2.9.09

Saka Kuat SEKS

Den pernah didatangi 2 orang perempuan...Maso mereka jumpo DEN...asyik pandang DEN atas bawah...Teraso gak DEN..Handsome ko DEN ni..? Mereka cam tak cayo jo DEN le Tok Belagak...Macho lagi...Tak pakai serban..atau kopiah..cuma baju pagoda dengan kain pelikat membalut diri...

Salah seorang menceritakan masalahnya ... DEN ni bukalah cuping telinga seumpama pakar kaunseling...biasalah kes cinta beralih arah...DEN pun cakap le gini gitu...Anak mato DEN perasan yang pompuan seorang lagi tu asyik memerhatikan DEN jo..DEN pun apalagi kontrol Macho le kan..Akhirnya mereka pun balik....

Selang 2 hari ada panggilan talifon..mengatakan dia yang datang dengan kawan dia akan kes begitu begini . Terus DEN teringat...OOO Pompuan yang tengok DEN semacam jo...Dia nak buek appoinment nak jumpo DEN..DEN kato malam ni pun ok..So dia kata boleh. Maso dio datang ramai dah patient...Tapi dia bukanlah yang terakhir..cuma dio minta yang lain dulu..biar dia yang last...

Akhirnya sampai lah giliran dia...DEN suspend le juga..mende ni rahsia2...

Cerita bermula dari kisah mereka bertiga biras...maksudnya mereka mengawini 3 beradik lelaki dari satu keluarga. Mereka pada mulanya agak bengang denga ibu mertua mereka...Sebabnya ialah mereka perasan Bapa mertua mereka amat takut dan patuh pada ibu mertua mereka...tiada bantahan...pada pengamatan mereka...terkena ilmu membodohkan suami...

Dia pun bercerita..mereka bertiga meluat dan amat tidak suka kalau balik beraya di rumah keluarga suami mereka...Tak tahan melihat pak mertua di suruh sana sini dan kelihatan bangang tahap gaban...Apalah malang orang tua tu dibodohkan sebegitu sekali...Mereka meluat dan menyampah...Itu masa mula bernikah...lama-lama mereka bertiga merasa bahangnya...Dia pun menurunkan matanya merenung kebawah...DEN pun bertanya kenapa ? Takan nak minta DEN pulihkan mertuanya kut ? Katanya tidak,..dia tidak tahan dengan kekerapan suaminya meminta melakukan hubungan suami isteri....Suami seorang yang " Warak" ..kalau sakit pun sanggup solat duduk...Namun dia amat tidak sanggup meladeni kebuasan hubungan kelamin suami...Asal balik ofis aje...belum sempat bertukar baju ...di ruang tamu pun jadi...Suami seolah bukan suami yang tercinta...Buas semacam...Purata...16x sehari semalam..sehingga dia terpaksa tidur dengan anak2 untuk mengurangkan melakukan hubungan seks...

Aduh...camna ni...fikir DEN...Kalau ikut standard procedure..mudah aje...potong dan simpan dalam peti ais....Akhirnya dia pun cakap seorang lagi biras dia pun mengalami nasib yang sama...Cuma yang seorang lagi nampak terselamat....Dalam dia bercerita DEN sudah terlayang..ke satu tempat di dalam hutan...Seorang pemuda...mendatangi seorang Tok Batin...Hek eleh apa ke jadahnya sampai kat sini ...mesti ada peristiwa menarik...OOO rupanya dalam malu-malu pemuda kurus kering tersebut menyatakan hasrat untuk menuntut ilmu gagah seorang lelaki... Tok Batin menyanggupinya dengan syarat pemuda itu meniduri 4 isteri tok batin..pada malam itu juga...tewas memanjang si Pemuda...digelak-gelak oleh isteri2 tok batin berempat...Fast forward....Pemuda tersebut pergi duduk di pinggir bukit...bertapa dengan berbekalkan jampi serapah Tok Batin...Apabila berjaya dengan tempoh yang tertentu..kembalilah ia ke pondok Tok Batin...Sekali lagi dia diminta menggauli ke empat-empat isteri Tok Batin...Akhirnya mereka tersenyum puas...mengatakan sudah tamat pengajian ilmu Gagah Lelaki...

Lelaki tersebut ialah atuk kepada ketiga-tiga suami tersebut...setelah DEN tahu puncanya DEN pun tengok apakah barangnya yang memberikan mereka kegagahan sebegitu rupa...SAKA...Yep..saka...dari Jenis Beruang Bukit..berwarna Hitam berbeza dengan beruang paya yang berwarna coklat ...Kedua-dua jenis beruang tersebut amat sinonim dengan ilmu Tok Batin..memasing ada kehebatan tersendiri dalam melaksanakan tugasan Tuannya..DEN pun scan ke tiga-tiga nama termasuk ayah suami2 tersebut...ooooo semuanya pun ada Saka beruang Bukit..No wonderlah..kata orang banjar.....

Perempuan tersebut menceritakan baru mereka faham kenapa ibu mertua membodohkan suami....lantaran kemahuan yang melampau-lampau...DEN pun terangkanlah bab kehebatan orang yang memakai ilmu Beruang Bukit...Dia kata Atuk dah mati pun kenapa Anak cucu yang dapat..DEN kata itulah saka...ia turun kepada semua anak lelaki...DEN tengok Nenek Suami masih hidup..so DEN tanya apo jadi ? Dia kata memang hidup tapi dah terjelir lidah macam anjing..merangkak kesana sini....Hek Eleh....DEN pun ternampak....ada macam obor2 dikepala nya..apa pulak mende ni...tapi bila melihat ia kembang kuncup...maka DEN buek kesimpulan dia ada memiliki ilmu kemutan maut seorang isteri...Sudah bebrapa suaminya bercerai lantaran tewas tak kesampaian...Yang menjadi sebab utama ialah si nenek makan luar untuk memuaskan nafsunya.. Akhirnya setelah kawin cerai...akhirnya bertemulah dengan pemuda yang baru pulang dari perantauan tersebut......Barulah setanding...kata orang sama hebat lagaknya...Pada mulanya DEN ingat nak buang aje Saka si nenek tersebut..dah takda anak2 yang sanggup membelanya lagi...Tapi tiap kali DEN nak buang aje..macam tertahan....SO DEN diamkan aje...( Lopeh pompuan tu balik...DEN pun buat pangilan hayat pada sifu DEN - Dengarkanlah panggilan ku..dengarkanlah lagu untukmu...hek eleh menyebok aje ringtone DEN ni..kena bayar royalti pada M. NAsir ni....Katanya kalau dah tertahan-tahan begitu..maknanya tak dibenarkan ALLAH s.w.t masuk campur...Bala menduakan suami sebelum ini sudah sampai dan penuntutan ilmu hitam sudah memakan diri...So biarkanlah )

Pompuan itu pun bercerita biras pertama telah pergi ke Sungai Buloh berjumpa dukun terkutuk untuk membodohkan suaminya..Sambil mengajak beliau bersama...Dia kata dia masih ingat tuhan lagi...Walau dah berpuloh Ustaz cuba membantu masih gagal menangani masalah kuat seks suami beliau...Ini Last..kalau Tok tak dapat tolong....Dia dah tak tahan dan tak sanggup menerima ungkapan sabar dari perawat2.....dia pun akan ikut langkah biras pertama....Hek Eleh..adake DEN dijadikan sandaran terakhir...See the leg first la...ini tok belagak le ...fikir DEN yang ketika itu dalam petak2 fikiran sedang menganalisa akan biras kedua...kenapa dia terselamat...adakah beliau juga mempunyai saka Obor2 ? atau ada Ultraman Taro sebagai penyelamat...kita ikuti kesahnya di lain episod....

