8.7.09

Memulang Balik Sihir - Kaedah

Memulangkan Sihir banyak caranya...

1) Ambil plastisin buat bentuk patung...sediakan jarum secukupnya beserta kain kapan...Bacakan sepotong Ayat Al-Quran dan cucuk......Cucuk sesedap rasa...Jangan lebih 7 batang Jarum...nak lebih mujarab...hanyut kan kelaut...Nanti adalah yang menyambar...kaedah ini tidak boleh toleh kebelakang bak kata orang Jangan Pandang Belakang.....

Kaedah ini pernah dilakukan kepada salah seorang yang mencintai isteri orang....Amat ganas perlakuan si isteri sehingga sanggup menikam suami atau sesiapa sahaja...menjelang maghrib semua peralatan tajam dan merbahaya terpaksa disorok...kerana tatkala ini si isteri akan mengamuk dan membahayakan diri serta orang...

Beberapa kali DEN mendapat panggilan SOS ketika DEN di pasar borong...Isteri mengamuk....Terus DEN zas...clear...Esok akan ada yang baru pula...

Lepas itu dibawa berjumpa Ustaz Harun Din...tunggu sebelum suboh Selasa dapat no 42...Depan Ustaz..isteri dia relax je...Balik aje dia start balik...mengejar suami dari tingkat atas pangsapuri...
Suami menyorok dalam kereta..isteri bersenjatakan gunting kain.... SOS lagi kepada DEN....
DEN pun jadi Ultraman terus fire...Clear....DEN dah cakap..buang masa je jumpa Ustaz2 tu..sebab JIN tu pandai...Masa jumpa Ustaz depa pi hisap rokok kat luar ataupun main snooker...Lepas balik dari jumpa Ustaz, Depa masuk balik....Last2 DEN cakap...nanti kalau mengandung lagi susah...Kenapa tak balas aje...Akhirnya dia setuju guna kaedah atas...tergolek dog terus mamat yang mengacau...setel kes...



2) Kaedah bacaan Yasin...boleh pilih Yasin, Yasin 7 mubin, Yasin 40, Yasin Fadhilat, Yasin 100, Yasin 1000

Kalau Yasin biasa dibaca selama 40 hari...
Kalau Yasin 40 cukup dibaca 21 x...
Yasin 7 mubin berhenti setakat 21x jangan lebih...

Pengalaman DEN buat Yasin 7 Mubin....satu niat sahaja tidak boleh banyak niat...
sehingga habis...Terlentang lumpuh terus tok moh...kencing pakai getah..kulit berkudis , bernanah sampai keluarga semua tak sanggup jaga... Ada ceritanya...kalau panjang umur DEN cerita dilain topik...Yasin 7 mubin amat cepat ..tiada tempoh Edah...Sebaiknya buat sendiri...kalau beramai...nanti ada yang bertukar niat..susahle....Kalau betul khaifiatnya...pada bacaan kedua sudah tak senang duduk....Boleh dibaca tanpa had dalam sehari....

3) Qunut Nazilah

4) Kaedah Semar atau Dewa...Biasa diguna SEMAR Damar Wulan atau SEMAR Hindu...perghh kena kalu.... terus tertiarap...Kalau SEMAR ISLAM kurang mahu berkerjasama dalam bab balas membalas ini kecuali atas sebab pesakit teraniaya yang melampau...

5) Solat Hajat

Biasanya kaedah ini perlukan 3 malam sahaja...Be careful what you ask for....Kaedah membalas guna Solat hajat untuk tujuan ini tidak perlu membuat solat taubat atau sebagainya sepertimana untuk hajat-hajat yang lain....

a) Kalau minta petunjuk - maka matilah orang tersebut - biasanya 3-4 jam sebelum mati mereka akan meracau mengaku salah menyihir...

b) Baik minta dikembalikan kepada yang bersalah apa jua yang telah dikenakan maka baik minta dipulangkan sahaja dari mula hingga akhir....

Kaedah solat hajat ada edahnya....biasanya 40 hari.....sesudah tempoh tersebut...maka insyaallah tergolek lah.....

1 comment:

  1. mohon ijazah yasin 7 MUBIN daripada tuan untuk saya beramal.semoga Allah S.W.T memberkati tuan dan keluaga

    ReplyDelete