11.6.09

BALAS ATAU TIDAK

Ramai mempersoalkan kenapa saya suka membalas perbuatan sihir...dan ramai juga yang menyokong.....

Saya tidak sewenang-wenangnya membalas perbuatan sihir...Kena lihat dulu sebab apa sihir dikenakan...Tetapi Penyihir yakni Toh Bomoh..memang saya akan balas..Sebab saya berpegang kepada falsafah " Tumbangnya seorang bomoh Hitam akan menyelamatkan ramai mangsa sihir bomoh tersebut ". Biasanya kalau bomoh Komersial ..mereka akan segera berundur bila saya berbicara secara batin dengan mereka...Yg selalu melawan ialah bomoh yang ada harga diri dan di ceruk2 kampung atau hutan dan Tok Cha...Alhamdulillah..tidak pernah pula saya kalah atau gagal...

Untuk Pengupah..Biasanya ada sebab tertentu kenapa mereka sanggup berbuat begitu...maka dari sebab itulah yang menjadi timbangtara untuk saya membalas atau tidak....

1 comment:

  1. saya sokong.. tak perlu berlembut dengan orang yang bersekutu dengan syaitan...

    ReplyDelete