26.10.10

KENYATAAN RASMI DARUL SAKA

Musuh nampaknya masih tak berpuashati dan sekarang menggunakan nama Ustazmadi seolah olah nak murid DEN yg dimanahkan untuk menyerang sesebuah pertubuhan. Si pengecut sudah tiada daya dan kehilangan idea idea untuk mengalahkan DEN..SIFU SEGALA SIFU maka cuba melaga lagakan DEN dengan sebuah pertubuhan lain yakni BSS.
Beliau telah mencabar kononnya bagi pihak Darul Saka. Mamat ini berharap DEN akan tumbang di serang oleh beribu2 ahli BSS...Dia ingat ahli BSS tu bodoh macam dia.

Jawapan DEN..DEN tidak pernah mencabar sesiapa di blog orang..itu kurang ajar namanya..Seperti biasa DEN hanya mencabar di BLOG sendiri sebagaimana pengetahuan korang.

DEN seorang pejuang..andaikata semua murid DEN atu Ahli Darulsaka meninggalkan DEN atas sebab2 keselamatan atau apa jua..DEN still fight to the Death. Kandung DEN dalam Alif..Binasa Alif Binasa DEN.

DEN raso mungkin DEN akan keluarkan gambar mamat tu yang memang ada dalam simpanan DEN untuk dibuat perbandingan kepada mereka yang mendalami ilmu Firasat Muka didalam BLOG ini.. DEN tak berapa gemar ilmu ini sebab DEN tak mahu berburuk sangka dengan orang dalam pertemuan pertama. Guru yang mengajar DEN serba sedikit ilmu firasat ni pun berpesan itu hanya luaran sahaja..namun jika hati dia sudah disulami zikir maka peluang dia untuk berubah dari tabiat itu tetap ada.

17 comments:

  1. mcm2 ilmu ada...ilmu firasat muka pon ada...luas sungguh ilmu ALLAH

    ReplyDelete
  2. Salam TB. ada kalanya berdiam lebih baik dari bercakap dan adakalanya bercakap lebih baik dari bertindak dan ada kalanya bertindak lebih baik dari berdiam. masa sekarang kita kena menyerang (proaktif) dan bukan lagi responsif. musuh2 bukan saja dari kalangan yahudi tegar tetapi dari mereka2 yg berhati yahudi...hasad dengki, fitnah menfitnah, tuduh menuduh dan yg sewaktu dengannya. teruskan usaha TB, kita kena berdepan dgn musang berbulu ayam sekarang ni. sebenanya bukan yahudi tegar (hard core) yg membunuh kita tetapi bangsa sendiri yg hati mereka lebih jahat dari yahudi sebenar. yang haq akan kekal yg batil kan musnah pada akhirnya, tapi.....kita kena berusaha bukan hanya berdiam diri!

    ReplyDelete
  3. siap.... eh...eh... cam ada org panggil den lapor diri je..

    ReplyDelete
  4. ....East.Me.Tzar....

    berdiri kat belakang.!! pe barang..

    hehe jgn marah...gurau jer..

    ReplyDelete
  5. Jejaka yg teguh dblakang tok tu...sungguh sajak orangnya...Kalaula dia kuturunan Tok Tuah..inginku bersalam..ader projek baik

    ReplyDelete
  6. inshallah... kebenaran tak akan pernah padam..perjuangan mesti diteruskan walau walau nyawa ibarat diujung tanduk..

    ReplyDelete
  7. Ya ALLAH, peliharalah kami dengan Islam ketika kami berdiri, peliharalah kami dengan Islam ketika kami duduk, peliharalah kami dengan Islam ketika kami jaga dan peliharalah kami dengan Islam ketika kami tidur.

    Ya ALLAH kami mohon padaMU, berikanlah ilham menuju petunjukMU dan peliharakanlah diri kami dari segala sesuatu yang buruk.

    Amin Ya Rabbal Alamin

    saya sokong Tuan Guru Tok Belagak... :)

    ReplyDelete
  8. aku simpati sgt dengan apa yang dah nak berlaku ni... manusia yang mengenal diri pon boleh sangkut, inikan pulak jahil murakab, masyaallah...

    ReplyDelete
  9. insyaallah teman akan tetap bersama dgn Tok Sifu...melangkah ke sudah,berundur mati...seperti amanah dn pesan org2 yg teman mohon berkat dari ilmunya....semoga fitnah ini menjadi anugerah dan kebajikan yg besar drNYA buat Ahlul DS sekalian....

    ReplyDelete
  10. Ajang

    Salam Tok
    Bila nak buat kursus lagi.

    bersama muuuuu............

    ReplyDelete
  11. Mohammad:wah..tarak hal punya...wa cool beb..hehhehe
    Encik Thomas Epal: sangat santun tuan hamba bermadah, lagak pahlawan melaka yang gah perkasa

    ReplyDelete
  12. ala mcm belajo dokto la..ade belajo bab gigi dia tau gigi sokmo.padahal semua tu dlm satu jasad. so bakpe nak saling membenci~kalo tadok kite atau tadok kite deme maka kurang la jemaah yg nak bertawaf keliling kaabah setiap detik.tapi dlm ilmu dokto kite bule nampak dlm satu organ tu ade tisu..pahtu ade plak sel2 pahtu ade lak lain2 lagi lebih detail..maka apesalahnye kalo kita tau dlm setan ade jin dlm jin ade saka ade kelembai dan lebih detail lagi dlm amalan wirid. dah kalo malas wirid tu watpe nak dengki kat kelebihan org len yg percayakan zikrullah. dok jela setakat solat 5waktu utk kekal islam

    ReplyDelete
  13. salam tok,
    jangan risau.ada undang2.kalo ada ugutan just report ja kt polis.
    Allah bersama anda.saya tegaskan...
    kalo anda anak murid DS.disinilah anda diperhatikan dan dinilai oleh guru anda samada anda nie betul2 setia atau tidak dengan DS.pertahankan guru dan ilmu anda.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum tok,
    Saya sokong tok 200 percent..sepenuh jiwa di samping tok..harap semua sahabat doakan kesembuhan saya..terima kasih..amin..

    ReplyDelete
  15. agak2 kalo tok scan hati saye ni xberubah jd belot on the future ajak ler saye join awrad kat tempat tok ye tok..hehe..nak gak tumpang sekaki aura zikrullah kat DS. tempat saye gi td xcukup korum so twjh dibatalkan jadi yassin+tahlil jek..

    ReplyDelete