23.10.09

SAKA - MEMBUANG SAKA - D.I.Y The Series

Membuang saka ni boleh sahaja dilakukan sendiri...yakni Do It Yourself.
Pesan Sifu DEN amalkan bacaan Doa Akasah r.a . Kaedahnya just baca dan pasang niat untuk membuang saka...Baca sekali sehari sudah memadai..Paling lama 6 bulan...saka will gone for good.

Doa Akasah r.a boleh juga untuk menghilangkan sihir yang sudah bertahun-tahun...Bacakan pada Air dan limau ( apa jenis pun takpa )...Mandi setiap hari 6 biji sekali mandi...Air di buat minum...Amalkan setiap hari bacaan tersebut..pada limau dan air..sehingga semua kesan2 sihir ..santau dsbnya berakhir...


http://www.4shared.com/file/40000710/c9e4ab4b/_3__Doa_Akasah.html


Haruslah diingat...apabila kita mua membaca doa tersebut dengan pasrah..maka bertahanlah...pasti ada anggota2 tubuh kita yang kurang selesa/sakit dan sebagainya...maka teruskan sambil meminum air doa Akasah tersebut...teruskan sampai sirna semuanya..

66 comments:

  1. Salam,

    Satu pembukaan yang jelas.. Syukran Abg Belagak..

    ReplyDelete
  2. Salam
    Tok dalam majmu' syarif ada juga nama doa akasah, tapi lain nampaknya...

    ReplyDelete
  3. Tq To berlagak.Semoga Allah merahmati anda

    ReplyDelete
  4. Salam,
    TQ Tok, saya minta mak abah saya amalkan.
    Kind regards.

    ReplyDelete
  5. Salam Tok,

    Alhamnmdulillah keluar jugak cerita nie..masa saya sekolah saya amal doa ni tiap hari..la ni sekali sekala jer.tapi memang doa nie antara doa kesayangan saya, kerana semacam ada kekuatan didalamnya.Tapi baca tu tanpa guru dan kaifiat..

    mohon izin sanad dari tok

    wassalam.

    ReplyDelete
  6. Assalaamualaikum Tok, ambe mohon keizinan dan ijazah dengan tok amalan doa akasyah ini.

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Tok saya minta izin untuk keizinan dan ijazah untuk amalkan doa akasyah ni, semoga diberkati ALLAH

    ReplyDelete
  8. DAPATKAN DVD TEKNIK MEMBUANG SAKA
    4 JAM SESI PENERANGAN.

    http://ilmuhaq.multiply.com

    ReplyDelete
  9. TQ Tok,
    Saya minta izin dan ijazah utk amal doa akasyah ini.

    ReplyDelete
  10. Salam Tok,
    Ese pun mohon izin utk amalkan doa ni tok. Syukran Tok.

    ReplyDelete
  11. Salam Tok,
    Hambe minta diijazahkan untuk doa 'akashah ni.
    Trimas Tok.

    ReplyDelete
  12. Saudara mail kacip,

    Makhluk tak memberi bekas, hanya Allah.. ‘huwa = Dia’ yg memberi bekas. Makhluk semua binasa tapi binasa makhluk atas kehendak / izin Allah...bukan kehendak / izin yg bernama makhluk juga.

    Ajal tetap akan sampai, namun ketika ajal ditentukan oleh Allah...’huwa = Dia’ dan tertulis di Lauh mahfuz (dlm ilmu dan pengetahuan Allah/huwa).

    Tiada makhluk yg dapat menyalahi apa yg terkandung dlm ilmu Allah/huwa dan ilmu Allah/ huwa itu qadim azali....sempurna tanpa didahului jahil.

    Iblis diberi tangguh (ajal) hingga kiamat (tidak mati hingga kiamat), ....jika hujah ( "iblis bukan diberi hidup sampai kiamat tetapi diberi peluang hingga kiamat untuk menyesatkan manusia" ) yang dipakai.... maka surah al-israa:62 tidak akan menggunakan ganti nama “ku" bagi iblis dan dipadankan dengan perlakuan memancing dan menyesatkan zuriat keturunannya(adam).….Iblis sebut adam dan zuriat keturunannya tapi dia padan kesemua itu (adam & zuriat) dengan ku (iblis yg awal) sebagai penyesat…..Wa Allahhu ‘a lam.

