15.11.09

Kursus Asas Rawatan dan Suami Perkasa

Waduh...waduh...sudah ramai yg sakit pinggang balik...Pasti sebab terus praktis ilmu Suami Perkasa...Dalam 3 bulan lagi sure ada yang bertanya ada ke ilmu nak kasi kecik balik si Awang Botak....

Memang ramai yang hadir tu sudah "berisi"...Salam dah tau...Lantak le..semua orang berminat akan mencari ilmu buat bekalan diri...Sambil tgh lepak minum2 di lantai dgn Ustaz Asrul dan lain2 semasa coffee break...tiba2 ada yg naik syeikh...Tapi dah ramai sangat yang power2 dalam kursus..dia tak boleh nak bangun..just terlentang..dengan cakaran berbentuk harimau...DEN baru perasan ada yang amik gambar rupanya...ketika itu.

51 comments:

  1. SALAM...

    Sifu...saya x dpt hadiri Seminar tempohari tu Sifu...

    Boleh ke dptkan Nota2 apa jua yg berkaitan dgn seminar ari tu Sifu.....

    Terima kasih byk2 atas ilmu2 dari Sifu nie...Semoga kita semua mendapat keberkatan dari Ilmu yg dtgnya dari ALLAH jua...Amin...

    ReplyDelete
  2. waaaa..nape la laki den x pi..hahaha joking yooo tok

    ReplyDelete
  3. den dah pegang kamera... tak jadi ambik gambo. batery dah nak abis.. ada pakcik yang berdiri dpn ustaz wan asrul ambik video lagi..

    ReplyDelete
  4. salam tok.

    workshop tu dah dipagar kota kursi kan tok...:)

    ohhh ramai otai2 turun wahhh bestnye... inysaallah kalau ada rezeki dipanjangkan umur saya nak join mana2 workshop anjuran tok...

    tq tok
    tq tok

    ReplyDelete
  5. Tok,

    Hamba ada rakam video dgn N95 hamba, ni nak buat akujanji, bahawasanya saya tidak akan menyebarkan kemana2 penyiaran umum dan hanya sbg koleksi peribadi, nak review tengok, ada tak gambar garfield lawan rimau tu... kalau ada boleh sent kat seeker ni, kensel lah itu akujanji.
    Penyupucat, hamba la kat belakang ustaz wan asrul, jgn panggil pakcik, hensem lagi ma..

    ReplyDelete
  6. Sy dengar org mengaum..kluar je tengok dah kna smack down....

    ReplyDelete
  7. Salam Tok, W/pun ramai yg "Power" InsyaAllah, jk same2 bertukar pendapat dan membimbing dgn iLMU Allah nih, tak rugi..sbb sePerjalanan dan sePerjuangan, tu juga menunjukan ramai Muallij dan mmg kito X seorg dlm Dunia PerUbatan Islam nih..
    samo2 kito mdukung para2 Muallij dan Moga Perkongsian iLMU nih akan mjalinkan SiratulRahim yg berkekalan.

    Harap akan ade turutan Kursus/Seminar yg akan melahiran para2 Muallij yg berKelibar dan moga iLMU Tok akan mjadi Pemangkin bahawa "Islam tu Hebat/Canggih" kpd kita smua..Amin!

    Jazakallahu Khairan Kathiro

    ReplyDelete
  8. Betul tu Lading Emas...Kata Orang..ISLAM WAJIB BOLEH...

    ReplyDelete
  9. Saya ada amik video gak, tapi sikit je, amik masa dia mengaum dan merintih masa dia dihadiahkan zikir tu.. hee hee ingat nak bagi wife tgk ni..

    ReplyDelete
  10. Salam Tok,

    saya yg berdiri depan ust asrul sambil ambik video. For own consumption, kata orang Rawa.

    Kalu Darul Saka nak video tu untuk rujukan, just say wheng, kata orang Ganu.

    ReplyDelete
  11. ok..gak tu...besar ke file nya...kalau kecik just email je...

    ReplyDelete
  12. Kecik2 je, sebab limitkan seminit lebih satu shoot, tapi banyak minit la jugok.

    Nanti diusahakan. Tak dapek kalu, kita bluetooth je nanti.

    ReplyDelete
  13. Tok, hamba punya version 5:50 minit continuous, tapi file besar la, 121MB, kualiti baik ma (mp4). Nanti hamba try convert dlm 3gp dan e-mail kat Tok, Tok zahirkan la si Garfield tu, kasi gempak sikit. Seeker tu nak ambik gambaq hantu, tak pernah nampak pun.

    ReplyDelete
  14. Salaam..memandangkan kita tidak mendapat persetujuan dari pesakit yang jugak peserta dan tiada kebenaran jugak dari tok belagak... maka mohon cadangkan video tersebut untuk private copy sahaja dan untuk kegunaan darulsaka untuk tujuan latihan dan pembelajaran sahaja.

    video tersebut mohon jangan lah di upload ke youtube, facebook atau kemana mana pun jua.

    terima kaseh.

