26.12.09

Kaifiat Yasin 7 Mubin dan Kesannya - 2

Nampaknya terlalu banyak respon dari pembaca dan juga bertalu email bertanya bab dan kaedah Yasin 7 Mubin....Ada gak Tok Moh yg cabar Den dalam email...Panas bontot kut....Ada Den forwardkan dalam mailing list...Lantak le...tapi yg Den suka ramai yg tulis merata dah berubat...baik sekejap aje dah kena balik..ada yg dah 7,10, 12 dan sampai 21 tahun kena sihir yang berulang2.... Yg dah kena fahamle betapa jerihnya...Perawat sedap je cakap..sabar...jgn balas...try lempang sekali atau tendang telur dia...tgk perawat tu balas ke idak...Den cakap dont try this at home...tanggung sendiri.... Kita dah terlalu banyak buang masa dan wang ringgit melayan sihir...kekadang sampai cerai berai....merosak struktur masyarakat....sampai ada yg makan rasuah untuk menampung Gro ke hapa...Why not say enough is enough....Hukum mencegah mungkar adalah wajib...


Ok lah...DEN ajar kaifiat yg lain...

Sebelum itu sebaiknya lakukan solat hajat walaupun sekali...

1) Rakaat Pertama baca Surah Al-ikhlas 11x
2) Rakaat kedua baca Surah Al-Kafirun 11x.

Niat didalam hati sebelum melakukan takbiratul ihram...

Bacaan pada sujud seperti biasa tiada tasbih yunus sebagaimana biasa...kerana itu kaifiat solat hajat Nabi Yunus...tak usah campur aduk...

Sesudah salam : istigfar 100x...bismillah 100x...dan surah al-Mulk ayat 14 sebanyak 33x...

Selepas itu terus baca niat kita tadi...pastikan sama...dengan niat diawal...sebelum solat....

Kemudian baca lah Yasin 7 mubin...denagn dibacakan niatnya sebelum memulakan Yasin ...dan sesudah habis...dibacakan niat yang sama...Perlu diingat...ianya hendaklah sama niatnya dengan niat semasa solat hajat...

Tidak dibenarkan berkata2...

Terus tidur....

Petunjuk akan datang didalam mimpi..berapa lama perlu dilakukan...

Semasa melakukan perkara2 diatas..sebaiknya sediakan air mineral dalam 4 botol besar...sesudah dibaca...minum...sebagai ikhtiar penyembuhan dan perlindungan...Yg Penyihir dan pengupah tu lantakle depa...Air tu boleh juga di campur limau nipis sebiji....dan buat mandian setiap hari...selama yg boleh...( Sebiji sehari untuk setiap mangsa )


Mengikut pengalaman..biasanya satu kali Solat Hajat dan 21x Yasin 7 Mubin.....Case Settle.....Pesan Guru....dalam 40 hari....selepas the last 21 Yasin...atau mengikut petunjuk didalam mimpi...atau gambaran semasa membaca Yasin 7 Mubin..

68 comments:

  1. Salam tok saya sokong seratus peratus dengan perjuangan tok,membanteras kebatilan adalah salah satu dari keje dakwah.semoga tok mendapat ganjaran pahala dari Allah

    ReplyDelete
  2. Salam, tok. Saya sesangat bersetuju.Banyak kali saya dimarahi dan disuruh bersabar dgn ujian. masalahnya dah berbelas tahun saya menanggung derita. Masih menyatakan" kita harus bersabar.. itu hanya ujian.. sabarlah...sabarlah." saya bukannya marah. tetapi sedih mendengar ungkapan tersebut. Dalam tempoh tempoh berbelas tahun ini, saya telah kehilangan begitu banyak. antaranya duit, berhutang sana sini, hilang maruah, dipinggir keluarga dan kawan, hilang keharmonian hidup,dll. Alamak!!! panjang pulak.. Apapun Sy ucapkan Tahniah kpd Tok kerana Sesangat Memahami Keadaan Mangsa sihir/santau/dll. macam seumpama kami semua.

    ReplyDelete
  3. Utk membalas itu hak kita...Lagipun kita cuma berdoa aje.

    ReplyDelete
  4. Tok,
    Semasa saya baca Y7M memang ada gangguan tetapi bukan fizikal.Bila kali ke7 saya baca waktu malam pukal 9.45 malam.Sewaktu doa penutup saya didatangi 2 lelaki naik van putih.Bila saya capai parang panjang mereka lari.Tak sempat nak kejar sebab kereta saya tersangkut dalam lumpur halaman rumah.Pada pandangan Tok,adakah ianya secara kebetulan atau mmg disebabkan bacaan Y7M ni dah terkena pd pihak pihak berkenaan dan mereka cari saya?

    ReplyDelete
  5. saya sangat setuju dengan pendapat tok, kenapa kita harus bersabar dan biarkan pengupah dan tukang sihir bermaharajalela seolah olah tidak ada apa pun yang sanggup mencabar mereka. Dorang duk sedap sedap kat rumah tengok tv, kita sini duk sakit dan berulang ulang kesana sini berubat.Bila sihat skit, dorang hantar lagi dan lagi dan lagi.

    ReplyDelete
  6. SALAM....

    Sifu....betul apa yg Sifu katakan..dan sememangnya Islam itu satu perjuangan..samaada pada Zaman dahulu kala hingga lah ke hari destinasi terakhir....
    Dan betul juga cakap Sifu...ISLAM mesti boleh...dah kita boleh lakukan apa sahaja dibumi ini sebab Kita nie Khalifah...ISLAM BOLEH!!!....dgn Izin-NYA..Insya'Allah.....

    ReplyDelete
  7. salam tok belagak,
    betoi la tok apa yang sahabat kita cakap.sabar?sampai bila.memnag la ujian Allah.bab kejahatan manusia ,jin syaitan wajib kita perangi.kalau dah sampai amalibadat kita nak punah ranah so,tak payah lasabaq.bentak balik apa yang di buat manusia iblis ni.sama macam saya ni tak kira la bekas merta ka,sedara ka..lantak la..kalau nak kena la..itu atas kekuasaan Allah.
    tq tok belagak...nama belagak..tapi hati bagus....insyallah.

    ReplyDelete
  8. saalm tok belagak yg belagak tapi pada tempat yang betul heheheeee..Alhamdulillah dari forum harmoni n blog Darulsaka ni bnyak Ilmu Allah yg tak diketahui sblm ni dapat saya pelajari & ketahui dr tok...
    ayah den dulu ado posan,klu orang mencabar (diumpamakan mase tu dr persilatan) kita,wajib 3 kali kita sabar (maknanya kito elak lah)kok dio berio2 jua nak try kali yg ke 4,wajib lah pulak utk kito elak dan balas pukulan eh... ayah den la cakap,orang lain den tak tau la kan.ayah den kato yg 1,2,3 tu hak dio tp yg ke 4 tu dah jadi hak kito tuk balas balik mempertahankan diri.. lau baba sihir2 nie raso den jgn la samapi sebanyak bilanagan tu..Wallahualam

    ReplyDelete
  9. Salam Tok belagak dan semua,

    Bagi saya tok belagak lah satu satu perawat yang memahami kami yang menjadi mangsa sihir. Bayangkanlah setiap kali pergi berubat, berapa banyak masa, wang dan kesabaran diperlukan. sebaik saja keluar dari rumah perawat, sampai aje rumah belum lagi hilang penat, pengupah dan tukang sihir hantar lagi. Setiap hari terpaksa jaga mangsa yang meracau, kesakitan hingga hilang kerja, pernah mangsa yang tengah berdiri nak solat tetiba jatuh pengsan, bangun lagi nak solat, jatuh lagik, ada masanya tengah solat titiba datang bulan. begitulah setiap hari diserang. Sampai duit habis nak berubat pun ustaz ustaz masih suruh bersabar, biarkan saja. soalnya sampai bila kalau dah setiap hari asik kena serang saja. seolah olah kami tidak ada hak tuk pertahankan diri.

