31.10.10

Ado Yang Mempersoalkan ?

He..he..he...biasolah ada rumah atap bocor..

Ado yg kato TB muleh le maintain sewa office ke hapa..sebab murid 2 dia bayar yuran..rm 30 sebulan..walhal ada juga bulan yg Den bayar sendiri...
Macam Den cakap itu untuk maintenance dan sewa pusat rawatan..yg student ikut dorang le..nak bayar pun boleh tak bayar pun boleh..yg lain pun bukan semua bayar pun...namun ada yg bijak mengintai peluang perniagaan dengan Allah taala..siap bayar setahun terus pun ada..siap ada yg donate repair toilet yg dah 4 kali rosak..yg datang sabtu ahad dah pasti lebih 100 orang sehari semalaman..mereka berwuduk..mereka guna sejadah dan lain2 kemudahaan api air..siapa yang meberi ganjarannya kalau tak Allah s.w.t. Berbelas kali vakum..sib baik brand ori. Pelatih darulsaka dari tak tahu vakum dah pandai..siap boleh cuci jamban lagi..merendah walau senior..


Tempat Den biasa diguna untuk majlis zikir..aurad ..yasin..solat hajat dll...so siapa yg mendapat pahala jariah sedang dia sendiri tidak pernah jejak kaki ke darulsaka lantaran jauhnya di bawah bayu sana....bahkan student Den dari jauh pun suka tidur di Darulsaka Motel...yg termurah didunia,,free...cuma kami sediakan 10 TOTO..dan bantal je,,nak lagi best..bawak sendiri le perkakas tidur...Toto dan bantal pun dah lunyai..macam2 peta ada...u name it...Utuh kita kerana muafakat. mungkin kita tak dapat guna kemudahan di DS tapi jariah kita terus menerus..kata orang meniaga emas..passive income...terus dari Allah..takda potong potong..Itu belum bab jariah dari mereka yg belajar mengubat dengan Den dan melebarkan khidmat bakti pada pesakit2 lain di daerah dan negeri2 yang lain..kan dah masuk bab jariah ilmu yg baik...ada yang belajar zikir nafas..tongkat langit dll...setiap kebajikan dikurniakan kepada mereka pasti mereka yg passive income pun dapat pahala jariahnya..Dengan sendirinya kos pendaftaran tiada sebab atas dasar ukhuwah ahli Darul Saka.

Sekali depa ikuti kursus...kalau rajin turun memang Den ajar apa yg perlu dan sepatutnya..malam tadi pukul 12 malam..ada yg Den suruh anak sulong Den ajar Bunga Silat...untuk yang minatle...ada yang belajar ilmu sedut bisa gune besi lama..guna telur ayam kampung..kaedah memanggar guna garam..lada hitam dll kaedah menembak JIN dll from the original version..tak mainle..yg jenis reka2 pastu jual rm
150...untuk satu ilmu...Nurun Nubbuwah pun di jual rm 300. Ada yg Den ajar ilmu Lam yg versi terkini setelah Den ijazahkan ilmu Lam pada setiap kursus rawatan yang Den ajar...maksudnya belajar sekali..DEN tetap terus ajar sampai korang dah tak minat...Insyaallah Den ni kan Sifu Segala Sifu,,,maka Allah s.w.t campakan sedikit aje dari Ilmu dia yg Maha Luas pada Den,,,insyaallah ada bahagian masing2 kalau Den dapek petunjuk atau memang dah rezeki pelajar..baru 2 ni pun ada yg tanya baba ilmu membesar diri secara zahir..tapi lintasan utk menurunkan ilmu itu pada 2 murid Den yang lain..so Den ajarle..apa yang Den amik,,,kekadang Den pun tak amal just amik ijazah asal tak putus ilmu.Tok Bahaman boleh berjalan di sungai Pahang aras buku lali dia aje..
Semuga murid Den tu di makbulkan amalan mereka oleh allah s.w.t dan menjadi...


Kan lebih baik dari kita cas pendaftaran patient rm 30 atau rm 80 setiap patient..tiada ikhlasnya....bagi peluang pada yg sihat untuk beramal jariah...mereka derma dengan ikhlas sebab mereka tidak sakit...maka insyaallah bertambah besar Passive Pahala mereka..yang tau tau berkepuk kepuk untuk di bawa ke hadrat Allah.
s.w.t kelak..bukankah Den cakap rezeki dari Allah taala..

Ada orang mati kaya..miskin dan papa di akhirat.
Ada orang mati miskin tetapi jadi kaya di akhirat.
Sebaiknya mati kaya didunia mati billionaire di akhirat

I-Pad ni pun orang kasi..last week note book pun orang sedekah untuk Darulsaka..letakkan Yakin mutlak pada Allah Taala...cuma Den tunggu orang sedakah kan Vellfire je kat Den...

Den ceritokan bab yuran ni sebab tak mau korang sentiasa bersangka buruk atas fitnah. So bersangka baiklah..

11 comments:

  1. Assalamualaikum tok,
    Saya support tok 200 percent..InsyaAllah saya datang DS nanti bawak keropok lekor..special punye dari kemaman..hehe..harap2 tok terima saya jadi anak murid dan ahli DS..kalau datang terengganu tok atau kengkawan lepak rumah saya..kol me 0199543379..beres..boleh makan nasi ala kadar masakan terengganu..semua saya buat macam keluarga..saya sayang dan cintakan DS..berjuang kerana Allah SWT dan agama islam yang amat disanjungi..ALLAHUAKBAR!!

    ReplyDelete
  2. tok.. saya juga tekad memperjuangkan apa yg ahlul bayt ds perjuangkan... terima kasih atas layanan tok sekeluarga serta ahlul bayt ds semua terhadap saya yg sakit kaki sbb main netball hehehe tok lain kali kita wat karnival sukan n beriadah plak versi darulsaka hehehe east me zar jadi pengurus

    ReplyDelete
  3. kalau saya dtg terengganu pon leh kol ke?
    huhuhu..nok makang hok sedak2 belake..

    ReplyDelete
  4. maaf tok tak dpt hadir minggu lepas. Insyaallah minggu den hadir tambahan lagi ada cuti deepavali, muleh la lepak sampai dinihari.

    ReplyDelete
  5. beres Tzar..tapi doklah mewoh2..InsyaAllah,kita kongsi rezeki yang ade sama2..hehe..marilah sahabat2 semua..Kalau boleh dengan tok sekali..boleh turunkan ilmu kat org ganu..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum? just nak bertanya, Tok, kursus untuk bulan November yg akan diadakan tu biler dibuka pendaftarannya.

    ReplyDelete
  7. Salam tok, camner nk daftar, bole bg pencerahan skit tok.

    ReplyDelete
  8. Sedap keropok lekor hafizeva..boleh order mcm ni

    ReplyDelete
  9. Salam.Camner nak mendaftar kursus.Ada sesiapa boleh dihubungi melalui telefon tak.Takpun Darulsaka boleh buka cawwangan kat Kuala Terengganu satu.Ramai yang berminat.

    ReplyDelete