28.12.09

Teknik2 lain Memulang Sihir

Sebenarnya banyak Teknik lain lagi selain

a) Solat Hajat
b) Yasin 40
c) Yasin 7 Mubin


diantaranya yang famous ialah...

a) Qunut Nazilah
b) Surah al-Harsh
c) Goreng Pasir
d) Kukur Tempurung Kelapa
e) Rendam Tubuh
f) Bakar Bata
g) Bakar Wafaq
h) Vodoo
i) Batu Panas - di baling ke rumah bomoh
j) Bakar Lubang bontot

dan lain-lain lagi...

Semuanya ada Pro n Con...Ada masa ada izinNya...DEN luahkan didada blog...

Sebaiknya kena sihir dulu baru boleh cerita bab sabar ni...Den dah beribu jumpa patient...ada ramai yg dah pada hakikatnya meragui kekuasaan Allah dan syumulnya Islam...mereka pun buat solat hajat dan yasin...tapi tanpa panduan dari yg Ahli...maka banyak tergantung...ada ka suruh berniat biar Allah tunjukan siapa yg buat...apa faedahnya...supaya berjaga2 ? Ooo itu mengarut aje...Sekarang ni penyihir buat terang2 dah tak yah nak scan2 atau mohon petunjuk...kasi KO aje baru senyap...

Ada patient Den dah semua Darul dia pi..dan ustaz2 tu pun kecut bila habis je dia merawat...geng2 3 line pi tabur tanah kubur depan rumah Ustaz dan Qari yg cuba duk mengubat...Depa siap ikut kemana mangsa berubat..lepas tu tabur bahan sihir direct tanpa segan dan selindung. Semua perawat tu surender...Sebab anak mini dan dia sendiri KO...macam ni punya sihir pun nak sabar..itu bodoh namanya.
Nabi sendiri suka umatnya yg kuat..sihat dan cerdik...

Bila Den start amik alih...baru meloncat penyihir2 tu semua...Siap hantar email nak bunuh DEN malam maal hijrah...9 orang sekali pakat nak hantar JIN..
Den jawab..bulu hidung pun tak goyang...Punya takbur mereka kata mereka di back up oleh Azazil...Tak gentar dengan solat hajat dan yasin 7 Mubin...
Akhirnya kelmarin siap dah nak upah bomoh lagi power...mau kasi mati DEN...
E-mail ugutan Den dah kasi pada mailing list Den...
Ramai Ustaz cakap je Allah the Great...in praktikal..baru kena tabur bahan sihir dah tak mau sambung rawatan kepada mangsa yg memang dah teruk...dimana kepercayaan mutlak Allah the great....

Den pernah ketemu 2 kes menggunakan Yasin untuk menyihir....Dasyat beb...Apakah pemungkasnya...Hanya mati sahaja yang tiada ubat...selain itu solat hajat ke .. Yasin ke...pasti ada penawarnya. Bahkan pendinding dari terkena bahang solat hajat atau Yasin pun ada pada pengamal ilmu hitam tahap tinggi...Namun kepada mereka yg berpengalaman...mudah aje untuk menyingkap/membatalkan dinding mereka
Kalau mana2 Ustaz yg kata tak boleh tepis...suruh dia belajar lagi...

Ada yg ajar solat hajat mohon tunjuk siapa punya angkara...perlukah itu semua...buang masa aje...kalau Allah tunjukan pun...apa kita boleh buat...nak berhati2 konon...Depa ni hati dah hitam...kalau ketahuan pun mereka bukan nak stop...So baik buat solat hajat..mohon macam yg Den ajar tu...So jimat masa dan tenaga.

Orang kata Den dah rugi sebab zas mereka yg menjadi punca rezeki...ialah jahat2 bomoh pun merekalah punya rezeki perawat dan Ustaz2 semua...He..he..he...
Pembawa dadah dah berapa ramai kena gantung....tetapi masih ramai yg berminat menjadi pengedar cuma mereka cipta kaedah kreatif utk mengedar...
Sekurang-kurangnya mana2 tok moh pun akan amik perhatian kalau nak titik mengsa..mungkin mereka akan up lagi pengeras nak amik insuran nyawa...Dan secara tak lansung ejen insuran dapat tambah income...

Seorang Doktor pakar Kanser..boleh bercerita bab kanser dari A-Z...Cerita bab Kanser tahap 1..2..3..4 Namun apakah sama pengalaman dengan mereka yg mengidap Kanser intu sendiri ?

36 comments:

  1. saya up lagi satu teknik.

    Selawat Ibrahimyah 3x,
    Baca "Bismillah" sahaja,
    Baca Surah Hud penuh 1x,
    Akhiri ngan selawat Ibramiyah 3x.

    sodakallahul adzim..

    ReplyDelete
  2. bakar lubang bontot pon ada... ahaks

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum semua,
    Saya orang baru melawat darul saka ni,
    Agak memeningkan skit bila membaca semuanya,
    tetapi diharap pengunjung pertimbangkan sesetengah amalan yang ada tu,
    Ramai yg tak tahu asas rasanya,
    Minta maaf tok belagak kot terasa,
    Rasanya pengunjung kena mendalami dulu ilmu agama kat sekolah,
    baru la sesuai utk membezakan yang mana,
    x salah belajar sekiranya kena pada niat takut guna kot lain. Baaahayoooo

    wassalam

    ReplyDelete
  4. Di harap pengunjung jangan amal kan seperti di atas gunakan la kebijaksanaan.
    yang sesuai lepas sembahyang niat tunjukkan kebesaran Allah kerana kita telah terkena khianat manusia atau jin atau syaitan kemudian zikir tasbih nabi yunus(fahamkan maksudnya)

    lg sempoi. refer balik doa orang yang cepat Allah makbulkan. (orang yang di zalimi)

    ReplyDelete
  5. salam....

    Ilmu di atas ibaratkan pisau..... kalau tak tau mana ujung dan mana pangkal.... belum pegang dah terluka tangan...

    supaya tak pening kepala..cuba baca dari awal kisah... perlahan2.. kayuh perlahan2... jgn tergesa2.. nanti belum jauh perjalanan dah sakit kaki dan pening kepala...

    ReplyDelete
  6. No j bakar lubang bontot tu yg hehhehe...

    Sambung lg sifu...

    ReplyDelete
  7. betul, teraniaya mmg mustajab

    Sini nyer style lebih direct..mungkin ibarat pisau tu tengah diasah...mata menyorot ganassss, penyihir dapat warning awal2..."nak test marilah"..Ingat ko sorang je ke ada ilmu...

    Keh keh keh..klau penyihir jenis cari makan buat dajal org sana sini...bawak2 la cari career lain...update resuma cepat2..

    Jangan mimpi penyihir nak kasihan kat kita..jadi kenapa nak kasihan?

    ReplyDelete
  8. camne tu bakar lubang bontot? rasanya bukan bontot makhluk hidup kot? unanimated object ker?

    ReplyDelete
  9. alaa..ni kan ikhtiar je..yg mnentukan jadi ke tak..hanya Dia...naper nak takut plk...emmmm

    ReplyDelete
  10. Salam Tok, Mohon Izin Amal Kaifiat Y7M. Doakan saya tok.... ameen

    ReplyDelete
  11. salam...
    Anugerah Ilmu Allah ni seluas lautan yang kita lihat tak bertepi.. setiap orang diberi rezeki ilmu yng berlainan,bla bertukar2 fikiran kita semua akan menambah dan lengkap melengkapi antara satu sama lain.
    kalau x nak pening hafez_effandy kene la baca dari awal setiap LABEL dr awal,bru la akan faham,sbb biasa tok blagak nie dia tak curah 100% sekali gus,dia cikit2 dia bg ;-)
    ttg niat tu,kita sendiri yg menentukan nya,klau dh niat tak betul just baca Bismillah pun akan mndatangkan manfaat yg tak betul (kiasan). apa yg penting kita berusaha berubat dgn jalan2 yang dikurniakan oleh Allah Taala,selepas itu kita bertawakallah kepada Nya.klu kita perhatikan Y7M ni,kita memulangkan balik penyakit itu kpd org yang menhantar nya kpada kita.bagaimana ianya dipulangkan (bahana kpd org tu)hanya Allah yang berhak menentukan nya.kita nie hanyalah bermohon.

    ReplyDelete
  12. Sihir guna al-quran lebih mantap dan umphhhh...
    Salah guna kalimah bismillah juga boleh menyebabkan body tergadai..rumah tangga porak peranda...

    ReplyDelete
  13. j) Bakar Lubang bontot

    Kalau terbakar bulu bontot apo akibatnyo?

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Astro oasis dah kuarkan program perubatan islam oleh Darul Syifa dan Syifa al-hidayah.

    http://thestar.com.my/health/story.asp?file=/2009/12/20/health/5325256&sec=health

    http://www.darussyifa.org/
    http://www.syifa-alhidayah.com/index_live.asp

    Boleh komen tok belagak?

    ReplyDelete
  16. Adalah perkara biasa geng 3 line ni mengamalkan sihir Tok.Saya kenal sgt merekaPada saya mereka ni adalah kumpulan yg tak berguna.Saya tak pelik mereka ugut sebegitu.

    ReplyDelete
  17. "sihir guna Al-Quran"? Tok! boleh terangkan mcmmn sihir guna AlQuran tu, mungkin cara p'bacan @p'gunan yg salah/tersalah. Penting tok, spy kitaorang teramal sihir.

    ReplyDelete
  18. sorry!! ayat yg last tu, tersalah taip, supaya kitaorang tidak teramal sihir tanpa disedari.

    ReplyDelete
  19. kepada yang baru dalam blog ni, sila baca turutan dari awal, baru clear. mcm kata tok belagak, org x kena sihir tak akan faham derita org yg kena sihir...

    saya sokong usaha Tok Belagak...kasi padam aje mereka ni, hukum hudud pun memang sah kasi padam!, cuma Mesia ni tak nak hukum hudud...dah tu, bila repot polis ckp kena pukau...polis kata : 'tak boleh nak dakwa sebab tak ada peruntukan undang-undang...cam mana tu?...hebat sgt ke undang-undang manusia ni sampai undang2 yg Allah berikan kita x pakai?...sendili mau ingat laaa bro!

    ReplyDelete
  20. saya setuju cara tok belagak. kasi padam saja para penyihir tu. saya dulu pernah kena sihir. sebab jealous jer sanggup menyihir yang boleh mengakibatkan saya hampir terbunuh. sebab tu la saya setuju kalau kasi mampus jer penyihir dan pengupah. hidup pun jadi beban ummat.

    err tok belagak, bila la agaknya nak balas email saya yek? hehehe...

    ReplyDelete
  21. Hadis mengenai tukang sihir,

    Diriwayatkan dari Jundub bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda dalam hadis marfu'':
    "Hukuman bagi tukang sihir adalah dipenggal lehernya dengan pedang" (HR. Imam Turmudzi, dan ia berkata: pendapat yang benar ini perkataan sahabat).
    Dalam shoheh Bukhori, dari Bajalah bin Abdah, ia berkata: "Umar bin Khothob telah mewajibkan untuk membunuh setiap tukang sihir, baik laki-laki mahupun perempuan, maka kami telah membunuh tiga tukang sihir."
    Dan dalam shoheh Bukhori juga, Hafsah, ra. telah memerintahkan untuk membunuh hamba perempuannya yang telah menyihirnya, maka dibunuhlah ia, dan begitu juga riwayat yang shoheh dari Jundub.
    Imam Ahmad berkata: "diriwayatkan dalam hadis shoheh, bahawa hukuman mati terhadap tukang sirhir ini telah dilakukan oleh tiga orang sahabat Nabi (Umar, Hafsah dan Jundub).

    so..amacam ...zassss aje diaorang ni...

    ReplyDelete
  22. wajib bunuh, mereka tak segan dan teragak agak gunakan ilmu hitam untuk bunuh, kenapa kita pula dipihak mangsa kena sabar dan biarkan dorang bunuh kita?? sekali dorang hantar, kita berubat sekali, dan jika dorang berterusan hantar dan hantar dan hantar, selagi tak kita tak mati dorang akan hantar, pengupah akan tambahkan tukang sihir, cari tukang sihir siam, kalau tak berhasil, tambah lagi tukang sihir tok batin, pastu cari wak wak indon, pengupah senang lenang duk umah tgk tv malam malam, kita pula berhempas pulas bawak mangsa berubat sana sini. sampai mangsa lembik dan tak bermaya. takan kita masih nak bertahan, bersabar seperti yg ustaz suruh.

    olhe kerana pengupah dan tukang sihir dan berniat dan berazam nak buat sampai kita mati, maka wajib kita balas demi pertahankan nyawa kita. samada kita terbunuh atau pengupah dan tukang sihir laknatullah yg terbunuh, kita pikirlah sendiri.

    syabas tok belagak, pendapat tok memang saya sokong 100%.

    ReplyDelete
  23. Ngam tu....mari kita jalankan Kempen "Bunuh" Tukang Sihir tegar dan pengupahnya....

    ReplyDelete
  24. Buat baik dibalas baik. Kan qisas dibolehkan.
    Baik pulangkan balik paku buah keras.

    Padan muko.

