    berguru kepada org tak betul..maka sama2 lah sesat...

    ReplyDelete
  11. dan lagi...

    sila sahut cabaran ini mail kacip.. kan dulu selalu saja nak jumpa tok belagak... sekarang tok dah open the entrance.. so tunggu you saja...

    jgn lupa berus gigi dan mandi...hehe.. mandi air paip bukan kencing..

    ReplyDelete
  12. kasi minum air kencing lebih sikit....baru power...he! he!

    ReplyDelete
  13. ni mail kacip yang ada dvd skali tu ke

    ish seram2

    ReplyDelete
  14. kelakar tahap gaban closing tok tu..hihihi..nak jumpo jgn lupo gosok gg :-)

    ReplyDelete
  15. mail ni termakan kacip fatimah agaknya.. hehe[my blog]

    ReplyDelete
  16. Baru hambo serba sedikit,siapa mail kacip.Nasib baik tok announce.Hamba nyaris nak p jumpa dia

    ReplyDelete
  17. siapa mail kacip ni??? Yg ada dvd free tu ka???

    ReplyDelete
  18. kot tosodak-sodak dio kat kk tu... tando eh ado juo perhatian Tuhan kat diri dio melalui kalam tuan-tuan... muga kito sama-sama insaf...

    ReplyDelete
  19. kawan aku ada cerita seorang guru di tawau di rawat oleh seorang perawat yg menyuruh pesakit membakar ayat suci alquran di dinding,bakar sejadah,membuang bunga2 dan menyuruh pesakit itu mandi air kencing sendiiri.hingga pesakit itu jadi trauma.dia semakin teruk hingga boleh terlihat jin di mana saja dia pergi.anaknya juga jadi trauma takut kerana dia hendak membakar rumah sendiri...dia dihantui oleh perawat yg kononnya terhebat dan terpakar membunuh iblis...pesakit itu dah tak tahan akibat selalu di telefon oleh perawat itu kerana nak datang lagi merawat...sampai skarg pesakit hampir gila akibat di rawat oleh perawat itu...

    dah lama aku mencari perawat ini...rupa2nya si mail kacip sipemandi air kencing....

    aku pun nak cabar kau wahai mail...sekali dgn guru2mu...

    ReplyDelete
  20. ni blog mail kacip http://ilmuhaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. alang2 dia kat KK....elok ko jumpa kat KK je...pakai minyak wangi byk2 sebab dia busuk...serius...

    ReplyDelete

  22. macam2 ada kat dunia nie :|

    ReplyDelete
  23. Mudah mudahan Allah s.w.t. beri dia pertunjuk untuk insaf..

    ReplyDelete
  24. nape jadi fitnah sampai begini...

    ReplyDelete

  25. Sesuatu kejadian itu ada hikmahnya, mengapa dia gila juga ada hikmahnya, hanya tuhan shj yg tahu.

    ReplyDelete
  26. oh...ada jugak manusia macam ni kat dunia nih... tok belagak kena banteras nih...kang x pasal2 makin ramai yg kena kencing dgn air kencing dia... mudah2han dia insaf... insaf la wahai manusia...huhuhuuu

    ReplyDelete
  27. kesian cikgu tu...niat nak cari org beragama yang buleh mengubat tapi lain jadinya....ini lah masalah utama di kawasan kami ni banyak pengamal perubatan yg guna jin...yang ustaz...entahle...x ada yang menonjolkan diri barangkali...tu le ada yang jadi mangsa...

    ReplyDelete
  28. kacip jer telurnya Tok..huhuhu

    ReplyDelete
  29. Mail kata silat, air zafaron, ilmu pengasih, ilmu penggerun, air yasin, mandi bunga dll adalah ilmu bathil....

    Tapi dia sendiri dapat ilmu dari mimpi katanya.....kan ke bapak batil...

    ReplyDelete
  30. haaiizzz teringat cadar DISNEY PRINCESS yg saya belikan untuk anak² gadis dah kene buang... klau murah tak pe ni mahal.. org tu ckp setan, hantu, iblis suka duk kat gamba tu... last last Tok jugak yg kuarkan puaka tu dari anak saya..

    ReplyDelete
  31. Cita lah lagi....Sweety Cutielady

    ReplyDelete
  32. Mahal cadar disney princess tu yg tebal tu. hari tu den tanyo kek wangsa walk mall, rm159.
    cerita la lg sweety....apo kisah sebonar jumpa mail kacip dulu...then napo tak jumpo Tok dulu.

    ReplyDelete
  33. ooooo..Ilmuhaq tu......TQ Abg Rozaimi...
    Saya ada terorder DVD dia ni....dah sampai dah kat umah. Dia post dari Sabah.(bedasarkan stem)
    Nasib baik la laptop saya tak boleh play DVD tu...
    Kalau tak , hancing dah diri saya ni.

    ReplyDelete
  34. apa lagi mana yg dekat pi la libas mamat tu.
    Tq Tok sebab dedahkan mangkuk2 mcm ni

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. bila memandang-rasakan aksi almudzil... tokocut den... mohon agar senantiasa dalam limpahan perhatian rahmat kasihsayang alhadi, atas syafaat nabi s.a.w. dan keberkahan para guru serta ahli sulalatil wasilah...

    ReplyDelete
  37. dalam menanggapi kes spt ini, harus para salik turut muhasabah ke dalam diri samada ulasan, komen @ pandangan yang diberi dicampuri ammarah terkecuali lah yang sudah mencapai mahfuz... den kocut bonar... guru menyanggah dgn kamilah, kita murid2 ni menyergah dgn ammarah...

    ReplyDelete
  38. Mail kata DEN sesat..bahkan ada murid DEN yg giler isim berubat dgn dia...kerana terlalu byk zikir....itulah cerita dia di Sabah.....
    Murid Den yg paling byk zikir ialah seorang hafiz di brunei....200,000 ++ sehari...allah allah...

    Pandai buat cerita mamat mental ni...

    ReplyDelete

  39. hafis yg byk zikir tu ker berubat dgn mail kacip? ..Tok

    ReplyDelete
  40. ismail kacip a.k.a ismail korban.

    'korban' sebab satu ketika dulu beliau selalu bersedia utk berkorban bila takaza(keperluan) agama dibentangkan di masjid india sekitar 80an.

    namun ada peristiwa yg menyebabkan beliau sudah jadi 'lain macam'. saya juga tidak pasti peristiwanya, tapi dengarnya dia terminum air yg telah dijampi(?) cuba tanya pada orang2 lama di sri petaling yg tahu peristiwa sebenarnya dan boleh jelaskan.

    bila beliau muncul diinternet dgn "ilmu-haq"nya, saya memang mengikuti juga perkembangannya.

    tapi bila amalan pelik2 yg diajar/amalkan (spt kata TB), memang patutlah dibenteras supaya orang lain tidak tertipu.

    betul kata liley, mungkin ada hikmahnya dia begitu. Ujian bagi dia dan ujian bagi kita.

    ReplyDelete
  41. salam bro and otai sekalian...Mail kacip yang leh zass iblis tu ker....Tak pelah tok sifu(qiyai belagak)..Kito doakan semoga dia di beri petunjuk dan hidayah aje lah yer....yang batil tu harus di zass..Yang tu gua Sokong 100%...

    ReplyDelete
  42. Salam...sifu..alhamdulillah atas ijazah Yasin 7mubin tu..Apa-apa pun GUA komen best lah tok 7mubin ni walaupun duduk berjam-jam....siap macam pendekar Goku super sanya 4...Tabik spring 10000x sama qiyai blagak dan tak lupa pula pada Geng-geng kapak-kapak sekalian...

    ReplyDelete
  43. kumpulan kapak bersedia..hehehe..

    ReplyDelete
  44. kombo dia or marketing arm si mailKacip ni mail parang ... dulu selalu jadik shadow si kacip kg sana

    ReplyDelete
  45. Alhamdulillah terima kasih Tok atas pendedahan tersebut....bak kata P Ramlee siapa tak nampak jugak, dia anak... ha...(Anak cucu bani Adam)
    Macam kartun tapi benar.

    ReplyDelete

  46. jgn jadi cam ayah pin udah ler, kasi pengikut2nya minum air rebusan tulang anjing dan menelan pil yg mengandungi najis ....
    Tok, ayah pin ni boleh scan ke tok? ...
    ayah pin ni berada di mana sekarang .. ;)

    ReplyDelete
  47. nak kenal diri, bila mula nak kenal diri macam banyak sgt kurangnya... :(
    bukan sifat yang kurang, tapi amalan.

    Subhanallah...

    ReplyDelete

  48. nak kenal Allah maka kenallah diri sendiri ... :|

    ReplyDelete
  49. kenal kan saya markisa..hehehe cam tu ke liley

    ReplyDelete
  50. Konal tapi tak CINTO ( hampeh )

    hehe..

    ReplyDelete
  51. cinto tu dah tinggi lebel ke ateih bang mohamad... dapek konal sekodar sifat2Nya pon dan dapek senantioso taubat rujuk kpd DIA pun dah bosar rahmat dariNya...

    bukan lah hampeh bila belum mahabbah...

    ReplyDelete
  52. ish.. 3x..kalau tengok promo dekat blog dia, tentu ramai yg tak tahu berminat yer..semoga Allah pelihara kita..amin

    ReplyDelete
  53. Isyy kalau kek Masjid India atau Sri Petaling tu, markaz Tabligh tu. Patut la si mail ni terer juo hapal duo tigo dalil.

    Tapi kalau dalil ajo cantik, caro tak ikut syariat, tak botul jugo. Dah tontu mandi air kencing ni perbuatan syaitan, sobab nak kembalikan kekuatannyo setolah cedero kono azan.