    ReplyDelete
  15. Noted Ibnu Adam, dah terlanjur Ibnu Adam masuk ni, macamana nak order t-shirt? dan video kursus pulak, kalau boleh dibuka juga untuk jualan.

    ReplyDelete
  16. salam..ada yang emel ambo dan mintak salinan ilmu jimak senggama saidina ali yang tok belagak sebut didalam sesi ceramah bonus jam 3 pagi tu. ambo tidak ada salinan untuk ilmu tersebut.

    jika ada sesiapa yang mengambil nota lengkap tentang ilmu tersebut harap lah dapat kiranya emelkan soft copy kepada ambo..agar dapat disebarkan kepada para peserta yang terpaksa balik awal jam 2 pagi. terima kaseh..

    p/s: sesiapa lagi yang tak dapat hard copy amalan amalan asas yang lain sila emel kat ambo agar dapat dihantar satu salinan.

    ReplyDelete
  17. salam art..

    vcd sedang di burn dan edit. tshirt masih dok nego ngan taukeh kilang tshirt. nanti ambo update bila dah ready.

    tengah dok pastikan semua peserta dapat hard copy semua amalan yang tok belagak sebarkan malam tu dulu..

    ReplyDelete
  18. mana tok tau aku amik gambar tok? hehe, saje amik, sepupu2 dan kawan2 semua nak tengok muka tok yg hensem tu, kira tok ni mcm celebrityla..huhu

    ReplyDelete
  19. Hee hee dalam perubatan memang takleh amik gambar tanpa keizinan ;) So memang betul la utk own consumption... cuma tak pasti memang org Rawa cakap gitu ke..

    ReplyDelete
  20. abang panjialam... soory no panggil pakcik..keskeskes..

    tok..
    kalu kita bagi hadiah sejuta zikir.. maksudnya.. kalau simpanan ada sejuta jer.. zikir dalam simpanan kita akan habis la ek?

    ReplyDelete
  21. Saya pon ada ambik gambo gak. Tapi nak tunjuk kat bini aje..bukti gi kursus Tok Belagak...bukannya pi kursus kahwin..hehe

    ReplyDelete
  22. kena la ada zikir bilion-billion baru muleh kasi..
    yer ker tok?

    agak-agak la..

    ReplyDelete
  23. Dari Futujat Ibn Arabi;
    Setiap wanita adlh hasil drpd air wanita datang dahulu sebelum air lelaki & lebih banyak dr air lelaki. Ketahuilah bhwa ini disahkan oleh Rsulullah. Setiap lelaki hasil drpd air lelaki datang dahulu & lebih bnyak dri air wanita. Bagi kes khunsa, kedua-dua air sama banyak dan bercampur tanpa sebarang keutamaan.

    ReplyDelete
  24. Tok, hadiah sejuta zikir tu tok bagi kat garfield tu ke atau pada tuan tubuh/pesakit...tengok hari tu lepas je tok bisikkan bagi hadiah tu...pesakit terus mengaum...sakit ke ...puas wallahua'lam. Tapi apa pun kaedah tok memang class...minimum body contact...tak payah jerit jerit jampi...tak payah nak dialog ke...pujuk ke..

    ReplyDelete
  25. Ibnu Adam kalu boleh update sekali gambo T-shirt. Ari kursus tu tak dak pulak nampak urusetia hensem yg pakai T-shirt tu. Sertakan pilihan warna kalau boleh.

    ReplyDelete
  26. Abang Ibnu Adam,
    Dah inform kat orang lain ker pasal pembetulan dalam 2 kertas tu?

    Apa pun,
    Tok Belagak memang hebat. relek jer sesorang handle si rimau tu.
    Kat mana Tok keep the garfield belaan Tok?

    ReplyDelete
  27. Garfield tu DEN dah bebaskan....Biar dia cari makan sendiri....Bila nak pakai....Panggil je...Petang tu DEN saja nak tengok tahap kekuatan JIN yg merasuk...Lepas tu DEN suruh belah...Baru dgn Garfiled dah tak lepas..camna nak lawan DEN..

    Saja DEN nak demo kita mampu gunakan jin lawan jin...Tapi lama le....

    DEN hanya buka laluan 4 Nafas ada pesakit...sebab DEN nak isi zikir 1 juta....pada pesakit...DEN baru nak ugut kasi 2 juta ..mamat tu dah blah...dia keluar je dari jantung..terus DEN kaut...

    ReplyDelete
  28. Tok.. Kalau kita tak pandai bukak 4 saluran Nafas tuu..kita bagi hadiah zikir sejuta..ada effect tak ke tuan punya body bila sedar nanti??? bimbang sesak nafas pulak...

    doa hindar taun ada tak tok?..duk cepat merebak kat terengganu nie..

    hj nazri.. saya org sebelah kiri tuan hj dlm kelas dr rashidinz....hehehe..salam perkenalan..

    ReplyDelete
  29. teruja tgk action tok..pas tok kaut tu tok buat pe lak..tambat kt tiang ker

    ReplyDelete
  30. Aku siap tegur sedara kita tu, terus duduk dekat dengan dia.maklumlah tempat tu duduk dua orang sifu hebat(Tok Belagak/Ustz Wan Asrul).tempat pun kosong.Dia balas balik teguran aku dengan senyuman...dia kata dia dah nak mula datang dah...something wrong ni aku kata dalam hati, sekejap lepas tu dia tumbang terlentang dan mengaum...apa pun hebat Tok Belagak handle kes tk sampai 10 minit

    ReplyDelete
  31. tuan penyupucat. Insyaallah tak luak nya zikir tu...kalau dah sampai level sekali zikir sama dgn setiap kerdipan mata, setiap nafas, setiap gerakan oleh sekelian makhluk di bumi dan di langgit...tapi bilangan tu cuma satu dr jalan utk mendapat redha ALLAH jua...

    ReplyDelete
  32. saya hanya membaca mendengar cerita kengkawan dari jauh jer...until next time... huhuhu

    ReplyDelete
  33. Tok, 4 nafas tu Tok dah cerita dah tempat2nya, rasanya semua kat kursus tu dah faham. Ada tak kaedah DIY untuk buka laluan nafas tu, kasi besar sikit itu paip.
    Kesian kawan kita tu (pesakit), dah 14 tahun diganggu. Moga hidupnya akan lebih tenang selepas ini.

    ReplyDelete
  34. Salam tuan skuad peninjau, mohon betulkan amalaan wirid tu dengan tanda tanda yang betul dan scan dan emel kat ambo agar dapat ambo sebarkan kepada semua dengan pembetulan sekali.sila rujuk kepada emel tuan.terima kaseh.

    ReplyDelete
  35. teruja membaca citer2 kawan2...Semoga di lain masa boleh join..dengan izin ALLAH..

    ReplyDelete
  36. penyakit melayu mcm resdung ker, migrain ker..bleh ubat tak lubang2 nafas nie?

    ReplyDelete
  37. Assalaamualaikum.
    Hari kursus tu memang terbuku hati nak berbincang dgn tuk pasal beberapa masalah yang serius. Masalah cara perubatan kami dan masalah dlm mengeluarkan hamba Allah yang dah terperangkap dalam alam bunian. Tapi tak tercapai malam tu sebab ramai yang teruja mengelilingi tuk. harap nanti ada waktu yang sesuai. Insyaallah

    ReplyDelete
  38. ha,ah..betui bebeno kata tuan shaari..saya pun ade mende gak nak nanya,tapi memandangkan yang datang tuh,semua hebat belaka..yang menanya semuanye dah berisi..teman plak nak tanya soalan tadika jer..terpaksa teman simpan aje niat teman,maklum ler..teman baca quran pun x reti..lagipun banyak beno kekurangan..karang gelak dek deme jer..

    bab,suami raksasa tuh..mujor teman blum bmini..kalo idak,balik tuh..teman eksesais dulu..mau ngaum singo mini den..ekeke..

    ReplyDelete
  39. betul...betul... betul... tu, ramai yg berisi (boroi)termasuk hamba

    ReplyDelete
  40. Abg Ibnu Adam,

    Tak der soft copy ker?

    Boleh saya tulis note kat tempat yang nak buat pembetulan tu.

    ReplyDelete
  41. nanti kita minta tok buat kelas untuk tahap TADIKA plak... bleh den join sama hehe..

    ReplyDelete
  42. Salam Tok, sekadar bertanya

    ada org ajar sy dulu..ape2 pun ayat2 amalan yg kita dapat dari fotostat, jgn amal atau baca direct dari fotostat tu...

    Cari balik ayat2 tu kat Al-Quran dan baca direct dari Al-quran..fuh penat klau nak baca Qaf...

    Ada sebab x kenapa ....

    ReplyDelete
  43. lutarkas,ekau jgn la nak belakon,den pndg mata ko den dah tau...mata dah pnh tgk dewa..haha..

    ReplyDelete
  44. salam tuan skuad peninjau..sila semak emel tuan. ambo dah emel untuk diedit. terima kaseh

    ReplyDelete
  45. sqzindani...ekau nih,memandai jo...dewa dalam naruto tuh selalu ar den tengok.
    ekau kek johor??

    ReplyDelete
  46. bro belakang kenal tak den ni,xlid...kito pernah lepak katkedai mamak kat mines..saya kawan pejal.

    ReplyDelete
  47. assalamua;aikum tok, bila next kursus? time nye pkl berapa?

    ReplyDelete
  48. assalamualaikum...klu ada kursus nie di masa akan dtg..nak join jugak

    ReplyDelete