13.1.10

Talian Darah

Ramai dah bertanya so..sebaiknya elok gak DEN buat ulasan sepintas lalu...Nak temberang pun kena ada ilmu gok...

15 comments:

  1. Salamu alaik,

    Aduhai..Lambatnye nak tunggu habih temberang..hehehe

    ReplyDelete
  2. tu lah tu..
    kena tunggu tok balik terbang dulu..

    ReplyDelete
  3. seronok temberang, kalau lain moleh knp kita tidak, jin pun temberang,takkan kita tak bole...

    ReplyDelete
  4. meh pakat gi ramai ke kk sabah,gunakan batin kita... aku tengok tok tak sbar nak gi, seronok apa 7 tu bole buat kawan gi mancing...

    ReplyDelete
  5. Alamat Pusat Rawatan One Darul Saka

    No 10 A, Jalan Anggerik AF 31/AF
    ( Tingkat Satu )
    Kota Kemuning, Selangor Darul Ehsan

    Cara cara Pemanduan:

    Dari KL, ikut Lebuhraya Kesas menghala ke Klang.
    susur keluar di Kota Kemuning
    jumpa bulatan, ambil ke kanan , pusingan jam 3..
    kemudian terus..
    disebelah kanan akan nampak McDonald, dan Maybank
    terus sampai habis deret kedai disebelah kanan..
    bila habis semua kedai, kedai terakhir ialah Restoran Mama Kandar.
    belok ke kanan selepas Restoran
    sampai ke bulatan, buat pusingan berpatah balik, pusingan jam 6
    terus lagi..di sebelah kiri ada Kedai Hardware dengan papan tanda JOTUN
    belok ke kiri di kedai hardware.terus lagi 40 meter.
    sebelah kanan ada nampak kedai servis kereta lot tepi

    Pusat Rawatan One Darul Saka di tingkat 1 diatas kedai servis kereta. Pintu masuk mengadap ke lot parking 3 tingkat.

    Peta

    bersambung di

    http://pr1darulsaka.blogspot.com/2010/01/alamat-dan-cara-cara-ke-pusat-rawatan.html

    ReplyDelete
  6. Tok ajarlah kami pembuka amalan, ari tok kata nak ajar..boleh laa..

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Tuan Admin.

    Saya ada satu kemusykilan. Kalau ada yang datang bukan untuk berubat, adakah tidak akan diterima?

    Contohnya, kalau ada yang datang sekadar untuk bergambar dengan Tuan Belagak dan semata2 berhasrat memberi hadiah sekuntum bunga untuk beliau?

    ReplyDelete
  8. Ehh..bunga je, buah semangka tak nak kasi ke..

    ReplyDelete
  9. Kalau ada kelapangan ...DEN layan le...DEN mengubat by appointment..biasa 3-5 group je...Seorang kekadang kasi 8-10 nama...Biol jap wa punya kapla...

    ReplyDelete
  10. Malam ni kalau bawak bunga ...DEN amik le...Sebab ada mandi bunga ma...

    ReplyDelete
  11. Apo bondonyo talian darah ni Tok? Talian hayat den tau ka.

    ReplyDelete
  12. YB dtg mandi bunga ke Tok....

    ReplyDelete
  13. salamssss .. .. talian darah .. .. nanti kalau ada kelapangan dan gerak .. .. sentuhlah bab talian thru keruhanian pula, tuan rumah .. .. menarik tu .. .. ;-) .. ..

    ReplyDelete
  14. tok sifu kalo bejumpa dgn tok berkaitan tentang ilmu Allah ni ...moleh ker.....nak bertanyakan serba sedikit ilmu Allah ni....

    ReplyDelete