    ReplyDelete
  13. Mail kacip,
    Dlm bahasa PPSMI 'beri tempoh' dalam surah al-israa:62 ialah Respite = To delay; postpone... apa yg di delaykan? yg di posponekan? kalau 'menyesatkan' itu yg di delay dan di posponekan....yahoo bestlah kita zuriat adam, tapi kalau yg di delay & di posponekan itu ajal iblis.....hmmm

    ReplyDelete
  14. Mail kacip,

    Jika hujah ini dipakai:

    Hadith :Dari Abu Said al-Khudri r.a katanya, Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesungguhnya di Madinah terdapat sekelompok jin yang telah Islam. Maka sesiapa yang telah melihat jin-jin ini, beri izinlah dia tinggal selama tiga hari. Jika sesudah tiga hari telah diperingatkan supaya pergi, tetapi dia masih kelihatan, bunuhlah. Kerana itu adalah syaitan.” (Muslim

    Jawapnye:
    Allah menciptakan jin ada yg beriman ada yg tidak, begitu juga dngn manusia, tetapi Allah ciptakan malaikat tiada yg kufur. Allah juga menjadikan manusia dan jin berkongsi “kesyaitanan”. Firman Allah "Dan demikianlah Kami jadikan bagi tiap-tiap nabi itu musuh, yaitu syaitan-syaitan manusia dan jin….Surahnye cari sendiri…..takpelah, Tok Belagak tak pernah lokek ilmu….jadi ape jawapnye….jawapnye ialah al-Anam:12 ada satu lagi surah tapi yg tu cari sendiri.

    Oleh itu syaitan yg dimaksudkan dlm hadis ialah jin yg bersifat syaitan....dogil tak dengar kata bagi tempoh 3 hari nak lebih...Wa Allahhu ‘a lam.

    ReplyDelete
  15. Assalaamualaikum Tok, Ambe terima amalan doa akasyah ini daripada tok. Jazakallah.

    ReplyDelete
  16. Salam Fusus Hikam,

    "Iblis diberi tangguh (ajal) hingga kiamat (tidak mati hingga kiamat"

    mana ayat Al Quran/Hadith yg menyokong pendapat kamu?

    ReplyDelete
  17. hadis ada pi baca ni

    http://nhidayat.blogsome.com/2008/09/17/iblis-terpaksa-bertamu-kepada-rasulullah-saw/

    boleh bunuh IBLIS mungkin kesilapan melihat/scan, jin dikatakan iblis. Nak confirm mudah aje, dtg kursus pada 14/11/2009, mail kacip tunjukkan atau cari iblis kat badan seseorang dan scanner lain tolong confirmkan. lepas tu suruh org lain zass. Maknanya ada 3 pihak. Pengalaman aku sendiri, orang yg mengatakan boleh zass iblis, ada jin kantan dibelakangya. Jadi information tentang iblis diberi tahu oleh jin kantan tu.

    ReplyDelete
  18. Saya terima ijazahnya.. terima kasih tok.

    ReplyDelete
  19. salam tok saya terima juga ijazah ni.

    tq tok.

    ReplyDelete
  20. Salam sifu,
    Saya pun terima ijazah ini.

    TQVM

    ReplyDelete
  21. kalo iblis leh di bunuh..lama dah saidulmursalin zass si laknat tu... laknatullah tu dah ada janji dgn Allah - rujuk surah Shood akhir 3 last

    ReplyDelete
  22. Dulu ada MAMAT mengaku boleh bunuh syaitan..so den suruh bunuh Syaitan yg bernama Walhan...amat mashyur syaitan ni...Banyak terdapat di mesjid...try le bunuh...Syaitan ni terkenal menimbulkan was-was masa berwuduk...namapak je mamat yg was-was wuduk...terus zas syaitan walhan tu...kalau mati..sure mamat tu mudah berwuduk

    ReplyDelete
  23. Salam Tuan Darul Saka

    Bolehkah kita bermuzakarah secara bersemuka untuk bertukar tukar pandangan dan berkongsi ilmu yang di redai Allah.

    ReplyDelete
  24. Pembetulan, surah al-anaam 112 bukannya 12....

    ReplyDelete
  25. salam perkenalan,

    den terjumpa doa ni kat sini


    http://irdy74.multiply.com/journal/item/291

    ReplyDelete
  26. Bang mail kacip, kat sini jer la muzakarah tu..kami nk dgr juga..

    ReplyDelete
  27. Tok...mohon diberika ijazah untuk amalkan...

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum w.b.t.

    Saya terima ijazahnya.. terima kasih Tok.

    ReplyDelete
  29. salam...mohon izin diamalkan doa ini...TQVM atas perkongsian ilmu

    ReplyDelete
  30. salam.. TUAN "TOK BELAGAK" saya juga mohon keizinan untuk mengamalkan..terima kasih

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum w.b.t.

    Saya terima ijazahnya.. terima kasih Tok.

