10.2.10

Bismillah 6

Dah ramai orang tahu akan Bismillah 6 ini...Namun disebabkan ianya selalu digandingkan dengan Doa Nurun Nubuwah maka DEN dengan ikhlas hati mengijazahkan kepada sesiapa pun yang berminat tanpa apa2 bayaran.

Ia biasa dibaca selepas solat. Dalam perubatan biasanya di bacakan pada limau sekali. bersama Doa Nurun Nubuwah. Ianya suatu pagar
yg ampuh jika diamal dengan tartil dan istiqomah..bahakan cara menjazamkannya amat mudah 100x sehari...tidak terikat pada waktu dan tidak perlu serentak atau one shot.


Pakaian Pendekar dahulu kala ketika ingin bergerak ke Medan pertempuran.

Mematikan Bisa Santau.

Penaik Seri Wajah.

Juga dibaca pada hajat yg amat penting.

152 comments:

  1. PEH...dashat tu tok..pakaian pendekar..
    saya terima ijazah ilmu bismillah enam...tima kasih tok belagak

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...bertambah ilmu lagi..terima kasih
    tok..saya minta izin untuk amal...

    Jazam 100X sehari selepas solat ..selama berapa hari tok? adakah tok maksudkan cukup sehari sahaja ?

    Selepas dah menjazamkan..lps solat baca 1 kali saja dah memadai yer tok?

    ReplyDelete
  3. cepat kengkawan..tok belagak dah temberang tu...lafaz syahadah, salam tangan dan terima ijazah... ini kalau wat isi kat senjata ghaib power jgk kan tok...tapi camana nak dapat senjata ghaib tu eden masih samar la..takpe nanti ada masa tok temberang la lagi pasal camana nak dapat senjata ghaib he he

    ReplyDelete
  4. salam tok,
    terimakasih tok, saya terima ijazah bismillah 6 ni..ayat2nyer ada didalam kitab majmuk syarif kan tok?tqvm.

    ReplyDelete
  5. SALAM....

    Sifu & The Geng...

    Sifu..saya seperti nickname tersebut menerima Ijazah Bismillah 6 dari SIfu ini.Semoga ALLAH SWT memberi Rahmatbuat kita semua..AMIN....

    Sifu..Ajarlah ku SIfu.. :P

    ReplyDelete
  6. saya trima ijazah amalan bismillah 6 ni ..terima kasih tuan belagak.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah....saya terima ijazah dgn ikhlas..

    TQM bang...

    ReplyDelete
  8. Saya menerima ijazah ini bismillah enam ini dengan rela hatinya.
    Terima kasih Tok, semoga terus hensem.

    ReplyDelete
  9. nk tanya la tok.... x perlu ganding gan bismillah 5 ke tok

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah, saya terima ijazah bismillah enam ini tok ... terima kasih ya :)

    ReplyDelete
  11. dah lama dapat ijazah dari Tok, baru sekarang dapat kaifiatnya. alhamdulillah, tqvm Tok. up up n away...

    ReplyDelete
  12. bismillah 9 adake Tok.Kalau ada senang2 minta tok ulas jangan tak ulas dan kaifiatnya.Bukan apa apa cuma saya pernah bermimpi memberitahu keistimewaan untuk saya ialah Bismillah 9.Yang tak syok tu yang bagitau saya ialah seekor berok.Jadi saya buat dek aje .Mimpi ini berlaku semasa saya muda muda dulu

    ReplyDelete

  13. tengkiu, saya terima ijazah Bismillah 6 dan nurul nubuwwah ini dari tok.
    Moga semua ilmu tok dan kami di berkati.Amin

    ReplyDelete
  14. Saya pun nak ijazah Bismillah 6 juga eh eh. Makasih Tok.

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah...Saya terima ijazahnya dari Tok...

    ReplyDelete
  16. Sy pun terima Tok...ijazah ni nk kena lafaz depan Tok/admin mcm nurun nubuwah tak...?
    Tq

    ReplyDelete
  17. Saya pun terima Ijazah Bismillah 6 & Nurun Nubunnwah ini. Terima kasih.

    Tapi takde link untuk Bismillah 6 ke.. kot tertukar dengan lain je

    ReplyDelete

  18. Tok betul ke kita kena jazamkan dulu baru tok nak boleh ijazahkan?

    ReplyDelete
  19. Jazakallahu Khairan Katsira,
    Saya terima Ijazah Bismillah 6 dan Nurun Nubuwwah daripada Tok.

    ReplyDelete
  20. salam
    http://junjungan.wordpress.com/bismillah-enam/

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah
    tqvm Tn guru,saya terima ijazah ini

    ReplyDelete
  22. salam tok.

    tok memang best...:)

    saya mohon ijazah bismillah enam ni.. yer tok..

    org2 pattani banyak amal bismillah enam ni..

    "Pakaian Pendekar dahulu kala ketika ingin bergerak ke Medan pertempuran"

    emmm... mencari rezeki boleh diketegorikan bertempur jugak kan tok?

    terima kasih .. tok

    ReplyDelete
  23. salam tok,saya terima ijazah bismillah 6 ni kerana Allah.semoga Allah merahmati tok

    ReplyDelete
  24. Salam Tok, saya Ombak Hijau@Harifin memohon ijazah/izin mengamal Bismillah Enam dan Doa Nurrun Nubuwwah ini dari Tok. Alhamdulillah dan terima kasih Tok.

    ReplyDelete
  25. Tok, Bismillah 6 yg Tok ijazahkan ni ayat ke-4 tu habis dengan 'wahuwal halimul qodir' atau 'wahuwal 'alimul qodir'?

    ReplyDelete
  26. OmbakHijau ni sape ye????? saya sensitif sikit ngan "ombak" ni...

    ReplyDelete

  27. Minggu nie tok jarang blogging, nape yer ;)

    ReplyDelete
  28. ambik ijazah jgn lupa beramal..hehehe

    ReplyDelete
  29. da lame tertunggu2 tok bercerita ttg bismillah 6 ni, Alhamdulillah at last muncul juga..

    di sini, saya nak memohon ijazah dari tok untuk menjazamkan bismillah 6 ni..
    terima kasih tok..

    Jazakallahu Khairan.

    ReplyDelete
  30. tok saya pun nak memohon diijazahkan bismillah 6 ni....

    ReplyDelete
  31. Salam Tn. Arif@Dr@OmbakJuara, sorry kebetulan nick depan kita(Ombak) sama..kita pernah jumpa di ProDS dulu kalau tak silap..ni nick dalam account google..kalau yahoo saya guna harifin jer..takpe nanti saya cuba adjust supaya nick kita tak nampak sama yer..

    ReplyDelete
  32. assalam sifuDEN,
    saya terima ijazah bismillah6 ini...amin

    ReplyDelete

  33. tok kalau dah jazam then nak naikkan seri wajah baca berapa kali sehari ;)

    ReplyDelete
  34. Saya terima ijazahnya drpd Tok...Semoga Allah memberkati Tok...Amin

    ReplyDelete
  35. Tok dok sibuk dapat hadiah dari Toh Puan da....

    ReplyDelete
  36. selalu gak bace lepas solat... tapi takder ijazahnye... so dgn ini saya terima ijazahnya dari tok guru belagak akan ilmu amalannya bismi6 ini... aku terima..

    thank you...

    ReplyDelete
  37. ambo terima ijazahnya, mohon dihalal dunia dan akhirat. terima kasih tok. semoga Allah swt senantiasa merahmati dan memberkati tok dan keluarga. Al-fatihah utk tok.

    ReplyDelete
  38. saya terima ijazahnya..tqvm tok...

    ReplyDelete
  39. he he ombakhijau, no problem deh.. seronok dapat kawan satu species ;)

    ReplyDelete
  40. saya terime ijazahnye,mohon halal dunie akhirat,terime kasih.

    ReplyDelete
  41. Saya terima ijazahnya Tok. Terima kasih.

    ReplyDelete
  42. Salam Tok,
    Saya terima ijazah Bismillah 6 & Doa Nurun Nubuwah. Mohon halal fiddunya wal akhirah. Syukran.

    ReplyDelete
  43. orang kata bila dah berijazah ilmu2 sebegini, Allah datangkan ujian2. betul ker Tok?

    ReplyDelete
  44. ahli kalau kamu baca cari komen saya pada selamat laman hari jadi tok...saya tunggu kamu saya akan menghantui kamu...

    ReplyDelete
  45. assalamu'alaikum tok guru belagak...

    saya tengok dalam intenet nih ader bermacam versi bismillah 6 nih... versi tok macam mana plak... boleh tak di uploadkan kat sini untuk anak murid beramal... org putih kate 'for standardise'...

    ReplyDelete
  46. Dah pakai Naza Ria tu nanti Tok, boleh kita orang ni tumpang sekali-sekala...huhuhu

    ReplyDelete

  47. polkovnik , susah la nak sebut nama ko nie :D

    ReplyDelete

  48. wah Tok dah pakai Naza ker, liley geram tgk member pakai estima la ..ishkk kalau takde komitment lain dah sebat satu .. D

    ReplyDelete
  49. salam tok,nak tanya..kenapa kita perlu jazam?maaf ambe budak baru belajar

    ReplyDelete
  50. Saya terima ijazah Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah. terima kasih bebanyak tok

    ReplyDelete
  51. Trima kasih Tok..saya trima ijazah ini ngn ikhlas..semoga Tok murah rezki dan panjang umur

    ReplyDelete
  52. salam otai and mukmin semua...tok sifu leh temberang sikit pasal jan jin jun(buka pintu langit)...

    ReplyDelete
  53. Alhamdulillah
    Saya terima Ijazah Bismillah 6 dan Nurun Nubuwwah daripada Tok.TQ

    ReplyDelete
  54. saya terima ijazah bismillah 6 dan doa nurun nubuwah dari tok..mohon berkat wasilah...alhamdulillah...amin

    ReplyDelete
  55. bismillah 6 ayat dia mcm mane yer tok? tolong ajarkan..

    ReplyDelete
  56. salam tok n rakan sekalian. Tok Belagak, saya terima ijazahnya amalan Bismillah 6 ini dgn Doa Nurun Nubuwwah dari Tok. Mohon berkat wasilah. Terima kasih sekali lagi Tok.

    ReplyDelete
  57. salam tok..sy terima ijazah bismillah 6 dari tok..semoga panjang umur dan murah rezki tok

    ReplyDelete
  58. begitu gak ijazah doa nurun nubuwwah timakasih tok..hehe tetinggal lak

    ReplyDelete
  59. Salam Tok Belagak n sahabat2...Alhamdulilah sy terima ijazah Bismillah 6 & Doa NurunNubuwwah. Dan lagi tok, sy mohon juga terima ijazah Bismillah, PembukaAmalan,Istighfar Kabir, Selawat Azamiah, Ayatul Kursi,Surah Al-Ikhlas,Doa Akasah&Doa Kanzul-Arasy, Ayatul SeribuDinar,Yasin7Mubin dan Yasin40, mohon berkat wasilah jua, terimakasih berbanyak tok...

    ReplyDelete

  60. naper tok tak balik2 lagi nie, balik kat blog .. hehe ... lamanya tok pergi .. :(

    ReplyDelete
  61. sabarr lee tok gi suluxss..hehehe

    ReplyDelete
  62. Salam Abang Belagak, jutaan terima kasih kerana sudi menerima kedatangan kami Alhamdulillah semoga kami beramal berusaha berikhtiar sampai DAPAT...Amin

    ReplyDelete

  63. harap2 tok masuk blog minggu nie .. :)

    ReplyDelete
  64. saya terima ijazahnya. Minta halal dunia akhirat.

    ReplyDelete
  65. Salam Tok Belagak,

    Saya mohon diijazahkan amalan Bismillah 6.

    Qobiltu.

    Barakallahu lakum.

    ReplyDelete
  66. kpd liley...

    polkovnik tuh ikut bhs nusantara 'kolonel'... hi hi hi... tapi bukan kolonel pun... sajer jer suka suki...

    ReplyDelete
  67. umpama anak ayam yang kehilangan ibunya... ;-)

    ReplyDelete

  68. ye ker markisa, ke ibu ayam ada platform lain ;)

    ReplyDelete
  69. hehe..baru nak ke platform 2..tapi telah discan dulu oleh toh puan..discan + d cleankan virus pas tu okk..

    ReplyDelete
  70. Lama dah Tok tak muncul nih. Rindu pulak ngan pengajian dia. Tok..oh Tok..

    ReplyDelete
  71. selalunya kalau tok ilang lama2 mcm ni,pulang nanti mesti ada cerita baik punya..huhuhu

    ReplyDelete
  72. Assalamualaikum WRTH,

    Tok Belagak dan Pusat Rawatan One Darul Saka bercuti dari hari Rabu 17 Feb sehingga Sabtu 20 Feb. Tok pergi cuti cuti Malaysia,melihat kebesaran ALlah.

    Pusat Rawatan akan dibuka semula pada hari Isnin 22 Feb 2010. Harap Maklum. Terimakaseh.

    ReplyDelete

  73. oh ye ker,mesti tok bawak citer best2,nie lg tk sabar nak tunggu .... tunggu

    ReplyDelete
  74. kan dh habaq gi suluxxs..tu laa penting scanner brand hp heavy duty hahaha..

    ReplyDelete
  75. Salam tuan IA.
    Dp: razali_labuan.
    Nak guna gmail pula

    ReplyDelete
  76. wowo..Tak bawak kito samo sulux tu...huhu..Bagi hati macam cermin...HEHE..

    ReplyDelete
  77. Tq, tok , cuma ada org kata ini ayat panass?

    ReplyDelete
  78. salam tok.
    mohon diijazakan Bismillah 6 ini.
    TQVM

    ReplyDelete
  79. Salam Tok,
    Saya terima ijazah Bismillah 6 & doa Nurun Nubuwah,
    Jazakallahukahiran.

    ReplyDelete

  80. tadi kan g la makan kat satu restaurant nie lecuisin ke apa namadia,kat banner tu tulis nasi kukus no 1 di KL, pergi la ,ingat no 1 so masakan lain pun sedap la , sekali order laksa johor, tawar gila takde rasa, sedap lagi makan nasi sama ikan bilis ... ishkk. mahal lak tuh, tk habis nyesal order

    ReplyDelete
  81. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  82. salam tok,

    t ksih, sy terima ijazah bismillah 6....

    ReplyDelete
  83. salam tok...terima kasih...saya terima ijazah bismillah 6...

    ReplyDelete
  84. Salam bro and otai sekalian..Kongsi sikit..Panas bontot kot...HEHE...bleh Sertakan bismillah 5...HEHE sekadar berkongsi...Kalau nak tahu tanya tok sifu(tok blagak) and otai2...

    ReplyDelete
  85. saya terima ijazahnya amalan Bismillah 6 ini dgn Doa Nurun Nubuwwah dari Tok. Mohon berkat wasilah. Terima kasih sekali lagi Tok.

    ReplyDelete
  86. Salam Tok.

    Saya terima ijazah Bismillah6 & Doa Nurun Nubuwwah. Mohon keberkatan dari Tok.. Syukran Jazilan..

    ReplyDelete
  87. Saya Nor Mohd Sobri Bin Hj Mohd Kamal terima ijazah Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah dari Tok
    Semoga Allah memberkati Tok/Abg Din

    ReplyDelete
  88. Salam Tok,

    Saya terima ijazah Bismillah 6 & Surah Al Fatihah. Terima kasih.

    ReplyDelete
  89. Assalamm.. Tok
    Saya terima ijazah Bismillah 6 & Nurun Nubuwwah dari Tok ke jalan ALLAH SWT.
    SYUKRAN3

    ReplyDelete
  90. macam mane tu tok bismilah 6.minta izin tok ,untuk di amalakan..

    ReplyDelete
  91. hang tgk blog liliey tu...Ado macam bismillah 6 ma...

    ReplyDelete
  92. Saya terima ijazah Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah.semoga Allah s.w.t melimpahkan rezeki kepada tok.

