30.9.16

VORTEX : THE FINALE

Hummak ai... ado lagi pasal Vortex ni.. ado yg whatsup Den cam cam pengalaman mereka.

Lupa lak Den nak citerkan Vortex ini tidak semestinya secara semulajadi dan kekadang ia datang kemudian samada dari Pengajian kita contohnya kita belajar ilmu Rawatan.

Pada yang belajar ilmu merawat atau persilatan atau yang mengamal Zikir Hikmah dan Tariqah kekadang Vortex itu datang sendiri dan bisa aje berubah ubah bentuknya.

Kita sendiri lebih tahu apa yang terjadi. Cuma petua Scan ialah melihat pada bahagian Pusar di perut. Nampak seperti gelung gelung Vortex. Macam puting beliung yang di lihat dari atas.

Den sendiri sekarang beberapa bulan ni jika berdepan dengan sesorang bermasalah Jin..akan menguap. Jika 3 x menguap maknanya ada 3 ekor le Jin. Namun biasanya kalau jadi camni Den terus Scan, kalau banyak na. DEN CONTROL LE. Takda la penat menguap. Gilor ko menguap je. Kang Jem lak rahang. Bilamdah mahir kita boleh masa terjadinya perkara tu buang terus je. Macam Den buang semasa menguap je.

La ni kalau orang yg cam sakit Fizikal pun dah mula menguap. Yang ni Den rasa nak block aje, leceh le .. kang ada yang lemah Anunya, jenuh le Den menguap. Tolan jo Makjun Kontol Den. Selesai.

Maka Den nak tegaskan disini dengan pengalaman kita boleh je Ejas atau Channelkan kebolehan VORTEX ini.

Apo Apo Hal Whatsup Den 0123623594.

Zaman ni semua orang dah kurang simpan kredit.. baik boli Data Plan untuk Whatsup ma.
Ado yang Sms Den, kredit Den adolah 3 - 4 Rm baki, tak dayo naj membalas. La ni banyak dah tompek ada Wi Fi ma..

3 comments:

  1. Assalamu'alaikum tok..apa fadhilat zikir nafas..Allah tahan nafas 33x dan hembus HU...

    ReplyDelete
  2. Raso ado dah Den storykan sebelum ni

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete