30.11.10

Mari Membunuh Penyihir dan Pengupah

Puas sudah berubat dan masih lagi di takuk lama...Ada yg menderita sihir 35 tahun dan selanjutnya..Tak sampai 3 hari sembuh..kena balik. Solat Hajat dan Yasin sudah beratus kali. Duit yg keluar dah boleh beli emas 15 kg. Anak mini dan suami sudah kawin lain.Harta dah licin..kena buang kerja. Bila dipulangkan sihir..mereka sakit dan berubat..dan balas dendam..so bila nak habis cerita !

Maka DEN sarankan korang bunuh aje mereka yg terlibat..Orang mati takan membalas..As simple as that.

Mereka yang tidak pernah kena boleh le kasi segala macam nasihat seperti sabar dll..Tanya orang yang dah terlibat samada ahli keluarga atau batang hidung mereka sendiri. Buang sihir ..kena yang lain. Yang suruh bersabar tu..kalau mangsa nak pinjam duit buat berubat..mula le melarikan diri..biasalah...teori dengan praktikal tak sama. Sumai Isteri bercerai berai..anak terbiar..jadi Bohsia..Bohjan..Penagih dadah dan segala penyakit sosial yg timbul akibat sihir berlarutan dan berulang ulang maka Wajarkah si Pengupah dan Penyihir di biar begitu sahaja. Kill them...

Kalau sihir tempias ke baby lagi le susah mak bapak..nak beromen pun susah. Ada baby masuk ICU bila sihir yang sepatutnya dituju ke Ayah pi kat anak.

Macam2 kaedah pulang sihir tapi semua ada penawar..so Gurur DEN selalu sarankan Buat solat hajat dan baca Yasin. Solat hajat at least sekali dan hajatnya mesti sama dengan doa sesudah Yasin. Yasin apa pun tak kisah janji bulat dan jitu serta yakin.
Just bayangkan sihir 10 tahun dengan yasin selama 40 hari..rasa panjang dan lama membaca Yasin tetapi kalau dibuat setiap hari seolah tiada apa dibandingkan sihir selama 10 tahun..Contah Doa Wahai Zat Yang Ujud lagi Maujud..kami mohon agar di matikan semua mereka yang terlibat menganiayai kami di matikan dalam kadar yang segera..Sesungguhnya Engkau Maha Menguasai dan Maha Berkuasa. Demi kasih SayangMu kepada Kami perkenankanlah....

Sebaiknya di buat beramai ( satu keluarga ) untuk 1 hari atau lebih...dan kemudian baru berseorangan..

Semuga nukilan ini akan membantutkan mereka yg sedang membaca tulisan ini untuk berkecimpung dalam arena ilmu hitam. Kerana akan ada new breed of people yang terus aje membalas perbuatan anda.

Orang yang kena sihir biasanya amat sukar untuk ke mesjid atau beramal..So adakah dikira Jihad membantu mereka yang dihalang untuk beribadat ?
Adakah dikira berdosa membantu mereka yg terhalang dari beribadah ?
Tepuk dada tanya iman...

Kaedah Solat Hajat dan Yasin di gelar jalan Atas manakala Kaedah selebihnya dinamakan jalan bawah.

68 comments:

  1. Salam tuk...minta halalkan dam amalkan semua ilmu baik kat blog tuk ...

    Setuju tuk tapi tak do cara lain ko?

    Kalau buang ajer sihir tu?

    ReplyDelete
  2. Wow...ana stuju..

    kalu ismet ulam raja n sadiq segaraga maseh idup pon.

    compom dia stuju.haha

    ReplyDelete
  3. Tok, minta izin guna kaedah yang Tok sampaikan dlm blog ni. Datangla Sabah, cni pon masih banyak camni..

    Tok, camner handle penanggal (spesies yang kat Sabah)

    ReplyDelete
  4. BK..mcm TB cakap..kalau buang..mungkin bolehh..tp nnt datang balik...tak pon die hentam org lain...

    ReplyDelete
  5. Salam Tok... seakan-akan "Tentera Bersekutu" vs "Ahli Badar" sama-sama lihat...tegak&gugurnya para Syhuhada... mati@hidup yang berupa "Anugerah"

    ReplyDelete
  6. ASSALAM TOK.
    BETUL SEGALA PERSEN KATA TOK TU.
    BUNUH AJE BAGI MATI PENYIHIR2 DAN SEANGKATAN DENGANNYA
    KILL EM ALL

    ReplyDelete
  7. Kalau tok perlukan tentera dari org awam mcm saya bgtau jer tok. Apa yg perlu dibuat...

    ReplyDelete
  8. isteri saya skrg sakit disihir sampai jari tangan jadi kuning, tidak berdarah, boleh tok bunuh penyihir dan pengupahnya?

    ReplyDelete
  9. salam...
    mesti diajar ckit dorg ni...hdup pn wat menyusah org saja...

    ReplyDelete
  10. memey bley buang...tp kalau dia topup balik tu yg boring tuh...selagi xkena balik apa yg dia buat kat org slagi tu la dia sronok menyihir,selagi dendam x puas lg slagi tu lah sihir akan berterusan...so...apa lg...kil kil kill die die die.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum tok,
    semalam ibu saya ader talipon tok..skali salah nombor daa...kena maki hamun..keke..mungkin cuak dengar nama darul saka kot..garang betul orang tu..silap no pun kena maki..ermm,saya setuju ngan cara tok tu..sebab penyihir dan pengupah ni tahap tegar..mungkin kena timbang atas kes la..kalau 2-3 kali berubat wat lagi serta jadi ancaman nyawa kenalah defend diri bagi K.O. je mereka yang durjana tu tok..kalau sikit2,bagi je artileri 2-3 round kat umah tok moh hehe..xpun drop je bom berangkai kat umah pengupah tu..baru bersepah bom,x senang duk diam dia..lol..

    ReplyDelete
  12. Asalamualaikum wr wb..

    Setuju 100%.. Hapuskan je. Mmg betul orng yang tak kena tak tahu rasanya.

    Salam hormat

    ReplyDelete
  13. bismillah...

    saya sangat sangat sangat bersetuju... bunuh para penyihir!

    ReplyDelete
  14. setuju setelah laluinya... orang yang menanggung rasa... bak kata berat mata memandang berkali ganda berat bahu yg memikul.. apabila dh lalui terlalu berat..

    ReplyDelete
  15. Salam.

    Saya sangat bersetuju dengan saranan Tok Belagak, pengupah & penyihir yg selalu menyihir ni memang patut dihapuskan sahaja. Jika dibuang sihir tersebut mereka akan menyihir lagi, lagi dan lagi, sampai niat jahat mereka tercapai iaitu untuk melihat mangsa TERSEKSA DAN MATI. Sungguh tidak berperikemanusiaan mereka ini.
    Kita matikan shj mereka agar sihir2 mereka turut mati(tiada lg sihir-menyihir). Tapi macam mana caranya? Adakah dengan Yasin 7 Mubin seperti yg telah diajarkan tok sebelum ni atau ada cara2 lain?...

    ReplyDelete
  16. Saya setuju tok. Bagi yang tak kena penangan sihir ni boleh le kata suruh berlembut... Cuba tanya yang pernah kena kes berulang tu.. Dah berapa kali 'bunuh' buang sihir, tetap gak datang lagi.. Duit banyak habis gi berubat... ada gak yang sampai bercerai berai.. ada yang hidup merempat, keluarga tak amik kesah sebab keluarga tak faham.. Tibai sampai habis tok.

    ReplyDelete
  17. TUk macam mano nak den termasuk dalam senarai mailing list tu tok? tq

    ReplyDelete
  18. Salam Tok..Pls sambung ceritanya...

    ReplyDelete
  19. Ayuh mari pelajari teknik bunuh makhluk durjana

    ReplyDelete
  20. Zasss je..... dah ada dalam sejarah pun, penyihir dibunuh

    ReplyDelete
  21. Salam tok,

    kalau ikutkan hati nak bunuh aje tok,

    anak saya umur 8 bulan masuk ICU just selepas dokter tahan di hospital sebab ceret beret. dari ceret beret dia boleh kena sawan...

    menghairankan...

    kalau kena buatan orang saya nak bunuh je orang tu kalau saye tahu... kesihan anak saya menderita sakit.

    dia yg paling kecil di wad ICU...

    apapun tok serahkan sajalah kepada ALLAH S.W.T...amin

    ReplyDelete
  22. Setuju sangat.... saya pernah lalui semua ini. Hampir berkecai keluarga saya.. isteri benci pada saya... anak kerasukan setiap malam... memang guru saya kerjakan orang yang buatkan keluarga saya sampai mati..

    ReplyDelete
  23. Ye lah..Tok...kalau difikirkan ..penat menangani sihir yang tak berkesudahan...boleh ke bunuh ? Tok boleh buat?

    ReplyDelete
  24. tok! nak bunuh lagu mana tok? bunuh zahir ka.. bunuh cara batin? kalu bunuh zahir.. alamat ke tali gantung la saya. :-)

    ReplyDelete
  25. mari....
    tapi den tak tahu...
    mintak tunjuk ajar dan panduan dari tok..
    mekaseh ye tok..
    salam

    ReplyDelete
  26. kalau buang je sihir tu bole dibuat balik sihir tu.. berubat balik.. kuar duit balik.. cam tok citer tu la.. solution tok ni mmg saye setuju sbb bak kate tok 'org da mati xbole main sihir lg'.. tapi satu je saye tertanya2.. xpa ke tok bunuh dgn pengupah2 nyer skali.. ape hukumnye bunuh org2 mcm ni?

    ReplyDelete
  27. Salam... betul sangat tu tuk. Kalau scan lah bomoh2 atau org2 yg menghantar sihir tu, gerenti dah ramai umat2 islam yg dijahanamkannya. silap2 ada yang sampai mati. Jadi, ikut hukumnya, kalau membunuh, kita bunuh balik. Jenis orang macam ni memang tak boleh bagi hidup. Menyusahkan je... caya lah tuk.

    ReplyDelete
  28. arhh..tensen nye ngan golongan2 penyihir dan bomoh jin nih..saya sokong tok ..tp nak buek camno tok nak kasi kill them all ni.

    ReplyDelete
  29. nak bunuh..bunuh la dgn niat kerana Allah Taala dan melindungi Islam dari gejala syirik dan penyembahan berhala taghut..

    jgn la bunuh kalau ada niat nak balas dendam atau sakit hati...kelak takut ALlah tak redha dan dipersoalkan di akhirat.siapa jugak yang susah ? mereka dan keluarga mereka..

    ReplyDelete
  30. Maksudnya: “Daripada Bajalah bin ‘Abdah kata beliau: Umar bin al-Khattab telah menulis surat memerintahkan supaya: ‘Hendaklah kamu membunuh semua ahli sihir lelaki dan wanita’. Kata Bajalah: Maka kami membunuh tiga orang ahli sihir”. [al-Baihaqi dalam Sunan al-Kubra dan asal hadis ini dalam Sahih al-Bukhari].

    Kata Imam Ahmad r.h, telah tsabit pelaksanaan hukuman bunuh ahli sihir daripada 3 orang Sahabat Rasulullah s.a.w iaitu: Umar, Hafsah Ummul Mukminin, dan Jundub ridwanullahi ‘alaihim.

    ReplyDelete
  31. Sokong2 mencegah lebih baik dari mengubat..

    ReplyDelete
  32. Al-Allamah As-Syaikh Jamaluddin Muhammad bin Umar dalam kitab karangannya mengatakan : Rasuluulah SAW bersabda :
    Barang siapa yang mengucapkan setiap hari 10 kali "Bismillaahirrahmaanirrahiim La hawla wala quwwata illa billaahil'aliyyil azhiimi" maka bersihlah dia dari pada dosanya sebagaimana bayi yang baru dilahirkan dari ibunya. Dan Allah menyelamatkan daripada 70 macam bala di dunia. Sesungguhnya ia lebih besar pahlanya disisi Allah daripada 70 kali haji dan umrah yang makbul. Allah menurunkan 70 malaikat kepada yang beristighfar untuknya hingga ke malamnya dan diselamatkannya (atau obat) dari pada 99 macam dari pada bala (atau penyakit).
    Pada satu hari Rasulullah saw telah mengajarkan kepada Sayyidina Ali Ibn Abi Talib k.w. kalau berada dalam keadaan yang amat takut bacalah "Bismillaahirrahmaanirrahiim La hawla wala quwwata illa billaahil'aliyyil azhiimi" niscaya Allah Taala akan melepaskannya daripada segala benda/makhluk yang ditakutinya itu.
    AL-Habib Ali bin Hasan berkata banyak hadis-hadis Nabi saw yang mengatakan bahwa antara kelebihannya "Bismillaahirrahmaanirrahiim La hawla wala quwwata illa billaahil'aliyyil azhiimi" adalah ia menjadi sebab untuk mengekalkan nikmat, membawa segala kebaikan dunia & akhirat dan Allah akan menjaga/memenuhi segala urusannya.
    Rasulullah saw, berkata kepada Sayyidna Ali Ibn Abi Thalib r.a "Wahai Abal Hasan (Ayah kpd Saiyyidna Hasan), Mau tidak aku ajarkan kalimat2 untuk dibaca jika pagi dan jika petang bacalah "Bismillaahirrahmaanirrahiim La hawla wala quwwata illa billaahil'aliyyil azhiimi" sebanyak 3 kali, karena ia mengandung obat dari pada 99 jenis penyakit, dan salah satunya adalah penyakit Risau/Resah/Takut.

    Mohon diluruskan bila ada kekeliruan, semoga ada faedah dan manfaat.

    ReplyDelete
  33. Mail Kacip said
    Ayuh mari pelajari teknik bunuh makhluk durjana


    Ek elee .. Ade gak nyelit..kikikh

    ReplyDelete
  34. salam..

    apo ni tok mail kacip mai laie..

    ReplyDelete
  35. penyihir ni memang jelas bahayanya...
    macamana pulak dengan Wahabi punya orang..
    nak kena bunuh jugak ka??hehe

    ReplyDelete
  36. den stuju sifu, penyihir2 dan tukang2 upah den yang dopan mato masih idup lagi...yg den x nampak x tahu lah dah mampus ke belum...kalau boleh bunuh secara zahir lagi bagus, totak jo kepala dia dgn kapak!

    ReplyDelete
  37. Siapa boleh bunuh penyihir dan pengupahnya sekali? Sudah tak tahan asyik berubat sana sini aje.

    ReplyDelete
  38. kill them! kt pakat ank branak buek sndiri jo..solat hajat n baca yasin ikut yang Tok ajar..tok muleh zass tp kalau kt sndiri yg usaha lg nikmat.mcm kt tenyeh kerengga yg gigit kt la nikmatnye..

    ReplyDelete
  39. Tok, Yasin 7 Mubin tu, pernah di amalkan, Dengan kehendak Allah swt, suspec penyehir tu Allah ambil dia kembali tak lama lepas tu. Dukun nya tu tak pasti pulak apa jadi.

    ReplyDelete
  40. saya setuju dengan TB dalam hal ini. Kill them all. Senang nak kata dari melakukannya. Solat Hajat dan Yasin memang power atas nya sendiri tapi atas org yg melaksanakan macam mana. Adakah diri tu betul2 yakin atas kata2 mcm TB katakan "Aku Haq Allah".

    Si penyihir itu sendiri mesti ada pendindingnya yang harus ditembusi dulu. Bukan senang kalau ilmu tak cukup. Bertambah satu musuh, si penyihir itu sendiri akan tahu dan akan menjadi musuh baru. Dah jadi personal katakan. Kalau si penyihir itu pakai ilmu hitam dan memang pun kalau sanggup menganayai org, sudah tentu berlori lori jin yg diternaknya. Kuat mana kita kalu ilmu setakat tadika atau sekolah rendah. Tangkap 1 datang 2 ekor jin. Lama2 kita gak yg lembik. Kalau berilmu tinggi mungkin sekejap je nak tangkap kalau tak tercabut kepala lutut pasal duduk bersila. Jumpa bomoh, boleh bangkrap kalu tiap2 hari kena jumpa, ye la bomoh pun manusia gak, nak makan sendiri dan anak bini.

    Ini tak kira bab hukum lagi. Hukum hudud memang tak boleh jalan pasal tiada bukti dan saksi.

    ReplyDelete
  41. kadang2 ,penyakit tu datang disebabkan oleh dosa kita gak.....Kalau tuhan tak izinkan, kita tak akan kena sakit tuh.....
    Tuhan izinkan "mereka2" ini menyakiti kita pun ada sebabnya....ini pendapat saya saja....

    ReplyDelete
  42. Daulatkan ilmu dan amal kaum sufi. Insya Allah lenyaplah segala kebatilan yang salah satu dari rantingnya adalah sihir..

    ReplyDelete
  43. Assalamualaikum tok..
    Ade satu alternatif lain tok..kita doa minta Allah SWT supaya jahanamkan semua ilmu2 mereka dan insafkan mereka..buka hati mereka ke jalan yang benar..mungkin bila keikhlasan hati datang tok..Allah SWT kabulkan doakan kita dan kita selamat dari segala marabahaya dan sembuh segala penyakit2 kita tok..mungkin cara ni lebih memberi kesan tok..pahala pun banyak..kill kill die die last resort la kot..tapi kalau penyihir tegar kalau dia main hayun je kita hayun jugaklah tok..defensive maneuver la tok..

    ReplyDelete
  44. setuju... bunuh mereka yang bersubahat dlam sihir..

    ibu meninggal kerna sihir..darah keluar tak henti-henti...sakit sembuh..sakit sembuh..sakit dan meninggal akhirnya...Inalillah...

    ayah pernah sakit beberapa bulan menderita... dari barat badan 80kg menjadi 60 kg...syukur dah sembuh...

    ibu mertua... sedang menderita sakit busung...

    adik ipar..tak tentu kerja... sampai cuti tak bergaji... hilang semangat... lemah..gatal-gatal badan... dah sembuh,,tapi masih ada bekasnya..

    namun kerana perkara diataslah salah satu sebab saya mendalami ilmu batin... sebelum sihir itu menimpa saya dan keluarga... saya mesti menimba ilmu..tak mahu bergantung dgn orang lain...

    ReplyDelete
  45. salam tok..sy setuju benar dgn cara tok. bunuh je jgn bg can. tp tok, klu diorang xde, nanti org kite lalai n leka. skg pun ramai yg xpecaya benda2 mcm ni. kurafat lah , syirik lah. sbb xkena btg idung diorang. klu trkena kat diorang pun masih xpecaya kena buatan sihir.
    tp xkesah lah,asalkan ade org yg brilmu mcm tok,yg ikhlas nak tolong bangsa n umat islam, sy sokong 1000%. sy sentiasa brdoa agar tok belagak dinaikkan darjat,ditambahkan ilmu,agar menjadi seorang guru yg mursyid, yg dpt mendidik n mengajar kami mendekatkan diri dgn allah.
    ya allah, engkau kurniakanlah segala kekuatan iman,islam,ehsan yg sempurna,yg tetap,yg kekal dan yg mutlak, sepertimana engkau kurniakan kpd sekelian mereka yg briman kpdmu,kepada tok belagak dan keluarganya,sahabat2nya dan anak2 muridnya. amin

    ReplyDelete
  46. Hanya Allah yg izinkan perkara ajal dan maut..
    kita hanya berikhtiar..

    Asma Sunge Rajah- ikhtiarlah dgn brjmpa Tok di DS yg tidak berperikejinan tu ^_^

    ReplyDelete
  47. Salam TB & sekalian...web blog darulsaka nih value nye rm81,182..xpasti lak smada puluh ringgit atau puluh ribu ringgit..anda² yg ade blog @ web try le check value kt http://bizinformation.org (mtk izin paste sni).dlm byk² blog rsenye plg tggi valuenye darulsaka ler.xtau le pulok kalo ade yg lg tggi..mgkn hrga nya tggi sbb ILMU dlm blog ni..huhu.syukran³..teruskan usaha tok.