    ReplyDelete
  93. Saya terima ijazah Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah. Allahuakbar

    ReplyDelete
  94. saya terima ijazah bismillah enam.
    jazakallah

    ReplyDelete
  95. Tok .... saya pun nak terima ijazah Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah... semoga mendapat kebajikan dari apa yang diusahakan

    ReplyDelete
  96. Salam Tok Belagak n sahabat2...Alhamdulilah sy terima ijazah Bismillah 6 & Doa NurunNubuwwah. Dan lagi tok, sy mohon juga terima ijazah Bismillah, PembukaAmalan,Istighfar Kabir, Selawat Azamiah, Ayatul Kursi,Surah Al-Ikhlas,Doa Akasah&Doa Kanzul-Arasy, Ayat SeribuDinar,Yasin7Mubin dan Yasin40, mohon berkat wasilah jua, terimakasih berbanyak tok...Jazakallah Khairun Jazak

    ReplyDelete
  97. bismillah 6 uploaded. status report pending. waiting confirmation. consult your supplier.

    ReplyDelete
  98. saya terima ijazah bismillah 6 dan doa nurun nubuwah dari tok..mohon berkat wasilah...alhamdulillah...amin

    ReplyDelete
  99. Saya terima ijazah Bismillah 6 & Nurun Nubuwwah dari Tok.Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  100. Barakallahu fik, sy terima ijazah Bismillah 6 dari Tok..

    ReplyDelete
  101. Salam...saya terima ijazah Bismillah 6 dengan ikhlas

    ReplyDelete
  102. assalamualaikum wrth...

    mohon izin tok,

    sy terima ijazah Bismillah 6 dan Nurun Nubuwwah dr tok..

    alhamdulillah..

    semoga segala ilmu ini diberkati Allah S.W.T..

    insyaAllah..
    terima kasih banyak2 tok..

    ReplyDelete
  103. Alhamdulillah...saya terima ijazah bismillah 6 ini dengan rendah diri...terimakasik tuk belagak

    ReplyDelete
  104. Alhamdulillah....qabiltu. Alfatihah.
    Terima kasih tok

    ReplyDelete
  105. Alhamdulillah..

    Syukran tok belagak =)

    ReplyDelete
  106. salam~sy trime ijazah bismillah 6 ni dgn rndah diri..minx ìzin t0k mgamalknny ye t0k. .(:

    ReplyDelete
  107. Alhamdulillah, den cuba amalkan bismillah 6 n doa nurun nubuwwah...insyaAllah..amin

    ReplyDelete
  108. saya pun pohon ijazah yar Tok..

    ReplyDelete
  109. Alhamdulillah Tok, den terimo ijazah dan izinkan den amalkan

    ReplyDelete
  110. Alhamdulilah sy Hamid Bin Abdullah terima ijazah Bismillah 6 & Doa Nurun Nubuwwah. Dan lagi tok, sy mohon juga terima ijazah Bismillah, Pembuka Amalan,Istighfar Kabir, Selawat Azamiah, Ayatul Kursi,Surah Al-Ikhlas,Doa Akasah&Doa Kanzul-Arasy, Ayatul Seribu Dinar,Yasin 7 Mubin dan Yasin 40, mohon berkat wasilah jua, terimakasih berbanyak tok...Al Fatihah Untuk Tok...!

    ReplyDelete
  111. Assalammualaikum Tok,

    Minta di perkenankan mengamalkan Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah..

    ReplyDelete
  112. Salam Tok . Saya terima ijazahnya Bismillah 6 doa nurun nubuwwah, Al ikhlas, ayat seribu dinar, ayat 4 dansemua yg tok ajarkan. Mohon dihalalkan. Amin. Dan fatehah ku hadiahkan buat tok sekeluarga. Amin.

    ReplyDelete
  113. Aslm Tok, Dengan izin Allah swt, saya sukacita terima ijazah Bismillah 6 & Doa Nurun Nubuwwah, dan Allah jua pemilik segala ilmu. Waslm.

    Rajamenangis

    ReplyDelete
  114. salam..
    Saya terima ijazah Bismillah 6 & Nurun Nubuwwah dari Tok.
    semoga dihalalkan segala ilmu.

    ReplyDelete
  115. Terima Kasih Tok diatas pengijazahan Bismillah 6 & Doa Nurun Nubuwah. Saya Terima.

    Apiz

    ReplyDelete
  116. salam tok izin hamba mengamalkannya mohon halakna

    ReplyDelete
  117. salam tok...
    saya dgn rendah hati terima ijazah tok bismillah6
    dan ayat4 serta doa nurun nubbuwah.
    terima kasih.

    azman

    ReplyDelete
  118. Salam Tok
    Saya terima Ijazahnya segala yang tok ijazahkan dengan Ikhlas hati. Jazakallah.

    ReplyDelete
  119. Salam. Saya terima Ijazahnya untuk setiap yang Tok ijazahkan dengan Ikhlas. Jazakallah.

    ReplyDelete
  120. Saya terima Ijazahnya segala yang tok ijazahkan dengan Ikhlas hati. Jazakallah.

    ReplyDelete
  121. Salam. Mohon terima ijazah dan utk amalkan. Jazakallah.

    ReplyDelete
  122. saya juga terima ijazah Bismillah 6 & Doa Nurun Nubuwwah. Dan lagi tok, sy mohon juga terima ijazah Bismillah, Pembuka Amalan,Istighfar Kabir, Selawat Azamiah, Ayatul Kursi,Surah Al-Ikhlas,Doa Akasah&Doa Kanzul-Arasy, Ayatul Seribu Dinar,Yasin 7 Mubin dan Yasin 40, mohon berkat wasilah jua, terimakasih banyak2...Al Fatihah Untuk Tok...!

    ReplyDelete
  123. Sy terima ijazah Tok.Jazakallah

    ReplyDelete
  124. salam..saya terima ijazah bismillah 6 dan doa nurun nubuwwah

    ReplyDelete
  125. salam..saya terima ijazah bismillah 6

    ReplyDelete
  126. Assalamualaikum,tok..sy terima ijazah bismillah 6 ini..

    ReplyDelete
  127. Mohon mengamal dan terima ijazah ilmu ini dan ilmu-limu serta amaln lain dlm website ini

    ReplyDelete
  128. As-salam....saya terima ijazah bismillah 6 dan doa nurun nubbuwah dari tok....sebagai amalan diri.

    Semoga usaha tok nie mendapat keredhaan-Nya...

    ReplyDelete
  129. Salam Tok Belagak.........Mohon izin diamalkan..man naga

    ReplyDelete
  130. Assalammualikum, tok. saya terima ijazah ni untuk diamalkan sentiasa

    ReplyDelete
  131. AS.WR.WB.
    TERIMA KASIH IJAZAH BISMILLAH 6 DAN NURUN NUBUWWAH. JAZAKALLAHU KATSIRAN

    ReplyDelete
  132. Assalammualaikum.Wr.Wb

    Dengan kerendahan hati Mohon izin download dan mohon di perkenankan mengamalkan Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah.Mohon ijazahnya.
    Trimakasih.

    ReplyDelete
  133. Assalammualaikum.Wr.Wb

    Dengan kerendahan hati Mohon izin download dan mohon di perkenankan mengamalkan Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah.
    Trimakasih.

    ReplyDelete
  134. Salam,
    saya Nazri, dengan ini memohon izin Tok Belagak untuk saya mengamalkan Bismillah 6 dan Doa Nurun Nubuwwah ini. Saya terima Ijazah nya.

    ReplyDelete
  135. Assalamualaikum Tok
    Saya minta izin mengamalkan bismillah 6 ini dan doa nurrunnubuwwah.halalkan ilmu Tok ni ye.
    Terima kasih.
    Nuraini

    ReplyDelete
  136. Assalamualaikum,

    Saya terima ijazahnya dengan keizinan Allah untuk mengamalkan bismillah 6 ini.

    ReplyDelete
  137. Salam tok, saya md fadli , saya terima ijazah bismillah 6 dan doa nurunnubuwwah tok, alhamdulillah, terima kasih tok belagak, moga mendapat naugan Allah hendaknya kita semua

    ReplyDelete