8.12.09

Kaifiat Yasin 7 Mubin dan Kesannya

Fulamak....ramai dah mula buek solat hajat dan Yasin 7 Mubin....

He..he...macam2 dah DEN dongar keluhan..dan pengalaman...

Ada yang kat panas...ada yang kata tenang dan bermacam2 rasa lagi...

Apo yang penting kita tahu dan rasa sendiri...pengalaman yang amat berharga...Jangan nanti dengar orang cakap...buek aje solat hajat atau yasin...taule penjahat2 tu semua...easiear said than done...


Kenapa jadi begitu...senario mudahnya ialah...Dahulu...Tok Moh kena jurus dan jirus..dia boleh counter attack atau bertahan...Selama ini pertahanan dia kukuh tak goyah...Namun bila solat hajat dan yasin 7 mubin dilakukan...seolah-olah melepaskan peluru Scud ke halaman rumah...itu bacaan kali pertama...Pasti Tok MOH kelam kabut kerana JIN2 peliharaan beliau pasti kepoh kata orang Belgium...

Pasti tok moh akan scan...dan tahu hanya 2 jalan sahaja yg mampu merempuh benteng mereka tanpa halangan...Yasin dan Solat Hajat...So jalan untuk dia mengelakan bencana ialah menakutkan si pembaca Yasin..Sebab itu DEN kata buek BODOH aje...

Last week...sekor dah mampus...dulu ada seorang sahabat buek Yasin 40...bomoh depan rumah innalillah...

Niat yang DEN syorkan ialah Wahai Zat Yang Wujud lagi Maujud..Matikanlah mereka yang menganiaya diri ku dan keluarga...

Maksud mati disini bukanlah mati zahir...maksudnya habis sudah ikhtiar...yang lain...mohon ALLAH aje yang matikan segala bentuk penganiayaan...No more...Apa yang ALLAH "kurniakan" kepada mereka..itu hak mutlak ALLAH...sesuai dengan apa yang dikata...semuanya dalam ILMUNYA...

Sebenarnya ada penawar atau kaedah mengelak atau mengurangkan kesan tindakbalas dari bacaan Yasin atau Solat hajat tersebut..cuma DEN nak korang belajar dari bawah...barulah suatu hari nanti kalau korang dah jadi guru...korang dah lalui semua tu...

Kata orang Scandinavia...Sorry beb...

Kalau panjang umur DEN tulis le...

59 comments:

  1. salam tok..mekasih dgn ilmu yg tok turunkan.:)

    ReplyDelete
  2. Ada rakan seorang perawat guna yassin 7 mubin untuk pisahkan saka dgn pesakit yg dah nazak...dgr pglmnnya memang menjadi tp rata2 pesakit meninggal dunia...soalnya bolehkah yassin 7 mubin digunakan untuk buang saka?

    ReplyDelete
  3. Salam Tok, pertanyaan sikit...kalau yg mengupah tok moh pun terkesan ke bila kita niat seperti yg tok katakan tu? tq.

    ReplyDelete
  4. kami sumer perlu guide & back up Tok arrr.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...sekor dah mati...mintak2 banyak lagi mati lepas ni, aman skit dunia. keluarga saya beberapa kali dah buat yasin 7 mubin dan solat hajat...memang ada kesan. mereka attak rumah saya, syiling lebih kuat berbunyi dari biasa mcm nak menakut-nakutkan...kesan pd tok moh x tahulah...sbb x nampak, x boleh scan mcm tok belagak...hehehe

    ReplyDelete
  6. Tadi baca harian metro ada perawat Pak imam kat Tampin,N9 kena tangkap sobab cabul pesakitnya. Tp yg pelik pesakit tu jantan...bapuk kot. hehhhe...macam2 la ni. Buek malu jer. Dgn sesama jantan pun leh stim.

    ReplyDelete
  7. -Cuma DEN nak korang belajar dari bawah...barulah suatu hari nanti kalau korang dah jadi guru...korang dah lalui semua tu...-

    Salam,

    Semoga ABg Belagak dan rakan2 sekalian sentiasa dalam Rahmat dan Redha ALLAH.

    Qoute dari ungkapan Abg Belagak..

    Sy 100% setuju..

    Sodaqta..

    ReplyDelete
  8. salam tok....
    saya pun nak belajar dari bawah ni...
    slow2 kayuh....