    Tambah pulak memfitnah Ahli Zikir. Syaitan ajo yang takut orang berzikir ni. Patutnyo si mail ni tau, Guru Mursyid yang dio jumpo dalam mimpi tu Syaitan Penyamar. Kalau botul si mail ni pernah bertabligh la.

    Syaitan dan jin2 kafir pun tak suko bungo2 ni. Sobab ado bau wangi. Bab simpan gambar2 tu, larangan dah dicabut, sobab zaman sekarang tak ado sapo laie yang nak sombah gambar, macam dalam Gereja Yemen di zaman Rasulullah.

    Yang patut berhati2, gambar2 kito tu. Memang boleh hantar sihir melaluinyo. Jangan sesuko hati kito bagi gambar2 kito kek orang lain. Ni maso bercinto, bagi gambar kek boipren. Bilo clash, boipren pun dendam hantar sihir.

    Derio Jin ni sensitif, kononnyo 100x gando lobih baik daripado anjing. Tengok gambar ajo Jin dah boleh tau kek mano nak hantar sihir (Den lupo baco kek mano).

    Kalau sampai bakar cadar minnie mouse yang mahal tu, Den tak tau la apo nak cakap...

    ReplyDelete
  54. Salam.ada satu lg perubatan al mansur satu ketika dahulu amat popular kutip derma guna anak yatim..berhati hati dengan agenda mereka.guru depa Azhar.sapa tau .beri komen

    ReplyDelete
  55. salam semua... salam silaturrahim.

    ReplyDelete
  56. Al Baqarah 67

    "Aku berlindung kepada Allah agar tidak menjadi salah seorang dari orang-orang yang jahil".

    ReplyDelete
  57. Tu murid dia.....rumah dia penuh sampah....den free ..datang aje ke darulsaka...kami pembersih..karpet vakum hari hari...den nak ko demo bunuh jin yg den simpan dalam botol....

    Tapi syarat utama ialah gosok gigi...sebab ramai cakap ko tak gosok gigi...

    ReplyDelete
  58. Salah satu contoh ajaran sesat...mandi air kencing

    ReplyDelete
  59. Mail dah jadi jahil kerana mandi air kencing .... Tak makbul doa dia seperti al baqarah 67...patutlah dia kata murid dia tak naik pasal tak sanggup mandi air kencing...

    ReplyDelete
  60. Salam,
    Kalau Mail Kacip dah terbaca isu kat blog ni... sepatutnya dia jawap... betul ke dia ni mandi air kencing? Jawaplah Mail Kacip... tuduhan tu tuduhan yang berat...
    Kalau nak bunuh Hantu Raya pun terkial-kial... tak payahlah nak cerita nak bunuh Iblis, Syaitan dan Jin Afriat....
    Setakat ilmu kami yang tak seberapa ni... membunuh apa2 jenis jin tak kiralah sekuat manapun dia termasuk jin Afriat... insyallah boleh kami buat dengan pelbagai cara... tapi membunuh syaitan memang kami tak mampu... kalau kami kaut@tangkap dan cuba bunuh... nampak hancur macam debu tetapi dalam masa 5 saat bercantum semula @ hidup semula. Tapi saya yakin dan percaya ada manusia yang diiizinkan oleh Allah swt mampu untuk membunuh syaitan... tapi Mail Kacip saya rasa tidak mampu kalaulah betul kata Tok Belagak... hantu raya pun terkial-kial untuk membunuhnya...
    Walahualam

    ReplyDelete
  61. Qarin pun leh munuh? Duhai Mail Kacip, qarin mu sendiri dah munuh la ye? he he

    ReplyDelete
  62. c20

    BAHLUL

    Bahlul adalah seorang gila. Begitulah kesan para pedagang
    di pasar Baghdad dan begitu pula yang hinggap dalam pikiran
    anak-anak kecil yang berkeliaran di sekitar pasar itu.
    dan berkata, "Bagaimana mungkin, seseorang yang redha
    dan puas dengan Allah mengeluhkan sesuatu?"

    Rupanya, akibat ucapannya itu Bahlul kemudian diuji oleh Allah.
    Sesudah tubuhnya semakin berdarah dan tak karuan akibat
    lemparan batu anak-anak tersebut, Bahlul menyeret tubuhnya
    menuju Bashrah, sambil berharap penduduk Bashrah lebih bisa
    bersikap ramah terhadap dirinya.

    Hari sudah tengah malam ketika Bahlul tiba di pintu gerbang kota.
    Bahlul lapar, haus dan lelah, namun pintu gerbang kota
    telah ditutup. Dia harus menunggu sampai besok pagi. Udara dingin
    semakin menusuk tulangnya. Akhirnya Bahlul memutuskan berbaring
    disamping tubuh yang terbungkus selimut di salah satu pintu kota.
    Sayang, keesokan harinya, logika Bahlul malah mencelakakannya.
    Ternyata tubuh berselimut itu adalah mayat seseorang yang
    berlumuran darah. Tentu saja, keesokan paginya Bahlul dibawa
    ke kantor polisi karena dituduh membunuh orang tersebut.
    Bahlul segera dikirim ke tiang
    gantungan.
    Esok harinya, di alun-alun kota telah berkumpul rakyat yang
    hendak menyaksikan eksekusi hukuman mati atas diri Bahlul.
    Sebelum eksekusi dilakukan, Bahlul dengan ketenangan yang
    luar biasa meminta ijin untuk berdo'a. Setelah berdo'a,
    tiba-tiba ada seorang manusia dari kerumunan massa yang
    berteriak meminta eksekusi dibatalkan. Orang tersebut
    segera menghadap sipir penjara dan mengaku dialah pembunuh
    yang sesungguhnya.
    Massa terkejut. Segera meluncur pengakuan dari mulut orang itu;
    tentang siapa dia, siapa korban dan mengapa serta bagaimana dia
    membunuh korban. Bahlul dan orang tersebut dibawa ke Hakim.
    Hakim terpesona dengan kejadian ini. Lalu dia bertanya,
    "Apa yang menyebabkan engkau mengaku?" Si pembunuh ini lalu
    bercerita, "Tiba-tiba hamba serasa terjatuh kedalam mulut seekor
    naga, yang mengancam kalau hamba tidak mengaku saat itu juga,
    maka ia akan menelan hamba."
    Terkejut dengan keanehan cerita si pembunuh, sang Hakim menoleh
    pada si Bahlul dan berkata, "Algojo bercerita bahwa kau berdo'a
    sebelum ekesekusi dilakukan dan si pembunuh itu lalu mengaku....
    Apa yang membuatmu yakin bahwa engkau tak bakal digantung?"
    Bahlul, masih dengan sikap seperti orang gila, berkata,
    "Ketengangan hamba bukanlah karena merasa yakin bahwa hamba
    tidak akan digantung. Hamba yakin bahwa apa pun yang telah
    ditetapkan Allah adalah yang terbaik, dan memang demikian
    seharusnya. Jadi, hamba benar-benar tunduk dan pasrah pada
    kehendak-Nya. Pada gilirannya, hal ini membuat hamba demikian
    damai dan tenang."
    Tentang do'a yang dia panjatkan, inilah penuturan si Bahlul,
    "Wahai Tuhanku, aku tidak bersalah dan hampir saja mati karena
    kejahatan yang tidak kulakukan. Akan tetapi, aku tidak sedih,
    marah atau benci kepada-Mu. Engkau mengetahui siapa yang membunuh
    dan yang terbunuh, Engkau juga mengetahui mengapa segala sesuatu
    terjadi. Kini, aku sadar bahwa Engkaulah yang menuntunku pergi
    meninggalkan Baghdad dan datang ke kota ini. Engkaulah juga
    yang menuntunku tidur disamping mayat itu. Engkaulah yang
    meninggalkanku di sana dan polisi itu pun kemudian menemukanku.
    Karena itu lakukanlah apa yang Engkau kehendaki atas diriku,
    sebab Engkau dan hanya Engkau sajalah di belakang semua ini."
    Itulah Bahlul, si gila akan Allah, yang berkata pada sang Hakim,
    "Jika Dia memilih memberi hamba racun pahit dan mematikan,
    maka hamba akan menerimanya sebagai gula yang manis dan
    anugerah dari-Nya."

    ReplyDelete
  63. http://jalansufi.multiply.com

    sory la..saya guna bahaso indon.hehe

    Grandshaykh Abdullah Faiz ad-Daghestani ( na pernah kata : Cinta seberat atom lebih beharga daripada ibadat ribuan tahun tanpa Cinta.

    sapa cinta Allah angkat tangan.!! hehe..

    ReplyDelete
  64. jangan lupa klik kat bahagian blog..
    pilih la kat bawah ada pages 1.2.3.4.5.6...

    ReplyDelete
  65. salam..
    Ust.Ateef Ahmad..
    kalau benar dakwaan darul saka.

    tolong hentikan segera - mandi air kencing.

    ReplyDelete
  66. salam,
    bang mohamad, mereka yang lebel cinto ni dah tiada lagi berkalau-kalau ni... mereka dah musyahadah akan kebenaran dan yang benar nyata bagi mereka...

    yang masih berkalau macam den ni taubat dan rujuk dululah bebanyak... wassalam

    ReplyDelete
  67. EMPOWER...pasal tule dia tak berani nak kelentong orang johor...takut ko cabar dia..

    Orang Sabah jauh lagi terror dari dia...tapi terpengaruh dengan dakwaan dia muleh munuh iblis dan syaitan...Den rasa Ustaz Harun DIN kalau dia masih muda sure teruja gak...dgr ada orang mampu melawan Al_Quran ni....

    Dari Nota2 dia yg bertulis tangan dia sendiri...Jelas dia ni lembab atau tak faham...ada ke disamakan dengan perumpamaan SAQJ bahawa dunia ini najis bagi ahli saufi....Itu pasal dia kata nak bunuh Iblis, Syaitan, Jin, Khannas, Qorin dll menggunakan kaedah berak dan kencing....

    ReplyDelete
  68. salam, maaf
    bukan ust ateef ahmad
    tapi ismail

    tersasul..

    ReplyDelete
  69. tok blagak dah offer tu,sila la ke darulsaka

    ReplyDelete
  70. tOK bELAgAK nI dEN TENGoK IrAS-iRaS MAcAM sHIEKH nAZiM PoN aDo...HEHEHEHE...

    ReplyDelete

  71. jenuh eden nak kochik n bosarkan mata eden nak baco tulisan ekau ni haa

    ReplyDelete
  72. SALAM....

    Sifu & The Geng...

    Kembali ke pangkuan Sifu...hihihi..lama gak menghilangkan diri..ye la..anak murid yg x tau apa2..masihhh blurrr lagi nie..kui3 :D

    ReplyDelete
  73. mohamad:
    jika ada yg bertanya kamu cintakan Allah, hendaklah kamu diam.. (x brape ingat lak hadistnye, tapi lebih kurang gitu ler bunyiknyer)..

    jika jwb ya bererti berdusta, jika jwb tidak bererti kufur..

    ReplyDelete
  74. liley: hehehe...
    mari kita sama2 doakan supaya kita semua di beri petunjuk dan hidayahNya..AMIN...sesat jalan pulang kepangkal jalan...menuju jalan yang benar
    (jalan lurus atau bengkak bengkok...)

    ReplyDelete
  75. \m/etallica

    baik.!

    jazakallah..

    ReplyDelete
  76. macam2 korang kata.

    kita tengok sama2, siapa dalam Haq tunggu siapa dalam bathil akan musnah.

    jika tok belagak dan siapa saja dalam Haq insaallah selamat jika tok belagak dan sesiapa saja dalam bathil tunggu sajalah keputusan Allah.

    kepada tok belagak toksahlah nak berlagak saka sendiri pun tak dapat nak buang. cakap aje lebih.

    ReplyDelete
  77. Marah nampak..ko tu baru anak murid..suruh le guru ko si MAIL kacip tu datang...

    Ko rasa masa kat rumah...kat mana MAIL kacip solat..rumah dia kan penuh dengan sampah di setiap lantai...

    Adakah itu cara menjazam ILMU mandi air kencing ?
    Patutlah MAIL cakap tidak ada seorang murid dia pun mampu sampai tahap dia...Yek....

    Kata bermuzakarah..bila orang nak sampuk dia marah..he..he...sudahlah dah ramai blogger disini dah jumpa..bahkan kertas tulisan tangan Mail pun ada pada DEN...mental..mental..DEN baca je DEN dah faham..nak cepat sangat jadi guru sampai basic dalam ISLAM pun tersasar..TAHAROH ....Ingat dah gosok Gigi belum ...Ada ke nak buang IBLIS dan lain2 Makhluk dengan berak dan kencing..Mental2...

    ReplyDelete
  78. Tu dah ada testimoni yg Mail bakar sarung cadar nak buang Iblis dan hantu..ha..ha..MEntal ke..Tu Gur yang jadi Phobia di Sabah tu..MAIL Kacip punya kerja le...Mental...mental..camna boleh terlepas..

    Dari pada main taik kat tandas buang Iblis baik gunakan Ibu Taik tu buat Ilmu Kebal ada gak faedah. kurang2 kalau ada patient tertipu dan marah sebab kena mandi air kencing sendiri dan mereka tetak..at least Mail kebal ma..

    Ikut Mail Kacip semua orang ada saka ..sebab mereka tak mandi air kencing lagi..dan ko mesti dah mandi air kencingkan ? sebab itu takda saka konon kononnya

    ReplyDelete
  79. Ini baru muzakarah dalam internet je pun ko dah tergolek DOG...

    ReplyDelete
  80. Aduih...Ilmu Kepala Taik..hehehe..

    ReplyDelete
  81. ayuhak... anak murid si mail kacip, bila berucap ttg kebenaran dan yg benar kerana alHAQ, kenapa diri sendiri menutup akal & hati drpd kebenaran... dah jelas nyata air kencing itu najis atas hukum Allah dan rasulNya...

    ReplyDelete
  82. salam, bang mohamad, maaf den yo, den sekadar berkongsi juo, tak do lah mengajor... den bab siddiq pun masih botatih laie... bab amanah, tabligh, fatanah jauhlah lagi perjalanan... maaf den yo, muga dirahmatiNya...

    ReplyDelete
  83. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  84. setakat ilmu tok belagak tak de apa keluar ikut taik saya aje kemudian saya suruh makhluk halus yang mengikut tok belagak makan taiknya, nah makan sekarang.

    *lepas nie mengeletar seluruh badan la tok belagak sebab makhluk halus yg mengikut tok belagak telah makan tok belagak balik.

    ReplyDelete
  85. ishh ngarut betul laa luu cik eiLL..nii..

    ReplyDelete
  86. Lawak la lu.

    Kata ilmu Haq, tapi main taik.

    ReplyDelete
  87. keja setan dalam jamban antaranya lumur tahik atas kepala orang yang tak tutup kepala masa berak. nampaknya setan dah bagi sub-kontrak kat manusia kat luar jamban. alahai...

    Ustaz Wan Asrul: alhamdulillah, tq kerana nasihat hati saya kat Taiping hari tu.

    ReplyDelete

  88. lama dah tak nampak raja melewar komen kt blog Tok ;)

    ReplyDelete
  89. betul laa cakap bang blagak depa ni memang minat yang busuk2..suruh la makan kfc ke..mac d ke..ni suruk makan taik..ishh ngarut la lu ..

    ReplyDelete

  90. orang mandi air yasin ker, limau ker .. dia air kencing, camno nak solat kalau dah mandi air kencing tu .... sedangkan kalau lepas kencing pun Nabi suruh berdehem 3x takut terkucil time solat .. nanti batak wuduk ... hiyaa ...benda basic maaa

    ReplyDelete
  91. la mcm tu rupanye ilmu Mail Kacip ye st**p, zass pakai taik.... agak2nye kalau si Mail Kacip nak buat pagar camne erk... lumur satu badan kot.... nyamannye..

    ReplyDelete
  92. Apara mail kacip.. Kata ilmu haq tapi main makhluk halus. Hahahaha.. Lawak2.

    ReplyDelete
  93. salam,

    c20
    beri peringatan tu kan bermanfaat bagi org mukmin.
    time kaseh sebab ingatkan.hehe

    mail kacip/kacip fatimah

    kita tengok sama2, siapa dalam Haq tunggu siapa dalam bathil akan musnah.

    jika tok belagak dan siapa saja dalam Haq insaallah selamat jika tok belagak dan sesiapa saja dalam bathil tunggu sajalah keputusan Allah.


    setakat ilmu tok belagak tak de apa keluar ikut taik saya aje kemudian saya suruh makhluk halus yang mengikut tok belagak makan taiknya, nah makan sekarang.

    *lepas nie mengeletar seluruh badan la tok belagak sebab makhluk halus yg mengikut tok belagak telah makan tok belagak balik.

    1- " Jangan menilai sesuatu yg maha hadapan
    tanpa tahu asal usulnya "

    2- kenapo lah ekau nakal sangat.!?

    3- tggi lagi ego tu..

    4- be cool man

    ReplyDelete
  94. Mail Kacip alias The Taik Man....sabtu ni kita bersayembara....Den sediakan 2 jamban...semua pinta mu ku turuti...ko pula ada berani datang...ramai peserta kursus...kalau DEN kalah DEN bayar Rm 2,000 tunai....

    ReplyDelete
  95. tok..kalo ajak mail kacip datang memangla dia xberani. mst dia cakap kat tok balik "kat gelanggang ko,mmg la ko berani, ko ramai, aku sorang,mana cukup aku nak bawak bekal taik n air kencing banyak2.."hehe..

    ReplyDelete
  96. saya sebenarnya nak tunjukkan tok belagak dan rakan-rakannya kaedah buang saka dan keluar dari kebathilan. banyak ilmu tok belagak hanya merosakkan orang ramai bukan menambah kebaikan. namun tok belagak memang belagak malah dengan bahasa kurang ajarnye.

    kita tengok sama2 sejauh mana tok belagak dengan lagaknya.

    ReplyDelete
  97. kita ni kan yg sendiri masuk blog tok belagak..bukan dia undang kita pun..kalo dia nak belagak pun memang hak dia.da ni blog dia..
    kalo ekau nak merendah diri Alhamdulillah la..itu lah yg sebaiknya untuk ekau. kalo ko rasa iktikad ko semata-mata untuk Allah lagi la baguih..tapi kalo merawat tu jgn la guna kaedah pelik2 sgt. matlamat tidak menghalalkan cara.jgn jadi macam robin hood..

    ReplyDelete
  98. wahhhh ... cheMail berkokok kat sini plak ya ...
    selepas tembelang ritual mandithyek terbongkar kat sana .. dia duk kat sini plak ...

    ReplyDelete
  99. MAIL the TAIK MAN - Buang saka ? ko nak tunjuk buang saka ? Try buang hantu raya pun tak lepas...

    Ko punya kaedah sesat barat tu dah banyak tempat forum tahu...

    Sampai sekarang ko tak berani nafi...Mandi air kencing untuk buang saka..siap kena halau dari rumah pesakit di Kota Kinabalu last week..

    Ko kata ko belajar dalam mimpi..itukan batil...

    So Sabtu ni 22 hb May 2010...ada berani ? Kalau ko menang, RM 2,000 den kasi cash..kalau ko kalah...FOC je...ingat tu ada 2 jamban di Darulsaka...Boleh le ko lumurkan taik ko atas kepala....lepas tu lawan debat ke..silat ke...main ilmu batin ke..You name it...