    ReplyDelete
  48. Tok...Asalamualaikum...hebat tulisan Tok. Meremang bulu ruma dibuatnya...apa pun Tok selagi hati belum sampai tahap ikhlas hakiki sampai bilapun isu dendam mendemdam ini belum selesai. Prinsip iman, islam dan ehksan kena clear...hati mau bersih, jiwa mau telus dan roh mau tenang baru la semua jadi mudah. Kekuatan lwn kekuatan akan bawa mudarat, kekuatan lwn kelembuatan bawa manfaat.

    ReplyDelete
  49. selamat menyambut tahun baru islam... ISLAM Boleh..

    ReplyDelete
  50. Doa orang yang dizalimi tu makbul. elok guna sendiri voucer tu, ikut kata Tok

    ReplyDelete
  51. sebelum bunuh siksa dulu depa tu heheheh

    ReplyDelete
  52. Tuk .. ambo setuju betul juga hukum bagi yang gunakan sihir boleh sampai hukum mati...

    Nak tanya ya, uncle seeker tu betul ker cara berubatnya ya?

    Katanya dia keturunan Rasulullah dan kenal rijalul ghaib?

    Minta penjelasan drp tuk?

    TQ

    ReplyDelete

  53. den sokong penuh munuh penyihir dan pengupah ..

    ReplyDelete
  54. Salam Tok Blagak. ajo la den ni trade omeh ko perak ko. den sosak nak pakai duit ni ha. time kaseh tok.

    ReplyDelete
  55. Setelah apa yg berlaku pada saya dtg lagi dan lagi setelah puas berubat maka saya bersetuju dgn apa yg Tok sarankan ini. Pengamal ilmu hitam wajib dimatikan saja dari terus memporak perandakan kehidupan org lain serta menyiksa org yg x berdosa.

    Go to 'Tut' la golongan ini!

    ReplyDelete
  56. Salam Tok ..

    berkenaan dgn munuh mangkuk2 pengupah ahlil sihir neh..pendapat sy pengupah dulu kot disusuli penyihir dan pembantu2 last sekali baru jin2 suruhan..ngeh ngeh ngeh.

    ada pernah buat dgn family yassin 40. semua kira tawakkal je buat yassin 40 atas izin tok. mungkin tok bole ijazahkan "shield" sebelum memulakan yassin ni sebab awalnya suasana family ok, after awhile, tok moh detect dia hentam balik kot..(entah ye entah tidak effect ni, tp berantakan bercakaran kami sekeluarga selepas beberapa ketika kami buat yassin sekeluarga). Buat secara random sebb tak tau siapa punya angkara. Mintak Allah matikan je musuh2 yg menyihir keluarga kami dgn segera.

    Plan untuk buat lagi yassin beramai satu family, tp faham2 je la, tok moh ni pun terror, dia buat "devide and conquer". So tak dapek la nak buat lagi or seriau dapat hadiah berganda dr tok moh. or sy yg tak abis ngaji..LOL

    ReplyDelete
  57. tok..maaf kalau silap soalan. Ada terdengar tentang "panji tengkorak"(ilmu hitam) tukar student dgn ilmu putih. bole ke cara camni tok?.

    ada yg kata sihir lawan sihir, ada pulak punya pendapat bertentangan.

    Hearsay je tok. kalau org bohong sy, maknanya cerita ni tak betul.

    ReplyDelete
  58. memang benar tok...mereka tak lalui boleh la bg mcm2 nasihat...

    ReplyDelete
  59. Salam,Tuk...Mohon diijazahkan amalan ini utk kegunaan saya Dan keluarga saya kerana Allah Ta'ala....

    ReplyDelete
  60. Mksud mcm mna ni..bunuh btul2 ke..ke minta mereka2 yg kuat mnyihir ni di matikan cpt..

    ReplyDelete
  61. slm tok..minta izin guna doa ni :
    Doa Wahai Zat Yang Ujud lagi Maujud..kami mohon agar di matikan semua mereka yang terlibat menganiayai kami di matikan dalam kadar yang segera..Sesungguhnya Engkau Maha Menguasai dan Maha Berkuasa. Demi kasih SayangMu kepada Kami perkenankanlah....

    ReplyDelete