23.6.09

Saka Mereka Yang Berdarah Raja

Ramai perawat gagal menangani Saka mereka yang berdarah raja....Saka ini sudah termasuk dalam kategori Daulat....Maka tiadalah boleh dibuang secara biasa...Hanya Pawang Istana sahaja yang memahami kaedah yang perlu untuk memulangkan SAKA Berdaulat ke tempat asal...

Proses amat rumit...Dimandikan dengan kain serba Kuning..didalam istana..dan memerlukan bunga yang teramat banyak....( ini diceritakan sendiri oleh salah seorang patient saya yang berdarah raja..proses dilakukan terhadap adik beliau )

Namun untuk saka jenis begini..pada saya tetap 10 detik sahaja....

10 comments:

  1. Seorang teman menyarankan saya untuk bertanya kepada anda jika saya atau ahli keluarga saya yang lain mempunyai saka.

    Apa kata anda?

    ReplyDelete
  2. dengar abis satu bandar kna tabur bunga....btul ker...majlis perbandaran x bising ker....

    ReplyDelete
  3. Mu berani bising denagn Kerabat Raja ke....

    ReplyDelete
  4. ini yang berlaku kepada abg ipar saya selama lebih kurang 10 tahun sampai sekarang yang kononnya (menurut seorang bomoh) mentua saya yang merupakan keturunan raja bugis x pernah memberi jamuan ukt keturunan (saka) dan maka sebab itu abag ipar saya di jaga oleh tiga jin dan x akan dilepaskan.

    sudah puas berubat tetapi x ada bomoh atau ustaz yang mampu....

    harap tok belagak dapat membantu kerana mentua saya dah cukup menderita selama ini....

    ReplyDelete
  5. Sementara nak menunggu rawatan, jaga la permakanan, jangan makan pulut kuning yang ada letak telur kat atas..pantang tu...ambik bunga warna kuning 7 kaler...baca fathihah dan selawat...mandi hari selasa malam...niat dalam hati nak berubat..pastu pelan-pelan kayuh ke Darul saka...Insya-allah...

    ReplyDelete
  6. kerabat raja memang pun dia orang ada saka / jin...

    ReplyDelete
  7. Saya berketurunan raja jembal dan raja bugis. Kedua2 jin itu bergelar puteri. Bagaimana untuk buang? Siapakah mereka kerana sy dimandikan 7 jenis bunga wangi dan duduk di atas kain kuning. Harap dapat bantu dan beri penjelasan..

    ReplyDelete
  8. tidak semua saka berdarah raja perlu di pulangkan.. jika kita blh berdialog dgn mereka tanya asal usul mereka & apakah perjanjian asal mereka & apa yg mereka ingin kan..

    jin saka ini jika wujudnye beratus2 tahun mereka tiada agama.. jika blh ceritakan keindahan islam pd mereka insyaallah hati mereka akan terbuka..

    ps: bercakap atas dasar pengalaman tqvm

    ReplyDelete
  9. saka dr kerabat di rajakan mereka ssh sgt2 nk lepaskan keturunan mereka & mgkn tdk akn sekali mereka lepas kan keturunan mereka..

    jd klu memaksa mereka untuk berpisah mereka akan memberontak & sgt2 marah.. better berbicara dgn mereka tentang keindahan islam.. bila mereka yg memeluk islam semua itu tdk lg ada masalah..

    ReplyDelete
  10. Tolong ustaz abg saya sampai arwah dah

    ReplyDelete