4.2.10

Memulihkan Diri Selepas Pulih Dari Sihir - D.I.Y The Series

Ado baik gak rasonya kalau DEN turunkan kaedah memulihkan kembali Jasad dan Roh yg terpalit Noda...walaupun sesudah pulih dari Sihir.


Ianya umpama pesakit Klinikal yang lama menderita serangan virus...Anti bodi badan melawan..dio pun bungkus...Doktor tambah Anti biotik supaya dapat tag team belasah Virus Hulk Hogan..Akhirnya hero mati ..Jahat pun kojol...kiro Seri lah...Maka pada masa itu..tanda sihat sudah ado pada peasakit...Namun kenalah ingat...masa tu badan dah takda Antibodi..KOSONG...so kalau ada kutu pi batuk kering kat dia..DEn raso lah..copek je dia kena sakit..sebab dah tiada natural protection dah...Tak sempat develop antibodi for imununiti dah keno...

Itu lebih kurang Kes yang kena sihir..lebih2 lagi..kalau dah terlalu lama..dan ada trackk rekord selalu kena balik..atau asal lalu tepi tompek keras atau kuil dan sebagainya mudah terasa seram sejuk atau terus kena sampuk...

Mako ado caronya untuk kita berikhtiar memulih kan antibodi dari serangan makhluk2 asing ni...Allah s.w.t terlalu kasih....pada hamba-hambanya...dicampakkan sedikit ilmu untuk dikongsi bersama...membina imuniti...atau sekurang-kurangnya kita dah dapat amaran awal didalam mimpi yg biasanya kita masih ada tempoh 7 hari untuk berikhtiar KALAU MENGALAMI MIMPI2 YANG KITA sendiri cam sebelum ini..kalau mimpi jenis ni..kita sure tergolek Dog di hempap The Junkyard Dog.


Kaedah Mandian Limau Yg Genap :

Ambil 24 biji limau nipis...

Bacakan Fatihah 1x
Bacakan Pembuka Amalan ( utk yg ada )
Bacakan Selawat Azimiah 1x
Bacakan Doa Akasah 1x

Potong limau 2 biji mengikut kaedah yg DEN dah ajarkan sebelum ini..
Letak dalam Air sebaldi....2 biji serentak..mana2 limau yg timbul dahulu..perah dahulu...yg timbul kemudian atau tenggelam di perah kemudian.

Siram di bahagian kepala 3x sambil selawat atau takbir..
Selepas itu siram 3x di bahu kanan
Selepas itu siram 3x di bahu kiri

Waktu mandi tak kesah...ulang selama 12 hari

Tamat...

34 comments:

  1. Alhamdulillah.....ado lg ilmu baru yg abg belagak nak kasi tu.

    TQVM.

    ReplyDelete
  2. aisehhhh .. bab ni mmg kena tunggu lah sambungannya ... :)

    ReplyDelete
  3. Mmmm... Bersambung yerk...
    Sy kalu sorang2 slalu rasa seriau..naper yerk?

    ReplyDelete
  4. tengkiu tok belagak for da emel.. he he pasni boleh jadik anak murid tak bertauliah ye tok...mudah2an berkat guru dan berkat berguru bersama aku :-) salam kepada rakan seguru yg tak bertauliah jgk...

    ReplyDelete
  5. kammin, kita dah boleh buat kelab ni, kelab murid2 tok belagak tak bertaulian semalaysia. huhuhu
    Tok, saya dah dapat makan kenduri arwah free tu...tq atas bantuan Tok selama ni.barokallahulakum..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Tn Guru dan otai2,

    Alhamdulillah

    tqvm Tok

    ReplyDelete
  7. tok, iklan dah abisss... meh la sambung :)

    ReplyDelete

  8. Tok nak tahu nie, camne nak pulih adakah dengan
    1)minum air zam2
    2)minum madu
    3)makan vitamin c / multiviamin
    4)amal surah2 berkaitan

    sob sob sob ... demam

    ReplyDelete
  9. terangwulan said...

    kammin, kita dah boleh buat kelab ni, kelab murid2 tok belagak tak bertaulian semalaysia. huhuhu

    Salaamunalika..

    ambe nak join...hehehe

    ReplyDelete

  10. sebenarnya ilmu2 nie, apa yg paling di takut sekali adalah salah guna , yer la kita nie jahil, hasutan syaitan sana sini, syaitan 3 ta (tahta,harta,wanita,)


    ReplyDelete
  11. Tok, kes top up antibodi sihir ni konsep antibodinya boleh apply utk yg saka yg dah dibuang kan ? Kiranya, bila saka ,sihir dan sewaktunya di buang, ada ronga2 besar yg luas yg boleh mana2 makhluk masuk dan menetap/tinggal.