    ReplyDelete
  10. salam kepada tok belagak dan semua,
    199% setuju...sabar ada had dan tempatnya. bagi je balasan....lagipun kita berdoa hanya Allah swt saja yang membalasnya...kepada semua tukang sihir kat luar sana dan rangkaian2 sihir...pengupah sihir dsb...tolong hentikan kerja kurafat anda!... kami akan membalas setiap perbuatan anda menganiaya org!...

    ReplyDelete
  11. tok, bolehkah kami ijazahkan yasin 7 mubin ni kepada pakcik/makcik kita yang tak reti berinternet ni. kena lepas 40 kali baca gak ker? semoga manfaatnya dapat disebarkan seluas-luasnya.

    ReplyDelete
  12. Asal ko kasi nama depa..kat DEn...Den ijazahkan terus...

    astar63 said...

    Tok,
    Semasa saya baca Y7M memang ada gangguan tetapi bukan fizikal.Bila kali ke7 saya baca waktu malam pukal 9.45 malam.Sewaktu doa penutup saya didatangi 2 lelaki naik van putih.Bila saya capai parang panjang mereka lari.Tak sempat nak kejar sebab kereta saya tersangkut dalam lumpur halaman rumah.Pada pandangan Tok,adakah ianya secara kebetulan atau mmg disebabkan bacaan Y7M ni dah terkena pd pihak pihak berkenaan dan mereka cari saya?

    Yep....Kiranya Parang panjang itulah kesan Yasin 7 mubin...cuma selut tu...petunjuk belum cukup....

    ReplyDelete
  13. Salam Tok,

    Terima KAsih dan pohon izin penggunaan dan pengamalannya.

    ReplyDelete
  14. wah seh cantik crito2 semua..baik punya..jenuh tok moh ma,,hehe..

    ReplyDelete
  15. mohon diijazahkan kepada saya Y7M dan Y40 Tok, terima kasih.

    ReplyDelete
  16. den pagi tadi baco y7m, bila den nak tando kek mubin tu den kiro ado 6 jo mubinnyo... pastu den tak pueh ati den amik lagi satu yasin den tando jugak, ado 6 jugak. den pun belasah yo, aleh2 ado la nampak mubin yang ilang tu... maso den baco tu angi kuar banyak cam sendawo jo bunyinyo eh... nak tanyo tok sikit, bila kita sampai ke mubin yang ketujuh tu, kita keno ulang balik ko atau kita terus jo baco sampai abih? pasal den tadi ulang balik, maknonyo den dah baca 8 kali ulang... minta komen sikit tok

    ReplyDelete
  17. Assalaamualaikum Tok, ambe nak mohon ijazah untuk amalan di atas. jazakallah

    ReplyDelete
  18. assalam tokbelagak,
    ambo mohon ijazah utk semua amalan2 yg ado dlm darulsaka nih...sekian terimakasih.

    ReplyDelete
  19. salam tok,

    eden jugo mohon ijazah amalan2 yg ado dlm blog nih samada yg sedia ada dan yg akan datang....(mintak advance dulu ...huhuhu..)

    ReplyDelete
  20. Salam tok,

    saya juga mohon ijazah amalan yang tok berikan di blog ini untuk merawat diri sendiri dan mereka yang memerlukan. insyallah, sy berdoa dengan adanya blog ini, lebih ramai mangsa dapat dilindungi dan dibantu manakala tukang sihir dan pengupahnya menerima balasan atas KEZALIMAN DAN KESYIRIKAN mereka. sudah terlalu lama mereka berkuasa dan berjaya menyakiti mangsa, semakin teruk penderitaan mangsa yg berpanjangan, semakin mereka rasa BERKUASA dan BANGGA dengan ilmu sihir mereka.

    nama saya Muhd sufian, harap tok ijazahkan. terima kasih tok.

