23.7.09

YASIN 40

Suatu lagi kaedah membaca YASIN yang amat dikenali dan digeruni oleh tok moh ialah Yasin 40...
Yasin 40...bukanlah bermaksud membaca YASIN sebanyak 40 kali atau dibaca oleh seramai 40 orang.

Yasin 40 dibaca sekali sahaja tetapi kekuatannya seolah menyamai 40 yasin yang dibaca serentak...Di Johor diharamkan kerana dikuatiri penyalah gunaannya...

Yasin 40 membolehkan perkara 2 in 1 dilakukan serentak...berbeza dengan Yasin 7 MUBIN yang hanya satu niat sahaja pada suatu waktu....
Yasin 40 biasa diguna untuk yang berhajat besar...disihir dll....
Terdapat 2 bahagian didalamnya...yg pertama lebih kepada memohon kesejahteraan dan keselamatan dan yang kedua...lebih kepada kebinasaan...seperti memulang kembali sihir..dll..maknanya boleh digunakan untuk 2 niat yang serentak...


Ada juga yang telah mengambil kaedah yasin 40 dan menjualnya didalam internet dengan rm 140...Masalahnya itu Ijazah dari DEN...dan tak pernah DEN jual ilmu....Telah ada yang mengambil dari DEN...mencantikannya dalam bentuk PDF File...dan sedia untuk didownloadkan serta siap boleh print color lagi ( Yasin 40 sudah tidak diulang cetak lagi )

Tapi ingat, tidak DEN izinkan untuk di niagakan....

89 comments:

  1. macam mano den nak blaja yasin 40nie?

    ReplyDelete
  2. Forum Myteam sudah tutup daaaa. tapi admin nya masih ada lagi di Bentong ....

    ReplyDelete
  3. salinan yasin 40 boleh ambil kat sini
    http://www.komputer.com.my/cvt.htm

    kalau nak ijazah, jumpa Tok Belagak

    ReplyDelete
  4. insyallah ada masa bleh jumpa tok belagak...

    ReplyDelete
  5. mohon dowmnload Qalam Allah di komputer dot com...terima kaseh atas penyebaran ilmu

    ReplyDelete
  6. Salam mohon untuk ijazah yasin 40 ini

    ReplyDelete
  7. website komputer dot kom dah broken.. -_-"

    ReplyDelete
  8. mohon ijazah yassin 40 tok belagak

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum, saya gembira membaca blog tok belagak. Semoga terus belagak di dalam iman dan taat. Rupa-rupanya masih ramai umat Islam di kalangan bangsa Melayu khasnya menyintai ilmu kerohanian. Saya berkongsi pengetahuan mengenai surah Yasin. Ada banyak jenis Yasin yang dijadikan aurad oleh pengamal2 ilmu kerohanian. Yasin 7 mubin, Yasin 41, Yasin 40, Yasin Darajat dan lain2 lagi. Semoga kita semua dinaungi rahmat dari-Nya. Wassalam...

    ReplyDelete
  10. mohon dijazahkan ya tok yasin 40 ni. terima kasih

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum.....

    saya mohon semoga dapat tuan tok belagak menijazahkan dari apa-apa ilmu yang terkandung dan termaktub dalam blog ini agar ia menjadi manfaat saya dan sekeluarga...

    terima kasih...

    ReplyDelete
  12. tok saya terima ijazah ini untuk menjadi khalifah di muka bumi. terima kasih

    ReplyDelete
  13. minta izin download & amal yasin 40

    Salam,

    tok belagak & tuan rozaimy, maaf saya cuba nak buka pdf yasin 40 tuan tu tapi tak boleh..error..saya minta izin kalau boleh tuan boh lagi yasin 40 tu & minta izin amal juga sbb dah banyak lama sabar asik kita jer kena,nak juga ajar org2 nie jgn ingat kita yg terkena nie asik terima jer apa yg depa wat jahat khianat selama nie boleh telan bulat2.....terima kasi...wassalam.

    ReplyDelete
  14. Salam,
    mohon dijazahkan ya tok yasin 40 ni. terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  15. Salam sifu..

    Syukran atas ilmu yang berguna.
    Mintak diijazahkan ye sifu =)

    ReplyDelete
  16. mohon ijazah yasin 40 dr tok belagak...lg satu yg pdf file tu tak leh nak bukak...ada lagi tak kat web lain?

    ReplyDelete
  17. salam
    terima kasih atas perkongsian ilmu yang amat berguna ini. semoga dimurahkan dengan limpahan rezeki pada tok belagak dan keluarga. pada sesiapa yang berhajat, saya telah mendownloadnya disini - http://www.scribd.com/doc/24267548/Ya-Sin-40

    ReplyDelete
  18. mohon diijazahkan yasin 40 utk kegunaan kearah kebaikan, ye tok.

    ReplyDelete
  19. Salam Tok,

    Alhamdulillah, saya terima ijazahnya.

    ReplyDelete
  20. tok, mohon diijazahkan yassin 40 ni kpd saya. dan juga ilmu2 lain dlm blog ni. syukran.

    ReplyDelete
  21. Tok, mohon diijazahkan kepada saya Yasin 40

    ReplyDelete
  22. mohon diijazahkan kepada saya yasin 40 dan semua ilmu di dalam blog tok ini

    ReplyDelete
  23. Tok Belaqak, mohon ijazah, dan terima kasih.

    ReplyDelete
  24. Tok, mohon diijazahkan yasin 40 ini.Terima kasih

    ReplyDelete
  25. mohon di ijazahkan ilmu ni kepada saya tok..

    alhamdulillah..

    ReplyDelete
  26. mohon di ijazahkan kepada sa ilmu dlm blog tok.ameeen

    ReplyDelete
  27. assalamualaikum saya muhammad islahuddin mohon diijazahkan ilmu dlm blog tok ini...

    ReplyDelete
  28. Mohon ijazah untuk amalkan Yasin 40 dan apa2 amalan yang terdapat di dalam blog ini.

    ReplyDelete
  29. Mohon Ijazah Yasin 40 dan segala amalan yang adal dalam blog ini.

    ReplyDelete
  30. Salam,
    Mohon diijazahkan Yasin 40.

    ReplyDelete
  31. Mohon ijazah untuk amalkan Yasin 40 dan apa2 amalan yang terdapat di dalam blog ini.
    terima kasih

    ReplyDelete
  32. Salam Tok Guru,

    Mohon Ijazah Yasin 40, terima kasih.

    ReplyDelete
  33. Assalammualaikum Tok,

    Sye mohon diijazahkan kepada saya yasin 40 dan semua ilmu2 yg terdapat di dalam blog tok ini.. Semoga diperluaskan lagi limpahan rezeki pada tok belagak dan keluarga.

    ReplyDelete
  34. Salam tok,
    saya mohon diijazahkan amalan yasin 40 ni. semoga tok sekeluarga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki. terima kasih tok, wassalam.

    dari hanafi mohd norman

    ReplyDelete
  35. Salam..

    Mohon diijazahkan ilmu yang diajarkan di sini..

    ReplyDelete
  36. Salam...

    Mohon diijazahkan Yassin 40 kepada saya Tok...Terima kasih

    ReplyDelete
  37. Salam...

    Mohon diijazahkan Yassin 40 kepada saya Tok...Terima kasih

    ReplyDelete
  38. Salam...

    Mohon diijazahkan Yassin 40 kepada saya Tok...Terima kasih

    ReplyDelete
  39. Assalamualaikum,
    Saya telah download Yasin 40. Mohon diijazahkan dari Tok Belagak.
    Terima kasih.
    berwangku@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum
    tok...mohon ijazah nye ye tok..
    =)

    ReplyDelete
  41. Assalamualaikum
    tok...mohon ijazah yasin 40..Terima kasih.
    sixrulesdecember@yahoo.com

    ReplyDelete
  42. salam..mohon ijazah..terima kasih..
    mudahan Allah berkati perkongsian ilmu ini

    ReplyDelete
  43. as salamualaiku ...mohon ijazah terima kasih

    ReplyDelete
  44. Salam tok, mohon diijazahkan ilmu Yasin 40 ini. Terima kasih tok.

    ReplyDelete
  45. salam. saya mohon ilmu Allah ini sumber dari tok belagak dan shahril.org

    ReplyDelete
  46. tok mohon izin amalkan yasin 40.

    ReplyDelete
  47. Salam. Mohon dijazahkan yer tok yasin 40 ni. Terima kasih.

    ReplyDelete
  48. salam tok, mohon halalkan semua ilmu tok dlm blog ni, semoga tok diberkati..

    ReplyDelete
  49. salam tok..mohon halalkan juga smua ilmu didalamblog ni..moga diberkati Allah SWT.aminn..

    ReplyDelete
  50. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ
    Tok, Saya mohon ijazahnya amalan-amalan yang Tok ajarkan di blog ini, terutamanya Yaasin 40 dan 7 Mubin, Insyaalah saya nak amalkan untuk diri dan keluarga yang diuji Allah ketika ini (dan mungkin dimasa depan juga..); Azian Bin Omar pakchiqs@yahoo.com. TQ & وسلم

    ReplyDelete
  51. Assalamualaikum. Mohon kebenaran/diijazahkan mana-mana amalan yg saya ambil dari blog ini saperti Yasin 7 Mubin, Yasin 40, Ayat 4, ayat 7, dll. Semuga Allah merahmati Tok Belagak - Shauqi

    ReplyDelete
  52. assalamualaikum tok..mohon ijazah untuk mengamalkan amalan ini ke arah kebaikan insyaAllah..

    ReplyDelete
  53. Assalam tuan, sy hendak buat bacaan yasin 40 di rumah sy esok.. sblm ini ada ust yg sedia utk buat tetapi ats sebab yg xdpt di elakkn dia xdpt hadir mlm esok...harap dpt membantu. Jazakallah khair...

    ReplyDelete
  54. mohon ijazah yasin 40 daripada tuan untuk saya beramal.semoga Allah S.W.T memberkati tuan dan keluaga

    ReplyDelete
  55. salam. dah download yasin 40. harap diijazahkan. terima kasih. salam

    ReplyDelete
  56. Salam. Mohon izin ijazah dari Tok. Moga hidup kita diberkati dgn perkongsian ilmu ini

    ReplyDelete
  57. mohon ijazah utk diamalkan dari Tok.tk

    ReplyDelete
  58. Salam, mohon izin mengamalkan Yassin 40 ini. Semoga Tok Belagak sentiasa dilindungi dan mendapat rahmatNya. tk

    ReplyDelete
  59. Assalam Tok Belagak,
    minta kepastian kerana tiada belasan dari pihak Tuan samaada mendapat keizinan/ ijazah dr pihak Tuan atau ada syarat tertentu sebelum kami mengamalkannya. Terima kasih banyak2 atas perhatian

    ReplyDelete
  60. Assalamulaikum Tok,
    Saya memohon untuk ijazahkan saya bagi mengamalkan Yassin 40.
    Semoga berguna dunia dan akhirat.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  61. mohon diijazahkan kepada saya yasin 40 dan semua ilmu di dalam blog tok ini

    ReplyDelete
  62. salam tok.. mohon di amalkan segala ilmu yg ade dlm blog tok pd mse ni dan pd mse akn dtg.. semoga bermanfaat.. amin.. terima kasih..

    ReplyDelete
  63. assalamualaikum..saya minta ijazahkan yasin 40..memohon izin untuk amalkan dan ajarkan dan salinan memandangkan saya dalam kesusahan disihir.terima kasih..semoga tok dirahmati dan al fatihah hadiah untuk tok...

    ReplyDelete
  64. Assalamulaikum Tok,
    Saya memohon untuk ijazahkan saya bagi mengamalkan Yassin 40.
    Semoga berguna dunia dan akhirat.
    Terima kasih.
    zacklanz@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Assalamulaikum Tok,
    Saya memohon untuk ijazahkan saya bagi mengamalkan Yassin 40.
    Semoga berguna dunia dan akhirat.
    Terima kasih.
    zacklanz@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Salam...

    Mohon diijazahkan Yassin 40 kepada saya Tok...Terima kasih

    ReplyDelete
  67. assalamualaikum, saya mohon halalkan ilmu yang saya cedok dari sini. terima kasih.

    ReplyDelete
  68. salam, mohon ijazahkan kepada saya. Inshallah

    ReplyDelete
  69. Salem Tok...sy mohon ijazah ilmu yassin 40 INI, kerana saat INI keluarga saya diuji dgn sejenis ilmu yg agak kuat Dr indon..

    ReplyDelete
  70. Assalamualaikum tok..saya Azlina bt Mohamad mohon diijazahkan ilmu ilmu di dlm blog tok ini.Semoga kita semua sentiasa dipilih utk berada dijalan org2 yg diberi nikmat..amin.

    ReplyDelete
  71. qabiltu.:mohon ijin diamalkan pak.syukran

    ReplyDelete
  72. qabiltu...mohon ijin diamalkan .syukran

    ReplyDelete
  73. Assalamualaikum tok.. mohon sgt diijazahkan yasin 40 ini. Sy sdg mengalami kesukaran & keperitan ketika ini. spalding2210@yahoo.com
    Semoga ilmu itu dpt dimanfaatkan.

    ReplyDelete
  74. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ
    Tok, Saya mohon ijazahnya amalan-amalan yang Tok ajarkan di blog ini, terutamanya Yaasin 40 dan 7 Mubin, Insyaalah saya nak amalkan untuk diri dan keluarga yang diuji Allah ketika ini. terima kasih

    ReplyDelete
  75. salam,mohon diijazahkan yasin 40tok belagak

    ReplyDelete
  76. Salam tok... Mohon diijazahkan ilmu di blog ini ya tok termasuk yassin 40 dan yassin 7 mubin, utk saya dan keluarga amalkan..., terimakaseh tok, semoga allah lapang dan luaskan rezeki dunia akhirat tok.. Insha allah

    ReplyDelete
  77. Salam tok.. Mohon juga di ijazahkan yasin 40 dan yasin 7 mubin ya tok,. Insha allah..

    ReplyDelete
  78. Salam WBT,

    Ilmu tok amat besar nilainya kpd saya. Mohon di ijazah kan segala ilmu di sini ya. Terima kasih. Wslm

    ReplyDelete
  79. Mohon utk mengamalkan ilmu di atas..terima kasih

    ReplyDelete
  80. Assalam to, saya aseri sbu bakar mohon ijazah utk amalkannya.

    ReplyDelete
  81. assalamualakum mohon yasin 40 di ijazahkan

    ReplyDelete
  82. Mohon diijazahkan yassin 40 tok

    ReplyDelete
  83. Salam sifu..

    Syukran atas ilmu yang berguna.
    Mintak diijazahkan ye sifu =)

    ReplyDelete
  84. Asalamualaikum..Qolbitu izin sya amalkan yasin 40 dan smua ilmu dlm bloq Tuan guru TB..trimakasih..send al-fatihah

    ReplyDelete
  85. assalamualaikum
    mohon file pdf yaasin 40

    ReplyDelete
    Replies
    1. as salam...mohon di ijazahkan atas name saya abd jalil

      Delete