22.10.10

USTAZ SHARHAN MERAPU LAGI...

He.he..he...ada ke dia kata orang boleh scan tu lemah...Sah WAHABI...

Tapi dia duk pi pi scan pakai lidi...pastu tunjuk kat situ ada JIN...siap suruh anak murid dia pi azan...dian ingat JIN tu bodoh ke kasi bukak telinga besar2 supaya azan berdesup masuk kat telinga dan bersepai. Jin boleh lari ma...ada yg hantu raya berkepak tu siap lari terkencing kencing di atas bumbung rumah takut kena azan..ha..ha..ha

Ramai perawat2 di Malaysia ni mampu buat lagi hebat dari tu...Dulu masa DEN tgh giler dok mainkan JIN...DEN ikat je kat corong mesjid dekat Balakong tu..azan je bersepai..kan mudah..ini main tunjuk pakai lidi pastu azan...mestile Jin lari awal2...
Pi belajar lagi dgn Wahid Salim Bali tu...Kalau dia tak reti suruh dia belajar dengan DEN bulan 11 NI..ADA KURSUS ASAS di Darul Saka..Tapi insyaallah lebih baik dari Wahid Salim Bali Wahabi yg mengatakan barangsiapa yang belajar ILMU SIFAT 20 adalah SESAT..ini adalah FATWA WAHABI...WAHABI ialah golongan yg di gelar MUJASIMMAH yakni menjisimkan ALLAH s.w.t bertentangan dgn fahaman Ahlul SUNNAH WALJAMAAH yang berpegang kepada Laisa Kamithlihi...

So siapa dia gerangan Perawat WAHABI yg nak Challenge DEN..kalau takut ione to one Korang kumpul la semua lawan DEN sorang...Sekrang DEN perhatikan GRUP perawat WAHABI duk hentam Perawat2 dari Akrine..Darul Syifa..Tiaf..Ridam dan mana2 yg mengambil Tarikat sebagai asas kekuatan rohani dalam rawatan..Bahkan mana2 perawat yg menggunakan selawat Syifa semua di Kondemkan...Cuba perhatikan...di TV..di Radio...mereka dah conquer...

18 comments:

  1. marah sungguh ustaz "H" siap ade tajuk terbaru DARUL SAKA MEMBUAT ONAR 2 - Kes 3 di http://www.rawatanislam.org/

    ReplyDelete
  2. Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang menceroboh) segala jenis kekuatan yang dapat kamu sediakan dan dari pasukan-pasukan berkuda yang lengkap sedia, untuk menggerunkan dengan persediaan itu musuh Allah dan musuh kamu serta musuh-musuh yang lain dari mereka yang kamu tidak mengetahuinya; sedang Allah mengetahuinya.Surah Al-'Anfal[8:60]

    ReplyDelete
  3. Ambe tggu arahan boss...kena polish bintang ninja ambe ni...paneh..paneh...

    ReplyDelete
  4. Sharhan..sharhan...Lemah tp prasan kuat .bikinmalu bawak nm prawat islam..x berkaliber lgsg...

    ReplyDelete
  5. ust hanafiah merepek.. tok merawat mana minta byrn +++ mcm tu... patient bg seikhlas hati.. saya dh 2 kali jumpa tok... baik jer..alhmadulillah dgn izin Allah ... berbndg rawatan d pusat sblm saya jumpa tok..

    ReplyDelete
  6. Mereka ni suka memfitnah & mengaibkan perawat2 lain . Cuba membina empire mereka di sini . Semoga Allah memberikan kekuatan kepada TGB & guru2 yang mereka fitnah. Amin

    ReplyDelete
  7. Bulan 11 NI..ADA KURSUS ASAS di Darul Saka!! Kat mana nk daftar tok?

    ReplyDelete
  8. asalamualikum..wah..tok memang kelas..nnti raye darul sako wat umah terbuko x???hehehehhe

    ReplyDelete
  9. salam buat Tok Belagak,
    minta izin untuk link kan artikel ni ke blog saya.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  10. Masyaallah...... ada jugak manusia mcm ni......... semoga allah membuka pintu hati untuk bertaubat.

    Rasulullah SAW bersabda:-
    "Apabila seorang lelaki membanggakan dirinya hingga termasuk org-org sombong lalu azab akan menimpa mereka.

    "Sesungungguhnya amat sombong mereka itu dalam hatinya dan mereka aniaya sebesar-besar aniaya."
    (Q.S. Al-Furqan:21)

    Janganlh engkau berjalan dimuka bumi dengan sombong, sesungguhnya engkau itu tiada dapat menebus bumi dan tidak akn engkau sampai setinggi gunung."
    (Q.S. Al Isra':37)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betullah tu....kalau betul dia islam sejati dia takkan bangga diri dan takkan menghina org lain....bertaubatlah

      Delete
  11. Haji 17...

    Walau sesiapa sekalipun yang meminta kepada Allah SWT tetap akan diberinya asalkan jujur dan keikhlasan hatinya di redhai Allah. Kenapa ikut cara Jin?... tahu ke Jin tu macam mana?.... selagi ustaz tu gunapakai benda2 lazim anugerah Allah serta ayat ayat atau kata kata Allah dalam surah surah Al Quraan yang berkaitan akan jadilah...Kunf Fayakun..(maaf ejaan ada hukum Ehfa'). Tetapi kesombongan dan fitnah memfitnah antara satu sama lain sedangkan mereka itu seagama dengan Nya maka ianya adalah kawan anak afrid jin dan Syaitan.

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum.Tuhan tu maha mengetahui setiap niat manusia jd x paya la sebok2 ye....

    ReplyDelete
  13. Saya dh isteri pergi ke Zamdurrani mlm td.. Sy pergi dgn anggapan yg positif mengenai ust sharhan. Isteri sy mulakan dulu, sy kesian melihat isteri sy menahan kesakitan semasa dirawat oleh dua perawat ustaz sharhan. Isteri sy berteriak dan menangis menahan kesakitan itu. Sy membiarkan sj krn fikir mmg begitu keadaannya apabila kita ingin menyingkirkan jin atau syaitan yg lama berada dlm badan kita. Selepas isteri sy selesai, sy berminat utk discan, mana tau ada sesuatu dlm badan sy yg selama ini sy tak tau. Walaupun dh ramai perawat yg sy jumpa mengesahkan yg saya tak ada gangguan jin atau syaitan. Apabila sy diminta duduk, sy juga dirawat dua org perawat ust sharhan. Setelah dibaca beberapa ayat dan dilihat tiada perubahan pd sy, ust itu mula menekan jari kaki, semakin lama semakin kuat hingga tak tertahan dan sy terfiikir mungkin itu jg dilakukan pd isteri sy. Setelah selesai sy diminta membayar rm140 utk caj rawatan, dua botol air zamzam dan 2botol kecik yg kononnya dibaca 30juzuk ayat alquran, wallahua'lam. Bila balik sy bincang dgn isteri, dan dia rasa tertipu krn dia kesakitan yg dia rasa bukan krn kesan bacaan atau rawatan tu tp krn dua perawat itu telah menekan jari kaki sekuat hati dan seorang lagi telah menekan ubun ubun dgn hujung jari jua dgn kuatnya dan sy juga lihat kesan luka krn kesan bahu saya ditekan sekuat hati dgn kuku perawat itu. Sekiranya ada penipuan dlm rawatan ini sy tak halalkan walau sesen pun hasil yg diambil dr sy dan sy alukan mana2 rakan senasib dgn sy agar meluahkan disini dan sama2 kita lapurkan pd pihak polis krn penipuan melampau ust zamdurrani ini.

    ReplyDelete
  14. jangalah dok merapu den tak kiro sapo buek kojo yg tak baik guno hantu setan yg belajar ingat dia belajar tak ada guna jin atau syaitan ada tempat yang boleh bunuh tuannya sekali malah sami siam pun ramai dah mati yg kenakan org dengan sihir org yg berubat tidak akan tolak ansur dalam masa 3 hari je dah meniggal bomoh yg mengamal sihir.

    ReplyDelete