    Ingat tu Mail the TAIK MAN...ini peluang ko nak buktikan didepan at least 60 orang peminat alam ghaib yg anda di pihak yg benar - lepas tu ko akan dapat ramai murid ma siap dengan rm 2,000 lagi..muleh beli kayu sugi..berus gigi ubat gigi dan jubah2 baru.....

    Kalau ko tak datang...faham la kami ..memang layak ko di gelar The TAIK MAN. Ko tak solat kan ?

    Ilmu apa pun...mesti SOLAT MA...Tanpa solat takdalah tiang agama...

    Mungkin selepas ini ajaran sesat yg ko dapat dalam mimpi suruh orang Islam mandi air kencing samada untuk buat penyucian atau buang saka, jin Qorin, Iblis dan Setan akan tercapai...mungkin Guru mimpi ko ( SETAN ) akan naikan ko pangkat jadi WALI SETAN THE TAIK MAN..

    ReplyDelete
  100. Salam,
    Sampai sekarang Mail Kacip tak jawap isu yang Tok Belagak bawa "MAIL KACIP MANDI PESAKIT DENGAN AIR KENCING"

    Mail Kacip tak menafikannya... pepatah melayu berkata "DIAM TANDA SETUJU"
    Saya masih berminat nak dengar Mail Kacip jawap isu ini...

    ReplyDelete
  101. sabor tok... orang hensem tak baek marah2... nanti cepat tua macam mael kachip...

    betullah tu... mana2 ajaran yang kata tak perlu solat memang sah ajaran sesat!

    ReplyDelete
  102. "tok..kalo ajak mail kacip datang memangla dia xberani. mst dia cakap kat tok balik "kat gelanggang ko,mmg la ko berani, ko ramai, aku sorang,mana cukup aku nak bawak bekal taik n air kencing banyak2.."hehe.." quote dr pancabaiduri...

    yo... mail kacip "de taik-ko-man", inginkan gelanggang berkecuali?... boleh datang lah kat surau den kat penghujung benua ni... atas asbab menyata kebenaran dan yang benar, segala belanja makan-minum, tambang akan den sediokan... ko sediokan diri ko ajo... (taik & koncing sendiri yek)

    ikutkan map, penghujung benua ni pon dalam territory TB lah jugok... TB tu insyaAllah ready jo...

    ya alHAQ kurniailah kami taubat, keampunan dan rahmatMU...

    ReplyDelete
  103. Ishkk tak sukalah lain yg kita tempah lain yang di beri, memang pantang betul.. liley jenis kalau order lain bg lain memang mintak tukar buat balik, tp tadi order nescafe panas, di sebabkan panas takde la minum atau rasa kat situ, sudah beberapa footstep baru minum , tgk rasa teh panas, adoi punya la panas satu badan jadinya .... tak dapek nak tuakr sebab dah blah dari kedai tu :(... sorry Tok iklan .. . between kalau Tok ada filem best nak tayang liley leh buat promotion..tambah iklan here and there ... ;)

    ReplyDelete
  104. itu maknanya ketentuan nak minum nescafe tak de..yg ada minum teh..minum je lahh teh tuu..

    ReplyDelete
  105. hahaha .. kat forum sana penat2 ustaikMail Kacip tu deny and duk kata yg bathil akan musnah & cuma ajaran yg dia bawa je yg haq ...
    and Tuhan nak tunjukkan perkara yg sebenar ..
    tup tup ada plak yg mmg mengaku dah pernah buat rutual tu dengan ustaikMaik Kacip nih ...

    tembelang sudah pedah daaaaa.. busuk pkla tu ...

    ReplyDelete
  106. website dan multiply dia dah kena ban, sekarang selain forum2 dia main kat blogpsot dan fb. Kat blogspot ternyata dia seorang yang bukan bersifat terbuka dan gentleman. setiap post dan komen dari pembaca memerlukan kelulusan dia untuk dipaparkan. Mana2 yang menyokong pasti akan dipaparkan yang menceritakan sebaliknyapastiakan dibuang. Jelas sekali KEBACULAN mail kacip dengan koco2 taiknya terserlah di situ.

    Dia turut memutar belitkan fakta diblog tersebut dengan topik Tok Belagak Darulsaka Ilmu Bathil. Jelas sekali beliau terdesak sekarang apa lagi perlawaan Tok Belagak untuk bertemu pada 22 mei semalam tidak berani dipenuhinya. Dia hanya berani bersembunyi di sebalik alam maya sahaja itulah dia mail kacip atau nama sebenarnya Ismail Baharudin si BACUL pelacur alam maya dengan ILMU TAIK KENCINGNYA

    ReplyDelete
  107. OOO sungguh rindu ku Pada Mail the Tahik Man semalam...Sehari suntuk ku tunggu dikau..mana dikau pergi...atau kanda Mail Tahik masih dalam Bath TUB bergelumang dgn Taik dan Kencing...

    Zikir yg Haq : Ya Kacip...Ya Kacip kaeda menjazamkan ialah selama 41 hari sebanyak 1000x sehari..

    Zikir orang lain semua batil...so korang follow le dia

    ReplyDelete
  108. apakata kita reramai gi rumah dia..ajak tok belagak sekali ker...kita nk gak tengok macamana dia nk tegakkan benang yg basah...kan dia selalu ajak org gi rumah dia..

    ReplyDelete
  109. wa qul jaa alhaq, wa zohaqal batil, INNAL BATILA KAANA ZAHUQO...

    ReplyDelete
  110. Salam TB dan semua ....lawaklah kaedah menghadamkan zikir Ya kacip....silap silap boleh tersasul masa zikir...ha! ha !

    ReplyDelete
  111. rasain lho..mandi la taik tu banyak2, memang feveret salah satu makhluk kat ko tu mail. huhuhu

    ReplyDelete
  112. "ada ke disamakan dengan perumpamaan SAQJ bahawa dunia ini najis bagi ahli saufi"..

    apa nak heran... ajaran wahabi dan cabang2nya mmg gitu. ambik makna zahir, maka bila diamalkan, terpaksalah mandi tahi nak buang saka. aku ni walau bukan perawat tapi nak nyibuk juga kat sini pasal berkaitan ngan wahabi gak.... :P

    ReplyDelete
  113. hahaha....terbahak-bahak saya baca discussion ni....

    ReplyDelete
  114. satu lagi hukum palsu fahaman wahabi ialah kulit babi boleh disamak dan pada diorang fatwa imam Syafie bahawa babi adalah najis mugholazah adalah pendapat peribadi imam syafie saja. dah kuar kat harian metro pon di ruang "tanya ustaz" ttg babi bole samak ni...

    tu dah ada bunga2 nak mengkafirkan imam as-Syafie pulak la tu....

    ReplyDelete
  115. jadi aku cadangkan kepada sesiapa nak mandi air kencing untuk tambah power, bole la mandi air kencing babi lalu digaul dengan tahi babi yang sakit perut cirit birit... ceh... busuk punya post....

    aku yg post, aku yg nak temuntah... nasib baek satay ayam tadi sodap... sayang pulok nak muntahkan...

    ReplyDelete
  116. mail kacip kata "sms yang terima dari salah seorang anak murid tok belagak.


    "Mmg bnr tok2 belagak tu mygka mreka bnr hkiktnya batil, sy prn menuntt dgn mereka kbnykn mreka sombg, main duit, ilmu2 yg diajari pn banyak ala2 sepih sihir cm pgsh, kebal, bla brubt dcas ribuan rnggt"
    itu yg dinyatakan dlm blog beliau...

    ReplyDelete
  117. tu sms dr murid dia sendiri..hehe

    ReplyDelete
  118. Si Kacip ini menuduh ismail kamus,dr haron din sesat..perbuatan menabur lada hitam sebagai kerja syirik..mandi bunga seperti orang hindu..(mandi taik takper lak!)kebanyakan penyanyi guna buluh perindu..segala air berjampi bersetan...aku minta penjelasan di blognya..haram tk berjawab...aku kata Tok Belagak bebas membina hujah,kenapa dia tk boleh menjawab sepatah dua kata...itulah gunanya berblog...

    ReplyDelete
  119. selain daripada tu tak semua pertanyaan masuk kekomentar,habis di sekat,soalan aku yg lain haram tk masuk Peh! aku tk puas hati semua tk betul,semua tk leh pakai,last last taik jer boleh guna ...mano tk hangin satu badan...

    ReplyDelete
  120. Tuduhan beghat tu, meme dah berbalik pada si kacip

    ReplyDelete
  121. Orang mental macam tu la. Orang waras dan sihat fikiran takkan sanggup main dengan tahi, biarpun tahi sendiri. Ni boleh siap mandi lagi... goli geloman den...

    Apo yang den paham berdasarkan apo yang diposkan oleh anak buahnyo kek blog dio tu, menunjukkan dongan jolas bahwo dalam dunio ni hanyo Mail Kacip sorang jo yang tak sosat. Yang lain semuo batil sosat tak muleh pakai. Islam dio jo yang botul, orang lain semo rosak akidah (sobab tak mandi tahi koncing)

    Dalam FB anak murid dio YUSRI BUJANG kato sejarah mandi tahi ni bermulo dari zaman Nabi Nuh laie apobilo seorang yang cacat jadi sembuh dengan mandi tahi nih.

    Tapi bilo den jawab: Orang2 yang membuang najis mereka ke dalam bahtera Nabi Nuh yang diperintahKan oleh Allah S.W.T untuk dibina oleh Nabi Nuh, mereka semua tu ada penderhaka kepada Allah dan rasulnya, mereka menentang perintah Allah jadi Allah kembalikan semula keaiban yang telah mereka lakukan itu kepada mereka semula, Ko nak jadik macam dorang ke?..

