23.11.09

Kaifiat Yasin 7 Mubin

Rasanya dah tibo masanya DEN jelaskan akan kaifiat mengamalkan Yasin 7 Mubin...

Yasin 7 Mubin bermaksud ada 7 MUBIN didalam surah yasin...( Mubin = Nyata ).

Kaedah yang Sifu DEN ajar ialah..Pasang Niat sebelum memulakan bacaan Yasin 7 Mubin...( Sebaiknya ditulis )...Sebab ianya akan dibaca balik di akhir bacaan yasin 7 mubin...Mesti sama niatnya tiada berubah....


Apabila bertemu Mubin yang pertama..Ulang balik dari Yasiiiin..
Bertemu Mubin yang pertama teruskan dan apabila bertemu Mubin yang kedua...Ulang balik dari Yasiin...
Bertemu Mubin 1 dan 2 teruskan sehingga Mubin yang ke tiga...Ulang balik dari Yasiin..
Begitulah seterusnya pada Mubin ke 4..5..6...7..Teruskan sehingga habis surah Yasin..

Kaedah DEN berbeza dari kaedah Darul Syifaa..kerana disetiap MUBIN tiada berhenti untuk mendoakan...Yakni ada 28 kali bertemu Mubin..Doa hanya sebelum dan sesudah pembacaan Yasin 7 Mubin...


Amat mustajab...dan untuk rawatan memang amat digalakan...bacakan pada air...Esoknya bacakan lagi pada air...( kalau boleh air yang sama..walaupun air tersebut dibuat minum atau mandi pada bacaan Yasin 7 mubin yang pertama )..maksudnya boleh diguna pada air yang sama...

Suatu kesah dahulu..masa Scan DEN belum tahap membinasakan...DEN try nak tolong seseorang..Sifu DEN kata not my level..sebab mamat tu boleh menyembunyikan diri batin dia di langit pertama...Jadi memang sukar nak titik dia dan JIN peliharaan dia...Asal kena titik aje..dia sorokan JIN dia kat atas...DEN kata DEN nak titik juga..maka Sifu pun kata gunakan Yasin 7 Mubin...

Malam pertama DEN baca...perghhh DEN mimpi bapak Serigala dok terkam DEN...tapi terpelanting..berganti2 serangan Serigala...
Malam kedua DEN baca di rumah Omak DEN di Kg Laksamana...pasang Air Con 18c...pasang Kipas...Rasa nak terbakar dan lenjun masa DEN nak mengabiskan Yasin 7 Mubin...
Malam ketiga DEN buek kek surau sekolah DEN...menari-nari patung Budaha emas ..dalam 2 inci sizenya diatas surah Yasin...dari kiri kekanan ..berbalik2 diatas Al-Quran yang DEN baca..DEN buek bodoh je...

Niat DEN ialah.." Ya Allah..Ko Matikanlah Penyihir ini "

Apakah perlu DEN teruskan temberang ini..Atau cukup sekadar ini sahaja...

Atas permintaan ramai DEN sambungkan...

Pada masa ini DEN tipun sifu DEN...tanya pendapat..He suggested that i buek Solat Hajat and sambung dengan Yasin 7 mubin balik...Still with One Niat....DEN pun lepas mengubat patient terakhir malam tu..Buek le solat hajat bertemankan JIN jubah Hijau yang mula lepak kat surau tu....Cerita JIN melepak tu rasanya episod lain kut..dalam 1.00am...DEN mulakan solat hajat...tamat DEN terus buek Yasin 7 Mubin...Sejuk menikam tulang dan sesekali kedengaran bunyi enjin mat rempit di Highway The Mines...

Senario seminggu sebelum itu...Bersama-sama rakan2 lain attack JIN Tok MoH tersebut..ZAS..oleh hero kita yg jadi urusetia...hangus...tak lama lepas tu steady balik JIN tu...xperts guna pedang Fatihah dia..terbelah...lepas tu cantum balik...Rozaimy datang membantu...sama aje..lepas tu kami enjut reramai...mangkuk punya JIN menghilang....DEN scan tak nampak...semua pakat tak nampak...EH..dah mampus ke..Tapi DEN guna scan hati...ado lagi..tapi dimana ya....DEN tipun sifu...mamat tu dah disorokkan JIN..lain klali scan jangan scan mendatar je...scan sekali yang diatas..ooo.dapek lagi satu ilmu...tapi ko tak mampu lagi scan keatas...

Masuk kali ini sudah 4 kali DEN bacakan Yasin 7 Mubin...Masih doa yang sama...Tiada apa2 gangguan...Esoknya DEN dapat sms dari xperts ...Bang ada JIN bosar nak titik dia...DEN kata..relax....JIN tu nak diskus...Siap suruh Pert keluar dari Pagar Diri...bijak juga JIN ni...Mujur Pert bukan spesis bangang...Masa tu Pedang Fatihah Pert dah berlegar2 di udara ...JIN rasa terancam...dah macam MIG 23 pedang tu meluncur...JIN minta Pert jauhkan pedang tersebut...DEN cakap tak usah..biar je..last2 JIN tu beredar sambil merengus..Ha..ha...selepas solat hajat dan Yasin 7 Mubin ke 4 dia dah tak boleh main nyorok2 dilangit pertama...Kira siot juga JIN ni...Nak titik DEN tak mampu dia kona kearah lain pula...

Bertambah semangat DEN....So DEN teruskan membaca Yasin 7 Mubin...malam itu DEN ulang 2 kali..berturut2..Sambil tu DEN perhati je pergerakan Tok Moh..Habis dah terbakar perkakasan perbomohan dia ( dalam scan )..zahirnya ia sudah di batalkan kuasanya...

Esoknya hari Sabtu ..DEN ulang membaca 3 x secara terus...disiang hari..dan malam sekali lagi..Maknanya 10x sudah...Tok Moh dah angkat tangan...Dalam mimpi kelihatan Tok Moh terbaring...Esoknya DEN ulang 3 x lagi dan Isnin cukup 14x...Lepas tu DEN dapat petunjuk suruh berhenti...cukup...Sifu DEN pun cakap u better stop...Cukuplah tu..DEN cakap...bolum mati lagi...Sifu DEN cakap...Malam kali ke 14x DEN baca dia dapat petunjuk suruh DEN stop...Dosa tok moh tu terlalu besar dan berdosa menganiaya ramai orang dari santau dan pelbagai ilmu sihir dia yang lain..mendabik dada tiada yang boleh tumbangkan dia..maka mati itu terlalu mudah dan ringan bagi dia...
DEN pun mengertilah kita hanya berhak meminta..ALLAH jua yang menentukan..DEN bandingkan Scan DEN dgn sifu...Terbaring sudah...kulit tumbuh bisul serata tubuh...pecah nanah...kencing kena tebuk ikut perut...Hissss lagi ngeri...Hilang ingatan....Nasiblah..DEN tak berniat camtu...DEN nak kasi mampus je...


So mana2 yang nak titik atau membalas kembali kejahatan orang dan JIN...Sebaiknya mulakan dengan solat hajat 2 rakaat selepas itu bacalah Yasin 7 Mubin...Pastikan niat solat hajat itu sama....dan niat semasa solat hajat itu satu sahaja..jangan tamak...Panduan sifu DEN...malam solat hajat...siang Yasin 7 Mubin...Kata guru DEN..biasanya 7x bacaan Yasin 7 mubin sudah memadai..cuma kes tok moh ni lain le sikit..dia memang terror...Yang kita kena yakin..camna siol pun pengupah dan penyihir..pasti akan tergolek kalau kita meminta dari ALLAH s.w.t

57 comments:

  1. tok menarik ni..mesti teruskan...penyihir ni semua bagi kasi mati je baru insaf

    ReplyDelete
  2. tq mengkiu sheikh..aku trima amal...

    ReplyDelete
  3. Rasa nak yasin40/yasin7mubin jer si penyihir (whoever he is). Lampu merah ker hijau ni Tok?

    ReplyDelete
  4. salam tok minta jasa baik sambung citer ni!
    ok tq

    ReplyDelete
  5. salam..insyaAllah kebatilan akan lenyap...erm..maaf ggu.perbincangan.macam pernah tgk jer logo tukang zass tu..kebatinan wali suci kan?

    ReplyDelete
  6. Salam tok,

    Apa maksud perkataan ini tok, harap dapat penjelasan,

    9 sebiknya ditulis ?

    Kaedah yang Sifu DEN ajar ialah..Pasang Niat sebelum memulakan bacaan Yasin 7 Mubin...9 Sebiknya ditulis...Sebab ianya akan dibaca balik di akhir bacaan yasin 7 mubin...Mesti sama niatnya tiada berubah....

    ReplyDelete
  7. Tok minta diteruskan tajuk ini. Untuk buat pedoman...saya rasa ada kaitan dengan apa yang saya email minta tolong pada tok semalam....
    Hj nazri

    ReplyDelete
  8. Saya pun minta ijazah amalkan.
    Sambung lg sifu. Kerennn...

    TQVM

    ReplyDelete
  9. Salam semua sahabat,

    Ada yang boleh bantu apa maksdu 9 sebiknya dalam ayat di bawah?

    Kaedah yang Sifu DEN ajar ialah..Pasang Niat sebelum memulakan bacaan Yasin 7 Mubin...9 Sebiknya ditulis...Sebab ianya akan dibaca balik di akhir bacaan yasin 7 mubin...Mesti sama niatnya tiada berubah....

    terima kasih banyak

    ReplyDelete
  10. agaknya tok nak tulis ... & Sebaiknya ditulis

    ReplyDelete
  11. Salam, saya terima ijazahnya, terima kasih Tok.

    ReplyDelete
  12. Ya, sebaiknya ditulis atas kertas sebab mau niat sama awal dan akhir. Seeloknya niat tu satu je. Kalau ada 2 atau lebih, agak kureng menjadi... err betul tok kan?

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah rasa puas baca topik ni.....tak tahu pulak kenapa..........mungkin pasal hero menang akhirnya.....

    ReplyDelete
  14. Kita doa minta mati aje penyihir tu..tapi ALLAH jua yang menentukan kadarNya....

    ReplyDelete
  15. Selain daripada anasir2 Sihir, Y7M ni bleh diamalkan utk perkara2 lain tak ...

    ReplyDelete
  16. Sifu.. izinkan ese amal 7 mubin- menitik- apa2hal mintak sifu back up la..huhu

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah..terima kasih atas pembetulan
    Tok..moon izin penggunaannya

    ReplyDelete
  18. Huhu panjangnya citer ni sampai tetido baca...tok bomoh tu jadi roh gentayangan lepas mati kot..?

    Agak2 dia kenai x Tok Belagak lagi....?ha..ha

    ReplyDelete
  19. Tq Tok, dalam 2-3 hari ni saya akan titik si penyihir. Tok back up arrr..

    ReplyDelete
  20. salam tok...

    kalau ada masa kupas pasal besi bat tok.. famous di thailand.. tok moh pun kata besi berbisa.. apa kebenda tu tok..

    ReplyDelete
  21. Tok, mohon izin digunakannya.

    Saya pernah guna cara voodoo yang tok ajar. Dengan izin Allah, tok bomoh tertiarap.

    Trimas Tok.

    ReplyDelete
  22. salam tok belagak..

    kalaulah kita ada yassin 100 or yang lebe.. leh gunakan untuk macam tu ka?

    ReplyDelete
  23. Tok,

    Ada seorg hamba Allah bgtau yg bila kita baca ayat pertama :- Yaaasin... (kita sambung dgn selawat didlm hati) kerana Yaasin adalah salah satu nama Nabi SAW.

    Apa pendapat Tok?

    ReplyDelete
  24. wah handal kawan kao raja melawar

    ReplyDelete
  25. Tok, saya minta izin untuk titik penyihir dan tukang upah...

    ReplyDelete
  26. Salam Furus Hikam, kalau nak titik tak payah minta izin. Titik aje le.. cuma kena berhati-hati. Jgn ingat titik kita aje, bukan apa takut nanti kita kena titik juga.

    Lagu satu elakkan titik bagi pihak pesakit. sebab ada kes pesakit yg kena sihir tu pandai berlakon kononnya dia yg teranaya, padahal dia yg mula dulu

    ReplyDelete
  27. Salaam Rozaimy
    TQ, peringatan yg penting...InsyaAllah akn diingati...