    Tu sebabnya kita kena tingkatkan amalan seperti zikir, solat dan sebagainya...tapi pada yg masih baru mcm saya, mesti tak penuh lagi rongga2 tu dengan amalan2 tersebut...mesti ada yg kosong..dan ada peluang benda masuk buat replacement. Nak2 lagi org yg selalu lalu tempat keras seperti kuil,kubur, hutan belantara dan sebagainya..
    Saya selalu lalu kawasan2 hutan,gunung, bukit bukau, sungai...kawasan saya tinggal walau bandar..tapi belakang rumah jer dah bukit dan berhampiran dgn gunung serta hutan. Disini pun tempat peranginan ialah temple..

    Bagaimana caranya dan amalan bagi menghilangkan sisa2 saki baki sihir, saka dan sewaktu dengannya serta meningkatkan anitbodi badan dlm menangkis makhluk2 lain yg bakal masuk?

    Harap tok lanjutkan....boleh saya amalkan...selain zikir dan solat yg wajib..InsyaAllah...

    ReplyDelete
  12. salam lina,

    Saya ni tak pandai tapi rajin borak2 and baca artikel. so just nak share apa yang saya baca and kutip masa jalan2 jumpa org.nanti minta pengesahan tok. Amalan2 zikir solat dan sebagainya tu banyak manfaatnya di mana salah satunya adalah cara nak bersihkan hati kita dari sifat2 mazzmummah. Allah Taala bagi tools untuk kita bersihkan hati dan senang untuk bertaubat. Jadi bila kita bertaubat kita akan semakin hampir dengan Allah Taala. Taubat means menjauhi perkara yang ditegah oleh Allah dan kembali bergerak ke arah Allah. Sebab tu kena selalu istighfar dan solat taubat. Baginda Rasul tiap2 hari solat taubat walaupun baginda maksum. Ada rahsia besar disitu (kut tok tahu minta beritahu hehe). Bila kita bergerak ke arah Allah dengan amalan yang ikhlas Allah akan berlari mendapatkan kita dan menyambut dengan kasih sayang dan cinta. Bila dah jadi macam itu otomatik benda2 lain tak bley kacau punya. sapa berani kacau org yang Allah sayang? So walaupun rongga2 tak penuh janji ikhlas beramal kerana Allah insyaAllah tak sangkut2 sebab Allah lindung org2 yang mengasihi dan memujiNya dengan ikhlas. jangan kata nak masuk yang baru. yang sedia ada kat dalam yg dok bertahun2 pun bungkus angkat kaki chaloo...:D.. so jngan risau. buat la amalan seikhlas mungkin. kalau masih kena maknanya Allah sayang awak la tu sebab nak suruh awak ingat Dia bebanyak jangan lalai walau sedetik..Jangan Lupa Lirik kata org timor leste..

    Selain dari itu amalan macam solat selawat tu seme sbgai cara kita melepas rindu pada Allah dan Rasul..ye la nak communicate dan berbisik2 hehe

    tok..sila betulkan..betul ke tu? saya tiru2 org cakap je. touch up sikit kasi cantek pleasee sifu,..toche toche..

    ReplyDelete
  13. terima kasih lucky7 atas penjelasan tu..pernah dengar org berkata, biar ilmu itu sedikit yg penting ikhlas..dan istiqomah... :)

    Saya masih belajar dan dlm process belajar mengikhlaskan diri kepada Allah dan istiqomah..

    Semoga apa yg saya dan semua disini lakukan (yg baik) diterima dan diredai Allah..

    Semoga tok pun sudi seikhlasnya kongsi ilmu yg Allah berikan kepadanya...Amin..

    ReplyDelete
  14. tok, harap dapat beri komen setinta dua.... :)
    terima kasih...

    ReplyDelete
  15. "Bila kita bergerak ke arah Allah dengan amalan yang ikhlas Allah akan berlari mendapatkan kita"

    statement tu den ghaso kena perbetulkan sket, kurang cantik la camtu bunyinya...

    ReplyDelete
  16. TERANGWULAN AND LUCKY7

    betoi2, ukhuwah tu bukan terletak pada manisnya kata, bukan pada selalu berjumpa, tapi setakat mana seseorang itu mengingati saudaranya di dalam doanya...

    apa kata sifu? :-)

    ReplyDelete
  17. noza said...
    "Bila kita bergerak ke arah Allah dengan amalan yang ikhlas Allah akan berlari mendapatkan kita"

    statement tu den ghaso kena perbetulkan sket, kurang cantik la camtu bunyinya...
    _____________

    noza..hmm tak reti arr nak cantekan..minta tolong otai2 cantekan..sorry ek...:))

    ReplyDelete

  18. mana tok nie biler nak bg tips awet muda eh silap tips tu tingkatkan immune system, antibody badan. Kalau berlajar sains tu la makan vitamin c.
    p/s: esok pg nak breakfast telur separuh masak :) ok tak tok?

    ReplyDelete

  19. Betul tu lucky n lina, marilah kita beramal ikhlas kpd Allah swt bkn kerana nak kan sesuatu baru beramal (nie ingatkan kat diri sendiri...) ..
    Dunia pun dah nak kiamat ...
    Planet Marikh (planet ke-4 dan paling dekat dengan bumi) telah mengalami pusingan yang terbalik pada bulan Sept 2008 lepas.. Maknanya, planet yg dekat dgnnya jugak (bumi la) akan bertukar arah pergerakan dia.. Maka pada saat tu akan terjadi kejadian matahari tenggelam sebelah timur... Allah Allah Allah

    ReplyDelete
  20. salam sifu and otai...Thaxk for lucky7..kerana bagi peringatan.Betui gak ler..ESE Temberang sikit..istifar..Sunat bagi rasullullah wajib bagi umat...Huhu...

    ReplyDelete

  21. alamak tok dah masuk hari baru nie, tk sambung lagi, takpe la sementara tunggu tok nak hurai bagaimana nak tingkatkan antibody tu, liley nak g beli pati berry yg camelia jadi duta produk tu .. boleh tak utk antibody dan juga utk beuty sebab dia ada vit A,C,E :)

    ReplyDelete

  22. ishkk semua bz lg ke hari nie,
    liley nak pekena coffee kat the cottage bread lah ..

    ReplyDelete
  23. salam tok... sy mmg suka baca blog tok ni... terkenang dulu2 baca buku tamar jalis siri bercakap dgn jin... pada pendapat tok buku tersebut adalah satu kisah benar dan cara yg digunakan oleh datuk kpd tamar jalis tu mmg ada ke ilmunya...?

    ReplyDelete
  24. ku tunggu.. punya tunggu...
    sambungan dr tok belagak..
    dah tak sabar2 nak tau story selanjunya..

    ReplyDelete
  25. tok meeting kutt..klcc tgkt 40..

    ReplyDelete
  26. Tp tok kata kalau meeting kat klcc pun dia bleh reply mail or buang saka kat toilet klcc tuh, meeting project besar tok nie ..

    ReplyDelete
  27. patutt arr..bday dierr...so 1 week shutdown all operation..hehe..

    ReplyDelete
  28. akum tok.boleh tak tok bagi ayat pembuka amalan kpd saya. tolong tok.

    ReplyDelete
  29. Terbitan E-book: POLIGAMI ANUGERAH TUHAN

    Tajuk : POLIGAMI ANUGERAH TUHAN
    Penulis : MD LUTFI BIN YUSOF
    Penerbit : PUSTAKA GLOBAL
    ISBN : ISBN 983-43879-0-7
    Mode : e-book, boleh dicetak.

    Pembelian boleh dibuat secara online daripada penerbit.
    Untuk keterangan lanjut:

    http://www.impstandard.com/anugerah

    Terimakasih.

    ReplyDelete