DEN pun scan...ooooo...DEN pun tanyo...dio ni selamat sebab Beruang suami dia dikurung...Betul kata si wanita tersebut..Nenek biras memang pandai mengubat...Kesian Beruang Hitam..kkalau panjang umur nenek tu..mati beragan le...kawan2 dia semua dapat menikmati seks dengan berleluasa..yang dia duk menung tengok siling aje dengan sebelah lengan diatas dahi......DEN cakap..cara nenek tu betul cuma dia tak mampu nak zas....Kelak kalau nenek tu berpindah alam...beruang tu akan terlepas dan pasti akan kemaruk giler....kata budak2 zaman sekarang ..Giler Kentang...
Takpo lah DEN tolong...DEN kaut jo...simpan...Jangan salah faham ..kalau DEN simpan..DEN pun dah tak leh pakai dah...kira forever...DEN ni jenis pencinta Alam...tak pernah DEN bunuh Saka...kesian...sudah habis madu sepah dibuang...Cara DEN depa pun tak sakit...
So yang pompuan tadi pun ..DEN kaut dan buang...
DEN cakap..kalau dia ada anak lelaki....Awas...Tak payah tunggu Ayah kojol...mereka sudah mewarisinya ...So satu nama anak dia dikasi....Sah ada beruang...Mereka yang ada beruang ni biasanya ganas dan perengus....Itu sebelum pernah melakukan hubungan sejenis...Kalau dah pernah...lebih2 lagi kalau masih bujang...siaplah semua nak dititiknya, kalau tak dapat mulalah gelisah dan jadi pembengis...Bukan dia yang gagah tapi beruang yang merasuk yang gagah...Sehingga kalau terpaksa bersama dengan 10 wanita sekali pun...dia akan steady aje...Tapi untuk yang jenis Gay..DEN tak jumpo lagi..Uwekkkk...Goli DEN...

So bayangkan...apa jadi pada benih yang bercantum dengan isteri...macam mana nak dapat zuriat yang soleh....konfirm tak ada doa punya..dan bercampur benih JIN...Sebab itu pasangan yang mempunyai SAKA DALAM biasanya anak-anak mereka liar dan susah dinasihat..Begitu juga mereka yang memakai susuk...Sobab ado menda lain dok tumpang sekaki...Walaupun background seorang berilmu agama yang tinggi..
DEN baru tahu ada patient DEN cakap..dia dan pasangan dia di mestikan bersih dari saka sebalum dibenarkan kahwin oleh salah satu pejabat agama Islam..botul ke idak...tak tahu pula DEN...Tapi betul tindakan tersebut..sebab bila bersama..ada mamat atau minah lain yang tumpang sama..lebih2 lagi kalau kita tak berdoa...

Yang DEN kosalkan tindakan mertua dia dan biras pertama yang guna kaedah Nasi Kangkang..menempah jalan ke Neraka melalui tiket First Class.....
Perghhhh tamat juga cerita dongeng ni...

14 comments:

  1. hmmm aaa lepas ni bolehla masuk bab ilmu Bespan lak ;P

    ReplyDelete
  2. kuat seks mcm yg msk paper ari tu ka...kesian bini kan kan

    ReplyDelete
  3. 16 kali sehari....hehhehe... memang kuat lututnya.

    ReplyDelete
  4. Tahun lopas..

    ader 1 org pesakit dgn kawan dio dtg berobat, balik ajer berobat dgn Tok Belagok.. terus comment samo den ...

    "tak sangko ustaz belagak ni Hensem jugok.. "...

    udah ler dio dtg berubat sobab kes umah tanggo corai borai... terus tersenyum jor den tgk muko perompuan tuh.. agaknya terbawak2 dalam mimpi gamaknyer.. hehe

    ReplyDelete
  5. Hensem.... ilmu apa ekk yg Tok Darul Saka ni pakai... :P

    ReplyDelete
  6. lamanya commercial break ni tok...
    tok busy ke...
    rindu nak baca post baru...

    ReplyDelete
  7. alamak...dah 20x cek citer ni hri ni....ingat da sambung....
    x aci r gantung lama gini....suspen ooo....

    ReplyDelete
  8. sambung sambung tok.. terliur dah nie

    ReplyDelete
  9. SALAM...

