11.6.09

Suatu Pendedahan Yang Memeranjatkan

from Dunia Mistik
to darulsaka@gmail.com
date Thu, Jun 11, 2009 at 3:08 PM
subject Re: Khazanah Dunia Mistik RE: bantuan
mailed-by gmail.com

hide details 3:08 PM (16 hours ago)


Reply

Follow up message
1 lg. Sekadar berkongsi cerita * pengalaman fasal kes Saka.

Dulu dalam tahun 1995 penah ada abg saya cakap dan desak kami bahawa
Ayah kami ada Saka keturunan. ini kerna abg saya cakap ayah sering di
ganggu dan selalu Gagal dalam apa2 perbuatan. menurutnya, kami ini ada
saka dari keturunan ayah saya. lalu dipaksanya utk rawat dengan
guru-nya. kami pn dngan rasa ingin berubat, bawa ayah rawat dengan
sorang Dr. pakar buang saka. (Dr. J**** dari Kl, bekas penyarah di
IPTA tersohor KL). malangnya, itu semua mengarut belaka. dia guna
pakai cara pukul di badan sampai lebam2 badan ayah saya. Saya juga
diminta buat benda yg sama, sampai kayu asam dah tak guna. di
TABUH-nya saya dengan Tangan pula. Lebam2 juga saya time tu. Masih
ingat lagi, time tu berubat di Hotel terkenal di Perlis (kebetulan Dr.
J nie ada Outstation di sana). Sesudah di TABOH kami, kami di minta
mandi air perahan limau nipis. di minta kami siram dengan air
berkenaan bertujuan Hapuskan maklum yg duk melekat dlm badan.

Time tu tu tuan, saya masih budak2 lagi. tak salah saya, baru darjah 5
dan ayah baru lepas pencen (57 Tahun). Pedih dan senak yang amat
sangat bila di buat begitu pada kami. Ini punya abg saya yg terlalu
taksub dengan guru tu ( Dr. J kaki putar belit) fasal2 hal dunia jin
dan mistik alam jin. ( tuan boleh rujuk mengenai penulisan karut dan
seronok sendri tentang Guru (dr. J) ini.

Sampai sekarang saya tak boleh pandang dan terima orang yang
sedemikian rupa. bila saya dah besar dan meningkat dewasa, saya dah
mula fikir. bahawa cara dia rawat adalah dengan pakai otak dia sahaja.
seronok2 nak tolong orang, ilmu dan kemahiran tak tara mana. Janji,
duit masyuk. pada mulanya kami ingat, time rawat masa tu Lillahi taala
(tolong sebagai kenalan pertama). Rupa2nya, lepas rawatan dia cakap
kena bayar pengeras rawatan sebanyak rm200 seorang bermakna 2 orang
adalah Rm400. Tuan, kami datang dari jauh hulu Kedah nak ke Kangar
Perlis tu (rumah kami di K**** ******, Kedah). masa perjalanan ke sana
hampir2 2 1/2 jam ikut jalan bukit kayu hitam. fasal duit tu rasanya
tak kisah sangat jika berbaloi dengan hasil yg dibuat. ini tidak,
sakit buleh, duit pun habihhh...

jadi, saya minta kepada pesakit @ yang mahu berubat. bertanya dahulu
pada kawan2 atau kenalan jika mahu berubat. takut tersalah pilih org
yg mahu berubat. sebelum terkena, baik saya kongsi dahulu kisah nie.

*tuan darulsaka. kalau boleh postkan email sy nie dlm blog tuan
sebagai kongsi pengalaman. saya benar2 mahu tuan siarkan fasal email
saya ini.

www.duniamistik.com

No comments:

Post a Comment