28.12.09

Kaifiat Yasin 7 Mubin dan Kesannya - 3

Sesuatu yang asal baik..tetap baik...natijahnya...Mereka yang mengamalkan kaedah Solat Hajat dan Yasin 7 Mubin pasti akan merasa sesuatu kelazatan dalaman yang siapa pernah buat sahaja yang tahu...

Biasanya kalau ada gangguan sihir dibadan akan keluar angin dan akhirnya badan menjadi ringan.

Ada ruam2 yg akan keluar - biasanya ini berkaitan dengan barangan sihir yg telah lama menapak didalam badan samada pernah dirawat...atau belum...Walau pun dirawat dan pesakit kelihatan sihat...mungkin ada lagi saki baki...

Kepada mereka yang secara tak sengaja terambil ilmu yang berkaitan dengan JIN pun akan merasa panas dan angin akan mula keluar perlahan ikut jalan atas atau bawah...Kemungkinan untuk ke bilik air adalah tudak menghairankan...So sebaiknya masa nak ngaji tu...pakai kain je...sonang nak melepas...Ada juga yang terbatal wuduk...biasalah bontot kurang ajau..masa nak beramal...masa tu le nak buat kelakar bangang...Dugaan...


Namun yang the best of All ialah...kita merasa ringan untuk beramal...jadikanlah amalan Yasin 7 Mubin itu sebagai amalan harian...momentum sudah ada apatah lagi kalau kita dah buat 21x...walau dah baik...dan tercapai hajat mematikan sihir...boleh aje diteruskan dengan niat2 yang lain....seperti dimudahkan Allah untuk beramal dunia dan akhirat....Cuma seperti sebelumnya...satu niat at a time...


Untuk mereka yang terkena penangan Yasin 7 Mubin dan Solat hajat masih ada jalan keluar...Namun agak sukar sedikit...tapi there is still hope...DEN kasi Racun DEN tahule penawarnya...


Selamat Berjaya....See you in Jannah

18 comments:

  1. tq tok...
    kongsikan teknik2 Y7M....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, tq Tok pasal bagi filternya.

    ReplyDelete
  3. Insya Allah
    See you in the Garden with Him saying Salaam..

    ReplyDelete
  4. Tq Tok

    See you too in the AlJannah.Thanks for the Y7M technique. May Allah Bless you always

    ReplyDelete
  5. salam tok..

    InshAllah... masuk jannah dengan RahmatNya jua... semoga Tok d bwh peliharaNya jua... doa kami untuk Tok..

    ReplyDelete
  6. tuan.minta diizinkn amal y7m ni..

    ReplyDelete
  7. Tok, sebelum buat yasin 7 mubin ni, adakah perlu solat taubat dan solat hajat dulu, atau baca apa2 dulu. Saya baru tahu yasin 7 mubin boleh amal hari2,tp mmg respect la kat org yg boleh baca hari2, panjang tuuu...
    Apapun sy mintak izin juga utk diamalkan. Smg Kaedah ini dapat membantu sy dlm menyelesaikan pelbagai kehidupan. Smg tok sekeluarga diberikan keberkatan dan kerahmatan sentiasa.

    ReplyDelete
  8. yasin 7 mubin ni untuk perubatan dan membalas serangan je ke tok? klau untuk mintak murah rezeki boleh tak tok?

    ReplyDelete
  9. tok haitu kaki saya sakit sampai nak solat pun kene solat duduk .. esey pun baca surah yasin nie berpuluh2 kali sehari, ketika baring, duduk, berdiri tgh memandu, sekali sakit kaki tu pun hilang .. 2 hari jer sakit ...ada kaitan ker??

    ReplyDelete
  10. yasin 7 mubim tu baca yasin 7 kali ker?

    ReplyDelete
  11. Tok,saya mengucapkan berbanyak terima kasih kerana memberi khasiat Y7M,kaki saya yang sudah lama bengkak beransur-ansur pulih dan saya boleh berjalan dengan baik semula..semoga Allah sentiasa memberi kerahmatan dan keberkatan pada Tok sekeluarga..

    ReplyDelete
  12. tok nak tahu apa penawar kalau kena solat hajat n yasin 7 mubin nie ;)

    ReplyDelete
  13. salam tok,
    saya mohon diijazahkan yassin 7 mubin ni serta tata caranya kepada saya. Mudah mudahan usaha tok diberkati Allah.

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum tok,

    selain amalan Yassin 7 mubin dan solat hajat, ade lagi amalan yang dapat digunakan untuk menyingkirkan sihir di dalam badan sama ada yang lama atau yang telah pernah diubat.

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum tok,

    mohon di ijazahkan y7m dan smua ilmu yang tok bagi dan akan bagi dlm blog ni untk saya dan keluarga saya..

    saya doakan smoge tok dan keluarga panjang umur murah rezeki untuk membantu smua umat islam....aminnn

    saya sentiasa sokong tok

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum tok,

    mohon di ijazahkan y7m dan smua ilmu yang tok bagi dan akan bagi dlm blog ni untk saya dan keluarga saya..

    saya doakan smoge tok dan keluarga panjang umur murah rezeki untuk membantu smua umat islam....aminnn

    saya sentiasa sokong tok

    ReplyDelete
  17. salam tok..

    saya jugak mohon diijazahkan y7m dgn solat hajat beserta tatacaranyer utk kegunaan saya dan keluarga..

    akhir2 ni sy perasan makin malas nak beribadah..dan takleh nk fokus masa solat..boleh tak kita buat solat hajat dan y7m ni tok utk lawan kemalasan tuh?

    terima kasih tok..semoga tok sekeluarga sentiasa beroleh rahmat dari Allah swt..

    ReplyDelete