    ReplyDelete
  21. Semoga usaha kita diberkati dan berkekekalan semangat tuan2....

    ReplyDelete
  22. semakin panas la bontot tokmoh bewarna hitam..
    hehehehe

    ReplyDelete
  23. Sampai pada Mubin yg ke 7 tu patah balik...sampai habis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tok, saya Mohd Suhaimi bin Abdul Samat minta tok ijazahkan segala ilmu dalam blog ni utk kegunaan diri dan keluarga. Rahmat Allah ke atas Tok dan family. Insyallah. Amin

      Delete
  24. Dan ada lagi limpah kurnia yang kamu sukai, (iaitu) pertolongan daripada Allah dan kemenangan yang cepat (masa berlakunya). Dan sampaikanlah berita yang menggembirakan kepada orang-orang yang beriman. as-saff ayat 13.

    amin...
    tq tok
    tq tok.

    ReplyDelete
  25. Salam Tok Belagak, Saya Mohd Shahrizan Yusoff mohon diijazahkan Yassin 7 Mubin dan Solat Hajat ini. Assalamualaikum W.B.T

    ReplyDelete
  26. mohon ijazah tok untuk yasin 7 mubin dah solat hajat..tq so much tok..

    ReplyDelete
  27. tok mohon ijazah yasin tujuh mubin... dan saya nak tanya tentang doa tamma dan mohon ijazah doa tersebut.... tq

    ReplyDelete
  28. Mohon ijazah tok utk amalan yasin mubin dan solat hajat ni, terima kasih tok

    ReplyDelete
  29. salam tuan.sy muhamad ruzaini b radzali mohon di ijazahkn yasin 7mubin ni.

    ReplyDelete
  30. Salam, saya juga seorang mangsa sihir. Pohon diijazahkan Y7M ini. Tima kasih tok

    ReplyDelete
  31. salam

    tok solat hajat tu kene setiap kali sebelum membaca yasin ke atau sekali je solat hajat dan mlm berikutnya tak perlu lagi atau sekali solat hajat dan baca hingga 21 kali....erkk kerliru tok..minta dibetulkan

    ReplyDelete
  32. kalau belum ada petunjuk, kena buat semula solat hajat ke?
    atau tggu petunjuk malam berikutnya?

    ReplyDelete
  33. pendapat peribadi aku le,
    tak perlu petunjuk, BALAS AJE KASI MATI.
    yg penting masa niat jangan le sebut
    nama org yg disyaki dan nama tok moh.
    Bila tak sebut nama org tu, tak ada le
    kita tersilap HANTAR (nanti kita pulak
    jadi penyihir menggunakan yassin 7 mubin)

    sampai ke tak, bukan urusan kita.

    1Malaysia
    Rakyat Diutamakan
    Penyihir dan Pengupah dihapuskan

    ReplyDelete
  34. Solat Hajat tu kalau diamalkan mengikut kaedah yg DEN turunkan...biasanya ada petunjuk..berapa malam yg diperlukan untuk dilakukan Solat Hajat tersebut...Begitu juga berapa kali bacaan Yasin 7 Mubin...namun biasanya Yasin 7 Mubin dilakukan dalam jumlah 14x atau 21x...

    Untuk yang membuat kaedah Solat Hajat berterusan tanpa petunjuk...cukup 7 malam..maka hentikanlah...

    ReplyDelete
  35. Salam,

    Mohon diijazahkan amalan Yassin 7 Mubin, yassin 40 dan juga solat hajat ini.
    Bolehkan amalan ini digunakan untuk melembutkan hati anak2 yg degil?

    ReplyDelete
  36. Tok,
    Saya mohon ijazah amalan solat hajat + Y7M di atas.

    ReplyDelete
  37. Salam tok, saya mohon ijazah utk amalan ini ya tok, semoga Allah swt merahmati tok n family atas perkongsian ilmu ini..insyaAllah

    ReplyDelete
  38. Salam Tok,
    Mohon izin dan ijazah mengamalkan Solat Hajat, Y7M dan Yasin 40.

    ReplyDelete
  39. Salam..mohon tok ijazah yasin 7 mubin,yasin 40 dan solat hajat..syukran jazilan tok..

    ReplyDelete
  40. Salam tok.. sy mohon ijazah utk kaifiat solat hajat dan Yasin 7 Mubin. Tok sy mohon pendapat tok, mana lebih baik untuk niat/hajat utk buat Yasin 7M ni. Mohon dimatikan sihir atau org yg mengupah & melakukan sihir? atau sy niat utk disembuhkan segala penyakit ibu sy. terima kasih tok..

    ReplyDelete
  41. Salam Tok Belagak, mohon diijazahkan Yassin 7 Mubin dan Solat Hajat ini.

    ReplyDelete
  42. mohon copy paste utk disuggestkn kpd sahabat yg disyaki terkena santau di oversea sana

    ReplyDelete
  43. salam, tok mohon di ijazahkan saya dan ahli keluarga ntk wat y7m...saya ingin membantu ibu saya yang sakit busng angin..harap tok benarkan.
    nama: azizah binti ismail
    email: exxo_oxxe@yahoo.com

    ReplyDelete
  44. salam tok, ttg y7m iaitu : 1st mubin 8xdibaca,2nd m 7x,......7th m 2x. jumlah 35x . mohon penjelasan.

    ReplyDelete
  45. salam tok belagak,mohon diijazahkan saya untuk mengamalkan yassin 7 mubin.utk rawat diri saya dan mereka yg rapat dgn saya

    ReplyDelete
  46. Salam Tok Belagak yg HENSEM,

    Saya mohon ijazah utk amalan solat hajat + Yaasiin 7 Mubin di atas untuk kegunaan diri sendiri, keluarga dan pesakit2 sy.

    Terima kasih bnyk2..,

    ReplyDelete
  47. Askum, sy Abdul Hafiz bin Mohamad Aziz dr PJ,umur 26 tahun
    so begini,sy nk mintak tlg tok tngkkn kt sy ni
    samada ade "benda2" yg x elok ke kn..?!

    Terima kasih banyak2..,

    #Juz nk RECALL balik pertanyaan sy yg lepas
    diharap tok belagak yg hensem ni bleh tlg
    'scan' tngkkn diri sy ni ea..,

    ReplyDelete
  48. Salam tok.. den Ikram b. Mohd Shariff mohon diijazahkan amalan ini.. dengan lafaz qabiltu.. Barokallahu fik..

    ReplyDelete
  49. Salam Tok Belagak,

    ahmad asyraf b mohd roslan mohon diijazahkan Yassin 7 Mubin dan Solat Hajat ini.

    syukur alhamdulillah..

    terima kasih bnyk2 tok..

    ReplyDelete
  50. salam tok...mohon d ijazahkan yassin tujuh mubin...pernah amal y7m ni tapi tanpa ijazah..

    makasih tok

    ReplyDelete
  51. salam tok..
    saya mohon izin nak mengamalkan yassin 7 mubin+yassin 40+solat hajat ni untuk diri sendiri+keluarga+pesakit..
    TQVM

    ReplyDelete
  52. Assalamualaikum,
    Saya dapat amalan Yasin 7 Mubin dari website lain dan ia memang mujarab menyembuhkan penyakit tumit kaki saya serta merta. Yang peliknya, saya tak minta ijazah dari tuan punya website tu pun tapi tetap dimakbulkan Allah swt jua.

    Walau bagaimanapun, saya Hj Mohd Hanuar dari Brunei Darussalam, minta ijazahkan Yassin 7 Mubin ini dari Tok Belagak. Semoga membawa manfaat. Terima kasih.

    ReplyDelete
  53. Saya pun mohon ijazah amalan ni ya Tok. Pengupah sihir begitu kejam, berganti dukun dia upah utk kerjakan saya.

    ReplyDelete
  54. Saya mohon ijazah utk amalan solat hajat + Yaasiin 7 Mubin di atas untuk kegunaan diri sendiri, keluarga.

    ReplyDelete
  55. Salam tok, saya mohon ijazah yasin 7 mubin dan solat hajat tersebut dan mengamalkannya. terima kasih tok. wassalam.

    dari hanafi mohd norman

    ReplyDelete
  56. y7m boleh diamalkan utk sembuhkan penyakit lain tak spt darah tinggi or gout or yg lain2....tq

    ReplyDelete
  57. Assalumualaikum WMT

    Saya Aznam, mohon di izinkan serta di ijazahkan untuk mengamalkan sebarang amalan diadalam blog Tok.

    Wassalamualaikum WMT

    ReplyDelete
  58. Assalamualaikum,

    Saya Suhailee, mohon izin dan diijazahkan Y7M untuk amalan diri. Terima kasih.

    ReplyDelete
  59. tok sy mohon diijazahkan segala ilmu yg tok turunkan dalam blog ini utk kegunaan diri, keluarga dan sahabat2 yg memerlukan .

    ReplyDelete
  60. assalamualaikum Tok Belagak, saya mohon diijazahkan Yaasin 7 Mubin utk kegunaan sendiri dan keluarga...

    ReplyDelete
  61. salam TB saya orang baru berjinak2 dgn blog ni, sya ingin mohon di ijazahkan solat hajat dan y7m ni tok.sebelum ni saya ada salin dari ebook dlm internet tp tak pernah dapat ijazah dari mana2 pun, mohon TB izinkan saya mengamalkan seperti di sarankan di blog ni..salah satu pengalaman yg saya rasai dgn amalan y7m ini (sebelum ini dgn cara EBOOK saya d/load) adalah suami saya kembali kasih syg pd kami sekeluarga setelah bertahun dok gila kat bekas janda dia..allhuakbar, allhuakbar...satu lagi saya jadi sangat sabar dan tenang..yakin allah.
    saya mohon izin TB agar boleh saya gunakan cara saranan TB ini untuk bisnes saya.. timasih TB

    ReplyDelete
  62. assalam tok n smua yang komen.sy stuju apa yg tok ajarkan kpd kami.tp xsetuju dlm bab balas membalas.kita sbgi seorang islam,kita tya diri kita napa smua ni berlaku pada kita?slh 1 nya napa Allah meguji kita smpi kethp ini?tuan2 ingt la firman Allah dlm surah Al-Baqarah ayat 102,mereka itu tdak memberi mudarat,kecuali dgn izin ALLAH.jd kita kene pk la kenapa Allah izin smua 2 blaku pada kita.ingat!!!kesakitan yg allah beri d dunia ni dpt meringankan dosa kita di akhirat.klu kt dunia kita sakit 3 ari sama dgn 3 ari.kt akhirat esok 1 ari sama dgn 40hari di dunia.klu dh 3 ari x ke 120.pk2kn laaa.

    ReplyDelete
  63. assalam
    tmpng tnya...
    tgk pada panduan kat atas, tok menyuruh baca ayat al-kafirun dalam rakaat pertama dan al-ikhlas dalam rakat kedua

    adakah boleh kalau: rakaat pertama al-kafirun
    rakaat kedua al-ikhlas

    sbb yg biasa dibuat al-kafirun dalam rakaat pertama...boleh tok bg sedikit ulasan mengenai perbezaan ini?

    ReplyDelete
  64. Salam TB ,saya aziz marzuki, mohon izin untuk mengamalkan amalan yg tb beri di atas untuk diri sendiri, anak isteri dan keluarga.
    terima kasih TB.

    ReplyDelete