8.2.11

Selamat Harijadi Untuk DEN

Untuk semua pembaca cerita cerita temberang DEN...Hari ini adalah
hari kelahiran DEN di Sungai Manik Perak. (Made in Pengkalan Chepa,
Kota Bharu)

Insyaallah DEN akan putuskan suatu hadiah yang akan DEN umumkan sedikit
masa lagi.

Alhamdulillah DEN sudah bertambah muda belia...he..he..he..

49 comments:

  1. Selamat Hari Jadi Ya Syeikh Tok Belagak, Mudah2n dilanjutkan usia, dimurahkan rezeki dan kekal mendapat redho Allah swt di dunia dan akhirat.. Amin..:-)

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir..Tok..moga di sihatkan tubuh badan,murah rezeki dan sentiasa di dalam redha illahi.. amiin

    ReplyDelete
  3. Selamat HAri Lahir sifu..
    Semoga sifu dan family sentiasa dalam kasih dan sayangNya..Amin =)

    ReplyDelete
  4. happy besday tuan guru...
    semoga teros diberkati dan dipermudahkan setiap urusan agama, dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  5. Moga Terus Dalam Barakah Allah

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Tok,

    Selamat Hari Jadi. Semoga Allah merahmati Tok dan satu keluarga,InsyaAllah. Bertambah umur, bertambah la bininye ye..ehehe.

    ReplyDelete
  7. Askum tok. Happy Besday to you.
    Bila nak buat kursus?
    Sy x penah masuk kursus tok.
    Klw nk buat kursus, bagi tahu ye tok...

    ReplyDelete
  8. Askum tok. Happry besday to you. Semoga panjang umur.
    Bila nak buat kursus?
    Klw nk buat bagi tahu ye...

    ReplyDelete
  9. Selamat Ulangtahun Kelahiran Tok, Sama doa di atas. Moga dapat terus beri bimbingan

    ReplyDelete
  10. Hepi Bsday Tok, moga drahmati sokmo=d dunia n akhirat

    ReplyDelete
  11. selamat ulang tahun Tok Belagak , semoga dirahmati Allah sokmo.

    ReplyDelete
  12. Selamat ari lahir tuan syeikh tok belagak ....smoga bertambah muda belia....krna dirimu begitu berharga...hehe

    ReplyDelete
  13. Salam & Selamat menyambut besday tok.

    semoga Allah merahmati perjuangan tok kerana sesungguhnya saya telah mendapat faedah hasil dari ilmu yang tok telah perturunkan melalui blog ini.

    ikhlas drpd saya dari sg. petani.

    ReplyDelete
  14. Doa saya senantiasa untuk kebahagian Tok dan family
    Selamat Ulang Tahun kelahiran.

    ReplyDelete
  15. larrr...xtau plak sy hari lahir tok arini.
    xsempat nak bg hadiah..bg limau ja td, itu pon tok pulangkn balik lepas slesai.. apa2 pon,

    slamat hari lahir...moga Allah permudahkn urusan tok dunia akhirat....amin. =)

    ReplyDelete
  16. selamat hari jadi yang ke... semuga umur yang lalu diberi keampunan dan umur yang akan datang diberkati.. aminnn..

    ReplyDelete
  17. Selamat Menyambut Ulang Tahun Tok. dulu saya sakit,kini alhamdulillah Allah berikan rezki kesihatan. Tok yg mengubat saya.. "kita tolong tolong orang hari ni,kelak nanti kita akan diTOLONG oleh orang lain.
    terima kasih buat Tok, Pro Darul Saka menubuhkan pusat Alternatif bagi kemudahan bersama.
    yang penting Tok, kita mesti BASTERAS dan ZAS Fahaman- fahaman selain daripada Ahlul Sunnah Waljamaah..
    Semoga Allah Lanjutkan Usia Tok.....
    AMIN

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah TB dah semakin muda dan masih sihat hendaknya...Semoga TB dapat mencurahkan ilmu TB kepada umat islam yang masih ramai yang kosong/sedikit jiwanya..

    ReplyDelete
  19. semoga dirahmati ALLAH selalu

    ReplyDelete
  20. Selamat Hari Lahir Tok, moga diberkatiNya usia yang ada dan dimurahkan rezekiNya sentiasa..Amin!

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum....kebetulan tarikh yg sama dengan bapa saya.....

    ReplyDelete
  22. tak sabar menanti hadiah tersebut. tok bulan berapa nak anjurkan kersus lagi....

    ReplyDelete
  23. Salam Tok bukan nak menyebok....saya sambut tarikh lahir dalam kalender hijriah.....bukan apa-apa sekurang2 kalau nak berpulang nanti dah tahu hari apa kita nak standby....

    ReplyDelete
  24. Selamat Ulang Tahun Tok!!!! Semoga panjang umur murah rezeki Amin Ya Robbal A'lamin.

    ReplyDelete
  25. hepi birthday tok belagak. Semoga sentiasa di dalam rahmat dan keberkatan Ilahi.