    Terus dio delete post dio tu, lopeh dio baleh..
    "Jika saya, isteri dan anak2 terambil apa2 saya pulangkan semuanya..."

    Dan bertmabah la lagi komen2 yang memang dia tak muleh jawab dari rakan2 yang lain last2 dia delete semua post dia kat situ.

    Itulah mereka2 hasil didikan mandi tahi kencing mail kacip.

    ReplyDelete
  122. terBaek punya sambungan..
    zikir sirr..
    heheheheheh

    ReplyDelete
  123. perghhh ... bangAdi hebat ala2 CSI ...
    akak pun nak gak lah singgah kat FB tu ...

    ReplyDelete
  124. Dio dah kick out den dari friedlist dio kak, dongan den yang tak ghoti apo2 ni pon dio tak berani nak jawab, apo laie dongan yang lelain yang alim serto pakar bab2 Aqidah nih, mau tercirit dio nak jawap. Paling2 pon dio akan gunokan modus operandi yang lapuk: Silo tonton DVD 4 jam, silo datang jumpo berdailog secaro berlapang dado... Bilo dah tak muleh makan hujah orang tu dio akan gunokan lafas (bukan lafaz): "Sekironyo den terambil apo2 dari ekau den pulangkan yo..."

    Tu jo la modal yang dio ado. So sepo2 nak ilmu sot-cut munuh iblis muleh la ikut mandi tahik koncing dongan Mail Tahik.

    ReplyDelete
  125. uhhh bangAdi ... dah try intai FB si kacip .. tp dia tak buko for public ler ...
    sure setiap kali si kacip berhujah lepas tu si parang masuk dengan lenggang lengguknya buat xtra promo ...
    apapun bangAdi ... apo2 kau jangan lupo plak update akak yo ... :)

    ReplyDelete
  126. update nyo dio kono bantai dongan rozaimy..
    mungkin lopeh nih dio akan kick out plak rozaimy dari friendlist dio cam yang den kono. Aritu anak murid dio dah tukar nick jadi wai bee hehehehe

    Den dah add dio tak berani accept punyo... dasar BACUL gitu la takut segalo kesesatan dan kebatilan dio diketahui ramai jadiktak muleh dah carik makan lopeh nih. Sepo laie nak boli DVD dan panggil dio datang berubek kan

    ReplyDelete
  127. Salam Selasa.

    Mutiara Kata Dari Syeikh Maujadi Al-Janggali,

    "Solat Itu Tiang Agama, Taik Itu Kunci Nyawa. Menjaga Taik Itu Sama Mustahaknya Seperti Menjaga Solat, Bahkan Pada Waktu2 Dan Dalam Situasi2 Tertentu, Taik Itu Butuh Diberi Perhatian Yang Lebih Utama Dari Solat."

    Kupasan.....

    As GMTB Said To SMK Syeikh Mail Kacip), "Ilmu Apa pun, Mesti Mau SOLAT maaa."

    Perihal Taik.

    Hadis2 yg hamba dengar dr Suara Mimbar SFM (Maafla tak dopek igt ceramah dr Ustaz mano), "Punca Segala Penyakit Manusia itu ada 2, 1xt sekali (paling utama),di PERUT, 2nd di KEPALA."

    "4 Perkara yg apabila telah tiba waktunya (isyaratnya), maka hendaklah disegerakan untuk menyempurnakannya, yakni Berak, Kencing, Kentut dan Air Mani." Juga Belahak/Sendawa (ni hamba tokok), maklumlah nak bagi cukup syarat/kuota, agar lebih cantek. Solat Fardhu kan 5 Waktu, Rukun ISLAM pun 5, Tangan & Kaki pun ada 5 (jari), Human Sense pun 5, Kulit, Mata, Hidung, Telinga, Lidah, Alam Manusia pun ada 5 (lau x silap la), Alam Ruh, Alam Rahim, Alam Dunia, Alam Barzakh, Alam Akhirat. DLL.

    Badan Cergas Minda Cerdas. Tdk Dinafikan Solat Fardhu itu Seutama-utama Amalan yg WAJIB dikerjakan di awal masuk waktunya. Tapi, kalo tiba2 time kita dok prepare nak Solat, wudhu dah ambil, perut lak wat hal, signal Misi Pelepasan 'Bom' dah tiba, seafdalnya gie melepas dulu. Haaa, time ni No One Can Beat SMK, Sang Juara Segala Juara, (TAIK Butuh DiDahulukan Dari SOLAT maaa). Kalo Solat gak manela bleh Khusyuk, dok tertahan-tahan+terkemut-kemut, kena lak kita tgh jd Imam sdg Solat BerJemaah, dok tahan2 last skali terSTRIKE masa tgh Sujud Terakhir sbl Tahiyat Akhir, "PRRROOOOOTTT!!!" Peeeeergh! Tentu akan jadi The Most Sweetest Moment In Everlasting Life Memory buat Sang Pelepas dan Jemaah Makmumnya, Aduhai.....

    Copekla pi melepas tu bila perut dah kasi signal, kalo postpone tula jadi punca mcm2 sakit+penyakit dlm badan kita ni. Saat tiba First signal tula Pushment Force yakni Kuasa Penolakan taik berada pada tahap tertinggi, kalo berak time tu sure totally clean+clear, rasa segar-bugar, lega dan bebas. Kalo postpone, powernye tak sekuat masa First Signal tu. Kalo First Signal kita bleh push almost 90% ke atas to 100% clear, kalo lewat mebi takat 60% - 70% dari exact amount, or lesser than that, depends berapo lamo kito postpone.

    Same Goes to SOLAT. Ini Dalilnya http://originaler1982.blogspot.com/2009/08/solat-frekuensi-warna-rahsia-solat-di.html .

    Nak Sihat+Hidup Lamo kenola bagi lancar Sistem Penghadaman tu. Malam sbl tido makan Buah Betik or Pisang, esok pagi sonang la nak melepas. Kaedah Yg TerAfdal, ialah terbalikkan Usus kita, (ejaannya), = SUSU.

    Erti Hadis: "Takdo sebaik-baik nikmat yg ALLAH SWT kurniakan pd manusia selepas nikmat Iman+Islam, melainkan nikmat Kesihatan."

    ISLAM = Isyak Subuh Lohor (org Seberang slalu bilang camni) Asar Maghrib.

    Dirikanlah SOLAT (dgn sempurna), Dudukkanlah TAIK (berak dudukla, adoka orang berak berdiri...?)

    Salam Sentosa.

    ReplyDelete
  128. macam hentai jepun je...makan taik dapat duit...

    ReplyDelete
  129. TOK BELAGAK SOMBONG DARUL SAKA ADALAH BATHIL

    Untuk pengetahuan umum saya telah beberapa kali menyeru tok belagak untuk berjumpa dan berbincang berkenaan Ilmu Haq dan Ilmu Bathil. Tujuan saya mengajak tok belagak berbincang adalah hendak menunjukkan jalan keluar dari kebathilan dan mengambil yang Haq sahaja.

    Ilmu yang diajar oleh tok belagak banyak yang bathil jika tok belagak tak disedarkan maka akan bertambah ramai lagi manusia akan terjerumus kelembah kebatihalan angkara tok belagak. Tok belagak mendakwa boleh buang saka tetapi hakikatnya saka itu tidak juga pergi malahan tok belagak sendiri ada saka besar yang masih ada dalam dirinya. Sebenarnya tok belagak tak tahu cara yang betul kaedah membuang saka. Saya hendak menunjukkan kepada tok belagak kaedah yang betul-betul berkesan untuk membuang saka namun respone dari tok belagak amat negative malah mencaci, menghina, memperlekeh dan memperolok-olokkannya. Kebanyakan ilmu yang di ajar oleh tok belagak berbentuk sihir seperti ilmu pengasih dan banyak lagi.

    Banyak setan dan kuncu-kuncunya telah menjadikan tok belagak sarang markasnya kerana ilmu dan amalan tok belagak yang salah. Sesiapa saja yang berguru dan mengambil ilmu dari tok belagak maka setan dari tok belagak akan mengikut orang yang belajar dan mengambil ilmunya. Setan akan terus membiak dan menjadikan pengikutnya markas baru. Oleh kerana tok belagak tidak keluar dari kebathilan maka apa saja perkara dan ilmu tok berlagak adalah kotor walaupun ada juga ilmu yang nampak baik dari tok belagak maka ia tetap bersetan. Sebagai contoh bekas yang telah digunakan berisi racun jika tidak di basuh dan dikeluarkan racunnya kemudian digunakan pula untuk mengisi susu maka sesiapa saja yang minum susu dari bekas tersebut akan keracunan. Tok belagak sangka ilmunya betul hakikatnya adalah bathil.

    Tujuan saya membuat kenyataan ini adalah semata-mata untuk memberitahu kepada umum betapa ruginya belajar dan mengambil ilmu tok belagak.

    Kepada sesiapa yang telah terambil ilmu dari tok belagak dan sepertinya hendak melepaskan setan dari tok belagak anda PULANGKANlah apa saja ilmu yang anda ambil dari tok belagak dengan melafaskannya sama ada melalui perkataan, tulisan, email, sms, fax kepada tok belagak dan orang sepertinya,

    contoh lafas:

    “Saya sekeluarga(jika dah berkeluarga) PULANGKANKAN apa saja ilmu yang saya ambil dari tok belagak”

    Segala iblis, setan, jin dan kuncu-kuncunya kepunyaan tok belagak yang ada pada diri dan keluarga anda akan kembali kepada tuannya.

    Lepastu jangan ambil apa-apa ilmu dari tok belagak dan tingalkan tok belagak.

    Saya tidak berniat hendak memburuk-burukkan tok berlagak. Sudah banyak kali saya seru tok belagak namun tok belagak terus dengan lagaknya sungguh kurang sopan mencaci, menghina, memperlekeh, memperolok-olok dan saya kesihan kepada sesiapa yang mengambil ilmu tok belagak akan beroleh makhluk durjana. Sia sia belaka belajar dengan tok belagak.

    Saya bukan buat fitnah atau irihati dengan tok belagak. Saya sedia membuktikan kebathilan tok belagak anda nilaikannya sendiri. Tak cuba tak tahu.

    Kepada sesiapa yang hendak mendapatkan penjelasan secara detail dimana bathilnya ilmu tok belagak silalah buat temu janji Insaallah akan dijelaskan. Call 019 3619305

    ReplyDelete
  130. Incik Mail kacip Incik Mail kacip...bwk2 la tobat...smpai mndi air kencing ka???ish3..sy ni org xde la berilmu...tpi bile dgr smpai mndi air kencing ni ish geli goloman pulak...tempat iblis setan nyorak waktu azan adalah di dalam lobang jamban..ni klu da pakai air kencing da ternyata la pkai ilmu syaitan iblis laknatullah....mimpi bukannya semua bnar kdg2 itu adalah mainan iblis...tiada amalan dtg lak mimpi..cmne 2...sy ni bukanlah pandai dlm bab agama ni..tpi cuma sekadar memberi pendapat..mau di kotuk dgn pucuk pisang omas ja ekau ni cik kacip oii...lagi sonang kojo dripd pakai kacip dgn paqang tumpui...

    ReplyDelete
  131. salam, hehe lawak2.. (tu ja la komen saya)

    ReplyDelete
  132. Hapa punya org kata berubat ikut al quran.. akhlak tak mcm al quran.. wahabi tuh kena laknat ..mcm mana hang tau?...hebat ler tuh konon ilmu nya..sbb rahsia Allah taala semua dia tau..mudahan mudahan Allah Taala memberikan hidayah dan sakinah buat hang...

    ReplyDelete
  133. Kepada semua yang betul2 nak cari kebenaran, jgn sekadar cakap saja...saya cabar kamu jumpa dgn dia... no. hp pun sudah diberikan... apa tunggu lagi....Jgn berani cakap saja mcm Tok Berlagak....

    ReplyDelete
  134. sgt setuju dgn sahabat terlindung.. tak sangka kamu2 semua m'punyai ilmu agama penuh didada tapi mulut masih cabul, mulut jahat, maki hamun ustaz mail bkn ke itu sama je dgn perangai iblis dan syaitan?mengajak pada kemungkaran.. amalan banyak pun akan "kurus" kalau mcm ni.. bertaubat la.. dgr dulu penjelasan ustaz mail tu.. kalau anda sume berotak, kenapa minyak dagu, minyak pengasih dan tangkal selalunya tak boleh dibawa bersama masuk ke dalam tandas?kalau betul iblis dan syaitan dkt jamban..cuba buktikan...sedangkan iblis tak mau tunduk dan sujud pada nabi adam, benci anak2 adam tak kan kencing dan taik anak adam dia suka?jadi mcm mana?fikir2 kan la...tak ke tandas tu kelemahan jin syaitan dan sekutunya...

    ReplyDelete
  135. keluar lah anda sume dari kebathilan..kalau betul ustaz mail sesat kenapa saya makin pulih dari gangguan jin dan syaitan? ustaz mail tak pernah mengajar ajaran yang sesat.. kami semua beribadah mcm mana rasulullah dan sahabat2 nya beribadah.. solat makin khusyuk dan kami tak pernah diajar untuk memaki hamun mcm anda semua.. sedangkan Rasulullah tak pernah memaki hamun org yg menghinanya..masyaAllah..semoga Allah memberi hidayah untuk anda sume untuk bertaubat sblm pintu taubat tertutup.. kasihani lah keturunan anda semua yang akan mewarisi ilmu bathil yang anda terambil dati tok belagak..akan jadi saka.. fikir2 kan lah saat2 nak nazak nanti.. macam mana pulak balasan dkt akhirat?

    ReplyDelete
  136. macam ni la..kita tunggu saat2 nazak tok belagak ni.. senang atau susah..dari situ akan tau kebenarannya..wallahua'lam...saya baca blog ni pun mcm2 "benda" yg mengganggu.. alhamdulillah slps dipulang kan dkt tok belagak..byk benda yg keluar... saya dah boleh bangun dan berjalan mcm biasa...nauzubillah.. "benda" tu pun saya dah belasah cukup2 mengikut teknik ustaz mail yang kamu semua tuduh macam2 tuh... itu yg kamu semua jadikan tok guru? masyaAllah..

    ReplyDelete
  137. La semakin sihat ko ye,ingat tadi lepas mandi air najis dan bakar lighter serta tebang pokok terus baik. Pihak berkuasa pernah padam le blog dia sebab sesat lagi menyesatkan.

    Den dah pernah ubatkan murid dia pompuan kat Gombak, yg asyik kutip sampah letak dalam rumah sebiji macam Mail Kacip lakukan sekarang. Ko pergila rumah dia, kat mana nak letak sejadah untuk sembahyang. Ko bezakan dengan Darulsaka. Jauh beb.

    ReplyDelete
  138. Nampak sangat Mail ni membohong, Den siap offer Rm 2,000 datang jumpa Den. Pastu jawab dia rasa terhina sebab Den kutuk dia maka dia tak mau jumpa. Apara !

    Dalam court Timbalan Pengarah Jais sendiri gagal menunjukan dimana kesesatan Den dari tulisan di Blog ini. Takan Mail mampu.

    Kaedah mandi air najis yg Mail amal tu memang salah beb. Islam itu bersih.

    ReplyDelete
  139. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  140. Nak tunggu Nazak ? Mana ko tahu nazak yg zahir sebagai penentu akhir kalam samada bahagia atau tidak ?

    Anda dah boleh bangun ? Sudahkah anda Check yg buat anda bangun tu khadam Mail yg masuk dalam badan kamu sambil membuang jin jin kecik. Jangan terpedaya permainan Syaitan ni. Mail ada 3 ekor beb.

    Pastu kenapa belasah cukup cukup aje. Bukankah boleh bunuh. Cakap sudah tak serupa bikin.

    Camnilah senang ko anggap aje Den dan Mail ni makhluk biasa. Buat solat hajat mohon Allah tunjukan siapa yg benar. Boleh juga doakan Den atau Mail binasa kalau salah seorang dari kami menyeleweng dari ajaran Islam. Den Redha kalau Den Sesat sebagaimana dakwaan anda.

    Tanya Mail, boleh tak untuk anda berdoa dia binasa kalau benar dia mengamalkan mandian air najis.

    Silakan. Bermohon direct pada Allah s.w.t jika anda di pihak yg benar bukan sekadar dengar dari Mail Kacip.

    Tunjukan dimana mana dlm blog ini tulisan Den yg sesat !

    ReplyDelete
  141. Jadi ko guna akal mengatakan Iblis dan cucu cucunya takan suka tahik dan najis manusia maka ko amalkan mandian najis ?

    Masyaallah atas dalil mana ni ? Takda nas lansung, sesat barat dah Mail Kacip ni.

    Yg konfirm ada nas ialah Rasulullah s.a.w menyuruh di tutup kepala ketika di tandas, kerana Syaitan akan melumurkan najis diatas kepala.

    Memang terang terang songsang ajaran songsang yg di bawa Mail Kacip The Tahik Man.

    ReplyDelete
  142. bukan maksud nya mandi najis tak bilas dgn air bersih langsung... klu manusia buang air..tak basuh/tak mandi dgn air bersih langsung ke?guna akal sblm bercakap..patut la ustaz mail tu tak mau jumpa dgn tok belagak...mmg berlagak..cakap besar dan keji org..rasulullah pun tak mcm ni la gelar org dgn tahik man... apa besar sgt ke tok belagak tu sampai boleh sembuh kan org?allah yg menyembuh kan.. dari situ dah tau riak dan takbur..mmg sifat jin dan syaitan..cakap la apa pun, tapi kami yang pernah berubat dgn ustaz mail lebih rela mandi tahi dan tanah dari badan dimasuki hantu dan saka tok belagak... memang kami haram kan kaki dari berubat dkt darul saka...biar lah cantik mcm istana pun... badan masuk hantu buat apa?yg penting selamat dunia akhirat..nak menyeksa badan buat apa?

    ReplyDelete
  143. kalau macam tu sila bagi nas dan dalil rasulullah berubat dgn limau, mandi bunga.. silat utk mempertahan kan diri... baca yasin mengundur, mandi air yasin, mandi kolah masjid.. ada?

    ReplyDelete
  144. tak pe la, dkt dunia JAIS ke apa ke boleh la backing.. dkt akhirat nanti mcm mana?kenapa asyik nak salah kan ustaz mail je?tgk kesalahan diri sendiri dulu..habis tu kutuk orang, caci maki org tu diboleh kan dalam islam ke? kan ke dia dah ajak berjumpa dkt rumah dia?apa disisi allah tu dipandang ke rumah besar ke tak selesa ke tak? mmg kami memohon direct pada Allah... klu betul kami sesat.. kenapa kami boleh je buat amalan dan ibadah sebagai seorang islam...

    ReplyDelete
  145. diulangi ustaz mail tak pernah cakap sapa2 pun SESAT... cuba baca ayat2 dia dkt atas tu.. cuma BATHIL.. bersama2 ilmu bathil adalah syaitan dan kuncu2 nya... kenapa emosi sgt?

    ReplyDelete
  146. lagi satu buktikan kami yg mandi najis ni SESAT dan ada makhluk syaitan, jin dan sekutu dgn nya yang mengikut kami.. kami cabar.. buktikan kami ada tak mengamalkan amalan atau ibadah yang menyimpang, baca yasin mengundur ke.. ada tak kami buat.. kami tetap buat ibadat mcm hamba Allah yang lain.. yg difardhukan.... dan dalam rukun islam.. BUKTIKAN... jangan pandai cakap je.. dan buktikan ada tak nas2, hadis ke yang memboleh kan kita gantung ayat2 quran dkt rumah.. buktikan zaman rasululullah dulu ada buat tak?bukan ke itu sama dgn tangkal/wafaq? kami sedia dicabar.. dan lagi satu bagi nas/dalil yang memboleh kan kita kutuk org, maki org dan gelar org dgn tahik man....

    ReplyDelete
  147. kami tak terkejut klu lepas ni darul saka membenarkan gelar org dgn tahik man, kencing man.. kacip man.. sesat man... dan boleh cakap besar, riak.. dan cakap sesuka hati.. hantar dkt org lain tak sembuh.. dkt darul saka.. sembuh... manusia yang menyembuh kan bukan Allah.. mari kita kutuk org ramai2..

    ReplyDelete
  148. buat pencinta2 ilmu haq... kita sume dah tau kebenarannya.. saya sendiri ini last bukak website ni dan ini komen last... bukan apa, sakit baca website nih... selamat kan akidah anda.. itu pesan saya.. tinggalkan yang bathil dan ambil la yang haq.. saya pun tak mau nak baca komen2 yang mengutuk orang.. berdosa tuh.. nak bergaduh sesama islam buat apa.. bila kita dah tegur, ini yang kita dapat buat apa.. sbb dalam islam sendiri dalam ilmu tasawuf kita diajar berbudi pekerti mulia.. bkn nya mulut jahat maki orang dan riak.. nauzubillah...

    ReplyDelete
  149. Menurut Zaiyadi, Syeikh Islam dalam kitabnya menyebut sebagai memetik kata kata Imam Baruzi

    " Bermula air yg berubah itu kadangkala berubah disebabkan benda yg masuk ke dalamnya. Jika sekiranya perubahan itu berlaku dgn sendirinya, ia tidak memberi apa apa kesan keatas perubahan tersebut kerana ia masih kekal dengan sifat sucinya . Tetapi jika bercampur dengan benda yg bernajis, jadilah air itu air Mutanajis "

    Pi suruh Mail Kacip mengaji bab Taharah yg ada dlm banyak kitab. Antaranya Furu' Al Masail.

    Pandai pandai buat Qias basuh berak dan kencing dengan mandian air najis itu sifat setan beb. Bukan boleh main Qias gitu.

    Mulanya Mail Kacip guna Qias sebagaimana penderhaka dan mereka yg berak di Bahtera Nabi Nuh a.s sebagai alasan untuk membolehkan Qias menyuci diri dengan najis. Sekali lagi Qias yg di gunakan menyimpang. Allah s.w.t menjadikan itu supaya kerana ingin memalukan mereka yg telah membuang najis keatas kapal nabi Nuh a.s.

    Lagipun mana sama syariat Nabi Nuh a.s. dengan Syariat Nabi Muhammad a.s.

    Sedarlah asas Islam ialah Taharoh. Kalau itu di abaikan maka camna nak beramal.

    Oleh kerana korang pun dah mengaku mengamalkan ajaran yg diluar tabie maka terperangkap juga korang dan akhirnya membuat pengakuan.

    Tidak pernah terdengar dari zaman Rasulullah s.a.w, Para Sahabat, Tabien, Tabien wal Tabien, Ahli Sufi, Ulama Ulama dari dulu sehingga sekarang mengamalkan mandian air Mutanajis.

    Bawakan satu nama ulama yang mengamalkan mandian air Mutanajis. Bahkan Mail Kacip sendiri mengaku tidak ada murid dia yg dapat naik ke tahap berikutnya kerana tidak dapat mengamalkan mandian air mutanajis berterusan setiap hari.

    Maka sebab itulah semakin keras hati pengikut Mail Kacip kerana asas ibadah sudah lari jauh menyimpang dari konsep Toharoh Islam.

    Mana ada salahnya menggelar orang yg sudah jauh menyimpang dari ajaran Al Quran dan Hadis dengan panggilan yg mendengkilkan. Ustaz Azhar Idrus kata BODO.

    Bila masa Den kata Den menyembuhkan ? Sedangkan sebelum memulakan perubatan Den awal awal lagi berkata Aku Haq Allah ! Maka semua doa semua pergerakan Allah jua yg empunya, tiadalah makhluk itu berdaya kuasa.

    Lainlah korang menyimpang jauh dari sunnah sehingga mandian air mutanajis jadi sandaran untuk menyembuh.

    Mail Kacip akan menyirikan semua orang yg berilmu batil. Tanya lah siapa yg pernah berjumpa dengan beliau. Tuduhan syirik jika tidak benar akan jatuh balik kepada si Penuduh.

    Siapa yg baca Yasin mengundur. Ko pernah dengar ke. Den pun dah habis bicara saman Metro pasal tuduhan ini. Ko berani tuduh, nak kena saman ke ? Ada berani?

    Ko pergi le mana mana Ustaz tanya bab mandi air Mutanajis. Mail tu bukan Ustaz. Orang Kg dia pun cakap dia jadi semacam mungkin sebab terminum air kotor. Baca komen orang kg dia diatas.

    Buat solat hajat mohon Allah s.w.t tunjuk Mail Kacip betul atau Den betul. Itupun kalau berani le.

    ReplyDelete
  150. Kitab mana yg dirujuk tu... pegangan kita yang terbaik alquran dan assunnah sahaja..itu yg terbaik...klu mcm tu saya pun boleh buat kitab sendiri...tok belagak..sudah la..org beriman, ahli ibadah xde masa nak berblog, berFB..hidup pun zuhud semata2 kerana allah..mcm ustaz mail tu mana layan FB, blog, tgk tv pun tak..apatah lagi radio..astro..rumah dia pun dhaif je..rasulullah kan hidup mcm tu sampai ada pembesar yg nangis tengok dia tidur atas pelepah?tok ada berani?hentikanlah kutuk mengutuk sesama islam..bahasa tok belagak pun dah menunjukkan sapa tok yg sebenarnya..saya dah bermunajat, solat hajat, tahajjud semata2 kerana Allah untuk tunjukkan mmg terbukti ustaz mail di pihak benar..wallahua'lam... saya sendiri pun dah pulih dari gangguan dan terasa dekat dgn allah..bila diri kurang jin, syaitan, iblis dan sekutunya...insyaAllah..boleh nmpak kebathilan tok..mcm saya rasa sekarang..saya lebih takut Allah dari tok sendiri..aik?tok ada kata perawat2 lain bawah tapak kaki tok aje..sekarang sudah pusing cerita?tu bukan takbur ke?saya tak gila pun mandi najis..tapi saya bilas balik dgn air bersih...lain la klu tok terkena najis..atau tmpt solat terkena najis..mesti tak bersih kan dgn air mutlak kot..silap2 lepas berhajat tak bersih kan balik dgn air mutlak..nauzubillah..islam tak kata sesat pun klu terkena najis..kena bersih kan dgn air mutlak..klu mcm tu tiap kali kita terkena najis..haram & sesat la..hm.. :-) saya takut hanya pada allah..berani menegakkan yg haq..

    ReplyDelete
  151. http://ilmuhaq.blogspot.com/ milik mail kacip telah di ban oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (the Malaysian Communications and Multimedia Commission) setelah didapati menyebarkan ilmu sesat kepada masyarakat. Pemilik ajaran sesat Ilmu haq dan pengikutnya kini dalam siasatan pihak berkuasa setelah aduan demi aduan diterima dari bekas pesakit 'Ustaz Ismail' (pengasas Ilmu Haq). Pengasas ajaran sesat Ilmu Haq (ustaz Ismail)ini telah diberi amaran untuk menghentikan penyebaran ilmu sesat tersebut dan telah beberapa kali diminta hadir ke pejabat Jais untuk memberi keterangan berikutan ajaran sesat yang disampaikannya. Antara aduan yang diterima adalah, amalan mandi kencing yang sudah semestinya haram disisi islam dan juga beberapa amalan lain yang bertentangan dengan syariat Islam. Anda boleh hubungi pihak Jais untuk urusan Aduan & Tindakan dengan SEGERA di talian :HOTLINE 24 JAM. 1-800-88-2424. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  152. Sah memang cetek otak.... Dari al quran tu banyak pecahannya... Ada ilmu sains, matematik, sastera, politik , kejuruteraan, perubatan, botani dan banyak pecahan lagi.... Banyak kitab dah kupas isi al quran ni dan memudahkan kita semua fahaminya... Kamu fikir cukup sekadar baca dan petik ayat dalamnya tanpa dikupas isinya dah mencukupi?

    Patut la wahabi cetek fikiran, rupanya tak dalami kitab kitab agama yang lain..... Bulughul maram, ihya ulumiddin, duratun nasihin dan banyak kitab lain menerangkan pelbagai maslahah yang wujud dalam kehidupan kita.... Tu semua dipetik dari Al-quran dan hadis nabi.

    Rasulullah S.A.w. Tak ajar pun guna benda haram atau kotor untuk mengubat..... Hadis mana dan surah mana dalam al-quran yang mengajar penggunaan air kencing sebagai penawar?

    ReplyDelete
  153. dah lama blog ni rupanya baru hari ni aku terjumpa habis juga la duit aku 1k ditelan mail kacip sib baik tak termandi air kencing.

    ReplyDelete
  154. mmg dalam hadis takde sebab rasulullah dan sahabat2 dahulu mana ada saka2 ni...kalau kamu cari sampai pengsan pun kapal terbang, kereta dalam alquran dan hadis mmg takkan jumpa sbb zmn tu kenderaan hanya unta sahaja..teknologi makin berubah..zaman makin berubah..bila dah maju, manusia punya teknologi pun makin berubah...kesian jais, ustaz ismail dibanned tp tok belagak yg jual minyak dagu tak dibanned pulak...takpe, dkt dunia je tu..tdkt akhirat insyaAllah..Allah tak banned punye..kalau tak boleh terima ustaz ismail tu tak payah la fitnah dia mcm2 buat tambah dosa je..dia tak ajar zikir ya ya kacip tu..jgn buat lawak la..dia jgk bukan wahabi tp ahli sunnah wal jamaah..klu nak kebenaran buat le solat hajat..mintak petunjuk pada Allah..kata org2 beragama..keluar kan plk nas2 dan ayat2 quran yg katakan minyak dagu dihalalkan dalam Islam..aku nak tengok sangat..ha...ha...minyak dagu RM2500 @ 3 dinar..mari cepat2 dapatkan dari tok belagak..anak dara mati hari selasa...mari2...JAIS bagi le lesen..HALAL

    ReplyDelete
  155. Ha3..pertembungan dua insan yg punyai ilmu,1 dikata bathil dan 1 lg dikata haq,ni le akibat bila ilmu dah tinggi..aku ade 9 ilmu,ilmu matematik,sejarah,geografi dsbnya dan yg akhir ilmu sivik.Ilmu sivik paling penting di antara smua ilmu ni.Jika ilmu sivik tak ada,semua ilmu tak guna sbb akan lahir rasa riak dan takbur.Setahu aku yg tak ada ilmu ni,Nabi SAW tak pernah ajar membunuh,menangkap atau memancung jin dan kuncu2nya sbb itu haq nabi Sulaiman.Nabi juga tak ajar kita untuk beremosi apatah lagi berAmarah dan Nabi tak ajar kita berSolat hajat untuk menghancurkan sesama Islam.Kita dah lupa pepatah org tua2.."hidup seperti padi,semakin berisi semakin menyembah bumi",seperti "harimau menyimpan kuku,dikeluarkan bila perlu"..ilmu Haq itu ilmu yg sejuk sbb berkonsepkan Al-Quran,perawatnya tenang siang dan malam,walau pun dibalas oleh jin2 atau bomoh2 jahat,dia mnepisnya macam kapas yg melekat di baju.Tak ada cacat dan cela.Senyum saja.Jin2 dan sekutunya ni pun ada darjat dan pangkat,boleh dilawan dgn hya mmbaca Bismillah,dan kadang2 ada yg boleh membaca Yassin bersama jemaah dlm keadaan histeria.Smua tu dugaan AllaH kpd kita.Begitu juga jika si sakit mengalami sakit yg teruk selepas berubat,itu pun dugaan Dia kpd kita.Tu yg dikatakan ikhtiar.Mcm panadol,tak smua org makan boleh hilang demam atau sakit kepala krn panadol itu ikhtiar dan yg menyihatkan itu kerja AllaH.Jadi,jika kita ada setitik dari 1 lautan ilmu AllaH,bersyukurlah dan bantulah org dgn seikhlasnya kerana InsyaAllaH pasti bertambah ilmu tu.Jin2 dan sekutunya semakin hari semakin bertambah kerana manusia akn mati tetapi jin2 dan sekutunya tak mati..jgnlah nak dipancung apatah lagi dibunuh.Menambahkan kesumat dendam sahaja.Kita semasa sihat mmg boleh 'melakukankan',tapi bagaimana bila kita dah mula pakai pampers?disaat tenaga luar dan dalam kita semakin lemah?cukuplah sekadar rukyah dan ayat Quran yg Nabi SAW ajar kepada kita,yg lain tu berserah pd AllaH.Pernah sy dengar seorang perawat yg boleh membunuh dan menangkap jin2 dan sekutunya ini,tapi bila perawat meninggal,mereka datang kembali dan keadaan sperti sediakala malah lebih teruk dari itu.Sama seperti kejadian kat timur tengah,pabila Islam itu diabaikan,maka berleluasa kembali musuh2 AllaH mengganas seperti di zaman Nabi,apa bila wafatnya Nabi dan Islam itu diabaikan.Siapa kah yg menghasut menusia2 itu mengganas...itulah jin2 dan sekutunya yg dari dulu berdendam kesumat.Tak terhapus dan tak berakhir..hya Izrail yg diperintah AllaH saja yg akan menghapuskan.Saya pinta kpd kalian,Hormatilah diri sendiri..smua itu haq AllaH,tiada ada apa yg kita miliki ini kecuali haq dan izin AllaH.Jika kalian boleh melihat makhluk halus,bersyukurlah dan jika kalian boleh memancung dan membunuh mereka,bersyukurlah dan lebih indah lagi jika kalian dapat mengIslamkan mereka,tetapi INGAT,jika sudah diIslamkan pastikan diajar mereka cara Islam sejati bukan sekadar berkalimah tauhid dengan hya 2 kalimah syahadat dan membiarkan mereka kembali dgn cara hidup mereka kerana mereka akan cari kita di akhirat kelak.Akhir sekali aku yg kerdil ini berpesan pada diriku dan semua,bangun dan bergabung untuk membantu insan yg lain,yang lemah dan tertindas akibat perbuatan makhluk ghaib dan nyata.Wassallam.

    ReplyDelete
  156. Ha3..pertembungan dua insan yg punyai ilmu,1 dikata bathil dan 1 lg dikata haq,ni le akibat bila ilmu dah tinggi..aku ade 9 ilmu,ilmu matematik,sejarah,geografi dsbnya dan yg akhir ilmu sivik.Ilmu sivik paling penting di antara smua ilmu ni.Jika ilmu sivik tak ada,semua ilmu tak guna sbb akan lahir rasa riak dan takbur.Setahu aku yg tak ada ilmu ni,Nabi SAW tak pernah ajar membunuh,menangkap atau memancung jin dan kuncu2nya sbb itu haq nabi Sulaiman.Nabi juga tak ajar kita untuk beremosi apatah lagi berAmarah dan Nabi tak ajar kita berSolat hajat untuk menghancurkan sesama Islam.Kita dah lupa pepatah org tua2.."hidup seperti padi,semakin berisi semakin menyembah bumi",seperti "harimau menyimpan kuku,dikeluarkan bila perlu"..ilmu Haq itu ilmu yg sejuk sbb berkonsepkan Al-Quran,perawatnya tenang siang dan malam,walau pun dibalas oleh jin2 atau bomoh2 jahat,dia mnepisnya macam kapas yg melekat di baju.Tak ada cacat dan cela.Senyum saja.Jin2 dan sekutunya ni pun ada darjat dan pangkat,boleh dilawan dgn hya mmbaca Bismillah,dan kadang2 ada yg boleh membaca Yassin bersama jemaah dlm keadaan histeria.Smua tu dugaan AllaH kpd kita.Begitu juga jika si sakit mengalami sakit yg teruk selepas berubat,itu pun dugaan Dia kpd kita.Tu yg dikatakan ikhtiar.Mcm panadol,tak smua org makan boleh hilang demam atau sakit kepala krn panadol itu ikhtiar dan yg menyihatkan itu kerja AllaH.Jadi,jika kita ada setitik dari 1 lautan ilmu AllaH,bersyukurlah dan bantulah org dgn seikhlasnya kerana InsyaAllaH pasti bertambah ilmu tu.Jin2 dan sekutunya semakin hari semakin bertambah kerana manusia akn mati tetapi jin2 dan sekutunya tak mati..jgnlah nak dipancung apatah lagi dibunuh.Menambahkan kesumat dendam sahaja.Kita semasa sihat mmg boleh 'melakukankan',tapi bagaimana bila kita dah mula pakai pampers?disaat tenaga luar dan dalam kita semakin lemah?cukuplah sekadar rukyah dan ayat Quran yg Nabi SAW ajar kepada kita,yg lain tu berserah pd AllaH.Pernah sy dengar seorang perawat yg boleh membunuh dan menangkap jin2 dan sekutunya ini,tapi bila perawat meninggal,mereka datang kembali dan keadaan sperti sediakala malah lebih teruk dari itu.Sama seperti kejadian kat timur tengah,pabila Islam itu diabaikan,maka berleluasa kembali musuh2 AllaH mengganas seperti di zaman Nabi,apa bila wafatnya Nabi dan Islam itu diabaikan.Siapa kah yg menghasut menusia2 itu mengganas...itulah jin2 dan sekutunya yg dari dulu berdendam kesumat.Tak terhapus dan tak berakhir..hya Izrail yg diperintah AllaH saja yg akan menghapuskan.Saya pinta kpd kalian,Hormatilah diri sendiri..smua itu haq AllaH,tiada ada apa yg kita miliki ini kecuali haq dan izin AllaH.Jika kalian boleh melihat makhluk halus,bersyukurlah dan jika kalian boleh memancung dan membunuh mereka,bersyukurlah dan lebih indah lagi jika kalian dapat mengIslamkan mereka,tetapi INGAT,jika sudah diIslamkan pastikan diajar mereka cara Islam sejati bukan sekadar berkalimah tauhid dengan hya 2 kalimah syahadat dan membiarkan mereka kembali dgn cara hidup mereka kerana mereka akan cari kita di akhirat kelak.Akhir sekali aku yg kerdil ini berpesan pada diriku dan semua,bangun dan bergabung untuk membantu insan yg lain,yang lemah dan tertindas akibat perbuatan makhluk ghaib dan nyata.Wassallam.

    ReplyDelete
  157. keh..keh..keh..busuk punya olang...mandi taik...

    ReplyDelete