    ReplyDelete
  9. saya dah berapa kali nk buat yassin 7 mubin, mesti ada halangan, selalunya akan tertido lah, mengantuk lah.. insyaallah saya akan kuatkan semangat untuk lakukan yassin 7 mubin pada malam ini.. dah tak tahan tengok penderitaan ibu sy..
    mohon rakan2 mendoakan keselamatan saya dan ibu sy..tenkiu tok.

    ReplyDelete
  10. Semoga Tok panjang umor supaya ilmu yg byk tu tak hilang begitu saja.

    Belum kayuh lagi ni tok..nak kena jumper ni

    ReplyDelete
  11. tok, berapa kali lagi nak baca ni? tak tau penyihir tu dah mampus ker belum. tak leh scan lagi ma....

    ReplyDelete
  12. nasib baik hang tak tanya aku, kalau
    tidak aku jawap
    "buat le 7 kali sehari selama 40 hari.."

    ReplyDelete
  13. Hehehe... nasib baik :-p

    Kalau tanya saya, saya ckp buat seberapa yang mampu. Atau pun sampai sakit tu dah kurang/sembuh. Paling tidak pun tambah tabung pahala.

    Soal dah mampus ke blm, kita berserah pada Allah shj, mcm mana Allah nak balas. Selagi kita sakit, selagi itu kita memohon kpd Allah.

    Klu dah tahap Tok, mesti ada petanda suruh berhenti.

    ReplyDelete
  14. yaa ...kayuh pelan pelan ... ish ..ish..ish

    ReplyDelete
  15. otai2 sudah sound ler...anak muda ni gelojoh pulak.

    ReplyDelete
  16. Niat DEN biar semua mampu jadi Guru....

    Akan ada petunjuk....

    Kalau nak juga petunjuk amalkan ayat 14 surah Al-mulk...tidur mengiring kanan baca 13x atau sampai tidur...pasang niat nak tahu dah cukup ke idak...atau apa aje..

    ReplyDelete
  17. Skang ni rmai sgt penyihir freelance...ilmu asal boleh dapt RM sheratus je skali henjut..santau x tahap gaban la lagi..

    skang kita boleh hanta rocket kat dia...sure taubat nasuha punya

    ReplyDelete
  18. Terima kasih tok, mudah-mudahan kami semua mendapat menafaat dengan sebaiknya

    ReplyDelete
  19. insyaAllah, alhamduliLlah, tq Tok kerna bersabar melayan anak2 murid yg macam2 perangai ni. Tok memang hensem (bodek tu...).

    ReplyDelete
  20. ada yg sudah mencapai tahap Guru pun enggan mengambil murid dgn alasan tdk mampu.aduhai malangnya kita.

    ReplyDelete
  21. bila membaca pglmn Syeikh Mahmud al Majzubi BUKANLAH suatu yg asing apabila ditahap beliau itu menolak berguru dgn Khidir as dan SAQJ.ttp akhirnya SM menerima jua.pokoknya guru amat penting walaupun sudah mencapai tahap yg tinggi.apatah lagi kita yg awam ini.

    ReplyDelete
  22. Salam Tok..

    Terima Kasih atas nasihat tok..saya ada kes yang guna 7 mubin nie..memang kesannya pada pesakit..amat baik..kesan pada penyihir hebat..dan tukan upah , tukang batu api semua sangkut sekali...begitulah bila Allah menghendaki...

    ReplyDelete
  23. terima kasih tok ... minta terus memberi tunjuk ajar ...

    ReplyDelete
  24. Terima kasih tok... tengah pelan2 kayuh nie.

    ReplyDelete
  25. samo-samolah kayuh basikal tua....huhu.....berat beb..gear berat..bro.thx tok sifu.tunjuk ajar...

    ReplyDelete
  26. Berapa lama mahu kayuh daa....
    Dah kat seminggu teman tunggu posting baru ni, ahak2. Apapun tq atas segalanya. Teman cadang nak guna basikal pakai enjin boleh tak...

    ReplyDelete
  27. Sonyap jo semuo. Mano poie...heheheh...

    salam semua sahabat.

    ReplyDelete
  28. Azam...ko kualo kangsar kek mano? Den kek kote lame kiri..

    ReplyDelete
  29. teman kat chandan putri...
    Orang kuale le mike ni yaa. Kat mana kota lama kiri tu, kat belakang masjid ke..

    ReplyDelete
  30. Iyer leerr....belakang masjid. Same2 jumpa orang kualer...hehhehe..Tp saya la ni duk JB. Cuti2 saya balik ler kejap sana.

    Alamak..lari topik...kang marah lak sifu kita ni hehhehe...