    Sifuu..akhirnya sifuu kembali lagii..hehehe..emm sifuu..terima kasih atas perkongsian pengalaman sifuu ini...anak murid yg x bertauliah nie nak belajar n praktikal dari sifuu...harap "Sifuu..ajarlah ku sifuu..." :P

    ReplyDelete
  10. nak blaja pi la jumpe..face to face...kat cni tok belagak kongsi pengalaman dia je..:)

    ReplyDelete
  11. Wuaa berat kes ni..baby baru lahir dah dapat bapak yeddy bear..

    ReplyDelete
  12. tapi nk tanye ape nk buat klu baby dh jadi tapi rase2 mcam ade benih2 jin. xble buang ke...

    ReplyDelete
  13. Asasalamualaikum,
    PENERANGAN / SEMINAR / KURSUS / MUZAKARAH / DIALOG
    (PERCUMA)

    BERKAITAN:

    1. ILMU HAQ, ILMU BATHIL, ILMU BATHIN DAN ILMU ZAHIR

    2. TEKNIK BUNUH IBLIS, SYAITAN, JIN, BUNIAN, KHANNAS, QARIN, DJIBT, THOGHUT DAN YANG SEKUTU DENGANNYA SECARA FIZIKAL, ZAHIR, BATIN DAN BATIN DALAM BATIN.

    TUJUAN:

    1. MELINDUNGI DIRI DAN IMAN DARI GANGGUAN.

    2. MEBELASAH, MEMUKUL, MEMOTONG DAN JUGA MEMBUNUH MAKHLUK TERSEBUT

    3. MELINDUNGI DARI GODAAN DAN TIPU DAYA YANG KASAR SERTA HALUS OLEH MAKHLUK HALUS

    4. MENYELESAIKAN MASALAH HISTERIA, SIHIR, PUKAU, SANTAU, ILMU GUNA-GUNA, KENA TINDIH/HIMPIT DAN BANYAK LAGI

    5. MENGUBAT JIWA KOSONG, SUSAH TIDUR

    6. MENGALAHKAN KEJAHATAN MANUSIA DAN MAKHLUK HALUS

    HASIL
    1. JIWA TENTERAM DAN TENANG
    2. HILANG PERASAAN WAS-WAS
    3. SEMBAHYANG KHUSYUK
    4. PERASAAN SUKA KEBAIKAN BENCI MAKSIAT
    5. DAN BANYAK LAGI

    INSYAALLAH ANDA DAN KELUARGA BOLEH MELAKUKANNYA SENDIRI

    *LAIN-LAIN PERKHIDMATAN

    1. BERSIH RUMAH BERHANTU
    2. BERSIH KAWASAN/TANAH BERHANTU
    *TIDAK TERMASUK TANAH KUBUR*
    RAWATAN
    1. HISTERIA, SIHIR, PUKAU, SANTAU, ILMU GUNA-GUNA, KENA TINDIH/HIMPIT DAN BANYAK LAGI

    Salah satu tanda kena serangan makhluk halus jahat

    1. Sembahyang tidak khusuk / malas sembahyang
    2. Pergantungan kepada Allah tidak kuat
    3. Akhlak sukar dikawal-pemarah-ego -banga diri -cakap kasar -sombong -riak-cakap besar -khianat -lain lain perkara yang buruk
    4. Hati gundah gulana / kecewa / putus asa / pilu / sedih
    5. Fikiran kacau bilau resah gelisah tak tentu pasal
    6. Jiwa tidak tenteram
    7. Hati cinta maksiat
    8. Ada perasaan takut selain Allah
    9. Dada sebak / sempit
    10. Hati gatal
    11. Susah tidur

    *TERDAPAT JUGA RAKAMAN SESI PENERANGAN DALAM BENTUK DVD
    BERMINAT HUBUNGI:
    ISMAIL
    (pakar bunuh makhluk halus)
    019-3619305
    http://ilmuhaq.multiply.com
    email: ilmuhaq@yahoo.com.my

    ReplyDelete