    ReplyDelete
  26. Salam Tok...

    selamat hari jadi...semoga bertambah sehat walafiat..amin

    ReplyDelete
  27. Salam Khamis.

    Yaaaa Asy-Syaikh Tok Kiyai Al-Belagaki. Selamat Menyambut Hari Ulang Tahun KeLahiran Tok. Semuga Panjang Usia, Murah Rejeki, Sihat Bugar Lagi Bahagia DiSamping Keluarga Dan Mudah-Mudahan Kekal Dalam Redho ALLAH SWT Di Alam Dunia, Alam Barzakh Dan Alam Akhirat, Insya'ALLAH (AAMIIINN).

    Salam Mukhlis.

    ReplyDelete
  28. Allah selamatkan kamuuu
    Allah selamatkan kamuuu....
    Allah selamatkan Tok Belagak
    Allah selamatkan Tok Belagak.....

    ReplyDelete
  29. terbang tinggi sang harimau berani
    nampak ler belangnya berbirat birat..
    epi bday pada hari ini
    semoga selamat dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  30. sembunyi dlm tanah balik nampak nya belagak??

    ReplyDelete
  31. Hai Umar..bukankah Ko yg penakut nak jumpa DEN ..bahkan ko nak jumpa Si Lebai Tanah Jawi pun takut..sebab ko hanya berani di balik internet aje..ha..ha..ha..Sembunyi le...

    ReplyDelete
  32. 'eid saa'iidun miilaadun ke 31 utk TB...hehe

    ReplyDelete
  33. So mamat baju kuning tu sah lah bukan aku...kah kah kah....kau scan silap org lagi belagak...ha ha ha...kantoi2.

    ReplyDelete
  34. Salam,Allah Selamatkan kamu...Allah selamatkan keatas Tok Belagak(nyambil nyanyi)~Sy Mohd Shahir Bin Ahmad mengucapkan Tok Belagak Selamat Hari Lahir ke 31,Semoga Tok Belagak Kaya Raya(dengan ilmu+amal+Amanah+fatanah+tabligh+kesihatan+harta)

    ReplyDelete
  35. allah selamatkan tok belagak hehehe tok hadiah tuh biar spesel ekkk

    ReplyDelete
  36. Sanah Helwah Abg Belagak.

    Kullu 'Aa-min Wa Antum Bi Khair.

    ReplyDelete
  37. Umar ..ko pi le elajar lagi bab Alif Rahsia tu baru cerita bab Abismillah...Udah le bodoh..tak mau mengaku pulak..

    ReplyDelete
  38. Baju kuning tu ko le...yang kalah tergolek dog dengan DEN..Ko tu kan takut nak jumpa mana2 orang selepas kalah...Murid semua lari...sebab tu ko suka kata murid2 DEn bodek...sebab jeles murid dah lari...den tgk ko ni berani dalam internet je...sampai sekutu rapat ko si lebai pun ko takut nak jumpa...Siap menyamar jadi Muhammad Aqashah lepas tu tukar jadi Nippon xtra la..lepas tu entahle...

    Patutlah ko kalah mudah dengan DEN..A bismillah pun tak tahu, ....Ada hati nak mengaku Guru seMalaysia...Ada berani jumpa DEN lagi ?...Pasti sampai akhir hayat ko takan berani....DEN berani jamin punyalah...

    ReplyDelete
  39. Selamat Hari Lahir Tok.. Mungkin lewat skit diucap.. Semoga Allah tambahkan umur yang bermanfaat pd Tok dan bertambah lagi kecintaan kpd akhirat..

    ReplyDelete
  40. kalau baju kuning tu aku, so aku bukan sabri, bukan xpert, bukan tok sombong lah..he he he kantoi lagi....

    kalau aku aqashah tu, apa lagi matikan le kote...ha ha ha...dia pun suruh ko matikan kote dia....bodoh punya bomoh kote....pondan...confirm komen den tak kuar punya...he he he

    ReplyDelete
  41. Siapa cakap ko seperti nama 2 yg ko tulis..ko adalah Muhamad Aqashah...Sebab ko dah kalah dengan DEN di depan nama2 yg ko sebut tu..Jom fight sekali lagi..Ilmu matikan kote itu termasuk ilmu amanah..kalau ko mengaku ko pernah zina dan tak mau taubat...sekarang gak DEN kasi mati.

    Cepatlah Umar..kita fight...Ko ni mental sebenarnya...sebab tu mana berani jumpa walaupun dgn lebai, sekutu ko tu ha..ha...ha

    ReplyDelete
  42. Kumar, klau takat hebat di blog je..nenek aku pun boleh...

    ReplyDelete
  43. Udah ler TB tak usah layan orang mental mcm umar tu. saya pernah jumpa orang macam tu dalam blog. dah la masuk blog orang, tak tau nak beradap pulak tu. anggaplah dia macam " hannas" apa yg dijelaskan dalam surah "An-Nas" tu. TB teruskan usaha perangi hannas2 tu.

    ReplyDelete
  44. slm tok, muga panjang umur dan diberkati .hidup tok hidup tok hidup hidup tok hidup darul saka

    ReplyDelete