    ReplyDelete
  25. Dari Abu Hurairah r.a., katanya: “Ada seorang lelaki datang kepada Rasulullah s.a.w., lalu berkata: “Ya Rasulullah, bagaimanakah pendapat Tuan, jikalau ada seseorang datang hendak mengambil hartaku?” Baginda s.a.w. menjawab: “Jangan engkau berikan padanya.” Orang itu bertanya: “Bagaimanakah pendapat Tuan, jikalau ia menyerang saya?” Baginda menjawab: “Balaslah serangannya!” la bertanya lagi: “Bagaimanakah pendapat Tuan, jikalau ia berhasil membunuh saya?” Baginda s.a.w. menjawab: “Engkau mati syahid.” la bertanya pula: “Bagaimanakah pendapat Tuan jikalau saya dapat membunuhnya?” Baginda s.a.w. menjawab: “la masuk dalam neraka.” (Riwayat Muslim)

    ReplyDelete
  26. salam tok dan rakan2 semua..

    sebenarnya SABAR itu telah disalah ertikan dan dtempatkan... kita di suruh sabar apabila ditimpa musibah... sabar dan berusaha untuk keluar dari musibah seperti sakit atau kemiskinan yang dialami... kita di wajibkan bersabar agar tidak mengeluh dan reda akan ketentuanya..

    tetapi hendaklah dan wajib berusaha keluar dari permasalahan tersebut... kita ikhtiar untuk sembuh dengan apa saja cara tanpa melanggar hukum syariah...

    adalah salah jika kita membalas semua sihir dengan sihir.. tetapi tidak salah jika mengunakan cara Islam seperti ajaran Tok Belagak.. atau cara yang lain..

    ReplyDelete
  27. assalamuaikum semua saudara islam ape kabar ?salam tok ...sy menghidap pelbagai penyakit sihir ..cra terbaik untuk dijadikan amalan dan pembenteng sihir ...tlg ajarkan sye teknik2 memulangkan sihir

    ReplyDelete
  28. Salam Ahad.

    Indeed. Well Said Everybody.

    Bukan semua permasalahan bisa diatasi dengan kaedah lazim/berlawanan/antonim/alami.

    Lebih gampang (mudah) artinya, kdg2 tu Api (bersifat panas) enggak bisa ditewaskan oleh Air (bersifat sejuk), walau dari sudut hakikatnya/by nature, Air itu sememangnya lebih hebat dari Api (http://originaler1982.blogspot.com/2009/08/fadhilat-kelebihan-amalan-bersedekah.html).

    Kdg2 atau kerapkali juga Api itu hanya bisa dinyahkan oleh Api saja.

    Cth terbaik (perhaps) ialah, Sirah sewaktu Nabi ALLAH Musa as menentang Ahli2 Sihir High Class Raja Firaun tu. Ahli2 Sihir itu melontarkan tali2 mereka ke arah Nabi Musa as yg mana tali2 itu bertukar menjadi Ular2 Berbisa yg sungguh ganas dgn bilangan yg banyak juga.
    Lalu Nabi Musa as Counter dgn melemparkan Tongkatnya, dgn Kuasa ALLAH SWT, menjadi seekor Ular Gergasi yg jauh lebih Gagah dan Power lalu mentekedaghah habih clean & clear ular2 Ahli2 Sihir High Class Raja Firaun tu.

    Kalo, guna 'Air', barangkali aja yg keluar hasil dr lemparan Tongkat Nabi Musa as itu ialah SangKancil. Gue andaikan Kancil kerna haiwan ni dianggap haiwan yg bijaksana dlm ceritera penglipurlara Tanah Air kita, smart in applying 'Words Of Wisdom' dia untuk save their own @$$e$, dr pelbagai ancaman haiwan2 liar yg kebuloq dok tunggu nak baham dia tu.

    Sidang Pembaca, Tuan2 dan Puan2 yg disegani SeKalian. At that time in extremely Dangerous/Desperate Situation, 'Words Of Wisdom' won't make/create/leave any single mark/effect at all, not even a very little bit. Kot2 tak sampai 5 minit teruih ghaib Kancil tu, sampai tulang2 skali pun totally dissapeared.

    That's why ALLAH SWT sent the same thing as they did, but with SIS (Stronger+Incredible+Superb) Version, to teach them a lesson.

    Maka, Tepuk Dahi Tanya Akal, Hangpa (cek pun sama la jugak) pikiaq la sendri.

    Wallahu'alam...

    Salam Sepanjang Abad.

    ReplyDelete
  29. Salam Ahad.

    Yaaa GMTB:

    Tanpa diduga, hamba telah tertimbul 1 buah fikiran (di Blog DS GMTB ini), Bismillah 6 wujud sudah, Doa Nurun Nubuwwah udah ada, Ayat 4 sudah terang lagi bersuluh, Ayat 5 dll.

    Bagaimana pula dengan KeIlmuan Hikmah "Doa Tongkat Nabi Musa"? (Bisa 'temberang'kan Tok?)

    Dengar khabar, Doa ini juga ada pelbagai versi, dan ia juga merupakan salah satu dari Amalan Hikmah yg bukan calang-calang juga hebatnya/fadhilatnya/khasiatnya, tergolong dlm kategori KeIlmuan Hikmah yg sgt ampuh, kurang lebih seangkatan dgn KeIlmuan2 Hikmah High Class yg lain yg bersifat langka (Multi-Fungsi), spt B6, KAF40, Doa Nurun Nubuwwah, B9 dll.

    Salam Sepanjang Abad.

    ReplyDelete
  30. Alhamdulillah, saya dah tibai penyihir dengan 3 serangkai senjata mukmin yang diajarkan oleh darul saka.... Mantop sungguh.... Geng tabur dan geng serNg hendap dah tak bertenggek kat rumah jiran sekawasan dah... Senang jer... Mula mula solat hajat dengan fatihah, surah al ikhlas 11 kali rakaat pertama, al fatihah, surah al kafirun 11 kali pada rakaat kedua, selepas solat istighfar 100 kali, bismillah 100 kali dan surah al mulk ayat 14 sebanyak 33 kali. Lepas tu sambung bacaan yassin 7 mubin. Setiap kali dalam solat maghrib pada rakaat terakhir lepas rukuk, saya baca doa qunut nazilah.....

    ReplyDelete
  31. Ade jugak kite kena taw.. Mcm mane klau org yg cube menyihir tok kebaikan dia.. Contoh nye ade orang yg cube meracun dan cube meruntuhkn rumahtangga seseorang tu..disebabkn itu dia terpaksa menyihir penyibuk itu.. Tok ade x ayat nye supaya dijauhi org2 begini

    ReplyDelete
  32. SALAM TOK...........Tiap kli gi berubat baik bmoh ke pwang baik ustaz sruh sya bersbar....camne nk sbar org yg sihir kta senang2 enjoy life dripda thun 1991 dah kna.....dia topup sikit2 pun duit keluar mcm air paip..............THE GRAND FINALE thun 2012...suami meninggal bln 3,anak sulung bln 4,...dan yg bongsu bln 9...byangkan msa ari raya.....SABAR..dah tk de dlm dictionary lgi.....dia memang nk abiskan semua yg sya miliki.....ank yg lagi stu dah set the date NOW.13.2013....pelikkan yg sya ni siap dia taruh cip..mana sya pegi dia thu........ITU yg PAK SYEH ckp.....father and siblings kene direct hit.The sihir is so efficient n accurate.......Mcmna TOK nk buat dgn org camne..Whole family ALIM pdai buat coverage.....kaya pulak tu....belaan jgn ckp mcm2 ada.....baik laki gan bini serta anak2 pkai pendinding tpi tk thu halal ke haram................Skrg ni selagi sya gan ank2 hdup hidup dia tk senang....Bila sya tulis kat BF luarkan perasan.....meluap2 kemarahan dia...Last skali bkal suami sya habis dia kejakan............Buat amalan bca ...Ayat kursi...Surah ikhlas....Al falaq ......An nas.....dan Surah Al-Baqarah ayat 72.....tiap2 ari sebb pak syeh ckp dia tgh standby......tunggu sya leka......

    ReplyDelete
  33. Salam TOK........Nk sabar mcmne org yg menyihir kta senang2 enjoy life...sya kesana sini cri penawar...tpi bla dah baik dia topup ......dri thn 1991 duit tk usah ckp..........THE GRAND FINALE....thun 2012 suami meningal bln 3,ank sulung bln 4dan yg bungsu bln 9, org smbut ari raya sya smbut kematiannya......Sabar..dah tk de dlm kamus...klau ble dia nk hpuskn semu milik sya...ank yg lgi sti dia dah set the date Now.13.2013.....pelikkan yg sya lagi pluk ada cip dia thu mana sya pegi....Pak Syeh ckp [father and siblings kene direct hit.The sihir is so efficient n accurate]..........Mcmna nk buat dgn org cam ni...whole family alim...Skrg ni selagi sya gan anak2 hidup dia tk senang........Bila sya tulis pat FB......luarkan perasan....Meluap2 kemarahan dia....Last skali bkal suami sya habis dia kejakn.......Skrg ni sya kena amalkan ayat2 yg diberikan.....dia tgh standby jgn spai sya leka........

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete