22.11.09

PELALAU - DIRI

Pelalau yang tidak diakibatkan oleh permainan manusia ataupun setan...namun pelalau jenis ini lebih payah mengubatnya...Pengalaman Mini DEn buek solat hajat untuk jodoh seseorang amatlah seksanya...DEN sendiri nampak dia tersengguk2 nak menghabiskan zikir 3,333 Ya Latif sesudah solat hajat..Selalunya dia nampak segar...walaupun dia selalu mula sesudah 2 am..Kalau tidur dahulu..sudsah nak jaga walau sudah berpesan pada DIRI DALAM..Biasanya amat mudah bangun....Waima pukul 4 sekali pun...

Mulanya DEN buek tak endah juga...Namun bila diberi tahu tentang mimpi hantu dan yang mengerikan..DEN mula menafsirkan mimpi2 tersebut...Ummak ai...ini bukan kes sihir pelalau...tapi dia sendiri memblockkan dirinya dari menerima cinta..malam ketiga...bila mimpi makin mengarut...takda petunujuk berapa malam perlu dilakukan..terpaksalah DEN guna teknik..Scan ke belakang...alamak...Ini kes masa belajar...dahalu...pernah bercinta..pernah berzina dan pernah menggugurkan...OOO tidak....sukar ni beb...tak pernah dapat kes camni..Ini dikatakan SERAU....Mesti dilimaukan dahulu...masalahnya tuan punya badan pun tak tahu...mini DEN tgh buek solat hajat untuk dia...Cukup 7 malam DEN suruh mini DEN stop...tak de sudahnya...

Pelalau begini tak semestinya pada wanita sahaja ..kaum lelaki pun selalu kena..

5 comments:

  1. Salam Tok,
    maknanya jenis yg macam ni tak boleh diubat langsung ke?

    ReplyDelete
  2. Salam Tok,

    Dlm kes famili den ada jer yg tak kawin. Bermula keluarga adik beradik nenek, pastu adik beradik ayah, pastu ada adik beradik den. Nie kire Pelalau keturunan ke Saka?

    ReplyDelete
  3. Macam mano caronyo Den nak konokan pelalau kek Tok Balogak pulak? Den dah takdo kojo ni ha..

    ReplyDelete
  4. Selalu mcm ni pompuan...tp memang ado jugo lelaki tp jarang la. Ado abg kepado member den sampai ketuo umor 50 pun taknak kawin. Gaji bosar..rumah bosar..keto bosar..lain semuo sihat. Tah lah...

    ReplyDelete
  5. Sy ada gak kenal org mcm tu bang Ismail...x kna plalau kot...tapi dia ni klau pasai pompuan, fasha Sandha gak la yg the best..pompuan lain sori to say lah...sbb tu x kawen2....

    Hehe...

    ReplyDelete