    ReplyDelete
  31. Boleh guna pada pencuri tak? Tujuan untuk dia pulangkan balik harta yang dia dah ambil?

    ReplyDelete
  32. Salam Tuan,

    Eden nak tanyo 3 soalan :-

    1.Apo pendapat Tuan, eden nie salah sorang pengamal Fatihah, 3 Qul, Ayatul Kursi, Laqadjaakum, Haikal, Ayat 33, Ayat 7, Selawat Nabi, Selawat Tafrijiyah, Bismillah 5, Bismillah 7, Bismillah 9 & Bismillah 20. Buleh Tuan bori pendapat tontang ayat2 tadi;

    2. Satu lagi buleh Tuan huraikan tontang Jabar Qaf & Tuan pernah sampai di sano; &

    3. Cara Tuan tue buleh bawak sekali pesakit @ org lain lihat bondo2 yg Tuan scan tue.

    Waallahualam...

    ReplyDelete
  33. DEN nak pi IPOH ni...Jalan2...cari makan...

    Yasin itu atas niat...so nak pencuri mati ke hapa...up to you...ALLAH yg makbulkan...

    Nak tgk mende2 tu ..at least boleh scan certain level...then DEN muleh tunjuk....

    ReplyDelete
  34. pohon arahan selanjutnya dari Tuan Komander Tok Belagak. Prebet akan balik kampung awal muharam ni. roger n out.

    ReplyDelete
  35. Salam.
    Saya pon sama gak balik kampong(horror),seriau, harap Tok on h/fone laa(in-case) emergency.
    Wassalam. Selamat.

    ReplyDelete
  36. Salam Tok Belagak

    Harap sudi jawab soalan2 di bawah, sebab saya ni lembab skit.

    Boleh ke saya yg amalkan 7 Mubin ni utk suami, sebab dia tak khatam ngaji?
    Perlu ke bacakan pada air, then bagi dia minum and mandi?
    So, esoknya, saya kena bacakan lagi 7 Mubin pada baki air yg sama?
    Berapa kali kena mandi and minum?
    Nak baca apa masa mandi and minum?

    Saya tidak berhasrat menjadi guru atau perawat, sekadar nak bantu suami dlm keadaan terdesak. Harap Tok Belagak halalkan ilmu ini untuk saya amalkan.

    Lagi satu nak tanya, ramai perawat kata suami termakan barang kotor, tapi mereka gagal keluarkan. Apa kaedahnya Tok? Harap sudi bantu kami.

    Selamat bercuti untuk Tok Belagak n famili.

    ReplyDelete
  37. salam kepada noor...esse panggil akak ajelah yo...sory kak kalau esse menyelut..cuba minta tok belagak scan ajo.isnya,Allah.Biiznillah.pendapat Esse sabar and buek solat hajat.yasin 7mubin dlm blog..insya.Allah Dgn izinnya,Allah ajo dapek buang bendo tu...dgn perantaraan OTAI perawat disini....perancangan Allah lebih hebat dari perancangan kita...serah ajo..wasalam

    ReplyDelete
  38. sekadar membantu...Esse ado candangan and ilmu sedikit buang..Ya Allah buangkanlah segala kekotoran,kejahatan dan juga penyakit dalam diri ini rohani dan juga jasmani....dari hujung rambut sampai hujung kaki...

    ReplyDelete
  39. salam noor,ya,barang kotor yg termakan mesti kena muntahkan,ada seorang sifu kat seremban boleh buat sapa2 yg termakan ni dia muntah balik semua benda2 kotor ni,ramai yg kena santau jumpa dia kalau nak bersihkan 100% santau yg dah terkena,ada jugak minah2 indon yg suka kat org malaysia bg pengasih melalui makanan,selalunya kalau dah makan mesti mau muntahkan

    ReplyDelete
  40. Salam alinur, bagus doa niat tu, akan saya sebutkan begitu. Selalu mmg blur tak tau nak niat apa.

    Salam langkasuka, di Seremban tu siapa ya? Boleh bagi cntc no? Perawat semua kata suami dah kena lama, so susah nak keluar.

    Terlanjur di sini, saya sakit gigi amat sgt hari ni, ada ikhtiar? Mcm nak pecah kepala otak saya.

    ReplyDelete
  41. Tok Belagak dan Sahabat semua,

    Camna kalau kita baca Y7M ni sekali sorang dan titik perogol dan pembunuh kanak kanak Nurin Jazli tu.Setuju tak?

    ReplyDelete
  42. salam tok.. terima kasih atas ilmu ni..

    ReplyDelete
  43. alhamdulillah...yang baik datang dari Allah..akak doa and usaha...makbul tak makbul hak mutlak Allah Ta.ala..kalo tak sembuh sabar ajo...mungkin tuhan nak tinggi darjat Akak and suami kot...Hehe..Sabar yo...Nanti ado jalan ye...

    ReplyDelete
  44. noor contact numbe ni,0147253060,insyallah lama mana pun dia makan benda kotor,dapat jugak kuar,tapi sakit nak muntah tu azab la sikit,gigi sakit makan je la pain killer hehehe

    ReplyDelete
  45. Kak Noor, utk sakit gigi boleh pakai Germanium Loops. Sila lihat info kat mrsaudagar.wordpress.com

    Pglmn saya sendiri sampai skrg gigi tak sakit dah..walaupun masih pecah, sb saya ngeri kena cucuk jarum masa nak cabut gigi. InsyaAllah berkesan

    ReplyDelete
  46. salam tok..

    saya hendk mengunakan Y7M dan solat hajat untuk adik ipar yg menderita terkena sihir.. lebih 20 orang perawat dah d cuba... semalam sembuh.. hari nie dia sakit semula...

    doakan saya berjaya dgn bantuan tuan guru tok belagak dan rakan2 semua..amin..

    ReplyDelete
  47. Tkasih, langkasuka. Suami tengah mabuk2 muntah sekarang ni. Mmg azab gaklah. Moga2 keluarlah segala racun dan sengsara dari badan dan fikiran dia.

    ReplyDelete
  48. Kasi penawar..minum air yasin 7 mubin...

    ReplyDelete
  49. Salam Tok Belagak, harap sudi jawab soalan saya sebelum ni. Tkasih.

    ReplyDelete
  50. tok, kalau kita amal tapi bukan niat berubat x pe ker?? contohnya nak buat biar lulus exam ker?? nak buat untuk diri sendiri biar hati makin bersih ker?? boleh ker??

    ReplyDelete
  51. yasin 7 mubin saya pernah gunakan untuk mengembalikan barang kawan pompuan saya yang hilang kena curi. spender dan baju dalam. sekali baca dah berantar balik...

    ReplyDelete
  52. salam, ibu saya pernah sakit tenat dulu dah habis macam2 ikhtiar berubat di darul shifa namun masih tidak diizinkan allah, sehinggakan mereka menggunakan kaedah yasin 7 mubin selama 7 malam berturut2, namun tak juga sembuh2.... sehingga selepas itu berbagai2 lagi tempat dan orang berubat namun tiada perubahan. ibu elok selepas pulang dari mekah, namun dia masih lagi diganggu dengan penampakan makhluk2 gaib dan kadang2 ada jin menumpang sampai sekarang. saudara2 semua ada idea tak kenapa jadi macam ni dan yasin 7 mubin masih belum mampu menyembuhkannya dengan izin allah

    ReplyDelete
  53. Tgk dulu apa jenis sakitnya...kalau saka kurang sesuai...

    ReplyDelete
  54. Banyak kali buat solat hajat dan Yasin 7 Mubin tapi ada je orang terus hantar sihir bila habis baca. tak tahu nak buat macam mana lagi. Tolong bagi nasihat macam mana nak stop terus perkara ni. Terima kasih.

    ReplyDelete
  55. BISNES KELUARGA KUALI BESI RESEPI ENT.
    SALAM,USTAZ BISNES TENGAH TERUK KENA SERANG.
    MINTAK IJAZAHKAN UTK S'KELUARGA.NAK TGK SPE YG WAT.ROSLAN B KALIL,AZIZAH BT LAZIM,NUR AIN NABILAH BT ROSLAN,MUHD NABIL B ROSLAN,MUHD NADZMI B ROSLAN,MUHD NADZHA B ROSLAN,NUR AIN NADHIRAH BT ROSLAN.

    ReplyDelete
  56. teman dah mula amalkan Yassin 7 mubin ni sejak tok belagak tulis artikel ni. sebelum ni teman amalkan yassin fadhilat jer. nampaknya bila teman baca yassin 7 mubin, ada bayangan muka orang bila teman antara sedor dengan jaga. fiste time baca yassin 7 mubin ni time bola sepak sukan sea Malaysia - indonesia, teman cirit tak berenti. sekarang alhamdulillah teman selalu amalkan amalan tok belagak ni. cuma teman nak tanya adakah kita boleh kesan penyihir jika mangsa sihir telah meninggal dunia?
    -muhammad khairul aizad/ipoh/0175739303

    ReplyDelete