13.6.09

TOYOL

Ramai sunguh yang contact saya bertanyakan barang hilang. Asyik2 toyol...sebenarnya kebanyakan kes adalah toyol kepala hitam....

Memang ada kes berkaitan toyol seperti di Cheras, Puchong Perdana, Johor, Lenggong, Kelang yang saya selesaikan. Semuanya saya uruskan dari jauh sahaja..

Cuma diLenggong dan di Cheras sahaja kes berulang...cukup seminggu sahaja ada kembali..
KENAPA ?

TOYOL ada 2 kategori a) Yg diambil dari bomoh b) Yg melalui pemujaan , yakni walaupun ditangkap toyol tersebut maka Pemilik akan memuja toyol yang lain pula..

1) Kategori a - amat mudah..10 detik sahaja
2) Kategori b - amat mudah..10 detik sahaja..cuma bila pemilik memuja yang baru hendaklah ditarik ilmunya agar beliau tidak berkemampuan lagi memuja toyol yang baru...

Saya ada menghuraikan dengan detail akan jenis-jenis toyol disebuah laman WEB secara terperinci..


Saya tidak meletakan sebarang harga untuk kes membuang TOYOL cuma anda hanya perlu menderma Rm80 atau lebih secara terus kepada Tabung Bersamamu TV3...sila buktikan slip pembayaran...Baru saya buang..Maklumat yang perlu ialah nama salah seorang mangsa, nama taman dan daerah.

Saya terpaksa meletakan syarat begini kerana pengalaman semasa saya membuat kempen mengutip derma untuk sebuah surau ditahun lepas yakni membuang saka dengan hanya RM30. Saka sudah dibuang..PESAKIT tak tunai janji...Kalau untuk surau pun dah berani mungkir bagaimana kalau untuk tujuan lain..Namun ada juga pesakit yng menderma lebih rm100, 200 dll. SEMUGA ALLAH merahmati mereka..

No comments:

Post a Comment