    ReplyDelete
  28. salam Tok minta izin untuk amalkan Yaasin 7M UBIN

    ReplyDelete
  29. Saya mula amalkan Y7M utk membuang saka dan sihir pd diri saya dulu.

    Pada pandangan saya kalu nak titik penyihir ni eloklah kita doa secara umum.Kena sebut"jika benar benar dia(penyihir) menganiayai sipolan" atau apa apa ayat yang seumpamanya.

    Betul lah kat Rozaimy ni.Kdg kdg org org yg datang minta tolong tu tak semestinya dia tak bersalah.

    ReplyDelete
  30. tok, masa baca yasin 7 mubin tu, ada tak apa2 amalan ikhtiar untuk menyorok daripada scan tok moh tu?

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum wbt..

    Tok saya pun nak mintak izin utk mengamalkan YASIN 7 MUBIN ni. Mohon diijazahkan kpd saya. Saya nk ikhtiar utk merawat ibu saya, dipercayai kena sihir. Tok, apa maksud titik menitik tu Tok?

    ReplyDelete
  32. titik menitik ialah titik menitik..
    titik, pastu titik, pastu titik lagi, dan lagi, pastu titik, titik, titik, titik dan titik...

    last sekali noktah.
    hehehehe..

    ReplyDelete
  33. Salam, Saya terima ijazah Kaifiat Yassin 7 Mubin. Tkasih

    ReplyDelete
  34. salam tuan.. sy mnta izin utk mengamalkan y7m.. yang baik hanya dari ALLAH yang buruk adalah dari diri saya sendiri..

    ReplyDelete
  35. salam tok mohon ijazah yasin 7 mubin

    ReplyDelete
  36. Salam tok, mohon diijazahkan @ diizin utk mengamalkannya

    ReplyDelete
  37. Salam tok..

    Minta diijazahkan untuk digunalkan

    ReplyDelete
  38. salam tok belagak..mohon diijazahkan yasin 7 mubin

    ReplyDelete
  39. salam tok...mohon ijazahkan yasin 7 mubin

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum WBT Tok,

    Mohon diijazahkan amalannya Y7M ini kepada saya.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  41. salam tok.mohon diijazahkan amalannya Y7M kepada saya dan ahli keluarga saya.amiiin

    ReplyDelete
  42. Salam Tuan, Mohon Ijazah amalan Y7M dan solat hajat kepada saya dan ahli keluarga. Saya firdaus. wasslam

    ReplyDelete
  43. Salam tuk minta diijazahkan penggunaannya tuk

    ReplyDelete
  44. Salam tuan.. mitak izin beramal dgn Y7M..
    ikhlas dr sy..al hafiz

    ReplyDelete
  45. salam tuan, nak tanya sampai mubin yg ke-7 tu, nak kena patah balik ke baca sampai habis? sebelum ni saya baca sampai habis bila sampai mubin ke-7 tu. Dah kira salah ke?

    ReplyDelete
  46. salam tuan, nak tanya sampai mubin yg ke-7, kena ulang balik ke baca sampai habis? saya sebelum ni baca sampai habis, salahlah ye..isk..isk

    ReplyDelete
  47. Yep..sampai mubin pertama patah balik...lepas tu mubin kedua patah balik...

    ReplyDelete
  48. assalamualaikum w.b.t.

    tok mohon ijazah yasin mubin dan amalan nya....

    ReplyDelete
  49. Assalamulaikum Tok,
    Saya Mohd Shah ingin memohon izin Untuk mengamalkan nya demi untuk keluarga.Cuma saya nak tahu aturan dari mula Tawasulnya sahaja.Adakah adabnya sama seperti kita memulakan seperti membaca Surah Yassin Biasa..?
    Terima kasih...

    ReplyDelete
  50. mohon kebenaran mengamamlkannya tok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Tok. Boleh tak saya gunakan kaedah yassin 7 mubin ini untuk mengobati penagih dadah .mohon penjelasan dan keizinan beramal.

      Delete
  51. saalamualaikom tok
    mohon kebenaran mengamalkanya ye tok....

    ReplyDelete
  52. mohon ijazah yassin 7m ni..time kasih tok

    ReplyDelete