15.9.09

Ilmu Para Wali - Cabang Ilmu SYAHADAH

Salah satu cabang Ilmu Syahadah. Namun kerana kealpaan manusia, tidak sabar, berguru tanpa guru dan kelicikan syaitan..ramai terjerumus kepada Ilmu Para Wali yang sesat...Ilmu Para Wali ini ada juga digelar Ilmu Wali 9...

Begitu ramai yang mendakwa berdamping dengan Wali 9...dan dakwa mereka ada aje wali 9 berhampiran dengan mereka menjaga mereka...Maka disini DEN tegaskan orang itu telah terpedaya..tak kira apa darjat mereka samada guru atau murid....Aulia Allah adalah mereka yang hatinya tiada lagi 2 cinta..yakni mereka tahu..ALLAH itu amat pencemburu...maka wajarkah ada cinta lain di hati selain ALLAH yang telah mereka mula melatih mengisbatkan di hati sejak awal perjalan seorang Salik..?

Di Malaysia ni terlalu ramai yang mendakwa didampingi Wali 9..Karut aje...DEN berani sepak Wali-Wali 9 yang di war-warkan itu...Sekali korang buka jubah "WALI - WALI 9" ni pasti akan kelihatan makhluk bertanduk...Mata merah atau hijau...Muka mereka seolah bercahaya..siap dengan kalimah Allah di dahi..tapi macam yang DEN terangkan sebelum ni...itu hanya pandangan dari depan sahaja..kalau di lihat dari tepi atau atas...kita akan dapati ia hanya imej yang dipaparkan...dan pasti tidak melekat didahi pun...ia hanya tipu daya mereka sahaja...So jalan terbaik...setiap kali depa muncul je...korang jurus je dengan kalimah Tammah atau Ayatul qursi...Atau just SMS or email DEN...boleh DEN tangkap dan simpan dalam botol...buat koleksi JIN Wali 9

11 comments:

  1. dulu ada sorang sohabat ni g indon cerita amik 1 ilmu yg kononnya berasal dari nabis khidir. Masa pengisian/pengijazahan ada salah sorang antara meraka yg leh scan nampak nabi khidir datang berjubah serba hijau. Bole caya ke tu bang belagak? atau cara kita tengok pun sama mcm abg cerita itu..tengok depan sisi dan atas.

    ReplyDelete
  2. Salam Tok,

    1. Basmallah diri tu mcm mana tok?

    2. Mcm mana dgn bacaan Bismi Ha, Bismi Hi, Bismi Hu...

    ReplyDelete
  3. Tak yah tengok ke hapa...zas dengan Ayatul Qursi aje...Tengok dia yng menyamar tu lari ke tak...

    ReplyDelete
  4. den lgi best..dlu den ade menuntut ilmu silat pastu sifu den ckp gelanggang tu d jga oleh wali 9...den ye kan aje...bkn den nmpk pun..den dtg nk blaja silat jo...cbe tok belagak scan ke ape ke...
    ade gak amalan dio bg kat den..tp den xamal...confius...n was2...

    ReplyDelete
  5. Barulah DEN tahu itu rupanya kerja Wali Allah...Memang merapu le guru tu...

    ReplyDelete
  6. baru le teman faham sifat menyamar yang lebih-lebih ni.Cukup bahaya betul depa ni di alam ghaib,kalau kita sendiri tak betul-betul memahami ilmu ni

    ReplyDelete
  7. Salam Tok Belagak,
    Ada sorang kenalan saya yang mengaku berilmu makrifat, dia pernah mendakwa sambil menunjukkan tangannya "Ini zat Allah". Apa pandangan Tok dlm hal ni?

    ReplyDelete
  8. Ada sembahyang yang tidak diketahui oleh malaikat.barangsiapa sembahyang tidak melihat Tuhan sembahyangnya tidak sah dan batal.Tolong kupas 2 masalah ini.

    ReplyDelete
  9. Salam tuk,

    Saya tak tau nak mula dari mana tapi amat tertarik hati dgn pengalaman tuk. Nak belajau dgn tuk tapi tuk macam takmo anak murid. agak2nya saya perlu mula dari mana dulu. Teringat komik alam perwira bagaimana senjata budha bernama budha seribu menyembah bersama meresap menghisap segala kuasa jahat dan menuetralkannya.

    ReplyDelete
  10. hari ni 14 nov. saya terlambat nak join kursus tuk kat bandar baru bangi sbb baru tau. bila agaknya nak anjur kursus2 mengenai rawatan berentap dgn jin tuk?

    ReplyDelete