    ReplyDelete
  32. DEN tak kesah..nak jumpa depan2 pun boleh...DEN boleh proof Syaitan tidak boleh di bunuh...Walau perawat yg se" Terror" DEN ni...Siapa nak tgk Ummi Maldam ( sejenis Setan yg membawa kegatalan ) pun boleh...

    Tapi kalau korang maksudkan JIN atau Manusia berperangai Syaitan .itu lain..langgar je pakai Steam Roll..mampus tak sempat mengucap..

    ReplyDelete
  33. mail kicap..kalo btl iblis&setan leh dibunuh ko tlg la zasskan ...mdh2n xde la kitorg ni diganggu/dihasut/digoda lg...berat skt timbangan belah kanan hambe ni..

    ReplyDelete
  34. Salam Tok,
    ...Baca sekali sehari sudah memadai..Paling lama 6 bulan...saka will gone for good.
    ..err..60 detik takde tok ?Hee..
    Sorry Tok, gurau-gurau pagi Selasa..
    Wassalaamualaikum..

    ReplyDelete
  35. sqzidani...betul iblis & setan dan seumpamanya boleh di bunuh nak belajar marilah...nak zasskan boleh tapi dengan tuan diri sekali terzass tak elok cara tu kecuali terpaksa...se eloknya yg empunya diri keluarkan dulu makhluk durjana dari dalam tubuh kemudian barulah zass...

    ReplyDelete
  36. Doa Saidina Akasyah yang dalam buku Perukunan Sembahyang tu ke?

    ReplyDelete
  37. saya terima ijazahnya segala ilmu bermanfaat yg telah dan akan disampaikan oleh tok kat blog ni zahir dan batin.

    ReplyDelete
  38. mail kicap...rasenya dlm al quran dh jelas semua...iblis aka azazil laknatullah dah ada janjinya dgn Allah Taala...dipanjangkan umurnya utk menggoda anak adam...kalo dia blh dibunuh patut terpadamlah isi2 quran yg berkaitannya...

    ReplyDelete
  39. Saya juga mohon amal , ya abg belagak.Semoga ada keberkatan, syukur .

    ReplyDelete
  40. Saya juga ingin mengamalkan doa tersebut, tq tok.

    ReplyDelete
  41. Salam Tok..

    saya terima ijazah doa Akasah

    terima kasih tok

    ReplyDelete
  42. Ahlan

    iblis - tak boleh bunuh
    syaitan - dari golongan jin ada yg boleh bunuh dan ada yg tak boleh bunuh

    ReplyDelete
  43. salam tok..mohon izin utk amalkan doa ini..mudah2an berjaya dipisahkan..Amin...terima kasih tok

    ReplyDelete
  44. mohon ijazah tok belagak.. den nak amal... timekasih tok belagak.. muah2x.. hu3x..

    ReplyDelete
  45. assalam.... saya nak mohon ijazah amalan nie,boleh tok?

    ReplyDelete
  46. saya terima ijazah ini tok ...terima kasih tok belaga

    ReplyDelete
  47. Asalamualaikum wbth.
    Tok sya mohon ijazah amalan ini yea..

    ReplyDelete
  48. salam.... saya nak mohon ijazah amalan ni jugak. terima kasih tok.

    ReplyDelete
  49. Askum tok, ble x sy dptkn no contact tok

    ReplyDelete
  50. Asalamkum, sy mohon izin dan ijazah utk amal doa akasah ra ni ye tok

    ReplyDelete
  51. Salam, saya juga mohon izin dan ijazahkan utk amalkan doa ini. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  52. salam tok..mohon utk diijazahkan ilmu ni tok....saya nak amalkan..
    hehe..
    =)

    ReplyDelete
  53. salam tok sy pun nak jugak ijazah amalan doa kasah ni

    ReplyDelete
  54. salam saya juga mohon izin ijazahkan untuk amalkan doa ini. terima kasih

    ReplyDelete
  55. mintak izin ijazahkan utk amalkan doa ini. terima kasih

    ReplyDelete
  56. minta tuan darul saka email fail doa akasyah ke mzahar137@gmail.com. Tk fail dr link x bole di download

    ReplyDelete
  57. salam en darul saka.. minta tlg email doa akasyah ke cip_cokelat@yahoo.com... time kasih

    ReplyDelete
  58. Assalamualaikum

    Saya mohon ijazah dari tok dan minta tok tolong emaikan saya doa akasyah ummi687@yahoo.com
    terima kasih..
    hanani

    ReplyDelete
  59. Assalammua'laikum

    Tok,saya mohon perkenan Tok untuk mengijazahkan ilmu Doa Akasyah ini untuk diamalkan sepanjang hayat.Dan jika Tok tidak keberatan,mohon jasa baik Tok untuk mengirimkan saya Doa Akasyah ini selengkapnya ke azhanimy@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete