28.2.11

Masalah Rumahtangga - Suatu Penelitian

Ketika ini Den sedang menikmati sarapan pagi termurah di KL. Tempatnya ada aircond di tingkat 5 menara Citibank dengan view yang menarik di jalan Ampang. Morning meeting Kumang F9 dengan Carigali tingkat 40. Bayangkan Teh tarik rm 1.00 aje beb..Roti Canai 80 sen. Kalau kat KLCC sorry le beb.

Suami Isteri tiba2 beralih arah dengan segala sebab. Puncanya memang banyak dan kekadang tak logik.

6 comments:

  1. wah... menarik ni... tak sabar nak tahu lagi ..

    ReplyDelete
  2. Aslmkm,
    Menarik topik ni...smbglah lagi: apapun saya masih menunggu jawapan dari tok, pertanyaan saya mll e-mail msh x jawapan w/pun gambar dah dikirim mll pos laju..tlglah jwp melalui email tksh..

    ReplyDelete
  3. apa cerita sebaliknya dan huraikan boleh tok?

    ReplyDelete
  4. Salam Jumaat Penuh Berkat.

    GM Tok B, Camne Pula Dengan Kes Yang Pakistani Bisnesman Yang Kahwin Dengan Student Melayu Kita Semasa Berada Di UK Tu? Sebab SiGadis Sendiri MenDakwa DiPukau Dan MenGakui BerNikah Tanpa Rela (Akibat Tidak Dapat Sedarkan Diri Dek Penangan Sihir Pukauan Orang Pakistan Tu). High Profile Punya Case Ni, Sampai Haru-Biru, Kecoh Dan Gamat Suasana Di Mahkamah Tu, Sampai BerLaku PerGaduhan Yang Menghuru-harakan Suasana Di Dalam Mahkamah Tu. Para Perawat Yang BerPengalaman, DiHarap Kalian Boleh Scan Orang Pakistan Ni Dan Si Gadis Tu. Dan DiSebabkan Perkara-Perkara Beginilah, Perlunya Kita Untuk Mewujudkan Akta Jenayah Sihir Ni.

    http://www.hmetro.com.my/articles/Perbicaraankecoh/Article/

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0209&pub=utusan_malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_03.htm&arc=hive

    http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0209&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_04.htm

    http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0427&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_04.htm

    http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Prosidingkecoh_pasanganmengamuk/Article/

    Salam Selamat Kaya Manfaat.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Tok .. saya sangat2 memerlukan rawatan nie ..baru dua bulan kawen .. suami macam rasa tersalah pilih la pulak ..sedih sebab dia x hiraukan sy pun ...nafkah zahir & batin xde lak bagi ...mcm mana nk contact Tok ?????? ..ini pun suggestion dari org lain suruh cari tok ...

    ReplyDelete