27.10.10

Kursus Rawatan Asas Perawat

Insyaallah Darul Saka akan mengadakan kursus asas rawatan mengikut jalan as Sunnah.


Tempat : 10a, Jalan Anggerik Vanila 31/Af Kota Kemuning Shah Alam..

Tarikh : 27. Nov. 2010

Yuran kursus : Rm 250

Masa Official : 9 am hingga 6 pm. Un official lepas maghrib sampai 10 malam.


Sila email minat anda pada darulsaka@gmail.com

Ini detail tempat dan alamat kursus.

http://kursusdarulsaka.blogspot.com/


Antara yang akan di Sentuh..

Asas Ilmu Lam Jalalah
Pendinding dll

19 comments:

  1. salam..

    10q tok..10q

    makluman yg lengkap tantang kursus akan menyusul kan tok...

    tak sabar rase nyer....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...
    Akhirnya.....Insya Allah saya teringin bonar nak join kursus nie.

    ReplyDelete
  3. camna nak bayar tok??mcm seminar ari tu ke??

    ReplyDelete
  4. Aslkm wbh...

    Nama saya Mohamad Noor dari Singapura...

    Saya ingin mengambil kursus Rawatan Asas Perawat di Darul Saka pada 27 Nov. 2010 ini..

    Baru2 ini saya ada email Tok Belagak bertanyakan jadual kursus2 yg dijalankan di Darul Saka.

    Soalan saya:

    1- izinkan saya untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai kursus tersebut..Dan juga jadual kursus dan aktiviti2 tahunan di Darul Saka.jika ada..

    2- Bagaimana saya boleh membuat pendaftaran & berapakah yuran kursus?

    3- Adakah terdapat hotel2 yg berdekatan di Pusat Rawatan Darul Saka?

    Terima kasih

    Mohamad Noor
    email: norsarah@singnet.com.sg

    ReplyDelete
  5. tok berapa yuran nya ya? maaf menggangu

    ReplyDelete
  6. Salam Tok Belagak. Rasa macam nak hadir tapi diharap Allah memberi kelapangan

    ReplyDelete
  7. salam tok ... camne nak join kursus ni? dan brp yuran nye tok?

    ReplyDelete
  8. Salam tok, saya nak joinnn, camne nak join? kene isi borang ke tok..hehe

    ReplyDelete
  9. Salam Tok..aii..mana geng yg lain? Senyap je. Boleh saya join kursus ini Tok? Apa syaratnya ?

    ReplyDelete
  10. tok,macam mana nak join kelas ni?

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum tok,macam mana nak join kelas ni?

    ReplyDelete
  12. salam tok..nak join gak...camane nak daftar..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum
    Ingin tahu camne nak join kursus nie?

    ReplyDelete
  14. Ish, ish, ish. Ramai pakai nama panji alam.
    Kuat menyamar.

    ReplyDelete
  15. Ayokk...dah ada org pakai rupanya...maaf le saya tak tau plak..maklumlah...org baru...kena tukar la nampaknya ni...aisey

    ReplyDelete
  16. apa ada pada nama??kalau tidak seperti namanya..kalau camtu...nama abdullah menyamar le yek..menyamar jadi ape ek...?

    ReplyDelete
  17. tok saye xde duit nak join course perawat..tapi saye nak join time awrad tiap mlm jemaat tuh tok. muleh ke tok? tu pon kalo ade pempuan ler..kalo laki seme saye segan ler

    ReplyDelete