1.11.10

Air Zam Zam - How to Top UP

DEN kalau citer biasanya DEN ada ilmunya...Sebab itu DEN kono togur siapa2 yang jual air zam zam tu. Orang Alim dulu..kalau balik dari mekah..mereka takdelah terhuyung hayang membawa air 2 Bekas besar 10 liter seorang...Cukup dua botol kecil 500 ml aje..

Sebabnya air Zam Zam ni penuh barokah ..merakam berzillion zikir sejak dari Zaman Nabi Adam a.s lagi..di zikirkan oleh paling kurang 70,000 malaikat. Sehinggalah sekarang bersama2 rijalul ghaib..manusia dan Jin..Manusia zahir sahaja sudah menjangkau 2,000,000 orang semusim haji..tidak termasuk Umrah dll. Air bersifat merakam dan bukan semua air mampu merakam 100% kecuali air Zam Zam.

Kesempatan ini digunakan untuk mengaut keuntungan beratus kali ganda oleh para Perawat keatas pesakit. Yang menghairankan Air ZAM ZAM dari luar tidak dibenarkan...hanya dari keluaran Darul Terbabit sahaja.

Habis dah tahu air ni amat tidak ternilai kenapa Tok Tok Guru tak bawak berlori lori air ZAM ZAM walhal mereka lebih aula dan lebih faham akan Air ZAM ZAM ini..Mereka just bawa 2 botol kecik aje..satu unutk minum satu untuk sanak saudara...dulu naik Kapal BEB...


Cara men Top UP...Ambil air yasin atau apa2 air yang belum kena API...tak kiralah besar tempayan ke atau just sebesar 1.5 liter botolnya. Ambil air Zam Zam sebanyak 1 tudung minuman dan baca lah selawat 3x..tuangkan kedalam bekas air yg telah disediakan air..Maka Jadilah ia air Zam Zam. Air yg belum kena api ialah air yg belum di masak. Air yang sudah dimasak dipanggil air mati. Air Sg. Gau adalah air terbaik di Malaysia. Selama mana bekas yg menakung tidak mengalir maka boleh di tuang air zam zam tak kiralah sebesar telaga.


Maka kalau korang beli sebotol air Zam Zam ..berkongsi le..pastu Top Up kan...bukankah menjana ekonomi..pastu duit lebih tu beli emas...prepare for THE LAST ARMAGEDDON.

Seperti yang DEN pernah ceritakan dalam tajuk sebelum ini yakni membuat Air IBU UBAT..maka apakah ada air yang terlebih baik dari air ZAM ZAM..namun orang tua tua dulu ada petua lain ..diambil air hujan yg turun pada malam Jumaat...dijadikan Ibu Ubat. Air yg sempurna..akan kita dengar secara zahir...lantunan zikirnya..di halwa telinga kita. Maka ketahuilah ..apa jua sakit dunia insyaallah pulih dengan sempurna.

25 comments:

  1. terima kasih Tok........barakallah

    ReplyDelete
  2. salam...

    zam-zam alla kazam..

    time kaseh tok..

    ReplyDelete
  3. Nak tuang dalam perigi lah kalau camtu..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Tok, saya ada air minuman bertapis yang dicampur air zam zam dan dibacakan 30 juzuk al quran. (Orang bagi). kira air zam zam la jugak ye tok? Diaorang jual mahal skit untuk madrasah tahfiz ok tak tok?

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Tok,

    Nak tanya.. kalau kita ngelat sikit, kita tuang dalam telaga camna ?

    Mohon penjelasan dari tok.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. bocor rahsia penting ni hehe..
    mmg betul kebanyakan air zam-zam yg jual komersial kat Malaysia ini adalah campuran dan bagi mengekalkan keaslian rasa, mereka mencampur dgn air gau (kerana air gau juga ada rasa payau)

    ReplyDelete
  7. tima kasih Tok atas perkongsian.... mana2 insan yg nak jadi saudagar air zam zam tu... agak2 la... kang jadi zam zam ala kazam baru nak hengat...

    pesanan untuk diri ku keluarga ku dan keturunan ku jua....

    ReplyDelete
  8. time kasih tok kerana berkongsi ilmu..

    ReplyDelete
  9. air yang belum kena api tuh apa tok?
    air belum masak ker?

    kalau air paip tak bahaya ker

    ReplyDelete
  10. Air Paip yg telah dirawat dgn sempurna ok. Yang x ok bila chlorine diletak terlebih atau terkurang ke, atau proses pembersihan x sempurna. Air coklat sebab tawas x cukup ke xpe janji kuman dah dibunuh/asingkan.

    ReplyDelete
  11. Salam Tok.....terima kasih TG atas perkongsian ilmu top up ni....memang simple dan membantu ....barakallah...amin

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah terima kasih atas pencerahan ini

    ReplyDelete
  13. terima kasih atas informasinya..
    moga sukses selalu.
    jika ingin tau profil saya silahkan kunjungi..
    click this

    ReplyDelete
  14. Pecah rahsia mereka tok , kadang2 mereka melampau sangat nak untung , jadi macam hospital swasta , cekik darah.

    ReplyDelete
  15. tok....kenapa sg gau tu terbaik tok...hishhhh mesti ada kisah disebaliknya kan....story mory sket tok

    ReplyDelete
  16. Salam Tok,
    Ada adab ada ilmu, ada ilmu ada adab
    Tanya sikit bab adab kepada air dan penjaga air bocorkanlah sikit tok...boleh ke kami pacal yang hina ini main terjah jee...

    ReplyDelete
  17. spt yg ku sllu buat utk anok bini ku sbg air minum utama d rumahku..hihi..zam2 + sg.gau = ??

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum tok..
    di mana relevannya air campuran macam tu boleh jadi atau gantikan air zamzam?
    adakah air yasin atau air jampi sama taraf dengan air zamzam?
    mungkin boleh dijadikan ubat,tapi secara saintifik dan keberkatannya tetap xkan sama dengan air zamzam..betul x?boleh tok nyatakan hadis atau asal usulnya cadangan air campuran tok ni agar pembaca lebih yakin bahawa air campuran ni betul2 boleh men top up air zamzam secara saintifik dan keberkatannya..terima kasih tok..

    ReplyDelete
  19. Maaf anda terlupa dalil..aQ..bertanyalah kepada Yang ahli..Apabila Allah mengurniakan Ilmu kepda yang ahli..maka berkembanglah ilmu itu.....

    Air Zam zam tak semestinya mujarab..DEN dah cuba.Tak caya pi tanya yang mereka yang beli air zam2 dgn Ustaz Sharhan tu..Dengan air biasa aje den doakan bila diberi pada pesakit sudah meraung...kena air zam2 takda apa pun...yg pentingnya ialah pengharapan doa kepada Tuan segala Air yang ada dialam.

    Maksudnya air apa pun jika ikhlas kita mendoakan adalah terlebih baik dari air zam2 yg dijual sehingga mencekik darah...

    Teori sains sudah dapat membuktikan..setiap resonan air sama aje bila diletakan dalam suatu bekas yang bertakung..

    ReplyDelete
  20. "fasaluu ahluzzikroo inkuntum laa ta'lamuun"..
    maka bertnyolah pado yg tahu kalu mung tuh x tahu..

    x gitu tok?

    ReplyDelete
  21. salam Tok B...mekasih atas ilmu 1 ni...hari2 dah saya minum air zam2...hehehe~ alhamduliLlah menjadi...;)

    ReplyDelete
  22. salam tok.. ada ke cara nak dgr lantunan zikir air hujan malam jumaat? halwa telinga tu dimana?? bleh kasi tips tak?...terima kasih

    ReplyDelete