7.8.09

Busung - 1

Busung Angin selalunya dilakukan oleh golongan Bunian...amat jarang dilakukan oleh Tok MOH...Permainan Bunian ada banyak sebabnya...biasanya kalau kita melukakan hati puak gerabak mereka...memijak kaum kerabat mereka...


Mengubat Busung mainan ini kalau cara Melayu.dimandikan dengan daun dan limau lelang..yang didoakan...Kaedah Rukyah kurang berkesan sebab tiada JIN pun dalam perut mangsa..Tetapi kalau nak rukyah betulkan niat kita..Jangan niat untuk membakar atau membuang JIN..sebab memang tiada...

Sebaiknya niatkan " Wahai Zat yang Ujud Lagi Maujud...Ampunilah hamba mu ini dan Sembuhkanlah ".


Kaedah lain ialah buat bedah batin keluarkan Takar yang berisi Gas beracun tersebut...Sedut semua Gas tersebut dan masukan kedalam takar tersebut. Bila semua sudah clear. Tutup...Keluarkan takar tersebut dan bakar...Kalau DEN...he..he...DEN masukan kedalam perut orang lain pulak...

Sebenarnya banyak lagi kaedah lain...tapi yang DEN ajar ni pun dah cukup...


Selepas tu perhatikan dimana perkampungan bunian yang punya angkara...Tangkap Tok Penghulunya yang biasa pakai tongkat rotan berakar songsang..Jubah mereka biasanya hitam...kecuali Bunian Islam...( Tapi bunian Islam tak buat kerja bangang ni ).
Kalau tidak dibuat begini mereka akan ulang-ulang buat..Kalau tak mamapu tangkap..Jurus aje...Baca Ayatul Qursi atau Ayat Tammah...pasang niat nak buat Jurus kepada Bunian tersebut ( Ada orang kata jurus tak Islamik )

2 comments:

  1. ( Tapi bunian Islam tak buat kerja bangang ni ).hehe i like u tok..nice komen

    ReplyDelete
  2. salam, tok, ibu saya mengalami amsalah busung, mcm mana saya nak dapatkan kontek tok, saya nak bw ibu saya ke pusat rawatan one darul saka...harap tok dapat membantu. keadan ibu saya agak kritikal..harap sgt tok dapat membantu...
    email saya: exxo_oxxe@yahoo.com
    iza, shah alam

    ReplyDelete