24.8.09

Taik Jin

Fenomena yang selalu berlaku. Kerap terkena kepada perawat, keluarga perawat, scanner, dan mereka yang selalu berjalan-jalan di waktu malam atu tempat yang keras dan angker.

DEN perhatikan tidak ada satu pun Pusat Rawatan Islam yang dapat menghandle masalah ini dengan baik...Walhal ia amat mudah..kata orang jawa..peanut aje..Mereka yang terkena Taik Jin ini biasanya akan mengalami sakit di tengkuk, bahu, belikat...dan kekadang pinggang...Bila di ruqyah hilang sekejap..datang balik...

Insyaallah disini biarlah DEN kongsi akan ilmu membuang Taik JIN ini...Semuga memberi menafaat kepada perawat-perawat Islam di luar sana...DEN tak diiktiraf pun sebagai perawat Islam..Tapi sebab DEN perawat beragama ISLAM..maka tanggungjawab menyebarkan Ilmu tetap ada..

Sebelum DEN lanjutkan...Apabila mereka yang terkena Taik JIN di ruqyah...kebiasaannya mangsa mengalami simptom seperti orang yang kena rasuk atau gangguan JIN didalam badan...panas berpijar...menggeliat, sakit menyucuk dll cuma tidak akan ada tindakbalas seperti orang yang kerasukan yakni berkata " aku nak keluar " ke apa...Pasti tidak akan ada suara2 JIN sebab memang tiada JIN...Di sini Perawat selalu cepat membuat konklusi mengatakan JIN bisu...atau tegar/amat degil/hardcore. Dalam scan ianya seolah-olah tompok2 hitam...tanpa kelibat JIN.

Cara mengubatnya ada beberapa cara termasuk salah satunya ialah

a) Kaedah DOA.
1) bacakan pada air ( sebaiknya penutup botol tidak dibuka - nanti masuk kuman Khinzir ) dan limau 6 biji apa2 ruqyah atau bismillah enam 3x dan apa2 yang korang tahu termasuk ayat seribu dinar 7x.
2) Lepas tu suruh pesakit mandi....
Hari pertama 3 biji...hari kedua 2 biji hari terakhir 1 biji...
3) Air yang di doa - untuk minum dan sapu tempat sakit

b) Kaedah Scan - biasa DEN buat kalau patient jauh
1) Scan dimana tempat tompokan hitam tersebut
2) Bakar guna zat zikir atau mandikan dgn air maal hayatil

So tamatlah - Sebenarnya banyak lagi sakit yang tiada kaitan dengan JIN seperti Sengkedi, Keteguran yang boleh dirawat dengan petua sahaja....

15 comments:

  1. alamak..den selalu yo ado sakit bahu, belakang, pinggang...nak kono scan dulu ko?

    ReplyDelete
  2. samo la den. kekadang x pasal yo pinggang ni raso senget.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Air Liur Jin cam ayo lior langsuyaq senang x nak hilangkan kegatalannya..

    ReplyDelete
  4. salam,
    kalo bleh tok post la berkenaan rijalul ghaib..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum Tok Dewata,

    Selepas berentap dengan jin sihir pada anak saya, kini timbul pula masaalah lain... isteri saya sering mengadu .. sakit pinggang ... bila dijampi lari ke belikat... usik di belikat lari ke perut lepas tu pulak ke lutut... tempat tempat tu bila dijampi jadi teramat gatal ... lepas tu hilang rasa sakit... malam esoknya pulak timbul lagi... adakah itu tanda kena berak dengan jin tok? kalau betul asyik kena berak je apa ke puncanya...

    Terima kasih,
    HJ NAZRI

    ReplyDelete
  6. Insyaallah Nanti DEN detailkan...Itu dikatakan kena ILMU JIN..memang leceh...Ilmu JIN..memang tiada JIN..tetapi keilmuannya sahaja..biasanya JIN ini jenis yang berilmu bukan sekadar JIN bodoh menjadi suruhan bomoh...walaupun kita berjaya mengeluarkan JIN dari badan..dia masih boleh menggunakan ilmunya.

    ReplyDelete
  7. oops silap post.. jadi ilmu jin ni cam program virus trojan horse yang diinstall ke dalam komputer supaya nanti boleh buat dajal secara remote

    ReplyDelete
  8. Salam Tok Melawa minta izin bertanya bab air maal hayati...kena jumpa Nabi Khidir dulu ke kalau nak belajar?

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum,

    alhamdulillah sakit yang berlari lari dalam badan isteri saya dah sembuh.

    mungkin hasil dari doa kawan dalam blog ni juga...kadangnya kita sebut nama kawan je .. segala ganguan tu insyaallah selesai... pernah terjadi seorang kawan saya masa student dulu...pi tengok pak indon jual ubat..di isyaratnya pijak kepala indon tersebut supaya pertunjukan yang pakai jin tu gagal... balik rumah malamnya rumah dia siap bergegar kena kacau... dia pun kata ..baik hang belah kalau tidak aku report kat Cikgu Din...terus senyap lepas tu (Cikgu Din dok di CHEMOR masa tu ..ajar kami kitab Hikam.)

    Balik pada kisah rawatan untuk isteri saya... sedikit sebanyak saya pakai juga petua darulsaka...jadi saya minta dihalalkan ilmunya dan diharap dapat diterima menjadi murid walaupun di alam cyber...

    saya scan isteri saya... ek eleh rupanya jin tu berkampung di bahagian perut...nampak macam tengah meeting mengelilingi sebatang lilin.... saya bom tempat tu ...dengan tiba tiba isteri saya terasa nak ke tandas... selepas keluar ... Alhamdulillah ringan satu badan...dan tak ada lagi sakit sekejap di sini sekejap di sana tu...

    ReplyDelete
  10. Kalau taik JIN dia tak mungkin berpindah-pindah..kalau berpindah-pindah tu maknanya masih ada JInnya didalam badan

    ReplyDelete
  11. Salam tok.. Ijazahkan amboo .. amboo nk gunakan bila perlu..2 soalan ialah.. apa itu air maal hayati..( cmner nk bueknyo)kenapa syarat 6 biji limau...? harap2 tok sudi menjawabnya..

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Salam,

    Wah..Ust AbuMujahid nak air ma'al hayati..hehehe..

    Kalau xsilap den Air Ma'al Hayat atau Ma'ul Hayat (Air Utama Jiwa) adalah punca khalasah Makrifat yang 6 iaitu:

    1) Iman
    2)Ma'nikam
    3) Alif
    4) Ma'al/ Ma'ul Hayat ( Air Utama Jiwa)
    5) Nur
    6) Roh

    Aduhaii..Apokobondo den merapu nie..Sorry Tok belagak jika tersilap diri yg jahil nie.. Tolong betuikan..

    ReplyDelete
  14. Salam Tok,
    Saya terkena tompok gatal cam gegata(kata org Johor)lopak garam(kata org Utara)kat tengkuk dan bahu kedua-dua belah, skang melarat ke dada. Dah 2 kali dlm masa 3 bulan. Tolong Tok atau petua..

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum.

    Saya terkena penyakit macam gegata. Doktor kata alergi Urticaria. Kadang-kadang ada sesak nafas. Dah setahun lebih dah. Ada kaitan dengan Jin ka ? Boleh minta petua untuk rawatan ka ? terima kasih.

    ReplyDelete